Bron: https://www.politie.nl/ni(...)en-in-rotterdam.htmlquote:Twee verdachten aangehouden na beroving met vuurwapen in Rotterdam
Rotterdam - In de nacht van donderdag op vrijdag zijn twee verdachten aangehouden voor een beroving op de Asserweg. Daar bedreigden ze het slachtoffer met een vuurwapen en beroofden hem van zijn geld. Hij raakte hierbij niet gewond.
De twee Rotterdammers bedreigden rond kwart voor drie het slachtoffer. Het zou een bekende van het tweetal zijn. Het duo reed na de beroving weg in een personenauto en het slachtoffer belde de politie.
Agenten troffen het voertuig aan in de Jan Porcellistraat met daarin twee inzittenden. Vanwege de melding over het vuurwapen, werden deze twee aangehouden met de benaderingstechniek gevaarlijke verdachte (BTGV).
Nadat de verdachten van 14 en 26 jaar oud waren overgebracht naar het politiebureau, werden zij gefouilleerd. Bij één van de verdachten trof de politie de gestolen waar aan. Een vuurwapen werd vooralsnog niet gevonden. Het voertuig wordt vandaag verder onderzocht.
De jongste verdachte is in de loop van de ochtend heengezonden. De 26-jarige bestuurder zit nog vast.
Tuuuuuuurlijk:') Hij ging net bidden ja. Even daarvoor nog bij een overval betrokken en daarna ineens bidden.quote:Dit is wat de politie doen met een verdomme 11 jarige jongen!!!!! Mijn kleine broertje!!! Is dit rechtvaardig!!! Is dit rechtvaardig! Aub deel dit allemaal!! Hoe kan je een 11 jarige dit aan doen om hem onderschot te houden! Arme jongen was net klaar met eten en wou naar binnen gaan om het fajr gebed te bidden
Ook over het bovenstaande politiebericht heeft ze een mening:quote:Ik bedank iedereen voor de reacties en medeleven. Sorry mijn excuus, door de shock en de snelle gebeurtenis van de situatie heb ik mijn vergist in de leeftijd van mijn broertje.. Ik heb hem 11 jaar genoemd inplaats van 14.. Zijn geboorte datum is namelijk 24 februari 2001. De reden dat ik mij vast hield aan mijn verhaal dat hij 11 is komt door de snelle gebeurtenissen en alle vragen om mij heen.. Dit neemt niet weg dat de situatie nu minder erg is of minder serieus genomen moet worden. Ik wou alleen de wijziging door geven. De vragen werden mij te veel en kon niet helder nadenkend, waardoor ik mij vast hield dat hij 11 jaar is. Mijn excuses
En elders:quote:Hoe zielig kunnen ze zijn om zoiets te plaatsen wauw!! 'Jongen 14 opgepakt voor straatroof in Rotterdam' maar word na een uur heengezonden. Serieus wauw, wist niet dat je voor een straatroof maar een uurtje hoefde te zitten en daarna worden je ouders gebeld dat je je kind mag komen ophalen. Stelletje hypocrieten!!!
Dan nu een bloemlezing uit de reacties op de video, vrijwel uitsluitend afkomstig van mensen met een allochtone achtergrond:quote:Nee (...) is gelogen is allemaal niet waar
Uit de context van de reacties wordt trouwens duidelijk dat beide verdachten broers van deze meid zijn. Dat de politie de gestolen goederen inderdaad heeft aangetroffen in de auto, zegt zuslief ook niks.quote:- Belachelijkkkk wat bezielt hun nou?
- Niet normaal
- Nu ik dit weer zie vind ik echt terecht wat hier in den haag met die kkrlijers gebeurd viezerikkee
- Wtf dit meen je niet deze mensen zijn helemaal gek geworden
- Teringlijers
- Dit is echt machtsmisbruik een kind van 14 kan zo een trauma oplopen! En wij moeten ons veilig voelen??
- Omggg dit kan echttt niet!!! Is nog maar n kind. Zijn ze helemaal gek geworden in hun bovenkamer stelletje randdebielen
- Ooh (...) wat erg!! Fit is echt te zot voor woorden!! ik zou ze aanklagen die handel, wat denken ze wel een 11 jarig jongetje onder schot houden.. Bah!!!
- Vuile hoerenkinderen is toch niet normaal joh
- Echt erg man. Ik wist echt niet dat het je broertje was kk honden zijn het wollah.
Meer informatie over dit onderwerp, tevens bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)s_onder_invloed.htmlquote:ik zeg toch duidelijk dat het een valse verklaring is van een jonge man die beweert dat hij bestolen is
Hier kunnen op zijn minst toch wel wat boetes worden uitgedeeld, lijkt me. Ik vermoed dat van zeker driekwart van de auteurs achter deze opmerkingen het adres al in het kaartenbakje van de politie te vinden is.quote:- Belachelijkkkk wat bezielt hun nou?
- Niet normaal
- Nu ik dit weer zie vind ik echt terecht wat hier in den haag met die kkrlijers gebeurd viezerikkee
- Wtf dit meen je niet deze mensen zijn helemaal gek geworden
- Teringlijers
- Dit is echt machtsmisbruik een kind van 14 kan zo een trauma oplopen! En wij moeten ons veilig voelen??
- Omggg dit kan echttt niet!!! Is nog maar n kind. Zijn ze helemaal gek geworden in hun bovenkamer stelletje randdebielen
- Ooh (...) wat erg!! Fit is echt te zot voor woorden!! ik zou ze aanklagen die handel, wat denken ze wel een 11 jarig jongetje onder schot houden.. Bah!!!
- Vuile hoerenkinderen is toch niet normaal joh
- Echt erg man. Ik wist echt niet dat het je broertje was kk honden zijn het wollah.
Dat is voor hen natuurlijk al hetzelfde als gewaterboard worden terwijl er ondertussen stroom door je ballen wordt gejaagd. Sowieso is de politie al de duivel als ze maar durven kijken naar dat soort gouden hart-types.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:37 schreef nikky het volgende:
Dat Filmpje![]()
![]()
. Hij wordt niet hardhandig naar de grond gedrukt, hij wordt niet hard aangepakt. Hij zit alleen op zijn knieën op de grond en de agenten staan een aantal meter bij hem vandaan.
Helemaal niets aan de hand dus
.
Erg vind ik het bovendien ook niet; zo weet je tenminste meteen wat voor vlees je in de kuip hebt. Dat geldt overigens ook voor al die facebook-reageerders.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:27 schreef Specularium het volgende:
Zo vreemd vind ik het niet dat ze haar criminele tokkiefamilie probeert te beschermen.
Mooi om te zien hoe de familie-eer ten koste van alles moet worden verdedigd. Collectieve verantwoordelijkheid in optima forma.quote:De reden dat ik mij vast hield aan mijn verhaal dat hij 11 is komt door de snelle gebeurtenissen en alle vragen om mij heen.. Dit neemt niet weg dat de situatie nu minder erg is of minder serieus genomen moet worden. Ik wou alleen de wijziging door geven. De vragen werden mij te veel en kon niet helder nadenkend, waardoor ik mij vast hield dat hij 11 jaar is. Mijn excuses
Niet alleen zij. Iedereen die haar bijvalt, denkt er net zo over.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:15 schreef Perrin het volgende:
Familie-eer redden door de politie zwart te maken als die je gewelddagige en criminele broer arresteert.
Ik geloof niet dat ik dat ooit zal begrijpen. Ze heeft een heel ander beeld van wat eervol gedrag is dan ik, iig..
Het afval dat haar bijvalt ook trouwens.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:15 schreef Perrin het volgende:
Familie-eer redden door de politie zwart te maken als die je gewelddagige en criminele broer arresteert.
Ik geloof niet dat ik dat ooit zal begrijpen. Ze heeft een heel ander beeld van wat eervol gedrag is dan ik, iig..
Typische naam ook weer.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:20 schreef Voszje het volgende:
Oh, dit stond op Persona non Tatta op Facebook.Ze gingen helemaal los, sommige reacties waren ook niet van de lucht. En nu blijkt maar weer wat erachter zat...
Ja, was een nieuwsitem over op tv Rjnmond. Volgens de politie was er sprake van een 'op een vuurwapen lijkend' wapen. Uitgezocht wordt nog om wat voor wapen het precies gaat en wie daar mee gedreigd had. De gestolen spullen zijn teruggevonden bij de 14 jarige verdachte.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:35 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Is die jongen echt al na een uur naar huis gestuurd??
Dit inderdaad, maar ik zou het niet zover laten komen in de eerste instantie. Heerlijke cultuurverrijking weerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:23 schreef nikky het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens.
Dat kortzichtige gedrag van regeerders en het gelieg van mensen. Wanneer dat mijn broertje was geweest gaf ik mij kapotgeschaamd. Daarbij hem vertellende dat hij een sukkel is.
Dan vind ik dat schandaliger dan dit hele verhaal..quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, was een nieuwsitem over op tv Rjnmond. Volgens de politie was er sprake van een 'op een vuurwapen lijkend' wapen. Uitgezocht wordt nog om wat voor wapen het precies gaat en wie daar mee gedreigd had. De gestolen spullen zijn teruggevonden bij de 14 jarige verdachte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van zus zijn mwahIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Wat? Als mijn broertje zoiets zou flikken zou ik hem zelf gaan aangeven.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:23 schreef DS4 het volgende:
Familie die voor elkaar opkomt, ook als het rotte appels zijn... Nee, dat moet hard afgestraft worden...
*zucht*
Op zich prijzenswaardig, maar dat wil nog niet zeggen dat TS terecht zo'n punt maakt van wat irrationeel gezever van een zus die gewoon voor haar kleine broertje opkomt.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:44 schreef Hathor het volgende:
Wat? Als mijn broertje zoiets zou flikken zou ik hem zelf gaan aangeven.
Opkomen voor je broertje in zo'n geval is tot daar aan toe. Liegen, de politie voor van alles en nog wat uitmaken en bewust de boel opstoken om te rellen dat gaat veel te ver.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op zich prijzenswaardig, maar dat wil nog niet zeggen dat TS terecht zo'n punt maakt van wat irrationeel gezever van een zus die gewoon voor haar kleine broertje opkomt.
Op internet is helaas dit soort onzin gemeengoed geworden.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Opkomen voor je broertje in zo'n geval is tot daar aan toe. Liegen, de politie voor van alles en nog wat uitmaken en bewust de boel opstoken om te rellen dat gaat veel te ver.
Heb je gelijk in. Gelukkig is het onmogelijk om strafrechtelijk hier iets tegen te doen. Je afkeur uitspraken over zulk soort figuren mag uiteraard wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op internet is helaas dit soort onzin gemeengoed geworden.
Het is niet fraai, maar om er nu meteen harde straffen op te zetten... (Nog afgezien het feit dat TS dan naar zijn eigen norm ook gestraft dient te worden).
Waar ze schijnbaar zo'n goeie band mee heeft dat ze zich "vergist" in zijn leeftijd...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op zich prijzenswaardig, maar dat wil nog niet zeggen dat TS terecht zo'n punt maakt van wat irrationeel gezever van een zus die gewoon voor haar kleine broertje opkomt.
Ach, ze zal wel niet de meest slimme dame zijn... Maar dat is toch geen nieuws. Meer iets voor klb.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:00 schreef AchJa het volgende:
Waar ze schijnbaar zo'n goeie band mee heeft dat ze zich "vergist" in zijn leeftijd...
Ho ho, hij krijgt nog wel een fo...taakstraf!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:55 schreef YazooW het volgende:
Even buiten het hele verhaal om van die gekke zus enzo.
Dat manneke beroofd iemand, gebruikt daarbij zelfs een vuurwapen (echt of nep, weet ik niet, maakt ook niet al te veel uit). Maar de volgende dag loopt hij gewoon vrij op straat?
POLICOR!!!1 GUTMENSCH!!!1quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op internet is helaas dit soort onzin gemeengoed geworden.
Het is niet fraai, maar om er nu meteen harde straffen op te zetten... (Nog afgezien het feit dat TS dan naar zijn eigen norm ook gestraft dient te worden).
En dan gaat FB nu al vol op het orgel, moet je nagaan wat er gebeurd was als ze hem meteen voor 48 uur ofzo opgesloten hadden...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:55 schreef YazooW het volgende:
Even buiten het hele verhaal om van die gekke zus enzo.
Dat manneke beroofd iemand, gebruikt daarbij zelfs een vuurwapen (echt of nep, weet ik niet, maakt ook niet al te veel uit). Maar de volgende dag loopt hij gewoon vrij op straat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |