abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153910539
quote:
A 26-year-old woman who wants to remain anonymous has shared online that she is seven-weeks-pregnant and plans to have an abortion on July 10th. However, if pro-lifers can raise one million dollars in 72-hours she says she will not have the abortion and place the baby for adoption. She selected 72-hours intentionally because she wanted to draw attention to the laws that recently passed requiring women to wait 72-hours prior to an abortion.

The 26-year-old who is demanding money to save the life of her child believes these laws are intended to control women’s rights rather than to help women and save unborn children. She said, “The backward direction this country is headed in terms of its treatment of women I feel is due in large part to the influence of the religious right disguised as the pro-life movement. The pro-life movement cares very little about saving lives and far more about controlling women by minimizing their choices in a wide variety of ways not the least of which is readily available reproductive health care.”

She concluded, “I hope to give the American public a concrete example that the conservative right in America doesn’t actually care about the life of a child, they care about controlling the lives and choices of women. We have to acknowledge this and we have to stop it.” Additionally, the woman said that if the funds are raised she will put the money in a trust fund for her baby that he or she will have access to on their 21st birthday.

Lila Rose, the President of Live Action, went on the HLN TV show Dr. Drew to explain why this woman’s request is upsetting. She said, “This website that this woman’s putting up about killing a child in 72-hours disturbs us because we know it’s a child, it’s a baby.”

In the video below, watch Rose debate abortion advocates about waiting period requirements at abortion facilities.

As LifeNews previously reported, in the United States, South Dakota, Utah, Missouri and North Carolina all have three-day waiting periods while 26-states require women to wait 24 or 48 hours. Pro-life lawmakers believe these laws are critical because sometimes abortion involves coercion and women feel they have no other choice than to kill their unborn child. The new laws can give these women time to reconsider their options and potentially pursue other sources for help.

Click here to sign up for daily pro-life news alerts from LifeNews.com

After the pro-life law was enacted in North Carolina, Father Frank Pavone of Priests for Life said the following about waiting periods: “As pastoral director of the world’s largest ministries for healing after abortion — Rachel’s Vineyard and the Silent No More Awareness Campaign — I know that many mothers weep for their aborted children years, even decades later. A three-day wait cannot compare to a lifetime of emotional pain. Making sure that abortion clinics meet the minimum health and safety standards is just common sense, except to the abortion industry, which is wildly unregulated, and to its advocates, who think that keeping women safe and doctors accountable is somehow antithetical to women’s rights and health.”
http://www.lifenews.com/2(...)ll-have-an-abortion/

Zoals al langer duidelijk was, is de nieuwe Amerikaanse feministische stroming totaal gestoord, maar dit is toch wel een nieuw dieptepunt. Wie in westerse landen nog steeds opkomt voor vrouwenrechten in plaats van mensenrechten is al een beetje vies. Als je om je zielige punt te maken je kind dreigt te vermoorden zou je eigenlijk handelsonbekwaam verklaard moeten worden.
  zondag 28 juni 2015 @ 20:46:47 #2
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_153910657
7 weken en abortus.

Moord.. Sure... :')

Wat is dat met die hysterische mensen. Als je geen kinderen wil dan pleeg de vrouw maar abortus. Klaar.

Je hebt ongeveer tot 24 weken zo uit mijn hoofd.
pi_153910813
Godverdomme, wat een stoephoer.
Aborteer maar, want ik heb preventief medelijden met het kind. Je zal zo'n moeder hebben :r
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 28 juni 2015 @ 20:52:47 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_153910850
7 weken? Geen probleem. Ik denk dat zelfs een hoop christenen daar geen probleem mee hebben.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_153911056
Waar kan ik doneren? De prijs van een mensenleven is meer waard dan dat ene miljoentje.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_153911625
Laat haar lekker abortus plegen. Haar lichaam. Moet ze zelf weten. Hoop dat niemand zo gek is ook echt te doneren.
  zondag 28 juni 2015 @ 21:25:12 #7
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_153911973
:')

Hoop dat mensen niet gaan doneren.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_153911984
En als ze nou $ 970,000 gedoneerd krijgt?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 28 juni 2015 @ 21:26:20 #9
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_153912011
"Mama, was je blij toen je in verwachting van me was?"
"Nee Kevin, ik zette een inzamelingsactie op, en als ze niet aan het losgeld zouden voldoen, had ik abortus gepleegd. Bovendien ben je een jongetje."
Helemaal super.
pi_153912173
4 dollar gedoneerd alle kleine beetjes helpen.
Abortus is en blijft moord!
blablablabla
  zondag 28 juni 2015 @ 21:31:39 #11
365082 IPA35
Patriarch
pi_153912182
Ze moesten haar aborteren.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_153912210
Doneer 1 miljoen op mijn bankrekening anders pleeg ik zelfmoord, een mensenleven is toch wel meer waard jongens
pi_153912306
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 21:26 schreef Kyubey het volgende:
"Nee Kevin, ik zette een inzamelingsactie op, en als ze niet aan het losgeld zouden voldoen, had ik abortus gepleegd. Bovendien ben je een jongetje."
In het artikel staat vrij duidelijk dat ze het kind dan ter adoptie wil aanbieden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 28 juni 2015 @ 21:40:12 #14
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_153912446
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 21:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

In het artikel staat vrij duidelijk dat ze het kind dan ter adoptie wil aanbieden.
Maar goed ook, zo'n moeder wil je niet.
Helemaal super.
pi_153912466
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Waar kan ik doneren? De prijs van een mensenleven is meer waard dan dat ene miljoentje.
Als je het echt belangrijk zou vinden dan had je het wel zelf gevonden en de link geplaatst.
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 21:26 schreef Kyubey het volgende:
Tijdje terug zo'n Tedx verhaal gekeken van een moeder die praatte over haar zoontje. Er zijn echt mensen die zo denken. Kan hem helaas niet 123 terugvinden.
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 21:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk nog wel een hele hoop maanden bedenktijd en volgens mij moet je als moeder je kind ook eerst nog een knuffel geven voor je hem/haar weggeeft.
  zondag 28 juni 2015 @ 21:40:54 #16
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_153912475
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
En als ze nou $ 970,000 gedoneerd krijgt?
Dan heeft ze toch een leuke vakantie in het vooruitzicht.

Maar mijn hemel hoe ziek kun je zijn zeg.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_153912484
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 21:40 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Een moeder die je nooit gewild heeft? Dat is vaak het geval bij een adoptiekind.
pi_153912575
quote:

[..]

Zij wil het kind dan ook niet, want ze kan er niet voor zorgen. Maar ze wordt van alle kanten gepusht om het TOCH te houden. Dus vindt ze het niet meer dan redelijk dat die pushers niet alleen maar pushen maar ook een financiėle bijdrage gaan leveren zodat het kind straks nog een beetje een plezierig leven kan hebben.

Een zeer nobele en liefhebbende insteek. Die natuurlijk ook bedoeld is om de hypocrisie van de pro-life beweging aan de kaak te stellen.
pi_153912853
quote:

[..]

Is het niet krom als ik sperma gedoneerd zou hebben of een vrouw zwanger gemaakt zou hebben moet ik of kan ik ervoor op moeten draaien?
Zou deze als ze ter adoptie haar kind aanbied ook financieel aansprakelijk zijn?
  zondag 28 juni 2015 @ 21:53:29 #20
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_153912896
een stamp in haar spleet kan ze krijgen! :{w
are we infinite or am I alone
pi_153913036
Radicaal liberalisme ten top :')
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  zondag 28 juni 2015 @ 21:58:52 #22
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_153913082
Dit is chantage? Dat is gewoon illegaal?
pi_153913142
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 21:53 schreef crystal_meth het volgende:
Dit en graag dat korte pittig kapsel eraf trimmen.
pi_153913250
quote:
7s.gif Op zondag 28 juni 2015 21:58 schreef Twiitch het volgende:
Dit is chantage? Dat is gewoon illegaal?
Hoezo ?
Zij wil slechts een abortus, zonder gedoe of wat dan ook.
Anderen willen echter dat ze geen abortus pleegt en vallen haar daar op allerlei manieren mee lastig; tot en met eisen dat ze geen baas mag zijn van haar eigen lichaam.

Waarom is het dan fout van haar om aan die anderen te vragen om niet alleen te lopen zeiken maar ook iets concreets te doen ?
pi_153913259
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 21:53 schreef crystal_meth het volgende:
Dat is wel een erg primitieve vorm van abortus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')