abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154061542
Eerst maar even het officiële politiebericht:

quote:
Twee verdachten aangehouden na beroving met vuurwapen in Rotterdam
Rotterdam - In de nacht van donderdag op vrijdag zijn twee verdachten aangehouden voor een beroving op de Asserweg. Daar bedreigden ze het slachtoffer met een vuurwapen en beroofden hem van zijn geld. Hij raakte hierbij niet gewond.

De twee Rotterdammers bedreigden rond kwart voor drie het slachtoffer. Het zou een bekende van het tweetal zijn. Het duo reed na de beroving weg in een personenauto en het slachtoffer belde de politie.

Agenten troffen het voertuig aan in de Jan Porcellistraat met daarin twee inzittenden. Vanwege de melding over het vuurwapen, werden deze twee aangehouden met de benaderingstechniek gevaarlijke verdachte (BTGV).

Nadat de verdachten van 14 en 26 jaar oud waren overgebracht naar het politiebureau, werden zij gefouilleerd. Bij één van de verdachten trof de politie de gestolen waar aan. Een vuurwapen werd vooralsnog niet gevonden. Het voertuig wordt vandaag verder onderzocht.

De jongste verdachte is in de loop van de ochtend heengezonden. De 26-jarige bestuurder zit nog vast.
Bron: https://www.politie.nl/ni(...)en-in-rotterdam.html

Kortom: je bent pas 14 jaar en nu al betrokken bij criminele activiteiten. Maar dit verhaal eindigt hier niet, het begint hier pas. Want de hysterische zus van de jongen heeft beelden gemaakt en trekt op legendarische en leugenachtige wijze van leer.

Het filmpje staat nog steeds online:
https://www.facebook.com/selma.yas/videos/1018420828191222/
Kopie van de video op GeenStijl: http://www.geenstijl.nl/m(...)oudt_11_14jarig.html

Ze roept tegen de agenten dat de jongen 11 is en dat agenten "misbruik maken van hun macht" door een 11-jarige onder schut te houden. "Zien jullie dit, wat ze doen? Hij is 11 jaar", schreeuwt ze nog eens. Onder de video plaatst ze deze tekst:
quote:
Dit is wat de politie doen met een verdomme 11 jarige jongen!!!!! Mijn kleine broertje!!! Is dit rechtvaardig!!! Is dit rechtvaardig! Aub deel dit allemaal!! Hoe kan je een 11 jarige dit aan doen om hem onderschot te houden! Arme jongen was net klaar met eten en wou naar binnen gaan om het fajr gebed te bidden
Tuuuuuuurlijk:') Hij ging net bidden ja. Even daarvoor nog bij een overval betrokken en daarna ineens bidden.

Maar guess what... ze loog over de leeftijd van haar broertje. De jongen is geboren in 2001, biecht ze later op:
quote:
Ik bedank iedereen voor de reacties en medeleven. Sorry mijn excuus, door de shock en de snelle gebeurtenis van de situatie heb ik mijn vergist in de leeftijd van mijn broertje.. Ik heb hem 11 jaar genoemd inplaats van 14.. Zijn geboorte datum is namelijk 24 februari 2001. De reden dat ik mij vast hield aan mijn verhaal dat hij 11 is komt door de snelle gebeurtenissen en alle vragen om mij heen.. Dit neemt niet weg dat de situatie nu minder erg is of minder serieus genomen moet worden. Ik wou alleen de wijziging door geven. De vragen werden mij te veel en kon niet helder nadenkend, waardoor ik mij vast hield dat hij 11 jaar is. Mijn excuses
Ook over het bovenstaande politiebericht heeft ze een mening:
quote:
Hoe zielig kunnen ze zijn om zoiets te plaatsen wauw!! 'Jongen 14 opgepakt voor straatroof in Rotterdam' maar word na een uur heengezonden. Serieus wauw, wist niet dat je voor een straatroof maar een uurtje hoefde te zitten en daarna worden je ouders gebeld dat je je kind mag komen ophalen. Stelletje hypocrieten!!!
En elders:
quote:
Nee (...) is gelogen is allemaal niet waar
Dan nu een bloemlezing uit de reacties op de video, vrijwel uitsluitend afkomstig van mensen met een allochtone achtergrond:

quote:
- Belachelijkkkk wat bezielt hun nou?
- Niet normaal
- Nu ik dit weer zie vind ik echt terecht wat hier in den haag met die kkrlijers gebeurd viezerikkee
- Wtf dit meen je niet deze mensen zijn helemaal gek geworden
- Teringlijers
- Dit is echt machtsmisbruik een kind van 14 kan zo een trauma oplopen! En wij moeten ons veilig voelen??
- Omggg dit kan echttt niet!!! Is nog maar n kind. Zijn ze helemaal gek geworden in hun bovenkamer stelletje randdebielen
- Ooh (...) wat erg!! Fit is echt te zot voor woorden!! ik zou ze aanklagen die handel, wat denken ze wel een 11 jarig jongetje onder schot houden.. Bah!!!
- Vuile hoerenkinderen is toch niet normaal joh
- Echt erg man. Ik wist echt niet dat het je broertje was kk honden zijn het wollah.
Uit de context van de reacties wordt trouwens duidelijk dat beide verdachten broers van deze meid zijn. Dat de politie de gestolen goederen inderdaad heeft aangetroffen in de auto, zegt zuslief ook niks.
quote:
ik zeg toch duidelijk dat het een valse verklaring is van een jonge man die beweert dat hij bestolen is
Meer informatie over dit onderwerp, tevens bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)s_onder_invloed.html

Samenvattend: we zien een zus die willens en wetens liegt om de politie in een kwaad daglicht te stellen. Ze schroomt niet om de religie erbij te betrekken als dat even goed uitkomt ("hij wilde net gaan bidden") en we zien vooral het totale gebrek aan realiteitsbesef. Niemand die inziet dat deze twee broers gewoon terecht zijn aangehouden omdat ze iemand hebben beroofd. Dat terwijl de gestolen spullen in de auto zijn aangetroffen. Alles wordt categorisch weggewimpeld en ontkend. Want die arme jongen is zo zielig en de politie deugt per definitie niet.

Nee, dom hysterisch wijf: je broers zijn crimineel. Daarom worden ze aangehouden.
  Milf zaterdag 4 juli 2015 @ 16:23:30 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_154061688
Ik ben het helemaal met je eens.

Dat kortzichtige gedrag van regeerders en het gelieg van mensen. Wanneer dat mijn broertje was geweest gaf ik mij kapotgeschaamd. Daarbij hem vertellende dat hij een sukkel is.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_154061803
Zo vreemd vind ik het niet dat ze haar criminele tokkiefamilie probeert te beschermen.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 16:27:37 #4
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_154061815
-Ontopic-

[ Bericht 94% gewijzigd door Specularium op 04-07-2015 16:28:00 ]
are we infinite or am I alone
pi_154061837
quote:
- Belachelijkkkk wat bezielt hun nou?
- Niet normaal
- Nu ik dit weer zie vind ik echt terecht wat hier in den haag met die kkrlijers gebeurd viezerikkee
- Wtf dit meen je niet deze mensen zijn helemaal gek geworden
- Teringlijers
- Dit is echt machtsmisbruik een kind van 14 kan zo een trauma oplopen! En wij moeten ons veilig voelen??
- Omggg dit kan echttt niet!!! Is nog maar n kind. Zijn ze helemaal gek geworden in hun bovenkamer stelletje randdebielen
- Ooh (...) wat erg!! Fit is echt te zot voor woorden!! ik zou ze aanklagen die handel, wat denken ze wel een 11 jarig jongetje onder schot houden.. Bah!!!
- Vuile hoerenkinderen is toch niet normaal joh
- Echt erg man. Ik wist echt niet dat het je broertje was kk honden zijn het wollah.
Hier kunnen op zijn minst toch wel wat boetes worden uitgedeeld, lijkt me. Ik vermoed dat van zeker driekwart van de auteurs achter deze opmerkingen het adres al in het kaartenbakje van de politie te vinden is. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_154061898
Misschien kunnen we ook eens wetgeving in elkaar timmeren die het mogelijk maakt om figuren zoals deze zus te vervolgen in verband met smaad richting de politie. Ze liegt opzettelijk, ze haalt de politie volledig onterecht door het slijk. Dat terwijl haar twee criminele broers net terug zijn van roverspad.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 16:30:12 #7
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154061909
Die zus :') ook veertien jarige jongetjes worden aangehouden als ze en beroving plegen.
Nee dan is het opeens een zielig jongetje.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_154062033
Het totale gebrek aan enige zelfreflectie zou je niet moeten verbazen maar doet het toch.
pi_154062121
Hoe oud is de zus.
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 4 juli 2015 @ 16:35:48 #10
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_154062125
Is die jongen echt al na een uur naar huis gestuurd??
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  zaterdag 4 juli 2015 @ 16:35:58 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154062130
Dit afzetten tegen de autoriteiten ga je wel steeds meer krijgen.
Is ook niet gek met politieke leiders die zich drukker maken over het tevreden stellen van Brussel dan om het eigen volk.

Komt dat gedoe met die Arubaan er nog boven op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Milf zaterdag 4 juli 2015 @ 16:37:08 #12
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_154062170
Dat Filmpje :D :'( :D. Hij wordt niet hardhandig naar de grond gedrukt, hij wordt niet hard aangepakt. Hij zit alleen op zijn knieën op de grond en de agenten staan een aantal meter bij hem vandaan.

Helemaal niets aan de hand dus
:').
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_154062226
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoe oud is de zus.
Aan de pics te zien nog geen 20.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 16:40:49 #14
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_154062300
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
En wij moeten ons veilig voelen??
_O- De ironie.
pi_154062394
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:37 schreef nikky het volgende:
Dat Filmpje :D :'( :D. Hij wordt niet hardhandig naar de grond gedrukt, hij wordt niet hard aangepakt. Hij zit alleen op zijn knieën op de grond en de agenten staan een aantal meter bij hem vandaan.

Helemaal niets aan de hand dus
:').
Dat is voor hen natuurlijk al hetzelfde als gewaterboard worden terwijl er ondertussen stroom door je ballen wordt gejaagd. Sowieso is de politie al de duivel als ze maar durven kijken naar dat soort gouden hart-types. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_154062426
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:27 schreef Specularium het volgende:
Zo vreemd vind ik het niet dat ze haar criminele tokkiefamilie probeert te beschermen.
Erg vind ik het bovendien ook niet; zo weet je tenminste meteen wat voor vlees je in de kuip hebt. Dat geldt overigens ook voor al die facebook-reageerders.

Wat is het toch een voorrecht om dergelijk nutteloos importkrapuul in Nederland te mogen hebben...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_154062446
Ze moeten die wijf ook opsluiten voor belemmering van rechtsgang en arrestatie van politie op broertjes.

En wat doet kinderen zo laat nachts op de straat? Vakantie of niet..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_154062850
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoe oud is de zus.
Ik gok zo rond de 22-23.
pi_154062880
Pics van de zus?
pi_154062899
Dit was gisteravond, vandaag probeerde djAppa de boel weer op te jutten door een foto te twitteren van een bus moslims die volgens hem vanmorgen onderweg waren om te bidden en zomaar waren aangehouden en gefoullieerd, ook niets van waar was een foto van een paar dagen terug van een bus met moslmarrestanten op het hobbemaplein.

Liegen en bedriegen om maar te kunnen rellen en het vervolgens gek te vinden dat ze met de nek aangekeken worden.

[ Bericht 21% gewijzigd door Specularium op 04-07-2015 17:07:05 ]
pi_154062922
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
Pics van de zus?
Liever niet, ik moet nog eten.
pi_154063138
quote:
Pics van de zus?
Is een mooie meid hoor.
5 Ferrari's op videoband!
pi_154063141
quote:
Pics van de zus?
pi_154063206
quote:
De reden dat ik mij vast hield aan mijn verhaal dat hij 11 is komt door de snelle gebeurtenissen en alle vragen om mij heen.. Dit neemt niet weg dat de situatie nu minder erg is of minder serieus genomen moet worden. Ik wou alleen de wijziging door geven. De vragen werden mij te veel en kon niet helder nadenkend, waardoor ik mij vast hield dat hij 11 jaar is. Mijn excuses
Mooi om te zien hoe de familie-eer ten koste van alles moet worden verdedigd. Collectieve verantwoordelijkheid in optima forma.
pi_154063258
Ja die jongen is al verloren. Die zal nog veel in de gevangenis terecht komen.
Ура для россии
  zaterdag 4 juli 2015 @ 17:15:37 #26
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_154063406
Familie-eer redden door de politie zwart te maken als die je gewelddagige en criminele broer arresteert.

Ik geloof niet dat ik dat ooit zal begrijpen. Ze heeft een heel ander beeld van wat eervol gedrag is dan ik, iig..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_154063529
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:15 schreef Perrin het volgende:
Familie-eer redden door de politie zwart te maken als die je gewelddagige en criminele broer arresteert.

Ik geloof niet dat ik dat ooit zal begrijpen. Ze heeft een heel ander beeld van wat eervol gedrag is dan ik, iig..
Niet alleen zij. Iedereen die haar bijvalt, denkt er net zo over.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 17:20:24 #28
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_154063562
Oh, dit stond op Persona non Tatta op Facebook. :') Ze gingen helemaal los, sommige reacties waren ook niet van de lucht. En nu blijkt maar weer wat erachter zat...
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_154063577
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:15 schreef Perrin het volgende:

Het afval dat haar bijvalt ook trouwens.
pi_154063586
Blijft merkwaardig hoe antt sociaal gedrag en islam gewoon hand in hand gaan.
pi_154063618
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:20 schreef Voszje het volgende:
Oh, dit stond op Persona non Tatta op Facebook. :') Ze gingen helemaal los, sommige reacties waren ook niet van de lucht. En nu blijkt maar weer wat erachter zat...
Typische naam ook weer. :')
  zaterdag 4 juli 2015 @ 17:23:37 #32
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_154063654
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:22 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Typische naam ook weer. :')
Ook wel ja. :')
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_154063666
Familie die voor elkaar opkomt, ook als het rotte appels zijn... Nee, dat moet hard afgestraft worden...

*zucht*
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_154063729
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:35 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Is die jongen echt al na een uur naar huis gestuurd??
Ja, was een nieuwsitem over op tv Rjnmond. Volgens de politie was er sprake van een 'op een vuurwapen lijkend' wapen. Uitgezocht wordt nog om wat voor wapen het precies gaat en wie daar mee gedreigd had. De gestolen spullen zijn teruggevonden bij de 14 jarige verdachte.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_154063776
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 16:23 schreef nikky het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens.

Dat kortzichtige gedrag van regeerders en het gelieg van mensen. Wanneer dat mijn broertje was geweest gaf ik mij kapotgeschaamd. Daarbij hem vertellende dat hij een sukkel is.
Dit inderdaad, maar ik zou het niet zover laten komen in de eerste instantie. Heerlijke cultuurverrijking weer :').
  zaterdag 4 juli 2015 @ 17:27:44 #36
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_154063780
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja, was een nieuwsitem over op tv Rjnmond. Volgens de politie was er sprake van een 'op een vuurwapen lijkend' wapen. Uitgezocht wordt nog om wat voor wapen het precies gaat en wie daar mee gedreigd had. De gestolen spullen zijn teruggevonden bij de 14 jarige verdachte.
Dan vind ik dat schandaliger dan dit hele verhaal..
  zaterdag 4 juli 2015 @ 17:43:02 #37
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_154064212
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

Pics van zus zijn mwah
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 17:44:05 #38
117098 Hathor
Effe niet
pi_154064237
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:23 schreef DS4 het volgende:
Familie die voor elkaar opkomt, ook als het rotte appels zijn... Nee, dat moet hard afgestraft worden...

*zucht*
Wat? Als mijn broertje zoiets zou flikken zou ik hem zelf gaan aangeven.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_154064358
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:44 schreef Hathor het volgende:

Wat? Als mijn broertje zoiets zou flikken zou ik hem zelf gaan aangeven.
Op zich prijzenswaardig, maar dat wil nog niet zeggen dat TS terecht zo'n punt maakt van wat irrationeel gezever van een zus die gewoon voor haar kleine broertje opkomt.
pi_154064410
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Op zich prijzenswaardig, maar dat wil nog niet zeggen dat TS terecht zo'n punt maakt van wat irrationeel gezever van een zus die gewoon voor haar kleine broertje opkomt.
Opkomen voor je broertje in zo'n geval is tot daar aan toe. Liegen, de politie voor van alles en nog wat uitmaken en bewust de boel opstoken om te rellen dat gaat veel te ver.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 17:55:13 #41
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_154064500
Even buiten het hele verhaal om van die gekke zus enzo.

Dat manneke beroofd iemand, gebruikt daarbij zelfs een vuurwapen (echt of nep, weet ik niet, maakt ook niet al te veel uit). Maar de volgende dag loopt hij gewoon vrij op straat?
pi_154064522
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Opkomen voor je broertje in zo'n geval is tot daar aan toe. Liegen, de politie voor van alles en nog wat uitmaken en bewust de boel opstoken om te rellen dat gaat veel te ver.
Op internet is helaas dit soort onzin gemeengoed geworden.

Het is niet fraai, maar om er nu meteen harde straffen op te zetten... (Nog afgezien het feit dat TS dan naar zijn eigen norm ook gestraft dient te worden).
pi_154064574
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is niet fraai, maar om er nu meteen harde straffen op te zetten... (Nog afgezien het feit dat TS dan naar zijn eigen norm ook gestraft dient te worden).
Heb je gelijk in. Gelukkig is het onmogelijk om strafrechtelijk hier iets tegen te doen. Je afkeur uitspraken over zulk soort figuren mag uiteraard wel.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:00:25 #44
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_154064624
quote:

[..]

Waar ze schijnbaar zo'n goeie band mee heeft dat ze zich "vergist" in zijn leeftijd... :')

De laatste keer dat ze hem zag zal hij wel 11 geweest zijn...
pi_154064670
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:00 schreef AchJa het volgende:

Waar ze schijnbaar zo'n goeie band mee heeft dat ze zich "vergist" in zijn leeftijd... :')
Ach, ze zal wel niet de meest slimme dame zijn... Maar dat is toch geen nieuws. Meer iets voor klb.
pi_154064706
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:55 schreef YazooW het volgende:

Dat manneke beroofd iemand, gebruikt daarbij zelfs een vuurwapen (echt of nep, weet ik niet, maakt ook niet al te veel uit). Maar de volgende dag loopt hij gewoon vrij op straat?
Ho ho, hij krijgt nog wel een fo...taakstraf!
pi_154064744
quote:

[..]

POLICOR!!!1 GUTMENSCH!!!1

Om maar even in de stijl van de geenstijl/jalta/tpo-op te blijven :')
-
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:06:01 #48
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_154064756
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:55 schreef YazooW het volgende:

En dan gaat FB nu al vol op het orgel, moet je nagaan wat er gebeurd was als ze hem meteen voor 48 uur ofzo opgesloten hadden...
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:14:30 #49
111528 Viajero
Who dares wins
pi_154064942
Ze mag blij zijn dat we in een beschaafd land wonen. Volgens hun geloof had nu de hand van haar broer eraf gehakt moeten worden.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_154065068
Ik heb dit een beetje gevolgd idd, weer een merkwaardige gang van zaken, en vraag me af waarom sommige mensen zich nog afvragen waarom het verwijt van "racisme" zo langzamerhand absoluut geen weerklank meer vindt.
En hoe gaat dat met die lui: eerste ramadannen, dan iftarren en lekker buikje vol eten, dan om 3 uur 's nacht met je broertje van 14 iemand overvallen en vervolgens naar moskee om te bidden??? :').

Was ook nog een foto van Appa, arme moslims die met de bus vervoerd werden naar moskee ivm fajr gebed, die grof behandeld werden door politie, maar dat was alleen de bus waarmee gearresteerde relschoppers naar politiebureau werden vervoerd in Schilderswijk... ook zo pijnlijk... en wel allemaal bidden na arrestatie... :').

Pijnlijk, pijnlijk, pijnlijk.
I´m back.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:23:01 #51
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_154065105
Goede OP ^O^
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:26:34 #52
346653 Ceviche
pi_154065171
Ik lees net dit op de facebook van zuslief:
quote:
We zijn ermee bezig de dokter is razend hier over hij wordt door gestuurd na het Weekend naar een kinderpsycholoog
Psycholoog heeft hij wel nodig ja, als hij nu al zulk gedrag vertoont :{w

Edit: ze noemde een ander jongetje van een filmpje van een andere 'asociale' aanhouding 13, ik houd al die filmpjes van opgepakte jongetjes niet uit elkaar ;(

[ Bericht 13% gewijzigd door Ceviche op 04-07-2015 18:32:43 ]
pi_154065195
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:21 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb dit een beetje gevolgd idd, weer een merkwaardige gang van zaken, en vraag me af waarom sommige mensen zich nog afvragen waarom het verwijt van "racisme" zo langzamerhand absoluut geen weerklank meer vindt.
En hoe gaat dat met die lui: eerste ramadannen, dan iftarren en lekker buikje vol eten, dan om 3 uur 's nacht met je broertje van 14 iemand overvallen en vervolgens naar moskee om te bidden??? :').
Nou, nou, nou, niet overdrijven hoor. Nu doe je alsof iedere moslim gelijk gewapende berovingen pleegt na de iftar.

Meestal wordt er na de iftar 'gewoon' gereld.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:27:59 #54
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_154065200
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:26 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Tevens noemt ze hem ook nog ergens 13 :')
Kan toch niet man. Ik weet niet hoe dat facebook werkt, maar klopt het dat je niet kan reageren?
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:28:59 #55
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_154065225
quote:

[..]

:D Het wordt steeds beter!
_O-
pi_154065259
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nou, nou, nou, niet overdrijven hoor. Nu doe je alsof iedere moslim gelijk gewapende berovingen pleegt na de iftar.

Meestal wordt er na de iftar 'gewoon' gereld.
Na de ramadan wordt er in de bioscopen gereld toch?
Dit in de Schilderswijk is er gewoon even toevallig bij gekomen.
Maar mensen overvallen na de iftar en tussen de fajr is dus wel okee, kennelijk.
I´m back.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:31:15 #57
346653 Ceviche
pi_154065268
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:27 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Kan toch niet man. Ik weet niet hoe dat facebook werkt, maar klopt het dat je niet kan reageren?
Kan inderdaad niet reageren volgens mij. Vraag me af waarom?
pi_154065300
quote:

[..]

Ja, ze zijn bang dat-ie er wat aan over houdt als zogenaamd 11-jarige broertje onder schot genomen te worden door de politie, moet psycholoog bij te pas komen. Anders PTSS.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 04-07-2015 18:38:42 ]
I´m back.
pi_154065318
Binnenkort gaan woorden als "(kansen)parel" echt als een racistisch scheldwoord beschouwd worden, net als "thug" in Amerika
pi_154065345
quote:

[..]

Volgens mij wil niemand hoge straffen, maar bijzonder pijnlijk is dit wel.
Dacht dat het daardoor alweer was overgewaaid, maar kennelijk gaat het nog door, en wordt het natuurlijk steeds pijnlijker allemaal.
I´m back.
pi_154065391
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Na de ramadan wordt er in de bioscopen gereld toch?
Dit in de Schilderswijk is er gewoon even toevallig bij gekomen.
Maar mensen overvallen na de iftar en tussen de fajr is dus wel okee, kennelijk.
Ja, met het suikerfeest zal er weer een hoop extra politie op de been zijn om alle ellende vast voor te zijn. En een hoop bioscopen hebben dan weer, zoals ieder jaar, speciale reglementen om al die gasten aan te kunnen en sommige zijn gewoon helemaal dicht.

Als je perse toch een film wilt zien in die periode kies dan iets cultureels ofzo, dan heb je de minste kans dat je avondje vergald wordt
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:36:07 #62
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_154065399
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:31 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Kan inderdaad niet reageren volgens mij. Vraag me af waarom?
misschien reacties van onbekenden uitgezet, die hebben evt een andere mening? (weet niet of dat kan)
Het is overal terug te vinden :') .
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:36:36 #63
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_154065410
quote:

[..]

Het goedpraten is alweer begonnen zie ik?
pi_154065414
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:34 schreef Ryan3 het volgende:

Volgens mij wil niemand hoge straffen, maar bijzonder pijnlijk is dit wel.
Dacht dat het daardoor alweer was overgewaaid, maar kennelijk gaat het nog door, en wordt het natuurlijk steeds pijnlijker allemaal.
Het is al idioot om te veronderstellen dat we straks een facebookpolitie moeten hebben om iedere scheet strafrechtelijk te vervolgen.
pi_154065582
Met zo'n familie is die 14 jarige inderdaad bijna kansloos om niet ook crimineel te worden.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:47:13 #66
346653 Ceviche
pi_154065636
quote:
is toch erg dit wat ze hem aan hebben gedaan.. Die jongen is weer thuis gelukkig.. Hij vertelde me de enige waar ik aan dacht was om mijn laatste woorden uit te spreken(sahada), omdat ik bang was dat ze het zelfde zouden doen als die man in den haag
Ik hoop bijna dat dit waar is, dat die jongen goed geschrokken is en het voortaan niet meer doet.
pi_154065662
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:26 schreef Ceviche het volgende:
Psycholoog heeft hij wel nodig ja, als hij nu al zulk gedrag vertoont
Het kan best zijn dat hij net bij zijn broer in de auto was gestapt en niets met de beroving te maken heeft.
pi_154065668
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:47 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik hoop bijna dat dit waar is, dat die jongen goed geschrokken is en het voortaan niet meer doet.
Ik ook, maar voorlopig voeg ik het bij de dramatisering van zusjelief.
pi_154065720
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:48 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het kan best zijn dat hij net bij zijn broer in de auto was gestapt en niets met de beroving te maken heeft.
Ja, of je leest gewoon de op en ziet dan dat ze al herkend waren, tis maar een suggestie om jezelf niet zo voor joker te zetten om te proberen het weer goed te praten.
pi_154065754
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:51 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja, of je leest gewoon de op en ziet dan dat ze al herkend waren, tis maar een suggestie om jezelf niet zo voor joker te zetten om te proberen het weer goed te praten.
Dat staat er niet, er staat dat het bekenden waren maar er staat niet dat de latere inzittenden van de auto die bekenden waren.
pi_154065774
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:48 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die overvallen jongen is door 2 jongens overvallen en de politie heeft na aanleiding van de signalementen die het slachtoffer doorgaf deze 2 gasten gearresteerd.

Ja, theoretisch gezien is er een minieme kans dat deze 14 jarige gast er niets mee te maken heeft, maar het rechtvaardigt het optreden van de politie volledig.
pi_154065860
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die overvallen jongen is door 2 jongens overvallen en de politie heeft na aanleiding van de signalementen die het slachtoffer doorgaf deze 2 gasten gearresteerd.

Ja, theoretisch gezien is er een minieme kans dat deze 14 jarige gast er niets mee te maken heeft, maar het rechtvaardigt het optreden van de politie volledig.
Dat van de signalementen staat niet in het bericht het aanhouden is op basis van de auto gedaan.

Het aanhouden is inderdaad terecht maar daar ging de discussie niet over.
pi_154065864
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat staat er niet, er staat dat het bekenden waren maar er staat niet dat de latere inzittenden van de auto die bekenden waren.
Eehhhhhhh, dus de politie heeft misschien een willekeurige auto aangehouden of zijn mensen snel overgestapt?
En is de buit onder het rijden in hun auto gegooid, precies op de schoot en in de zakken van die 14jarige beroepscrimineel?

Kan allmaal, ja.

Of we houden ons gewoon voor 1 x gewoon bij de feiten zonder dat tere 14 jarige zieltje te ontzien en te duiden wat hij is, een 14 jarige beroepscrimineel, gewapend zelfs.
pi_154065939
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:56 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Eehhhhhhh, dus de politie heeft misschien een willekeurige auto aangehouden of zijn mensen snel overgestapt?
En is de buit onder het rijden in hun auto gegooid, precies op de schoot en in de zakken van die 14jarige beroepscrimineel?

Kan allmaal, ja.

Of we houden ons gewoon voor 1 x gewoon bij de feiten zonder dat tere 14 jarige zieltje te ontzien en te duiden wat hij is, een 14 jarige beroepscrimineel, gewapend zelfs.
"Gewapend" moet nog blijken. In de auto was vooralsnog geen wapen gevonden. Maar de aanhouding van deze twee broers is volkomen terecht, gezien het signalement van de gezochte daders. En de geroofde spullen zijn ook in de auto teruggevonden.

Ook de zorgvuldigheid die de politie heeft betracht omdat er mogelijk een wapen in het spel was is volkomen begrijpelijk.
pi_154066109
quote:

[..]

Kan allmaal, ja.

Kan ook een quantum leap voor gevallen zijn, dat twee perfect onschuldige Marokkanen verwisseld zijn met de twee daders in de auo idd.
I´m back.
pi_154066254
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:26 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Edit: ze noemde een ander jongetje van een filmpje van een andere 'asociale' aanhouding 13, ik houd al die filmpjes van opgepakte jongetjes niet uit elkaar ;(
De post die daar aan voorafgaat - waarop zij dus reageert - is de moeite ook wel waard. Een Turkse kennis van de gepikeerde zus heeft nog wel wat adviezen:
quote:
Je broertje kan zelf trauma kunnen gehouden nog, plus gek worden kwa angst en wie weet Door de angst die hij had, zou hij miss verkeerd beweging gemaakt hebben en zou die klootzakken schieten, als ik jullie familie was zou ik zwaar klacht indienen en vergoeding vragen van deze situatie.

Ps: [Naam]] moet dokter raport vragen van dokter ik voel me niet meer veilig en lijkt dat ik het weer ga mee maken ter wel ik niks heb om me heen ben geen verkeerd persoon etc.. Allah zal altijd helpen en de beste geven inşaAllah! Sabır!
Tuurlijk... Allah staat wel klaar voor 14-jarige straatrovers.

Bijzonder is ook wel dat alles wat de politie zegt "gelogen" is.

Compleet verknipt, die figuren.
pi_154066275
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kan ook een quantum leap voor gevallen zijn, dat twee perfect onschuldige Marokkanen verwisseld zijn met de twee daders in de auo idd.
Dat zou in theorie kunnen, maar die kans is wel erg klein. Bovendien zijn de gestolen spullen aangetroffen. De politie hield dus de juiste mensen staande.
  Moderator zaterdag 4 juli 2015 @ 19:18:12 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154066336
Ik vind het vooral een probleem dat een jochie van 14 het roverspad op gaat

Die zus dut niet zoveel fout lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_154066345
Stukje bij beetje komt de waarheid over de islam en de moslims naar buiten, als vies afvalwater.

Het gaat langzaam, heel langzaam, maar we komen er wel, dat zien gelukkig steeds meer mensen in.
pi_154066419
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:18 schreef sp3c het volgende:

Die zus probeert het verhaal zo te draaien dat haar schijnheilige broertje zowat de rechterhand van allah himself is.

En daarmee loopt ze de boel op te jutten in de ijdele hoop nieuwe rellen te kunnen veroorzaken uit naam van haar criminele broer.
  FOK!mycroftheld zaterdag 4 juli 2015 @ 19:21:43 #81
128465 bondage
pi_154066443
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:21 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En daarmee loopt ze de boel op te jutten in de ijdele hoop nieuwe rellen te kunnen veroorzaken uit naam van haar criminele broer.
Zou op zich al strafbaar moeten zijn.
  Moderator zaterdag 4 juli 2015 @ 19:23:13 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154066480
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:21 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Die zus probeert het verhaal zo te draaien dat haar schijnheilige broertje zowat de rechterhand van allah himself is.

och jeetje zeg hey, poepoe

hoogste boom hoor
pi_154066689
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

och jeetje zeg hey, poepoe

hoogste boom hoor
Als een blanke een keer "dobberneger" of iets dergelijks roept op facebook of twitter moet ie met naam en toenaam door de mangel gehaald worden, krijgt ie aangiftes tegen zich, moet ie zijn baan kwijtraken, stenen door zijn ramen, noem maar op, allemaal terecht volgens sommigen.

En nu stelt het ineens allemaal niets voor?? Zeker aan de hoogste boom die muts.
pi_154066729
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:18 schreef sp3c het volgende:

Nou ja, ze kon wel weten dat-ie niet 11 maar 14 was. En er zit natuurlijk een betrekkelijk groot verschil tussen een ventje van 11 en 14. Wrs wilde ze op die manier extra op het gemoed van de politie-agenten werken en toen ze ging filmen wist ze natuurlijk al dat ze dit op fb ging zetten, dus dan komt 11 ipv 14 ook beter over. Met 14 heeft men zo zijn twijfels met dit soort knapen nl.
Wat ze wrs niet kon weten is dat haar lieve onschuldige broertjes alvorens zich te vervoegen bij de moskee ten einde aan hun plechtige religieuze taak te voldoen, eerst nog even een bekende gingen overvallen met al dan niet een vuurwapen.
Wat ze niet begrijpt is dat de politie ervan uitging dat de twee verdachten werden gemeld als vuurwapen gevaarlijk en dat daarvoor een protocol bestaat bij aanhouding.
De agenten konden in het donker niet zien dat het hier o.m. om een knulletje ging. Verder is er geen sprake van excessief geweld oid.
De politie heeft dus volgens protocol juist gehandeld, dit is niet, zoals op fb werd gemeld, IDF in Gaza oid.
Maar goed, ze zet het verhaal vervolgens op FB om in lijn met wat in Den Haag is gebeurd grote verontwaardiging op te wekken, wat aanvankelijk lukt.
Echter wat blijkt is dat het knulletje 11 is en niet 14, wat al een groot verschil is.
Wat ook blijkt is dat de bij de overval geroofde spullen in de auto waarin knulletje en broer zaten worden aangetroffen, waardoor het aannemelijk wordt dat de overval door beiden of iig één van de inzittenden is uitgevoerd.
Het kan idd zo zijn dat er een quantum leap heeft plaats gevonden, dat volmaakt onschuldige Marokkanen verwisseld zijn met de echte overvallers.
Ook kan het jochie van 14 drie jaar terug in de tijd zijn gezet door een soort tijdelijke storing in het ruimte-tijd continuüm, zodat het ventje idd 11 is en niet 14.
Het kan zijn dat de echte daders van de overval de buit snaaks in de auto van de twee jongens heeft gelegd, toen die onder schot werden gehouden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 04-07-2015 19:41:22 ]
I´m back.
pi_154066812
quote:

[..]

Kan allmaal, ja.

Dat de goede auto is aangehouden lijkt mij wel. Wat echter heel goed mogelijk is is dat de oudere broer met een andere gewapende man de overval pleegde waarbij broer de chauffeur was. Vervolgens wisten ze dat twee oudere mannen gezocht werden dus stapte de gewapende man snel uit en liet de oudere broer zijn duidelijk jongere broertje instappen.

Het is gewoon veel te snel om de 14 jarige op basis van dit bericht als overvaller aan te merken terwijl de politie duidelijk vermeld dat de inzittenden van de auto zijn aangehouden als verdachte en de link met de twee overvallers niet duidelijk is gelegd. De 14 jarige is ook vrij vlot heengezonden en slechts bij één van de verdachten zijn de gestolen spullen gevonden.
  Moderator zaterdag 4 juli 2015 @ 19:36:26 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154066818
Mja boeiend?

of het joch 11 of 14 is veranderd helemaal niets aan het verhaal :')

Besides, als je mij vroegt hoe oud mijn zusje is dan weet ik dat ook niet direct zonder te rekenen
pi_154066880
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:23 schreef DS4 het volgende:

*zucht*
Typische D66 stropop redenatie.
pi_154066940
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:31 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Als een blanke een keer "dobberneger" of iets dergelijks roept op facebook of twitter moet ie met naam en toenaam door de mangel gehaald worden, krijgt ie aangiftes tegen zich, moet ie zijn baan kwijtraken, stenen door zijn ramen, noem maar op, allemaal terecht volgens sommigen.

En nu stelt het ineens allemaal niets voor?? Zeker aan de hoogste boom die muts.
En als je bovenstaande post dan word je ineens niet gekielhaalt maar anders wel (indien blank ldo) . Ik zou maar opletten als ik jou was, kom niet in de buurt van hoge bomen
pi_154066980
Als liegen over leeftijd strafbaar gaat worden, dan zijn er nogal wat dames die op het internet daten (en vast ook heren) die vervolgd gaan worden...
  Moderator zaterdag 4 juli 2015 @ 19:43:41 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154066989
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:31 schreef Kanjer het volgende:

[..]

hoezo ineens?

Roep ik in dat soort topics iets anders dan??
pi_154067000
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Typische D66 stropop redenatie.
Spuit 11.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juli 2015 @ 19:45:11 #92
137949 Disana
pi_154067029
Ik begrijp niet goed waarom het nieuwsfeit volgens de OP niet de beroving is, maar het begrijpelijke gedrag van een meisje dat voor haar broertje opkomt.
pi_154067091
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat de goede auto is aangehouden lijkt mij wel. Wat echter heel goed mogelijk is is dat de oudere broer met een andere gewapende man de overval pleegde waarbij broer de chauffeur was. Vervolgens wisten ze dat twee oudere mannen gezocht werden dus stapte de gewapende man snel uit en liet de oudere broer zijn duidelijk jongere broertje instappen.

Het is gewoon veel te snel om de 14 jarige op basis van dit bericht als overvaller aan te merken terwijl de politie duidelijk vermeld dat de inzittenden van de auto zijn aangehouden als verdachte en de link met de twee overvallers niet duidelijk is gelegd. De 14 jarige is ook vrij vlot heengezonden en slechts bij één van de verdachten zijn de gestolen spullen gevonden.
Kan ook zijn dat degene die zogenaamd is overvallen, gewoon nog wat geld moest betalen aan de oudste broer, ze hem toevallig zagen, oudste broer stapt uit, broertje gaat mee, en ontfutselt het geld, die man boos belt boos 112 met het verhaal dat-ie overvallen is om de broertjes een hak te zetten, weet auto en nummerbord op te geven, broertjes worden later gezien door politie en dan volgt de gebruikelijke aanhouding, maar dan nog zie ik niet in hoe de politie fout is geweest of ook maar wreed oid.
I´m back.
pi_154067108
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:43 schreef DS4 het volgende:
Als liegen over leeftijd strafbaar gaat worden, dan zijn er nogal wat dames die op het internet daten (en vast ook heren) die vervolgd gaan worden...
Gaat om het effectbejag in dit geval, volgens mij duidelijk gepland.
I´m back.
  Moderator zaterdag 4 juli 2015 @ 19:51:02 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154067154
Ja het klinkt echt als een meesteroplichter idd _O-
pi_154067159
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat degene die zogenaamd is overvallen, gewoon nog wat geld moest betalen aan de oudste broer, ze hem toevallig zagen, oudste broer stapt uit, broertje gaat mee, en ontfutselt het geld, die man boos belt boos 112 met het verhaal dat-ie overvallen is om de broertjes een hak te zetten, weet auto en nummerbord op te geven, broertjes worden later gezien door politie en dan volgt de gebruikelijke aanhouding, maar dan nog zie ik niet in hoe de politie fout is geweest of ook maar wreed oid.
Ik maak de politie ook geen verwijten alleen is in dit topic over de 14 jarige al weer van alles geschreven waarvoor elk bewijs ontbreekt. De zus kan trouwens ook beter boos worden op de 26 jarige dan op de politie volgens mij.
pi_154067179
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:48 schreef Ryan3 het volgende:

Gaat om het effectbejag in dit geval, volgens mij duidelijk gepland.
Dan is ze op zijn hoogst een zeer onsuccesvolle volksmenner...
pi_154067181
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:45 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom het nieuwsfeit volgens de OP niet de beroving is, maar het begrijpelijke gedrag van een meisje dat voor haar broertje opkomt.
Precies.
pi_154067217
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik maak de politie ook geen verwijten alleen is in dit topic over de 14 jarige al weer van alles geschreven waarvoor elk bewijs ontbreekt. De zus kan trouwens ook beter boos worden op de 26 jarige dan op de politie volgens mij.
Ze kan zich beter schamen en die troep van haar fb halen, want ze maakt zich op zeer pijnlijke wijze belachelijk. Mensen gaan zich onwillekeurig bij al dit soort zogenaamde aanklachten afvragen of de vork misschien wel eens heel anders in de steel zit.
I´m back.
pi_154067254
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan is ze op zijn hoogst een zeer onsuccesvolle volksmenner...
Dat is ze ook, ze heeft al moeten toegeven dat het arme ventje niet 11 is, maar 14, maar het zaad is gezaaid hè. Ze pruttelt nog tegen dat de overval geen overval was, allemaal gelogen. Ze begrijpt alleen kennelijk niet hoe ongehoord pijnlijk dit allemaal overkomt.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')