Het nieuws is juist meer de manier waarop ie het zei dan wat ie zeiquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:48 schreef Dwersdriever het volgende:
NWS / 'Opstelten en Teeven moeten asperges gaan steken.'
Kan deze topic-titel wat neutraler? Bijvoorbeeld: 'Hans de Boer (VNO-NCW) pleit voor forse verlaging bijstand.'
Bijval voor dit verzoek, zoals hier al uitgelegd: NWS / 'Opstelten en Teeven moeten asperges gaan steken.'quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:48 schreef Dwersdriever het volgende:
NWS / 'Opstelten en Teeven moeten asperges gaan steken.'
Kan deze topic-titel wat neutraler? Bijvoorbeeld: 'Hans de Boer (VNO-NCW) pleit voor forse verlaging bijstand.'
Wel wat aangepast + andere bron toegevoegdquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:48 schreef Dwersdriever het volgende:
NWS / 'Honderdduizenden Nederlanders met een uitkering zijn 'labbekakken' '
Thanksquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel wat aangepast + andere bron toegevoegd
Aan de OP te zien heeft de TS het hele bericht niet goed begrepen.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:50 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Vrouw vraagt 1 miljoen en ze pleegt geen abortus.
Titel heeft weinig met de inhoud te maken. Bovendien een erg slechte bron.
Zo moet het goed zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:31 schreef Scorpie het volgende:
NWS / Rijksrecherche doet onderzoek na dood arrestant
Titel is nogal misleidend aangezien er eerst onderzoek moet worden gedaan.
Echt waarquote:Op maandag 29 juni 2015 20:24 schreef crystal_meth het volgende:
Ik lees overal dat er extreme hitte verwacht wordt!
Ja. Ik reeks hem straks even, zit nu mobiel.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:06 schreef aloa het volgende:
Kan iemand een #2 hier achter zetten. Ik dacht dat dat automatisch ging.
NWS / Extreme hitte verwacht; Nationaal Hitteplan uit de kast #2
Bedankt
Heb daar wat persoonlijk gedoe weggehaald.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom is mijn post in: NWS / Rijksrecherche doet onderzoek na dood arrestant #2 verwijderd?
Ik ervaarde mijn post niet als zodanig, maar het zij zo.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb daar wat persoonlijk gedoe weggehaald.
Goed plan geweest idd.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb daar wat persoonlijk gedoe weggehaald.
Deze user lastert mijn persoon herhaadelijks in meerdere topics met meerdere posts, associeert mijn username en posts met sympathie voor ISIS en belangrijker, iets met waarvoor ik crimineel vervolgd kan worden: het insinueren dat ik wil deelnemen aan de Jihad, maar niet mag.quote:Op woensdag 1 juli 2015 04:44 schreef Beathoven het volgende:
Triggershot mag niet op jihad. Dan klad ie 't forum maar vol met onzin.
Aantal posts zijn weg, user heeft DM gehad.quote:Op woensdag 1 juli 2015 05:19 schreef Triggershot het volgende:
Graag wil ik het volgende onder de aandacht brengen
[..]
Deze user lastert mijn persoon herhaadelijks in meerdere topics met meerdere posts, associeert mijn username en posts met sympathie voor ISIS en belangrijker, iets met waarvoor ik crimineel vervolgd kan worden: het insinueren dat ik wil deelnemen aan de Jihad, maar niet mag.
Een aantal posts van hem met vergelijkbaar inhoud zijn of door mijn persoon genegeerd of verwijderd door de mods, maar hij blijft dus doorgaan, daarom ter beoordeling van de mods graag jullie kijk er op.
Nu staat het hier nogquote:Op woensdag 1 juli 2015 05:19 schreef Triggershot het volgende:
Graag wil ik het volgende onder de aandacht brengen
[..]
Deze user lastert mijn persoon herhaadelijks in meerdere topics met meerdere posts, associeert mijn username en posts met sympathie voor ISIS en belangrijker, iets met waarvoor ik crimineel vervolgd kan worden: het insinueren dat ik wil deelnemen aan de Jihad, maar niet mag.
Een aantal posts van hem met vergelijkbaar inhoud zijn of door mijn persoon genegeerd of verwijderd door de mods, maar hij blijft dus doorgaan, daarom ter beoordeling van de mods graag jullie kijk er op.
Aangepast.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien zou de titel van NWS / Rijksrecherche doet onderzoek na dood arrestant #6 kunnen worden aangepast? Nu staat er dat ze al schuldig zijn.
Merciquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Aantal posts zijn weg, user heeft DM gehad.
Is (oude quotes van) Quinsy het topic inslepen de nieuwe Godwin aan het worden?quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[ afbeelding ]
Wellicht wil de OvJ deze tweet ook onder de loep nemen. Behoorlijk beledigend en racistisch lijkt mij.
Wat wil je nou, vind je dat Quinsy niet meer in een discussie over Zwarte Piet en racisme mag worden genoemd?quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is (oude quotes van) Quinsy het topic inslepen de nieuwe Godwin aan het worden?
Geen idee, vind hem wel terecht hier.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is (oude quotes van) Quinsy het topic inslepen de nieuwe Godwin aan het worden?
Het is een beetje van het niveau 'maar hij doet het ook'. Maar goed, ik kan wel enigzins begrijpen dat sommige mensen 'm hier wel op zijn plek vinden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, vind hem wel terecht hier.
Nee, laten we zeggen dat Quincy dood genegeerd moet worden terwijl we ondertussen het tegenovergestelde doen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:55 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat wil je nou, vind je dat Quinsy niet meer in een discussie over Zwarte Piet en racisme mag worden genoemd?
Nou inderdaad, maar het was al via DM opgelost.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:19 schreef Fokker89 het volgende:
NWS / Rijksrecherche doet onderzoek na dood arrestant #13 van Aartsen *O*
Leuk dat ik probeer het topic draaiende te houden door tweets te plaatsen, maar kennelijk levert het mij 2 notes op?
Waar slaat dat op? Zo gaat de lol er wel een beetje vanaf natuurlijk.
Heb je weer zo'n poco die de feiten probeert te ontkennenquote:Op zondag 5 juli 2015 11:56 schreef DS4 het volgende:
Sowieso krijg ik vaak de indruk dat er bijzonder veel ruimte geboden wordt voor het bashen van allochtonen.
Ik heb niets met politieke correctheid, maar mi is fok de andere kant op doorgeslagen.
Inmiddels weten we het allemaal wel en al die kinderachtige termen als 'kansenparel' voegt echt geen donder toe aan een fatsoenlijke discussie.
'Voegen'.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:56 schreef DS4 het volgende:
Sowieso krijg ik vaak de indruk dat er bijzonder veel ruimte geboden wordt voor het bashen van allochtonen.
Ik heb niets met politieke correctheid, maar m.i. is fok de andere kant op doorgeslagen.
Inmiddels weten we het allemaal wel en al die kinderachtige termen als 'kansenparel' voegt echt geen donder toe aan een fatsoenlijke discussie.
Dus het blijft nu zoals het nu is?quote:Op zondag 5 juli 2015 12:30 schreef sp3c het volgende:
ik vind het ook een beetje een vreemd topic en ik heb er nog aan zitten te twijfelen om het aan te passen maar ik kon niet besluiten dus heb ik de discussie ff afgewacht en die was voor mijn gevoel prima
ik noem het op het randje
Ik weet niet waar jij die regelmatige zuigopmerkingen vandaan haalt.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:06 schreef Dagonet het volgende:
Hey specularium. Zeg eens wat heb ik jou misdaan dat je regelmatig nog van die zuigopmerkingen moet plaatsen?
Dat is gewoon trollgedrag.
Waarom noem je me überhaupt in dat sp3c felicitatie topic?
Oké, maar het is jammer dat NWS op deze manier wordt gebruikt als stookforum.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:47 schreef sp3c het volgende:
wat mij betreft wel, het blijft een discussieforum en dan heeft wat elfletterig doet de voorkeur over een linkdump wmb
Het is niet voor het eerst en dat weet jij net zo goed.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij die regelmatige zuigopmerkingen vandaan haalt.
Dit was 1 incrowd grapje.
naja hij wil een bepaalde discussie starten met dat topic en hij stuurt dat met zijn OPquote:Op zondag 5 juli 2015 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, maar het is jammer dat NWS op deze manier wordt gebruikt als stookforum.
dat is niet zoquote:Op zondag 5 juli 2015 17:07 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Beetje jammer weer dat je alleen polcor meningen mag uiten op dit forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |