abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154066254
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:26 schreef Ceviche het volgende:
Ik lees net dit op de facebook van zuslief:

[..]

Psycholoog heeft hij wel nodig ja, als hij nu al zulk gedrag vertoont :{w

Edit: ze noemde een ander jongetje van een filmpje van een andere 'asociale' aanhouding 13, ik houd al die filmpjes van opgepakte jongetjes niet uit elkaar ;(
De post die daar aan voorafgaat - waarop zij dus reageert - is de moeite ook wel waard. Een Turkse kennis van de gepikeerde zus heeft nog wel wat adviezen:
quote:
Je broertje kan zelf trauma kunnen gehouden nog, plus gek worden kwa angst en wie weet Door de angst die hij had, zou hij miss verkeerd beweging gemaakt hebben en zou die klootzakken schieten, als ik jullie familie was zou ik zwaar klacht indienen en vergoeding vragen van deze situatie.

Ps: [Naam]] moet dokter raport vragen van dokter ik voel me niet meer veilig en lijkt dat ik het weer ga mee maken ter wel ik niks heb om me heen ben geen verkeerd persoon etc.. Allah zal altijd helpen en de beste geven inşaAllah! Sabır!
Tuurlijk... Allah staat wel klaar voor 14-jarige straatrovers.

Bijzonder is ook wel dat alles wat de politie zegt "gelogen" is.

Compleet verknipt, die figuren.
pi_154066275
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kan ook een quantum leap voor gevallen zijn, dat twee perfect onschuldige Marokkanen verwisseld zijn met de twee daders in de auo idd.
Dat zou in theorie kunnen, maar die kans is wel erg klein. Bovendien zijn de gestolen spullen aangetroffen. De politie hield dus de juiste mensen staande.
  Moderator zaterdag 4 juli 2015 @ 19:18:12 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154066336
Ik vind het vooral een probleem dat een jochie van 14 het roverspad op gaat

Die zus dut niet zoveel fout lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_154066345
Stukje bij beetje komt de waarheid over de islam en de moslims naar buiten, als vies afvalwater.

Het gaat langzaam, heel langzaam, maar we komen er wel, dat zien gelukkig steeds meer mensen in.
pi_154066419
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:18 schreef sp3c het volgende:

Die zus probeert het verhaal zo te draaien dat haar schijnheilige broertje zowat de rechterhand van allah himself is.

En daarmee loopt ze de boel op te jutten in de ijdele hoop nieuwe rellen te kunnen veroorzaken uit naam van haar criminele broer.
  FOK!mycroftheld zaterdag 4 juli 2015 @ 19:21:43 #81
128465 Wrapster
pi_154066443
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:21 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En daarmee loopt ze de boel op te jutten in de ijdele hoop nieuwe rellen te kunnen veroorzaken uit naam van haar criminele broer.
Zou op zich al strafbaar moeten zijn.
  Moderator zaterdag 4 juli 2015 @ 19:23:13 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154066480
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:21 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Die zus probeert het verhaal zo te draaien dat haar schijnheilige broertje zowat de rechterhand van allah himself is.

och jeetje zeg hey, poepoe

hoogste boom hoor
pi_154066689
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

och jeetje zeg hey, poepoe

hoogste boom hoor
Als een blanke een keer "dobberneger" of iets dergelijks roept op facebook of twitter moet ie met naam en toenaam door de mangel gehaald worden, krijgt ie aangiftes tegen zich, moet ie zijn baan kwijtraken, stenen door zijn ramen, noem maar op, allemaal terecht volgens sommigen.

En nu stelt het ineens allemaal niets voor?? Zeker aan de hoogste boom die muts.
pi_154066729
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:18 schreef sp3c het volgende:

Nou ja, ze kon wel weten dat-ie niet 11 maar 14 was. En er zit natuurlijk een betrekkelijk groot verschil tussen een ventje van 11 en 14. Wrs wilde ze op die manier extra op het gemoed van de politie-agenten werken en toen ze ging filmen wist ze natuurlijk al dat ze dit op fb ging zetten, dus dan komt 11 ipv 14 ook beter over. Met 14 heeft men zo zijn twijfels met dit soort knapen nl.
Wat ze wrs niet kon weten is dat haar lieve onschuldige broertjes alvorens zich te vervoegen bij de moskee ten einde aan hun plechtige religieuze taak te voldoen, eerst nog even een bekende gingen overvallen met al dan niet een vuurwapen.
Wat ze niet begrijpt is dat de politie ervan uitging dat de twee verdachten werden gemeld als vuurwapen gevaarlijk en dat daarvoor een protocol bestaat bij aanhouding.
De agenten konden in het donker niet zien dat het hier o.m. om een knulletje ging. Verder is er geen sprake van excessief geweld oid.
De politie heeft dus volgens protocol juist gehandeld, dit is niet, zoals op fb werd gemeld, IDF in Gaza oid.
Maar goed, ze zet het verhaal vervolgens op FB om in lijn met wat in Den Haag is gebeurd grote verontwaardiging op te wekken, wat aanvankelijk lukt.
Echter wat blijkt is dat het knulletje 11 is en niet 14, wat al een groot verschil is.
Wat ook blijkt is dat de bij de overval geroofde spullen in de auto waarin knulletje en broer zaten worden aangetroffen, waardoor het aannemelijk wordt dat de overval door beiden of iig één van de inzittenden is uitgevoerd.
Het kan idd zo zijn dat er een quantum leap heeft plaats gevonden, dat volmaakt onschuldige Marokkanen verwisseld zijn met de echte overvallers.
Ook kan het jochie van 14 drie jaar terug in de tijd zijn gezet door een soort tijdelijke storing in het ruimte-tijd continuüm, zodat het ventje idd 11 is en niet 14.
Het kan zijn dat de echte daders van de overval de buit snaaks in de auto van de twee jongens heeft gelegd, toen die onder schot werden gehouden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 04-07-2015 19:41:22 ]
I´m back.
pi_154066812
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 18:56 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Eehhhhhhh, dus de politie heeft misschien een willekeurige auto aangehouden of zijn mensen snel overgestapt?
En is de buit onder het rijden in hun auto gegooid, precies op de schoot en in de zakken van die 14jarige beroepscrimineel?

Kan allmaal, ja.

Of we houden ons gewoon voor 1 x gewoon bij de feiten zonder dat tere 14 jarige zieltje te ontzien en te duiden wat hij is, een 14 jarige beroepscrimineel, gewapend zelfs.
Dat de goede auto is aangehouden lijkt mij wel. Wat echter heel goed mogelijk is is dat de oudere broer met een andere gewapende man de overval pleegde waarbij broer de chauffeur was. Vervolgens wisten ze dat twee oudere mannen gezocht werden dus stapte de gewapende man snel uit en liet de oudere broer zijn duidelijk jongere broertje instappen.

Het is gewoon veel te snel om de 14 jarige op basis van dit bericht als overvaller aan te merken terwijl de politie duidelijk vermeld dat de inzittenden van de auto zijn aangehouden als verdachte en de link met de twee overvallers niet duidelijk is gelegd. De 14 jarige is ook vrij vlot heengezonden en slechts bij één van de verdachten zijn de gestolen spullen gevonden.
  Moderator zaterdag 4 juli 2015 @ 19:36:26 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154066818
Mja boeiend?

of het joch 11 of 14 is veranderd helemaal niets aan het verhaal :')

Besides, als je mij vroegt hoe oud mijn zusje is dan weet ik dat ook niet direct zonder te rekenen
pi_154066880
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 17:23 schreef DS4 het volgende:
Familie die voor elkaar opkomt, ook als het rotte appels zijn... Nee, dat moet hard afgestraft worden...

*zucht*
Typische D66 stropop redenatie.
pi_154066940
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:31 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Als een blanke een keer "dobberneger" of iets dergelijks roept op facebook of twitter moet ie met naam en toenaam door de mangel gehaald worden, krijgt ie aangiftes tegen zich, moet ie zijn baan kwijtraken, stenen door zijn ramen, noem maar op, allemaal terecht volgens sommigen.

En nu stelt het ineens allemaal niets voor?? Zeker aan de hoogste boom die muts.
En als je bovenstaande post dan word je ineens niet gekielhaalt maar anders wel (indien blank ldo) . Ik zou maar opletten als ik jou was, kom niet in de buurt van hoge bomen
pi_154066980
Als liegen over leeftijd strafbaar gaat worden, dan zijn er nogal wat dames die op het internet daten (en vast ook heren) die vervolgd gaan worden...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator zaterdag 4 juli 2015 @ 19:43:41 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154066989
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:31 schreef Kanjer het volgende:

[..]

hoezo ineens?

Roep ik in dat soort topics iets anders dan??
pi_154067000
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Typische D66 stropop redenatie.
Spuit 11.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juli 2015 @ 19:45:11 #92
137949 Disana
pi_154067029
Ik begrijp niet goed waarom het nieuwsfeit volgens de OP niet de beroving is, maar het begrijpelijke gedrag van een meisje dat voor haar broertje opkomt.
pi_154067091
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat de goede auto is aangehouden lijkt mij wel. Wat echter heel goed mogelijk is is dat de oudere broer met een andere gewapende man de overval pleegde waarbij broer de chauffeur was. Vervolgens wisten ze dat twee oudere mannen gezocht werden dus stapte de gewapende man snel uit en liet de oudere broer zijn duidelijk jongere broertje instappen.

Het is gewoon veel te snel om de 14 jarige op basis van dit bericht als overvaller aan te merken terwijl de politie duidelijk vermeld dat de inzittenden van de auto zijn aangehouden als verdachte en de link met de twee overvallers niet duidelijk is gelegd. De 14 jarige is ook vrij vlot heengezonden en slechts bij één van de verdachten zijn de gestolen spullen gevonden.
Kan ook zijn dat degene die zogenaamd is overvallen, gewoon nog wat geld moest betalen aan de oudste broer, ze hem toevallig zagen, oudste broer stapt uit, broertje gaat mee, en ontfutselt het geld, die man boos belt boos 112 met het verhaal dat-ie overvallen is om de broertjes een hak te zetten, weet auto en nummerbord op te geven, broertjes worden later gezien door politie en dan volgt de gebruikelijke aanhouding, maar dan nog zie ik niet in hoe de politie fout is geweest of ook maar wreed oid.
I´m back.
pi_154067108
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:43 schreef DS4 het volgende:
Als liegen over leeftijd strafbaar gaat worden, dan zijn er nogal wat dames die op het internet daten (en vast ook heren) die vervolgd gaan worden...
Gaat om het effectbejag in dit geval, volgens mij duidelijk gepland.
I´m back.
  Moderator zaterdag 4 juli 2015 @ 19:51:02 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_154067154
Ja het klinkt echt als een meesteroplichter idd _O-
pi_154067159
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat degene die zogenaamd is overvallen, gewoon nog wat geld moest betalen aan de oudste broer, ze hem toevallig zagen, oudste broer stapt uit, broertje gaat mee, en ontfutselt het geld, die man boos belt boos 112 met het verhaal dat-ie overvallen is om de broertjes een hak te zetten, weet auto en nummerbord op te geven, broertjes worden later gezien door politie en dan volgt de gebruikelijke aanhouding, maar dan nog zie ik niet in hoe de politie fout is geweest of ook maar wreed oid.
Ik maak de politie ook geen verwijten alleen is in dit topic over de 14 jarige al weer van alles geschreven waarvoor elk bewijs ontbreekt. De zus kan trouwens ook beter boos worden op de 26 jarige dan op de politie volgens mij.
pi_154067179
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:48 schreef Ryan3 het volgende:

Gaat om het effectbejag in dit geval, volgens mij duidelijk gepland.
Dan is ze op zijn hoogst een zeer onsuccesvolle volksmenner...
pi_154067181
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:45 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom het nieuwsfeit volgens de OP niet de beroving is, maar het begrijpelijke gedrag van een meisje dat voor haar broertje opkomt.
Precies.
pi_154067217
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik maak de politie ook geen verwijten alleen is in dit topic over de 14 jarige al weer van alles geschreven waarvoor elk bewijs ontbreekt. De zus kan trouwens ook beter boos worden op de 26 jarige dan op de politie volgens mij.
Ze kan zich beter schamen en die troep van haar fb halen, want ze maakt zich op zeer pijnlijke wijze belachelijk. Mensen gaan zich onwillekeurig bij al dit soort zogenaamde aanklachten afvragen of de vork misschien wel eens heel anders in de steel zit.
I´m back.
pi_154067254
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2015 19:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan is ze op zijn hoogst een zeer onsuccesvolle volksmenner...
Dat is ze ook, ze heeft al moeten toegeven dat het arme ventje niet 11 is, maar 14, maar het zaad is gezaaid hè. Ze pruttelt nog tegen dat de overval geen overval was, allemaal gelogen. Ze begrijpt alleen kennelijk niet hoe ongehoord pijnlijk dit allemaal overkomt.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')