abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153931888
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Arubaan,festival denk ik :P
logisch idd
  maandag 29 juni 2015 @ 18:32:56 #27
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_153931911
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:13 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

:?

Agenten zouden nooit en te nimmer kunnen liegen? :?
Zoiets heet meineed. Ze zijn niet voor niets beëdigd door de minister van justitie. Staat bovendien een aardige extra straf op.
pi_153931943
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:32 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Zoiets heet meineed. Ze zijn niet voor niets beëdigd door de minister van justitie. Staat bovendien een aardige extra straf op.
daarom niet onmogelijk
  maandag 29 juni 2015 @ 18:38:45 #29
256575 Joe-Momma
pi_153932059
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:34 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

daarom niet onmogelijk
Daar heb je gelijk in. Het is natuurlijk wel mogelijk.
Iedereen kan onwaarheden vertellen. Imo meteen een reden om aan de integriteit van de betreffende pliesie agenten te twijfelen.
pi_153932163
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:38 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Het is natuurlijk wel mogelijk.
Iedereen kan onwaarheden vertellen. Imo meteen een reden om aan de integriteit van de betreffende pliesie agenten te twijfelen.
weet niet precies de kwalificatie van meineed, maar mogelijk valt de eerste versie mbt zn bewustzijn, wat dus niet klopte, er al onder
  maandag 29 juni 2015 @ 18:46:44 #31
256575 Joe-Momma
pi_153932282
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:42 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

weet niet precies de kwalificatie van meineed, maar mogelijk valt de eerste versie mbt zn bewustzijn, wat dus niet klopte, er al onder
Meineed is eigenlijk liegen voor beëdigde ambtenaren.

Wbt zijn bewustzijn klopt er al geen hol van ja.
pi_153932303
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:32 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

En toch gebeurt het. Omg.
  maandag 29 juni 2015 @ 18:51:29 #33
256575 Joe-Momma
pi_153932402
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:47 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

En toch gebeurt het. Omg.
Ben echt niet zo naïef dat ik denk dat het niet voorkomt. Daarom moet er snoeiharde sancties volgen tegen de betreffende agenten. Dit soort zaken gebeuren vaker dan men denkt. Daarom is het goed dat er beelden zijn.

Zal niet lang duren voordat ze iemand dood schieten een een paar kruimeltjes crack over hem heen strooien. Van zo dat was een dealer. Wapen erbij met vingerafdrukken. Hoppa.
pi_153932408
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:46 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Meineed is eigenlijk liegen voor beëdigde ambtenaren.

Wbt zijn bewustzijn klopt er al geen hol van ja.
ja dat weet ik wel, maar weet even niet of een niet kloppend pv ook daar onder valt of dat t alleen zo heet wanneer t in de rechtbank gebeurd
  maandag 29 juni 2015 @ 18:53:34 #35
256575 Joe-Momma
pi_153932462
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:51 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja dat weet ik wel, maar weet even niet of een niet kloppend pv ook daar onder valt of dat t alleen zo heet wanneer t in de rechtbank gebeurd
Als ze het hebben opgeschreven is het valsheid in geschriften. Dat is ook niet goed te praten.
pi_153932469
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 18:51 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Ben echt niet zo naïef dat ik denk dat het niet voorkomt. Daarom moet er snoeiharde sancties volgen tegen de betreffende agenten. Dit soort zaken gebeuren vaker dan men denkt. Daarom is het goed dat er beelden zijn.

Zal niet lang duren voordat ze iemand dood schieten een een paar kruimeltjes crack over hem heen strooien. Van zo dat was een dealer. Wapen erbij met vingerafdrukken. Hoppa.
Het zijn mensen dus niet zondevrij. T kan gebeuren.
pi_153932611
Zijn er al filmpjes waar het stuk vooraf ook te zien is?
pi_153932735
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:00 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Misschien omdat jouw kijk op deze zaak een beetje verkleurd is? (Hahaha snapje?) En derhalve niet strookt met de realiteit?
Ik ben blank.. ik spreek uit ervaring van anderen. De meeste Nederlanders geloven niet dat allochtonen zomaar staande worden gehouden. Dat blijkt ook hier uit de reacties.

Welke realiteir bedoel je?
pi_153932832
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik ben blank.. ik spreek uit ervaring van anderen. De meeste Nederlanders geloven niet dat allochtonen zomaar staande worden gehouden. Dat blijkt ook hier uit de reacties.

Ik heb dat nergens gelezen. Kan je van de laatste honderd reacties een paar voorbeelden geven?
pi_153932879
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik heb dat nergens gelezen. Kan je van de laatste honderd reacties een paar voorbeelden geven?
Die van Smack bijv, topic terug.
pi_153932942
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Geen idee waarom mijn reactie is verwijderd, maar goed.
Ik geloof wel dat allochtonen vaker worden aangehouden, maar dat is toch echt niet zomaar. Vaak vinden agenten het erg lastig om op basis van een beschrijving iemand aan te houden. In onze ogen lijken Chinezen ook vaak allemaal op elkaar. En om nou te ontkennen dat allochtonen vaker met de criminaliteit in aanraking komen dan autochtonen, daar ga ik me niet aan wagen, want daar zijn genoeg cijfers over.
pi_153933011
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:13 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat allochtonen vaker worden aangehouden, maar dat is toch echt niet zomaar. Vaak vinden agenten het erg lastig om op basis van een beschrijving iemand aan te houden. In onze ogen lijken Chinezen ook vaak allemaal op elkaar. En om nou te ontkennen dat allochtonen vaker met de criminaliteit in aanraking komen dan autochtonen, daar ga ik me niet aan wagen, want daar zijn genoeg cijfers over.
zie post 2 van dit topic
pi_153933022
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:13 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Wederom: als je vmml allochtonen controleert krijg je gekleurde cijfers.

Je opmerking over allochtonen die op elkaar lijken is zo stupide. Man man man :N
pi_153933085
Ik dus echt benieuwd wat er uit dit onderzoek gaat komen.
pi_153933131
quote:
DEN HAAG - De Haagse Stadspartij wil een onafhankelijk onderzoek naar de cultuur in het Haags politiekorps. Dat stellen ze in schriftelijke vragen naar aanleiding van het overlijden van de Arubaan Mitch Henriquez. Ze vinden dat de politie stelselmatig problemen rond buitensporig politiegeweld ontkent.
Mitch Henriquez werd zaterdag aangehouden bij Night at the Park in het Haagse Zuiderpark. Hij verzette zich volgens het OM tegen zijn aanhouding en de politie gebruikte geweld. Hij overleed zondag in het ziekenhuis. Er is veel onduidelijkheid over hoe dit heeft kunnen gebeuren en wanneer Mitch precies onwel werd.

Raadslid Fatima Faïd stelt: ‘Een verklaring die het OM hierover naar buiten bracht lijkt niet te stroken met getuigenverklaringen en video opnamen van het bewuste incident.

Niet de eerste keer

Volgens Faïd blijft de politie de problemen rond buitensporig politiegeweld al langere tijd ontkennen. 'We slepen ons van incident naar incident. Mijn fractie probeert de problemen rond het gebruik van buitensporig geweld en het etnisch profileren bij de politie in Den Haag al tijden op de politieke agenda te krijgen. Dit is niet de eerste keer dat er dingen vreselijk mis gaan.'

Ook D66 en SP in Den Haag hebben schriftelijke vragen gesteld aan het college van burgemeester en wethouders. Maandagavond is er een demonstratie tegen politiegeweld bij de politiebureau De Heemstraat in Den Haag.

Read more at http://www.omroepwest.nl/(...)#3AAGTbXsbK2VQCov.99

http://www.omroepwest.nl/(...)litiegeweld-den-haag
pi_153933140
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Remember Fred B? Er gebeurt niets.
pi_153933204
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:21 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik zie het wat positiever.
pi_153933323
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Had niet zo mogen gebeuren maar agenten treft geen blaam... Rishi-style jwt
pi_153933331
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:28 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Had niet zo mogen gebeuren maar agenten treft geen blaam... Rishi-style jwt
Ja wat is daar ook alweer uit gekomen?
pi_153933332
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 19:21 schreef Stimorol- het volgende:

[..]