abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154061542
Eerst maar even het officiële politiebericht:

quote:
Twee verdachten aangehouden na beroving met vuurwapen in Rotterdam
Rotterdam - In de nacht van donderdag op vrijdag zijn twee verdachten aangehouden voor een beroving op de Asserweg. Daar bedreigden ze het slachtoffer met een vuurwapen en beroofden hem van zijn geld. Hij raakte hierbij niet gewond.

De twee Rotterdammers bedreigden rond kwart voor drie het slachtoffer. Het zou een bekende van het tweetal zijn. Het duo reed na de beroving weg in een personenauto en het slachtoffer belde de politie.

Agenten troffen het voertuig aan in de Jan Porcellistraat met daarin twee inzittenden. Vanwege de melding over het vuurwapen, werden deze twee aangehouden met de benaderingstechniek gevaarlijke verdachte (BTGV).

Nadat de verdachten van 14 en 26 jaar oud waren overgebracht naar het politiebureau, werden zij gefouilleerd. Bij één van de verdachten trof de politie de gestolen waar aan. Een vuurwapen werd vooralsnog niet gevonden. Het voertuig wordt vandaag verder onderzocht.

De jongste verdachte is in de loop van de ochtend heengezonden. De 26-jarige bestuurder zit nog vast.
Bron: https://www.politie.nl/ni(...)en-in-rotterdam.html

Kortom: je bent pas 14 jaar en nu al betrokken bij criminele activiteiten. Maar dit verhaal eindigt hier niet, het begint hier pas. Want de hysterische zus van de jongen heeft beelden gemaakt en trekt op legendarische en leugenachtige wijze van leer.

Het filmpje staat nog steeds online:
https://www.facebook.com/selma.yas/videos/1018420828191222/
Kopie van de video op GeenStijl: http://www.geenstijl.nl/m(...)oudt_11_14jarig.html

Ze roept tegen de agenten dat de jongen 11 is en dat agenten "misbruik maken van hun macht" door een 11-jarige onder schut te houden. "Zien jullie dit, wat ze doen? Hij is 11 jaar", schreeuwt ze nog eens. Onder de video plaatst ze deze tekst:
quote:
Dit is wat de politie doen met een verdomme 11 jarige jongen!!!!! Mijn kleine broertje!!! Is dit rechtvaardig!!! Is dit rechtvaardig! Aub deel dit allemaal!! Hoe kan je een 11 jarige dit aan doen om hem onderschot te houden! Arme jongen was net klaar met eten en wou naar binnen gaan om het fajr gebed te bidden
Tuuuuuuurlijk:') Hij ging net bidden ja. Even daarvoor nog bij een overval betrokken en daarna ineens bidden.

Maar guess what... ze loog over de leeftijd van haar broertje. De jongen is geboren in 2001, biecht ze later op:
quote:
Ik bedank iedereen voor de reacties en medeleven. Sorry mijn excuus, door de shock en de snelle gebeurtenis van de situatie heb ik mijn vergist in de leeftijd van mijn broertje.. Ik heb hem 11 jaar genoemd inplaats van 14.. Zijn geboorte datum is namelijk 24 februari 2001. De reden dat ik mij vast hield aan mijn verhaal dat hij 11 is komt door de snelle gebeurtenissen en alle vragen om mij heen.. Dit neemt niet weg dat de situatie nu minder erg is of minder serieus genomen moet worden. Ik wou alleen de wijziging door geven. De vragen werden mij te veel en kon niet helder nadenkend, waardoor ik mij vast hield dat hij 11 jaar is. Mijn excuses
Ook over het bovenstaande politiebericht heeft ze een mening:
quote:
Hoe zielig kunnen ze zijn om zoiets te plaatsen wauw!! 'Jongen 14 opgepakt voor straatroof in Rotterdam' maar word na een uur heengezonden. Serieus wauw, wist niet dat je voor een straatroof maar een uurtje hoefde te zitten en daarna worden je ouders gebeld dat je je kind mag komen ophalen. Stelletje hypocrieten!!!
En elders:
quote:
Nee (...) is gelogen is allemaal niet waar
Dan nu een bloemlezing uit de reacties op de video, vrijwel uitsluitend afkomstig van mensen met een allochtone achtergrond:

quote:
- Belachelijkkkk wat bezielt hun nou?
- Niet normaal
- Nu ik dit weer zie vind ik echt terecht wat hier in den haag met die kkrlijers gebeurd viezerikkee
- Wtf dit meen je niet deze mensen zijn helemaal gek geworden
- Teringlijers
- Dit is echt machtsmisbruik een kind van 14 kan zo een trauma oplopen! En wij moeten ons veilig voelen??
- Omggg dit kan echttt niet!!! Is nog maar n kind. Zijn ze helemaal gek geworden in hun bovenkamer stelletje randdebielen
- Ooh (...) wat erg!! Fit is echt te zot voor woorden!! ik zou ze aanklagen die handel, wat denken ze wel een 11 jarig jongetje onder schot houden.. Bah!!!
- Vuile hoerenkinderen is toch niet normaal joh
- Echt erg man. Ik wist echt niet dat het je broertje was kk honden zijn het wollah.
Uit de context van de reacties wordt trouwens duidelijk dat beide verdachten broers van deze meid zijn. Dat de politie de gestolen goederen inderdaad heeft aangetroffen in de auto, zegt zuslief ook niks.
quote:
ik zeg toch duidelijk dat het een valse verklaring is van een jonge man die beweert dat hij bestolen is
Meer informatie over dit onderwerp, tevens bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)s_onder_invloed.html

Samenvattend: we zien een zus die willens en wetens liegt om de politie in een kwaad daglicht te stellen. Ze schroomt niet om de religie erbij te betrekken als dat even goed uitkomt ("hij wilde net gaan bidden") en we zien vooral het totale gebrek aan realiteitsbesef. Niemand die inziet dat deze twee broers gewoon terecht zijn aangehouden omdat ze iemand hebben beroofd. Dat terwijl de gestolen spullen in de auto zijn aangetroffen. Alles wordt categorisch weggewimpeld en ontkend. Want die arme jongen is zo zielig en de politie deugt per definitie niet.

Nee, dom hysterisch wijf: je broers zijn crimineel. Daarom worden ze aangehouden.
  Milf zaterdag 4 juli 2015 @ 16:23:30 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_154061688
Ik ben het helemaal met je eens.

Dat kortzichtige gedrag van regeerders en het gelieg van mensen. Wanneer dat mijn broertje was geweest gaf ik mij kapotgeschaamd. Daarbij hem vertellende dat hij een sukkel is.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_154061803
Zo vreemd vind ik het niet dat ze haar criminele tokkiefamilie probeert te beschermen.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 16:27:37 #4
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_154061815
-Ontopic-

[ Bericht 94% gewijzigd door Specularium op 04-07-2015 16:28:00 ]
are we infinite or am I alone
pi_154061837
quote:
- Belachelijkkkk wat bezielt hun nou?
- Niet normaal
- Nu ik dit weer zie vind ik echt terecht wat hier in den haag met die kkrlijers gebeurd viezerikkee
- Wtf dit meen je niet deze mensen zijn helemaal gek geworden
- Teringlijers
- Dit is echt machtsmisbruik een kind van 14 kan zo een trauma oplopen! En wij moeten ons veilig voelen??
- Omggg dit kan echttt niet!!! Is nog maar n kind. Zijn ze helemaal gek geworden in hun bovenkamer stelletje randdebielen
- Ooh (...) wat erg!! Fit is echt te zot voor woorden!! ik zou ze aanklagen die handel, wat denken ze wel een 11 jarig jongetje onder schot houden.. Bah!!!
- Vuile hoerenkinderen is toch niet normaal joh
- Echt erg man. Ik wist echt niet dat het je broertje was kk honden zijn het wollah.
Hier kunnen op zijn minst toch wel wat boetes worden uitgedeeld, lijkt me. Ik vermoed dat van zeker driekwart van de auteurs achter deze opmerkingen het adres al in het kaartenbakje van de politie te vinden is. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_154061898
Misschien kunnen we ook eens wetgeving in elkaar timmeren die het mogelijk maakt om figuren zoals deze zus te vervolgen in verband met smaad richting de politie. Ze liegt opzettelijk, ze haalt de politie volledig onterecht door het slijk. Dat terwijl haar twee criminele broers net terug zijn van roverspad.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 16:30:12 #7
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154061909
Die zus :') ook veertien jarige jongetjes worden aangehouden als ze en beroving plegen.
Nee dan is het opeens een zielig jongetje.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_154062033
Het totale gebrek aan enige zelfreflectie zou je niet moeten verbazen maar doet het toch.
pi_154062121
Hoe oud is de zus.
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 4 juli 2015 @ 16:35:48 #10
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_154062125
Is die jongen echt al na een uur naar huis gestuurd??
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  zaterdag 4 juli 2015 @ 16:35:58 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154062130
Dit afzetten tegen de autoriteiten ga je wel steeds meer krijgen.
Is ook niet gek met politieke leiders die zich drukker maken over het tevreden stellen van Brussel dan om het eigen volk.

Komt dat gedoe met die Arubaan er nog boven op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Milf zaterdag 4 juli 2015 @ 16:37:08 #12
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_154062170
Dat Filmpje :D :'( :D. Hij wordt niet hardhandig naar de grond gedrukt, hij wordt niet hard aangepakt. Hij zit alleen op zijn knieën op de grond en de agenten staan een aantal meter bij hem vandaan.

Helemaal niets aan de hand dus
:').
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_154062226
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoe oud is de zus.
Aan de pics te zien nog geen 20.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 16:40:49 #14
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154062300
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
En wij moeten ons veilig voelen??
_O- De ironie.
pi_154062394
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:37 schreef nikky het volgende:
Dat Filmpje :D :'( :D. Hij wordt niet hardhandig naar de grond gedrukt, hij wordt niet hard aangepakt. Hij zit alleen op zijn knieën op de grond en de agenten staan een aantal meter bij hem vandaan.

Helemaal niets aan de hand dus
:').
Dat is voor hen natuurlijk al hetzelfde als gewaterboard worden terwijl er ondertussen stroom door je ballen wordt gejaagd. Sowieso is de politie al de duivel als ze maar durven kijken naar dat soort gouden hart-types. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_154062426
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:27 schreef Specularium het volgende:
Zo vreemd vind ik het niet dat ze haar criminele tokkiefamilie probeert te beschermen.
Erg vind ik het bovendien ook niet; zo weet je tenminste meteen wat voor vlees je in de kuip hebt. Dat geldt overigens ook voor al die facebook-reageerders.

Wat is het toch een voorrecht om dergelijk nutteloos importkrapuul in Nederland te mogen hebben...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_154062446
Ze moeten die wijf ook opsluiten voor belemmering van rechtsgang en arrestatie van politie op broertjes.

En wat doet kinderen zo laat nachts op de straat? Vakantie of niet..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_154062850
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoe oud is de zus.
Ik gok zo rond de 22-23.
pi_154062880
Pics van de zus?
pi_154062899
Dit was gisteravond, vandaag probeerde djAppa de boel weer op te jutten door een foto te twitteren van een bus moslims die volgens hem vanmorgen onderweg waren om te bidden en zomaar waren aangehouden en gefoullieerd, ook niets van waar was een foto van een paar dagen terug van een bus met moslmarrestanten op het hobbemaplein.

Liegen en bedriegen om maar te kunnen rellen en het vervolgens gek te vinden dat ze met de nek aangekeken worden.

[ Bericht 21% gewijzigd door Specularium op 04-07-2015 17:07:05 ]
pi_154062922
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
Pics van de zus?
Liever niet, ik moet nog eten.
pi_154063138
quote:
Pics van de zus?
Is een mooie meid hoor.
5 Ferrari's op videoband!
pi_154063141
quote:
Pics van de zus?
pi_154063206
quote:
De reden dat ik mij vast hield aan mijn verhaal dat hij 11 is komt door de snelle gebeurtenissen en alle vragen om mij heen.. Dit neemt niet weg dat de situatie nu minder erg is of minder serieus genomen moet worden. Ik wou alleen de wijziging door geven. De vragen werden mij te veel en kon niet helder nadenkend, waardoor ik mij vast hield dat hij 11 jaar is. Mijn excuses
Mooi om te zien hoe de familie-eer ten koste van alles moet worden verdedigd. Collectieve verantwoordelijkheid in optima forma.
pi_154063258
Ja die jongen is al verloren. Die zal nog veel in de gevangenis terecht komen.
Ура для россии
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')