abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:23:01 #51
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_154065105
Goede OP ^O^
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:26:34 #52
346653 Ceviche
pi_154065171
Ik lees net dit op de facebook van zuslief:
quote:
We zijn ermee bezig de dokter is razend hier over hij wordt door gestuurd na het Weekend naar een kinderpsycholoog
Psycholoog heeft hij wel nodig ja, als hij nu al zulk gedrag vertoont :{w

Edit: ze noemde een ander jongetje van een filmpje van een andere 'asociale' aanhouding 13, ik houd al die filmpjes van opgepakte jongetjes niet uit elkaar ;(

[ Bericht 13% gewijzigd door Ceviche op 04-07-2015 18:32:43 ]
pi_154065195
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:21 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb dit een beetje gevolgd idd, weer een merkwaardige gang van zaken, en vraag me af waarom sommige mensen zich nog afvragen waarom het verwijt van "racisme" zo langzamerhand absoluut geen weerklank meer vindt.
En hoe gaat dat met die lui: eerste ramadannen, dan iftarren en lekker buikje vol eten, dan om 3 uur 's nacht met je broertje van 14 iemand overvallen en vervolgens naar moskee om te bidden??? :').
Nou, nou, nou, niet overdrijven hoor. Nu doe je alsof iedere moslim gelijk gewapende berovingen pleegt na de iftar.

Meestal wordt er na de iftar 'gewoon' gereld.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:27:59 #54
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_154065200
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:26 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Tevens noemt ze hem ook nog ergens 13 :')
Kan toch niet man. Ik weet niet hoe dat facebook werkt, maar klopt het dat je niet kan reageren?
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:28:59 #55
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_154065225
quote:

[..]

:D Het wordt steeds beter!
_O-
pi_154065259
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nou, nou, nou, niet overdrijven hoor. Nu doe je alsof iedere moslim gelijk gewapende berovingen pleegt na de iftar.

Meestal wordt er na de iftar 'gewoon' gereld.
Na de ramadan wordt er in de bioscopen gereld toch?
Dit in de Schilderswijk is er gewoon even toevallig bij gekomen.
Maar mensen overvallen na de iftar en tussen de fajr is dus wel okee, kennelijk.
I´m back.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:31:15 #57
346653 Ceviche
pi_154065268
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:27 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Kan toch niet man. Ik weet niet hoe dat facebook werkt, maar klopt het dat je niet kan reageren?
Kan inderdaad niet reageren volgens mij. Vraag me af waarom?
pi_154065300
quote:

[..]

Ja, ze zijn bang dat-ie er wat aan over houdt als zogenaamd 11-jarige broertje onder schot genomen te worden door de politie, moet psycholoog bij te pas komen. Anders PTSS.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 04-07-2015 18:38:42 ]
I´m back.
pi_154065318
Binnenkort gaan woorden als "(kansen)parel" echt als een racistisch scheldwoord beschouwd worden, net als "thug" in Amerika
pi_154065345
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Op internet is helaas dit soort onzin gemeengoed geworden.

Het is niet fraai, maar om er nu meteen harde straffen op te zetten... (Nog afgezien het feit dat TS dan naar zijn eigen norm ook gestraft dient te worden).
Volgens mij wil niemand hoge straffen, maar bijzonder pijnlijk is dit wel.
Dacht dat het daardoor alweer was overgewaaid, maar kennelijk gaat het nog door, en wordt het natuurlijk steeds pijnlijker allemaal.
I´m back.
pi_154065391
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Na de ramadan wordt er in de bioscopen gereld toch?
Dit in de Schilderswijk is er gewoon even toevallig bij gekomen.
Maar mensen overvallen na de iftar en tussen de fajr is dus wel okee, kennelijk.
Ja, met het suikerfeest zal er weer een hoop extra politie op de been zijn om alle ellende vast voor te zijn. En een hoop bioscopen hebben dan weer, zoals ieder jaar, speciale reglementen om al die gasten aan te kunnen en sommige zijn gewoon helemaal dicht.

Als je perse toch een film wilt zien in die periode kies dan iets cultureels ofzo, dan heb je de minste kans dat je avondje vergald wordt
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:36:07 #62
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_154065399
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:31 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Kan inderdaad niet reageren volgens mij. Vraag me af waarom?
misschien reacties van onbekenden uitgezet, die hebben evt een andere mening? (weet niet of dat kan)
Het is overal terug te vinden :') .
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:36:36 #63
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_154065410
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Op zich prijzenswaardig, maar dat wil nog niet zeggen dat TS terecht zo'n punt maakt van wat irrationeel gezever van een zus die gewoon voor haar kleine broertje opkomt.
Het goedpraten is alweer begonnen zie ik?
pi_154065414
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:34 schreef Ryan3 het volgende:

Volgens mij wil niemand hoge straffen, maar bijzonder pijnlijk is dit wel.
Dacht dat het daardoor alweer was overgewaaid, maar kennelijk gaat het nog door, en wordt het natuurlijk steeds pijnlijker allemaal.
Het is al idioot om te veronderstellen dat we straks een facebookpolitie moeten hebben om iedere scheet strafrechtelijk te vervolgen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_154065582
Met zo'n familie is die 14 jarige inderdaad bijna kansloos om niet ook crimineel te worden.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 18:47:13 #66
346653 Ceviche
pi_154065636
quote:
is toch erg dit wat ze hem aan hebben gedaan.. Die jongen is weer thuis gelukkig.. Hij vertelde me de enige waar ik aan dacht was om mijn laatste woorden uit te spreken(sahada), omdat ik bang was dat ze het zelfde zouden doen als die man in den haag
Ik hoop bijna dat dit waar is, dat die jongen goed geschrokken is en het voortaan niet meer doet.
pi_154065662
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:26 schreef Ceviche het volgende:
Psycholoog heeft hij wel nodig ja, als hij nu al zulk gedrag vertoont
Het kan best zijn dat hij net bij zijn broer in de auto was gestapt en niets met de beroving te maken heeft.
pi_154065668
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:47 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik hoop bijna dat dit waar is, dat die jongen goed geschrokken is en het voortaan niet meer doet.
Ik ook, maar voorlopig voeg ik het bij de dramatisering van zusjelief.
pi_154065720
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:48 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het kan best zijn dat hij net bij zijn broer in de auto was gestapt en niets met de beroving te maken heeft.
Ja, of je leest gewoon de op en ziet dan dat ze al herkend waren, tis maar een suggestie om jezelf niet zo voor joker te zetten om te proberen het weer goed te praten.
pi_154065754
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:51 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja, of je leest gewoon de op en ziet dan dat ze al herkend waren, tis maar een suggestie om jezelf niet zo voor joker te zetten om te proberen het weer goed te praten.
Dat staat er niet, er staat dat het bekenden waren maar er staat niet dat de latere inzittenden van de auto die bekenden waren.
pi_154065774
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:48 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die overvallen jongen is door 2 jongens overvallen en de politie heeft na aanleiding van de signalementen die het slachtoffer doorgaf deze 2 gasten gearresteerd.

Ja, theoretisch gezien is er een minieme kans dat deze 14 jarige gast er niets mee te maken heeft, maar het rechtvaardigt het optreden van de politie volledig.
pi_154065860
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die overvallen jongen is door 2 jongens overvallen en de politie heeft na aanleiding van de signalementen die het slachtoffer doorgaf deze 2 gasten gearresteerd.

Ja, theoretisch gezien is er een minieme kans dat deze 14 jarige gast er niets mee te maken heeft, maar het rechtvaardigt het optreden van de politie volledig.
Dat van de signalementen staat niet in het bericht het aanhouden is op basis van de auto gedaan.

Het aanhouden is inderdaad terecht maar daar ging de discussie niet over.
pi_154065864
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat staat er niet, er staat dat het bekenden waren maar er staat niet dat de latere inzittenden van de auto die bekenden waren.
Eehhhhhhh, dus de politie heeft misschien een willekeurige auto aangehouden of zijn mensen snel overgestapt?
En is de buit onder het rijden in hun auto gegooid, precies op de schoot en in de zakken van die 14jarige beroepscrimineel?

Kan allmaal, ja.

Of we houden ons gewoon voor 1 x gewoon bij de feiten zonder dat tere 14 jarige zieltje te ontzien en te duiden wat hij is, een 14 jarige beroepscrimineel, gewapend zelfs.
pi_154065939
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:56 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Eehhhhhhh, dus de politie heeft misschien een willekeurige auto aangehouden of zijn mensen snel overgestapt?
En is de buit onder het rijden in hun auto gegooid, precies op de schoot en in de zakken van die 14jarige beroepscrimineel?

Kan allmaal, ja.

Of we houden ons gewoon voor 1 x gewoon bij de feiten zonder dat tere 14 jarige zieltje te ontzien en te duiden wat hij is, een 14 jarige beroepscrimineel, gewapend zelfs.
"Gewapend" moet nog blijken. In de auto was vooralsnog geen wapen gevonden. Maar de aanhouding van deze twee broers is volkomen terecht, gezien het signalement van de gezochte daders. En de geroofde spullen zijn ook in de auto teruggevonden.

Ook de zorgvuldigheid die de politie heeft betracht omdat er mogelijk een wapen in het spel was is volkomen begrijpelijk.
pi_154066109
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:56 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Kan allmaal, ja.

Kan ook een quantum leap voor gevallen zijn, dat twee perfect onschuldige Marokkanen verwisseld zijn met de twee daders in de auo idd.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')