abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153960806
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:18 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Wel eens gehoord van bv gelijkheidsbeginsel en opportuniteitsbeginsel? Worden hier allebei geschonden.
Hoe worden die hier precies geschonden?
pi_153960828
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:07 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik hoor 10 keer liever KKKAASKOP dan dat ik in een politiestaat leef.
Wat ik bedoel is dat er een groeiende groep mensen lijkt te zijn, die vooral op het internet iedereen aanvallen die het lef heeft om te zeggen dat ie een bepaalde uiting te ver vindt gaan, of onfatsoenlijk of discriminerend vindt. Wie een kritische noot durft te uiten over soms ronduit racistische opmerkingen kan er op rekenen dat ie voor Calimero, racismekaarttrekker, Quinsy-aanhanger of zelfhatende linkse poco wordt uitgemaakt. Ik denk dat het prima is dat zo af en toe eens wordt uitgezocht of opmerkingen die tenminste op het randje zijn, misschien eigenlijk wel over het randje zijn.

Met een politiestaat heeft dat niks te maken. Sterker nog: wat je hier ziet is de rechtsstaat in actie. Uiteindelijk is het in Nederland de rechter die een oordeel velt, en niet de politie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2015 20:24:12 ]
pi_153960836
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Omdat jij ongetwijfeld wel eens een uitspraak hebt gedaan die als haatdragend kan worden betiteld. Dan verdien je het dus ook om strafrechtelijk vervolgd te worden. Of gaat dat dan 'opeens' niet meer op?
Ik kan me geen uitspraak herinneren uit mezelf die racistisch was. In dien het wel blijkt dan verdien ik het ook om strafrechtelijk vervolgd te worden.
pi_153960852
Negers zijn allemaal stom.

Nu is het slechts een kwestie van tijd 8-)
Conscience do cost.
pi_153960877
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:23 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Ik kan me geen uitspraak herinneren uit mezelf die racistisch was. In dien het wel blijkt dan verdien ik het ook om strafrechtelijk vervolgd te worden.
Waarom verdien je het dan?
pi_153960908
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe worden die hier precies geschonden?
Ik weet dat je de koning van de domme vragen bent, maar wat denk je zelf dat het doel is van het gelijkheidsbeginsel en het opportuniteitsbeginsel?
pi_153960943
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat er een groeiende groep mensen lijkt te zijn, die vooral op het internet iedereen aanvallen die het lef heeft om te zeggen dat ie een bepaalde uiting te ver vindt gaan, of onfatsoenlijk of discriminerend vindt. Wie een kritische noot durft te uiten over soms ronduit racistische opmerkingen kan er op rekenen dat ie voor Calimero, racismekaarttrekker, Quinsy-aanhanger of zelfhatende linkse poco wordt uitgemaakt. Ik denk dat het prima is dat zo af en toe eens wordt uitgezocht of opmerkingen die tenminste op het randje zijn, misschien eigenlijk wel over het randje zijn.

Met een politiestaat heeft dat niks te maken. Sterker nog: wat je hier ziet is de rechtsstaat in actie. Uiteindelijk is het in Nederland de rechter die een oordeel velt, en niet de politie.
_O_
pi_153960947
quote:

[..]

Wie een kritische noot durft te uiten over soms ronduit racistische opmerkingen kan er op rekenen dat ie voor Calimero, racismekaarttrekker, Quinsy-aanhanger of zelfhatende linkse poco wordt uitgemaakt.
Andersom is dat ook zo, beetje kritiek op kutmarokkaantjes en je zit al in de PVV hoek.
Beide kampen zijn op dit moment op die manier bezig en erg constructief is het niet.

Alles is zwart/wit en eens/oneens geworden lijkt het soms.
pi_153960955
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:26 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Ik weet dat je de koning van de domme vragen bent, maar wat denk je zelf dat het doel is van het gelijkheidsbeginsel en het opportuniteitsbeginsel?
Geef gewoon eens antwoord op de vraag.
pi_153961021
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:18 schreef Quiche_lorraine het volgende:
gelijkheidsbeginsel en opportuniteitsbeginse
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:26 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

En nog een persoonlijke aanval er overheen. Je betoog wordt er niet sterker van.

• Gelijkheidsbeginsel: gelijke gevallen worden gelijk behandeld. Kort gezegd: iedereen heeft dezelfde rechten
• Opportuniteitsbeginsel: het uitgangspunt dat de OvJ zelf kan beslissen om wel of niet tot vervolging over te gaan. Oftewel: de OvJ kan zelf de afweging maken om niet te vervolgen als daar bijvoorbeeld een maatschappelijk belang mee gediend is.

Ik het het van verschillende kanten bekeken, maar ik zie niet hoe deze twee beginselen hier worden geschonden. Misschien kan je het me uitleggen.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2015 20:32:39 ]
pi_153961077
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:28 schreef Specularium het volgende:

[..]

Andersom is dat ook zo, beetje kritiek op kutmarokkaantjes en je zit al in de PVV hoek.
Beide kampen zijn op dit moment op die manier bezig en erg constructief is het niet.

Er is inderdaan ook een ander kamp, maar daarmee is het nog niet goed te praten.
pi_153961094
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Er is inderdaan ook een ander kamp, maar daarmee is het nog niet goed te praten.
Gewoon allebei de kanten relativeren en lekker laten praten. Het hoeft niet goedgepraat te worden, het moet genegeerd worden.
Conscience do cost.
pi_153961100
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet maar het is wel tweerichtingsverkeer.

Kijk maar hoe de Zwarte Piet discussie volledig uit de klauwen is gelopen.
pi_153961117
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:34 schreef ems. het volgende:

[..]

Gewoon allebei de kanten relativeren en lekker laten praten. Het hoeft niet goedgepraat te worden, het moet genegeerd worden.
Ja, dit.
pi_153961131
quote:

[..]

Kom eens met een fok opmerking die racistisch is.
pi_153961245
quote:

[..]

Mm, gaat een beetje om de prioriteit, denk ik.
Dat Micha Kat nu een gevangenisstraf heeft gekregen voor smaad en laster, vind ik bijv. wel weer okee.
I´m back.
pi_153961297
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, gaat een beetje om de prioriteit, denk ik.
Dat Micha Kat nu een gevangenisstraf heeft gekregen voor smaad en laster, vind ik bijv. wel weer okee.
Er is nogal niet een verschil tussen jarenlang roepen dat iemand tientallen kinderen heeft verkracht en een stereotypen over een groep op het internet zetten in een grap.

Edit: bovendien is Demmink blank.
pi_153961313
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Waarom verdien je het dan?
Ik zie t als verwerpelijk.
pi_153961404
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:44 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Ik vind wel meer dingen verwerpelijk, maar ik heb niet de minste intentie om het ooit verboden te laten worden. Waarom zou iets gemeens zeggen over een groep ook maar een klein beetje reden zijn om mensen te gaan vervolgen? Als we dat consequent gaan doen dan is dat wel meteen een oplossing voor het vluchtelingen probleem, aangezien er maar weinig zijn die niet generaal genoeg van een andere club hebben en dat onderling zeggen. Met een strafblad is de kans al een stuk kleiner dat je mag blijven.
pi_153962058
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:13 schreef FritzWepper het volgende:
De bekende, maar immer terechte vraag is dan idd: heeft de politie niets beters te doen?
Net zo min als de magistratuur waarschijnlijk.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_153962490
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:44 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Aha dus zodra iemand een opmerking maakt dat niet binnen jouw morele kader past moet diegene aangeklaagd worden.
pi_153965733
:') !
  † In Memoriam † dinsdag 30 juni 2015 @ 23:22:31 #173
88815 The_Emotion
98.3
pi_153965824
Het zal vast een grapjurk geweest zijn, want dit is echt spijkers op laag water zoeken :')
Of zou Danny het beleid nog verder aanscherpen?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 30 juni 2015 @ 23:22:36 #174
168739 Red_85
'echt wel'
pi_153965826
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Kijk anders even op marokko.nl met de zoekterm "joden".
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 30 juni 2015 @ 23:26:04 #175
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_153965927
Racistische uitspraken zijn gewoon triest. Maar ik kom wel eens engere uitspraken tegen en natuurlijk kunnen we dan altijd zeggen: ja heey het is maar het internet, pubers doen gewoon stoer... maar het begint toch meestal ergens, alvorens men radicaliseert...

M.b.t aangifte Zwarte Piet:

quote:
Op maandag 29 juni 2015 @ 15:24 schreef Wulff het volgende:
En direct een nekschot voor iedereen die aangifte doet.
Zijn we direct weer een stapje bij een mooier en beter Nederland!
quote:
Op maandag 29 juni 2015 @ 17:37 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Ja man, iedereen met een mening die jou niet bevalt vermoorden! Mooi land creër je zo ja _O- :')
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:37 schreef Wulff het volgende:

[..]

De tijd van praten en thee drinken zijn we wel voorbij.
Afgelopen met die onzin.
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:28 schreef Wulff het volgende:

[..]

Ik ben het punt van pappen en nathouden voorbij.
Het is tijd voor actie voordat dit land helemaal naar de verdoemenis is.
Het begint met gekanker op zwarte piet. Daarna gaat men rellen. Wat denk je dat de volgende stap is?
Wat voegt dit klaagvolk toe aan de maatschappij?! Helemaal niks! Toevallig hebben we ook een gigantisch overschot aan mensen. Opruimen dus die handel.
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:41 schreef Wulff het volgende:

[..]

Landverraders zoals jij mogen ook direct opgeruimt worden.
Als we nog een leuk en mooi Europa/Nederland willen overhouden moet er NU ingegrepen worden.
En ja dit gaat heel drastisch en onplezierig zijn.
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:50 schreef Wulff het volgende:

[..]

Ik sta 100% achter wat ik zeg.
Als we in stand willen houden wat nu hebben zal er met zeer harde hand opgetreden moeten worden.
Anders is het binnen 50 jaar afgelopen met de welvaart hier. Kijk maar eens naar Engeland of Zweden. Hetzelfde staat ons te wachten.
:{ :X :'(
Krekker is de bom!
pi_153966195
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet maar het is wel tweerichtingsverkeer.

Kijk maar hoe de Zwarte Piet discussie volledig uit de klauwen is gelopen.
Het domme persoonlijke gehak op elkaar zorgt in ieder geval wel voor een sfeer waarin het erg onaantrekkelijk is om je met een inhoudelijke en genuanceerde mening in de discussie te mengen. Ik probeer het nog heel af en toe maar de dag dat ik zo mijn buik vol heb van het gezuig, getreiter en het op de persoon spelen dat ik NWS de rug toe keer is dichtbij. En daar schaar ik ook het 'calimero', 'weg-met-ons', 'zelfhatende linkse pocos' en 'domrechtse PVV tokkie' geroep onder.
  woensdag 1 juli 2015 @ 00:15:10 #177
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_153967457
Moet je eens kijken wat ze op het Syrië forum over Turken zeggen .
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 1 juli 2015 @ 00:47:49 #178
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_153968419
Marokko.nl ook dicht
ontkennen van de holocaust
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 1 juli 2015 @ 01:01:31 #179
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_153968749
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 20:28 schreef Specularium het volgende:

[..]

Lang leve de multiculti.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_153969119
Ben ik even blij dat ik in mijn postings respect toon voor alle gezindten en mij nooit ergens kritisch over uitlaat.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_153969147
Nigger jokes plss zo 2009
Zie!
pi_153969229
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 23:26 schreef KreKkeR het volgende:
Racistische uitspraken zijn gewoon triest. Maar ik kom wel eens engere uitspraken tegen en natuurlijk kunnen we dan altijd zeggen: ja heey het is maar het internet, pubers doen gewoon stoer... maar het begint toch meestal ergens, alvorens men radicaliseert...

M.b.t aangifte Zwarte Piet:

Zo ontstaat fascisme.
pi_153969263
Het zou overigens wel handig zijn als de overheid een Postbus 51-spotje of folder uit zou kunnen brengen over wat allemaal wel en niet gedacht mag worden, sommige grenzen zijn mij nog niet volledig duidelijk.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_153969557
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 01:29 schreef chroestjov het volgende:
Het zou overigens wel handig zijn als de overheid een Postbus 51-spotje of folder uit zou kunnen brengen over wat allemaal wel en niet gedacht mag worden, sommige grenzen zijn mij nog niet volledig duidelijk.
Gelukkig doet de overheid dat niet.
De bedoeling is dat een ieder zelf nadenkt over wat fatsoenlijk is te zeggen en te schrijven.
Schitterende bedoeling.... zelf denken, zelf de verantwoordelijkheid nemen voor de eigen moraal én daden.
pi_153969798
De politie zal wel getipt zijn door een of andere fatsoensmalloot die oude berichten zat door te spitten. Dit soort dingen lees ik nooit over andere (extreme) sites.
pi_153970804
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 02:10 schreef RobbieRonald het volgende:
Dit soort dingen lees ik nooit over andere (extreme) sites.
Dat komt misschien wel omdat de meeste sites er niet zoveel kabaal over maken als GS.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2015 07:13:38 ]
  woensdag 1 juli 2015 @ 07:22:02 #187
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_153970849
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 17:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het is geen racisme of discriminatie, want niemand wordt benadeeld. Als ik jou een vieze vette zeug noem, ben ik niet discriminerend bezig. Ik ontzeg je niet de toegang tot mijn supermarkt ofzo.
Iemand die het snapt. Ik vind dat ik ook moet kunnen zeggen dat ik van groep x dit en dat vind. Dat vind ik gewoon. Dus. Om dan in de praktijk mensen te benadelen kan dan weer niet.
  woensdag 1 juli 2015 @ 09:16:11 #188
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_153971813
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 01:01 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Lang leve de multiculti.
Iemand stelt dat beide kampen op dit moment op een niet constructieve zwart/wit eens/oneens manier bezig zijn en jij reageert hier op met het (ik neem aan sarcastisch bedoelde) 'lang leve de multiculti'....

Verklaar jezelf eens nader, want ik begrijp niet precies wat je nu probeert te zeggen.
Krekker is de bom!
  woensdag 1 juli 2015 @ 09:25:55 #189
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153971937
Amnesty: politie discrimineert
28-10-2013, 20:10
Aangepast op 29-10-2013, 07:59
Binnenland

De Nederlandse politie maakt zich bij controles schuldig aan discriminatie, zegt Amnesty International. Bij bijvoorbeeld verkeerscontroles of identiteitscontroles pikt de politie er vaker allochtonen uit dan autochtonen. Dit 'ethnisch profileren' is een vorm van discriminatie en daardoor in strijd met de mensenrechten, zegt Amnesty.

Amnesty International deed onderzoek (.pdf) naar controles waarbij de politie mensen aanhoudt zonder dat zij ergens van worden verdacht. Etnische minderheden worden eerder als verdachte gezien, stelt Amnesty-directeur Eduard Nazarsky. "Dat beschadigt de verstandhouding tussen politie en etnische minderheden. Uiteindelijk schaadt dat de effectiviteit van het politiewerk."

Amnesty vindt dat de overheid en de politie moeten erkennen dat etnisch profileren bestaat en ze zouden er afstand van moeten nemen. De politie zou agenten er in de opleiding op moeten wijzen.
Onderscheid maken

De Nationale Politie zegt in een reactie dat incidenten zeker zullen voorkomen maar dat het niet structureel is. Korpschef Gerard Bouman laat weten dat de "kern van het politiewerk is onderscheid maken tussen goed en fout".

De afwegingen die agenten op straat maken "hangen samen met veel factoren, zoals locatie, tijdstip of leeftijd, maar ook het uiterlijk en gedrag van personen of bijvoorbeeld het type voertuig".
http://nos.nl/artikel/568171-amnesty-politie-discrimineert.html

Kijk als je nou zelf heel netjes was als politie.. maar ik ken net ff te veel voorbeelden over corruptie en wangedrag bij dat zooitje..
  woensdag 1 juli 2015 @ 10:04:40 #190
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_153972581
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:25 schreef Zolderkamer het volgende:
Amnesty: politie discrimineert
28-10-2013, 20:10
Aangepast op 29-10-2013, 07:59
Binnenland

De Nederlandse politie maakt zich bij controles schuldig aan discriminatie, zegt Amnesty International. Bij bijvoorbeeld verkeerscontroles of identiteitscontroles pikt de politie er vaker allochtonen uit dan autochtonen. Dit 'ethnisch profileren' is een vorm van discriminatie en daardoor in strijd met de mensenrechten, zegt Amnesty.

Amnesty International deed onderzoek (.pdf) naar controles waarbij de politie mensen aanhoudt zonder dat zij ergens van worden verdacht. Etnische minderheden worden eerder als verdachte gezien, stelt Amnesty-directeur Eduard Nazarsky. "Dat beschadigt de verstandhouding tussen politie en etnische minderheden. Uiteindelijk schaadt dat de effectiviteit van het politiewerk."

Amnesty vindt dat de overheid en de politie moeten erkennen dat etnisch profileren bestaat en ze zouden er afstand van moeten nemen. De politie zou agenten er in de opleiding op moeten wijzen.
Onderscheid maken

De Nationale Politie zegt in een reactie dat incidenten zeker zullen voorkomen maar dat het niet structureel is. Korpschef Gerard Bouman laat weten dat de "kern van het politiewerk is onderscheid maken tussen goed en fout".

De afwegingen die agenten op straat maken "hangen samen met veel factoren, zoals locatie, tijdstip of leeftijd, maar ook het uiterlijk en gedrag van personen of bijvoorbeeld het type voertuig".
http://nos.nl/artikel/568171-amnesty-politie-discrimineert.html

Kijk als je nou zelf heel netjes was als politie.. maar ik ken net ff te veel voorbeelden over corruptie en wangedrag bij dat zooitje..
Ik niet :@
Zat controles meegemaakt waarbij de gehele snelweg werd afgesloten en elk voertuig een inspectie kreeg. Voor de rest gebeurd er in de dorpen en steden hier in de buurt te weinig om grootschalige politie inzet te gebruiken.
Maar ik kan wel weer snappen wanneer de politie in bepaalde wijken in Nederland onderzoek doet dat ze een hoger % allochtonen controleren ivm autochtonen. Sommige wijken zijn wat dat betreft wel aardig voorzien.
Maar wat is de volgende stap van AI? Bij een massa raid op een kamp klagen dat de politie overwegend blanke mensen gecontroleerd heeft? Dat allochtonen zich gediscrimineerd voelen omdat ze overgeslagen zijn?
  woensdag 1 juli 2015 @ 10:06:59 #191
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_153972611
Doe het dan consequent en focus je niet op één site.
pi_153972822
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:06 schreef Twiitch het volgende:
Wie zegt dat dat niet gebeurt? GS maakt er veel lawaai over maar andere sites houden dit soort verzoeken misschien wel stil.
  woensdag 1 juli 2015 @ 10:22:07 #193
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153972852
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:04 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik niet :@
Zat controles meegemaakt waarbij de gehele snelweg werd afgesloten en elk voertuig een inspectie kreeg. Voor de rest gebeurd er in de dorpen en steden hier in de buurt te weinig om grootschalige politie inzet te gebruiken.
Maar ik kan wel weer snappen wanneer de politie in bepaalde wijken in Nederland onderzoek doet dat ze een hoger % allochtonen controleren ivm autochtonen. Sommige wijken zijn wat dat betreft wel aardig voorzien.
Maar wat is de volgende stap van AI? Bij een massa raid op een kamp klagen dat de politie overwegend blanke mensen gecontroleerd heeft? Dat allochtonen zich gediscrimineerd voelen omdat ze overgeslagen zijn?
Het gaat juist niet om die "massa raids" maar om de gewone controles...
bij id controles etc..
Je gaat echt niet aan een kop zien of iemand zich niet aan de wet houd..
De politie denkt blijkbaar van wel..

En er zijn ook genoeg zaken die opgepakt kunnen worden ipv een beetje gaan lopen zeuren over kroegpraat op internet... (je gaat toch ook geen dronken lui in een kroeg aanspreken over wat ze allemaal uitkramen..?)
De prioriteiten liggen wel op een hele vreemde plaats vind ik..
Aangiftes fatsoenlijk afhandelen bijvoorbeeld:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)wijnen-de-prullenbak
  woensdag 1 juli 2015 @ 11:04:32 #194
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_153973569
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat niet gebeurt? GS maakt er veel lawaai over maar andere sites houden dit soort verzoeken misschien wel stil.
Misschien wel ja.
pi_153973822
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:06 schreef Twiitch het volgende:
Dat gebeurt dan ook niet.Als GS racisme op hun site wil toestaan dan moeten ze lekker in het buitenland gaan zitten met hun site.Hun eigen huisregels zijn toch duidelijk :

quote:
En u een ip-ban oplevert

Kaalkopjes

Racisme, anti-semitisme, rabiaat extreemrechts taalgebruik en bedreigingen.
Waarschijnlijk hebben ze ook al van andere instanties het verzoek gehad het weg te halen,op een gegeven moment wordt dan aangifte gedaan.Waarom loopt GS dan zo te huilebalken?
pi_153973995
Laat mensen gewoon zeggen wat ze willen. Verbieden van woorden is echt ziek.
pi_153974348
Ik dacht dat GS altijd voorstander was van het 'hard aanpakken' van misdrijven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_153974431
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:15 schreef Fylax het volgende:
Moest trouwens kei hard lachen om de eerste twee comments. _O- _O-
Ssst... straks word je gearresteerd.
pi_153974556
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik dacht dat GS altijd voorstander was van het 'hard aanpakken' van misdrijven.
Het woord neger gebruiken in negatieve context, inderdaad een waar misdrijf.
pi_153974595
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 11:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De kleinste vergrijpen moeten toch altijd keihard aangepakt worden tegenwoordig?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_153974795
quote:
De politie zal wel getipt zijn door een of andere fatsoensmalloot die oude berichten zat door te spitten. Dit soort dingen lees ik nooit over andere (extreme) sites.
http://www.geenstijl.nl/m(...)ordor_is_coming.html

Zo zal het wel gegaan zijn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_153975149
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 11:25 schreef ccs het volgende:
Laat mensen gewoon zeggen waar ik het mee eens ben.
pi_153975314
quote:

[..]

Dus misdrijven door GS-reaguurders zijn uitgezonderd van het hard aanpakken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_153975363
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dus misdrijven door GS-reaguurders zijn uitgezonderd van het hard aanpakken?
Ironie, flapdrol.
  woensdag 1 juli 2015 @ 12:52:52 #205
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_153975991
quote:

[..]

Of je het er nu mee eens bent of niet, wat je hier zegt slaat natuurlijk nergens op.

Het probleem is niet dat men het wood neger in negatieve context gebruikt |:(

Het probleem is dat men negers generaliseert en doet alsof geen enkel neger werkt. Dat is totaal wat anders. Ik neem aan dat je dit zelf toch ook wel begrijpt?
Krekker is de bom!
pi_153976055
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:52 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Of je het er nu mee eens bent of niet, wat je hier zegt slaat natuurlijk nergens op.

Het probleem is niet dat men het wood neger in negatieve context gebruikt |:(

Het probleem is dat men negers generaliseert en doet alsof geen enkel neger werkt. Dat is totaal wat anders. Ik neem aan dat je dit zelf toch ook wel begrijpt?
Ik snap dat het voor sommige mensen een vervelende omschrijving of grap is. Maar generaliseren is natuurlijk geen misdrijf. En al helemaal niet als je het vergelijkt met de misdrijven waar de politie mee bezig hoort te zijn.
  woensdag 1 juli 2015 @ 13:08:23 #207
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_153976303
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:56 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik snap dat het voor sommige mensen een vervelende omschrijving of grap is. Maar generaliseren is natuurlijk geen misdrijf. En al helemaal niet als je het vergelijkt met de misdrijven waar de politie mee bezig hoort te zijn.
Men zou deze generalisatie als racisme kunnen zien omdat men het zou kunnen zien als een ander ras als minderwaardig (lui) beschouwen. Al valt dit engiszins te betwisten. En ik zie hier op FOK! regelmatig veel ergere opmerkingen.
Krekker is de bom!
pi_153985169
http://www.geenstijl.nl/m(...)rggreep_politie.html
De pliesie heeft gebeld en geenstijl is heel ondeugend crimineel bezig geweest.

De idioot die dit besloten heeft is trouwens dezelfde die Gregorius Nekschot van zijn bed lichte als een terrorist.
pi_153985526
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Velleman dus dan klopt het:
quote:
Paul Velleman is een Nederlands Officier van Justitie in Amsterdam en tevens lid van de overheidsinstantie Landelijk Expertise Centrum Discriminatie (LECD).

Velleman is als Officier van Justitie betrokken bij verschillende zaken, die het landelijk nieuws halen, onder andere bij de zaak Gretta Duisenberg. Bij deze zaak oordeelde hij dat er geen aanleiding was om tot vervolging over te gaan, omdat Duisenberg niet had "aangezet tot discriminatie of haat". Hij noemde de uitspraak echter wel krenkend en kwetsend voor joden[1]. Ook was Velleman degene die adviseerde om het bestuur van de El Tawheed moskee in Amsterdam niet strafrechtelijk te vervolgen voor het verspreiden van islam-boeken die zouden oproepen tot mishandeling en discriminatie van homoseksuelen en vrouwen. Verder speelde hij een prominente rol bij de arrestatie van Gregorius Nekschot. Hierin had hij een dubbelrol. Hij onderzocht de zaak als lid van het LECD en tevens gaf hij de opdracht tot arrestatie als Officier van Justitie.[2] Ook de politiek roerde zich in de zaak Gregorius Nekschot. De PvdA neemt de zaak hoog op, SP en D66 noemen de aanhouding buiten proportie en de VVD spreekt van een vreemde gang van zaken en de PVV vindt de aanhouding ongehoord en beschuldigt het OM van dictatoriale trekjes.[3]
Mooie kerel!
pi_153985569

Wellicht wil de OvJ deze tweet ook onder de loep nemen. Behoorlijk beledigend en racistisch lijkt mij.
pi_153985638
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[ afbeelding ]

Wellicht wil de OvJ deze tweet ook onder de loep nemen. Behoorlijk beledigend en racistisch lijkt mij.
Je snapt er ook niks van hé? Je kan alleen racistisch zijn als je macht hebt. Niet blanken worden stelselmatig onderdruk en hebben dus geen macht en kunnen daarom ook niet racistisch zijn. Ik heb deze reactie doorgegeven aan de politie en ik hoop dat je een dag verplicht op tumblr moet doorbrengen om deze waarheid te leren.
pi_153985685
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:38 schreef Glazenmaker het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Velleman dus dan klopt het:

[..]

Mooie kerel!
Deze OvJ is duidelijk niet ontvankelijk en bedrijft linksradicale politiek vanuit z'n ambt.
pi_153985686
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je snapt er ook niks van hé? Je kan alleen racistisch zijn als je macht hebt. Niet blanken worden stelselmatig onderdruk en hebben dus geen macht en kunnen daarom ook niet racistisch zijn. Ik heb deze reactie doorgegeven aan de politie en ik hoop dat je een dag verplicht op tumblr moet doorbrengen om deze waarheid te leren.
Het spijt mij, ik dacht dat reverse racism bestond, dat blijkt niet het geval. Immers zijn witte mensen geen ras maar slechts oppressors. Nogmaals excuus.
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:16:28 #214
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_153986278
Fok!meet 2016 in de gevangenis dus.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:20:26 #215
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_153986390
Waarvoor staat NSB (in het rood?). Voor mij betekent dat Nationaalsocialistische Beweging. Zal wel niet kloppen zeker _O-

Daarbij als ze hier al achteraan gaan dan wens ik ze veel succes. Pak maar meteen half Nederland op dan.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:49:17 #216
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_153988625
Die justitiepikjes begrijpen blijkbaar echt niets van het internet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:44:36 #217
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_153990266
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:20 schreef Lothiriel het volgende:
Waarvoor staat NSB (in het rood?). Voor mij betekent dat Nationaalsocialistische Beweging. Zal wel niet kloppen zeker _O-

Daarbij als ze hier al achteraan gaan dan wens ik ze veel succes. Pak maar meteen half Nederland op dan.
Nationale Staats Beveiliger.
pi_154004569
quote:
[ afbeelding ]

Waar wordt Rutte beledigend? Waar wordt hij aangevallen op zijn ras ?
pi_154004603
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Kijk anders even op marokko.nl met de zoekterm "joden".
Of op Fok! met de zoekterm 'moslims'.

Huilie!
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 4 juli 2015 @ 11:56:35 #220
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_154054858
Ik kan er niet mee zitten.

Sommige reaguurders mogen best eens een spiegel voorgehouden krijgen.

Haha, ik zie ze al zitten met knikkende knietjes achter hun keyboard. :D
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_154056320
quote:
9s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of op Fok! met de zoekterm 'moslims'.

Huilie!
Ooit wel eens negatieve dingen over moslims voorbij zien komen die niet klopten?
  zaterdag 4 juli 2015 @ 13:56:36 #222
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_154057395
quote:
Joop?
#NoDAPL
  zaterdag 4 juli 2015 @ 15:36:10 #223
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_154060496
quote:
[ afbeelding ]

Hij is gek en hij is niet te vertrouwen maar met deze tweet heeft hij geen wet overtreden. Hij ziet blijkbaa niet in dat het om de nationaliteit gaat en niet om de huidskleur maar domheid en naïviteit zijn niet strafbaar.
#NoDAPL
  zaterdag 4 juli 2015 @ 15:39:06 #224
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_154060542
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 11:56 schreef VeX- het volgende:
Ik kan er niet mee zitten.

Sommige reaguurders mogen best eens een spiegel voorgehouden krijgen.

Haha, ik zie ze al zitten met knikkende knietjes achter hun keyboard. :D
Laat me niet lachen, justitie mag blij zijn als de rechter hen niet uitlacht tijdens de rechtszaak. Misschien hebben de Nederlandse justitiepikjes zich wat te veel laten inspireren door Turkije (onder Erdogan) en Iran?
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')