ik heb zo'n grillding met verwisselbare platenquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw bij de mijne zat nog zo'n papiertje met verhoudingen, zelf nog wat kaneel erbij gedaan en werkte prima
Ik lik dan liever aan wat andersquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, dat geeft dat brrrrrrr gevoel en de drang om nog meer te likken tot je spierpijn in je tong krijgt
Pijpen gaat anders prima met poedersuiker om je mond hoorquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb zo'n grillding met verwisselbare platen
[..]
Ik lik dan liever aan wat anders
Ohw ik heb echt zo'n waaierachtig ding. Van de oma van mijn ex nog, maar werkt nog primaquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb zo'n grillding met verwisselbare platen
[..]
Zolang het werkt....quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw ik heb echt zo'n waaierachtig ding. Van de oma van mijn ex nog, maar werkt nog prima
Dacht eerst dat die bovenste een dude was.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, lief van je. Goed advies ook voor de dames in de OP.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:27 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Trippenquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:27 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Puttin' in work.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:27 schreef Faxie het volgende:
Hoeveel gevoel hebben schildpadden eigenlijk in hun schild? Er zit nog wel een soort van huidlaag in toch?quote:
Ohwja sh*t.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit klinkt sarcastisch. Maar aangezien jij het zegt, ga ik ervan uit dat je serieus bent
Hoi Faxquote:
Veel dames prefereren toch de langzame-van-perineum-tot-navel-lik of zit ik al jaren verkeerd te hannesen?quote:
Jij hebt een leuke eigenschap, je vraagt je constant dingen af, hoe ze zijn, hoe ze werken, hoe het nu zit, leukquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel gevoel hebben schildpadden eigenlijk in hun schild? Er zit nog wel een soort van huidlaag in toch?
Geen idee, ben niet de goede persoon om dat aan te vragen. Misschien kan Yats je verder helpen qua tips.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel dames prefereren toch de langzame-van-perineum-tot-navel-lik of zit ik al jaren verkeerd te hannesen?
Hoezo, jij bent toch een vrouw?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet de goede persoon om dat aan te vragen. Misschien kan Yats je verder helpen qua tips.
Ben je al een keer naar de huisarts geweest? Je zou ook iets op recept kunnen krijgen, het heet Forlaxquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar durfde nog geen laxeermiddel te nemen omdat werk.
Ik weet het eigenlijk niet, ik nam altijd aan dat er wel een beetje was, aangezien ze reageren op aanraking van het schild.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel gevoel hebben schildpadden eigenlijk in hun schild? Er zit nog wel een soort van huidlaag in toch?
Ik doe alleen de anusquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel dames prefereren toch de langzame-van-perineum-tot-navel-lik of zit ik al jaren verkeerd te hannesen?
Ja maar toch wel ooit gehad, toch? ja toch?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar heb geen seks, dus dat schiet niet op dan.
Ooit wel ja.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar toch wel ooit gehad, toch? ja toch?
Ik ga het straks even opzoeken, ben nu nieuwsgierig.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, ik nam altijd aan dat er wel een beetje was, aangezien ze reageren op aanraking van het schild.
Nee, nog niet. Maar laxeermiddel doe ik alleen als redmiddel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je al een keer naar de huisarts geweest? Je zou ook iets op recept kunnen krijgen, het heet Forlax
Van laxeermiddel worden je darmen lui.
quote:
Nou het is meer dit:quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och dat meen je niet, jij komt me juist over als een ervaren meid
quote:
Ik zou dan iets van roosvicee laxo nemen of stoelgang thee van zonnaturaquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het straks even opzoeken, ben nu nieuwsgierig.
[..]
Nee, nog niet. Maar laxeermiddel doe ik alleen als redmiddel.
Probeer eens faxeermiddelquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Nee, nog niet. Maar laxeermiddel doe ik alleen als redmiddel.
http://www.thetortoiseshop.com/basic-tortoise-anatomy-biologyquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, ik nam altijd aan dat er wel een beetje was, aangezien ze reageren op aanraking van het schild.
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 19:33 schreef LovelyLady het vol
quote:Tortoises are extremely sensitive creatures. Despite popular belief, they can feel the slightest touch to their skin and to their shells. It was once thought that a tortoise's carapace was void of any nerve-endings, and as such, horrific acts were often carried out and even recommended by media and literature of that time. This included drilling holes through the shells and tethering the animals. I can only imagine this to be as painfully similar to having one's tooth drilled without any anesthetic.
Fortunately most people now know better, but if you are in any doubt about how sensitive the carapace is, then I would recommend quietly creeping up to a sleeping tortoise and very gently stroke it's shell............ I bet you it wakes up !
Wanneer wordt je dat dan weer? Hoe werkt dat?quote:
Ik ga er hoogstpersoonlijk zorg voor dragen dat zulks verschrikkelijks als dichtgroeien niet zal gebeuren gvd, zo ben ik dan ook wel weer, eeuwige altruïst dat ik benquote:
Als je net zo lang geen seks hebt gehad, sinds je het voor het eerst had toch?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer wordt je dat dan weer? Hoe werkt dat?
Stoelgang thee, dat heeft echt nog nooit iets gedaan bij me.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou dan iets van roosvicee laxo nemen of stoelgang thee van zonnatura
quote:
Nee dank je.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga er hoogstpersoonlijk zorg voor dragen dat zulks verschrikkelijks als dichtgroeien niet zal gebeuren gvd, zo ben ik dan ook wel weer, eeuwige altruïst dat ik ben
Waarom niet? Heb trouwens nooit meer wat gehoord over die peetmoeder sollicitatie.quote:
Moet je dat niet anaal inbrengen die thee?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stoelgang thee, dat heeft echt nog nooit iets gedaan bij me.
Take one for the team. Epic bro.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga er hoogstpersoonlijk zorg voor dragen dat zulks verschrikkelijks als dichtgroeien niet zal gebeuren gvd, zo ben ik dan ook wel weer, eeuwige altruïst dat ik ben
Oh dan duurt het nog een paar jaar bij mij.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je net zo lang geen seks hebt gehad, sinds je het voor het eerst had toch?
Je mag het altijd proberen bij jezelfquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je dat niet anaal inbrengen die thee?
5 jaar?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je net zo lang geen seks hebt gehad, sinds je het voor het eerst had toch?
Waar zitten die zenuwuiteinden dan, en uit wat voor soort cellen bestaat een schild precies?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.thetortoiseshop.com/basic-tortoise-anatomy-biology
[..]
Nou sterkte dan maar he! Hopelijk kan je snel naar de wc.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stoelgang thee, dat heeft echt nog nooit iets gedaan bij me.
Ik zou beginnen met lauwe thee, en als dat niet werkt met kokende thee.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je dat niet anaal inbrengen die thee?
Ik heb wel eens een docu gezien over mensen die koffie anaal inbrengen, liters en liters per dag, lauwe koffie via een trechtertje naar binnen, ik ben niet vaak sprakeloos maar toen welquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je mag het altijd proberen bij jezelf
Gdvquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met lauwe thee, en als dat niet werkt met kokende thee.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met lauwe thee, en als dat niet werkt met kokende thee.
Waarom dan? Moet hun aars wakker blijven of zo?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een docu gezien over mensen die koffie anaal inbrengen, liters en liters per dag, lauwe koffie via een trechtertje naar binnen, ik ben niet vaak sprakeloos maar toen wel
Peetmoeder wordt pas relevant als Loka en ik seks gaan hebben,quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb trouwens nooit meer wat gehoord over die peetmoeder sollicitatie.
Misschien moeten we eens een mooi boek over schildpadden vinden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar zitten die zenuwuiteinden dan, en uit wat voor soort cellen bestaat een schild precies?
Het roept zoveel vragen bij me op. :$
Geen snu snu?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:41 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou voor genki genki gaan. Beetje de boel loswurmen.
Nee joh, wordt sneller opgenomen in de bloedbaan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom dan? Moet hun aars wakker blijven of zo?
quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:41 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou voor genki genki gaan. Beetje de boel loswurmen.
Wat denk jij zelf?quote:
Google maar eens op koffieklsymaquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom dan? Moet hun aars wakker blijven of zo?
En er dan samen romantisch in dekenfort door bladeren.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Peetmoeder wordt pas relevant als Loka en ik seks gaan hebben,
[..]
Misschien moeten we eens een mooi boek over schildpadden vinden.
U is een kenner en een verdomd intrigerende vrouwquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee joh, wordt sneller opgenomen in de bloedbaan.
Ja, daar ga je van kakken?quote:
Serieus: ik zou wat laxeermiddel nemen en op de pot gaan zitten. Dit is niet goed en fijn voor jequote:
Ja dat wist ik toch nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee joh, wordt sneller opgenomen in de bloedbaan.
Uhm, ja? Anders zou je het niet voorstellenquote:
Dit vat ik op als een persoonlijke belediging aan mijn beste vriend Johannes.quote:
Dit is mijn droom.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En er dan samen romantisch in dekenfort door bladeren.
Fixedquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Johannes kan me wat nasi brengen
Ik heb het ergens gelezen op internet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat wist ik toch niet
[..]
Uhm, ja? Anders zou je het niet voorstellen
Morgen zelf maken is minder moeite voor ons beide geloof ik. Wel liefquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:48 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, oefeningen voor vanavond ook weer gedaan. Armen vooral, vanavond de buikspieren nog en dan ligt ik mooi op schema
Over drie maanden like a true and genuine Adonis waar de vrouwtjes in katzwijm van vallen als je trots en zwoel langs looptquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:48 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, oefeningen voor vanavond ook weer gedaan. Armen vooral, vanavond de buikspieren nog en dan ligt ik mooi op schema
Het zou wat zijn, durf ik tenminste wat vaker naar het zwembadquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over drie maanden like a true and genuine Adonis waar de vrouwtjes in katzwijm van vallen als je trots en zwoel langs loopt
Achjoh wear your bellyfat like a jewel en ze vallen alsnog in katzwijmquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, durf ik tenminste wat vaker naar het zwembad
Nijlpaarden zijn anders indrukwekkende dieren hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, durf ik tenminste wat vaker naar het zwembad
Mammoeten ook, echter ze zijn uitgestorven om een redenquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nijlpaarden zijn anders indrukwekkende dieren hoor.
Nee, strakker (niet strak, strakkerquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achjoh wear your bellyfat like a jewel en ze vallen alsnog in katzwijm
Mooie dieren ookquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nijlpaarden zijn anders indrukwekkende dieren hoor.
Ze konden niet genoeg vrouwtjes krijgen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mammoeten ook, echter ze zijn uitgestorven om een reden
Working out is never waisted time, als het maar geen obsessie en moetje wordquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, strakker (niet strak, strakker) buikje en wat meer bovenlichaam mag best
[..]
Mooie dieren ook
Geen swek.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze konden niet genoeg vrouwtjes krijgen?
Gelukkig mogen meningen vers gillen (autocorrect door de bochtquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, strakker (niet strak, strakker) buikje en wat meer bovenlichaam mag best
[..]
Mooie dieren ook
Domme pappoeten ook, een beetje training en exercise en wij hadden ze nog levend en wel kunnen bewonderen in onze dierentuinenquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze konden niet genoeg vrouwtjes krijgen?
Whutquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig mogen meningen vers gillen (autocorrect door de bocht).
quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aaahh geschoren en wel klaar met een fris gebit klaar voor de ontvangst?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:59 schreef Californium het volgende:
Don't you step out of line.
Don't you fucking lie.
Epische tekst. Ga laten tattoeëren.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:59 schreef Californium het volgende:
Don't you fucking lie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:04 schreef HostiMeister het volgende:
Een vrouw naar mijn hart:Wat een prachtexemplaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Niet vergeten af en toe in de spiegel te kijken of je mooi huilt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:04 schreef Californium het volgende:
Over thinking, over analyzing separates the body from the mind.
Withering my intuition leaving all these opportunities behind.
Feed my will to feel this moment urging me to cross the line.
Reaching out to embrace the random.
Reaching out to embrace whatever may come.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga even janken hierbij
Verschil moet er zijn, tussen ons en de negers.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:04 schreef UitStraling het volgende:
People call me rude, I wish we were all nude
I wish there was no black and white, I wish there were no rules
Some people want to die so they can be free
Life is just a game, we're all just the same, do you want to play?
Controversy...
Ooooh dat zinnetje had ik dus echt nooooooit verwacht van jouquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn, tussen ons en de negers.
Je hebt beroerde mensenkennis, blijkt maar weer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh dat zinnetje had ik dus echt nooooooit verwacht van jou
Nou lekker aardig zeg, racistisch tintje en ook nog gif zo nodig willen spuwen, en dat voor een zibbedeeske, ga eens goed naar 't toilet, dat haalt wat kwalijkheid weg wellichtquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt beroerde mensenkennis, blijkt maar weer.
Dat lukt niet echt als je zodra je foto zichtbaar wordt geblokkeerd wordtquote:
Nooit.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou lekker aardig zeg, racistisch tintje en ook nog gif zo nodig willen spuwen, en dat voor een zibbedeeske, ga eens goed naar 't toilet, dat haalt wat kwalijkheid weg wellicht
Die uit Epe was toch ook via een datingsite?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lukt niet echt als je zodra je foto zichtbaar wordt geblokkeerd wordt
Geenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Goh
Dat Fax altijd maar ter sprake moet worden gebracht is even een lichtelijketrigger.
Ow dat festival is inderdaad niet zo mijn dingquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die uit Epe was toch ook via een datingsite?
Dacht ik al. Jij stiekeme teruglezerquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat festival is inderdaad niet zo mijn ding
Ja klopt, maar dat was een uitzondering dat een match blijft chatten nadat mijn foto zichtbaar wordtquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die uit Epe was toch ook via een datingsite?
Nja nu heb je toch ook maar weer 1 uitzondering nodigquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat was een uitzondering dat een match blijft chatten nadat mijn foto zichtbaar wordt
Op ieder potje past een dekseltje Tijnquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat was een uitzondering dat een match blijft chatten nadat mijn foto zichtbaar wordt
Zeker een is genoeg. Misschien eens op een andere site proberenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja nu heb je toch ook maar weer 1 uitzondering nodig
Oh nee, zeker niet. 3 oefeningen per keer en dan elke oefening 3x15. 10 kilo op dit moment en dat is zwaar zatquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Working out is never waisted time, als het maar geen obsessie en moetje word
quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben jou toch ook ooit tegengekomen op OkC?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker een is genoeg. Misschien eens op een andere site proberen
Op mij vallen meestal knappe vrouwen die vervolgens het karakter van een valse gefrustreerde hamster blijken te hebben, dat is ook niks.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker een is genoeg. Misschien eens op een andere site proberen
Ze bijten en daar hou je niet van?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op mij vallen meestal knappe vrouwen die vervolgens het karakter van een valse gefrustreerde hamster blijken te hebben, dat is ook niks.
Knabbelen eerder denk ik, en dan die wangetjes volquote:
Klopt daar heb ik ook een profiel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben jou toch ook ooit tegengekomen op OkC?
Geen idee wat voor vrouwen op mij vallenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op mij vallen meestal knappe vrouwen die vervolgens het karakter van een valse gefrustreerde hamster blijken te hebben, dat is ook niks.
Toolquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:04 schreef Californium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Struikelende?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt daar heb ik ook een profiel.
[..]
Geen idee wat voor vrouwen op mij vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Geef mij maar een lieve aaibare koala met een hoog humor gehalte en genoeg energie om van 't leven een groot feestje te maken.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Struikelende?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Struikelende?Oohhhhhh, ratSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goffert, je bent into metal musicquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:04 schreef Californium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommigen zijn op zoek naar een panda. En die zijn er al bijna niet meer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef mij maar een lieve aaibare koala met een hoog humor gehalte en genoeg energie om van 't leven een groot feestje te maken.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goffert, je bent into metal music
[..]
Struikelende?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Frauquote:
Die zitten de hele dag een beetje sloom bamboe te vreten terwijl ze het korte darmstelsel van een carnivoor hebben, gooi maar eens een konijntje tussen een kudde panda's, het witte gedeelte van het vachtje blijft niet lang wit, domme beestenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommigen zijn op zoek naar een panda. En die zijn er al bijna niet meer.
Op dit moment vooral into TOOLquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goffert, je bent into metal music
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zitten de hele dag een beetje sloom bamboe te vreten terwijl ze het korte darmstelsel van een carnivoor hebben, gooi maar eens een konijntje tussen een kudde panda's, het witte gedeelte van het vachtje blijft niet lang wit, domme beesten
Zweedse ballen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Soort van, en daarna door naar ikea. Incl. heerlijk, chique diner
Zweedse balletjes?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Soort van, en daarna door naar ikea. Incl. heerlijk, chique diner
Hallo pluff. Hoe vond je de meet?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:30 schreef pluff het volgende:
Hoi allemaal
[..]wordt het konijntje gebruikt als wc papier?
Ja maar konijntjesquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zitten de hele dag een beetje sloom bamboe te vreten terwijl ze het korte darmstelsel van een carnivoor hebben, gooi maar eens een konijntje tussen een kudde panda's, het witte gedeelte van het vachtje blijft niet lang wit, domme beesten
/serieusquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Op dit moment vooral into TOOLWhy?
Ze heeft ongelijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
R&P / Geen tattoo mogen van vriendin
Wat vinden jullie?
Ligt eraan wat voor tattoo en waar.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie?
Zoals iemand daar al zegt: verbieden heeft geen zin. Aanpassen zou ik zijn schoenen misschien wel doen (kleiner), maar als hij het graag wil moet hij het doen. Omgekeerd zal er ook wel iets zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie?
Een toppunt uit mijn saaie leven. Jammer dat iedereen makkelijk plezier heeft met elkaar en gewenst is en ik nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo pluff. Hoe vond je de meet?
Zo'n kleintje op je enkel ook niet?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:33 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil ook nog steeds een tattoo maar durf niet
Ik dacht te lezen dat een aantal hier jou leuk gezelschap vonden?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Een toppunt uit mijn saaie leven. Jammer dat iedereen makkelijk plezier heeft met elkaar en gewenst os en ik niet.
Goede smaakquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
/serieus
Omdat ik een levenslange en eeuwige fan ben van harde muziek, gemaakt door mannen met een blik in de ogen van "fuck it" en een harig bierbuikje
Die moest ik zelfs even opzoekenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:32 schreef MissMSX het volgende:
Voor Cali
Consequences dictate our course of action and it doesn't matter what's right. It's only wrong if you get caught.
Klinkt alsof hij niet veel voor haar over heeft. Niet heel het topic gelezen maar wil hij een tattoo echt zo graag of iets?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie?
Dat zij recht heeft op haar mening en dat hij moet bepalen welke gevolgen hij het liefst wel/niet heeftquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie?
Dat is enkel beleefdheid.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik dacht te lezen dat een aantal hier jou leuk gezelschap vonden?
Oh, ik hoorde dat je wel in gesprek was met verschillende mensen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Een toppunt uit mijn saaie leven. Jammer dat iedereen makkelijk plezier heeft met elkaar en gewenst is en ik niet.
Vreselijk jaloers nuquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Goede smaak
[..]
Die moest ik zelfs even opzoekenMaar die heb ik op LP! En ook weer zo lekker de waarheid
Nope, en daar wil ik er ook geen eenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n kleintje op je enkel ook niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was prima gezelschap heb ik gehoord! Al heb ik zelf niet echt met je gepraat, maar dat lag niet aan jou, heb met veel te veel mensen niet gepraatquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Een toppunt uit mijn saaie leven. Jammer dat iedereen makkelijk plezier heeft met elkaar en gewenst is en ik niet.
Ik heb hier anders gelezen dat er mensen waren die het leuk vonden dat je er was.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:37 schreef Californium het volgende:
heb met veel te veel mensen niet gepraat
Ik voorzie een tatoeage op je onderbuik met een grote pijl naar beneden met de tekst; Only for White Folksquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou toch wel beledigd zijn denk ik, als degene waarmee ik in een relatie zat mijn mening zo onbelangrijk zou vinden dat er toch een lichaamsversiering komt als ik heb gezegd dat ik het niet zou waarderen. :$
Het ding zelf zou me niet eens zoveel kunnen schelen.
Fijn dat je het leuk vond.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
[..]
dat dusquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou toch wel beledigd zijn denk ik, als degene waarmee ik in een relatie zat mijn mening zo onbelangrijk zou vinden dat er toch een lichaamsversiering komt als ik heb gezegd dat ik het niet zou waarderen. :$
Het ding zelf zou me niet eens zoveel kunnen schelen.
Inzichten voor mijn huidige jonge geest die twijfelt over heel veel dingenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vreselijk jaloers nu
Inzichten voor mijn toen nog jonge geest![]()
Oei, ik hoop dat ik wit genoeg ben.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voorzie een tatoeage op je onderbuik met een grote pijl naar beneden met de tekst; Only for White Folks
Denken dat ik mijn kleding uit zou doen voor niet-Europeanen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voorzie een tatoeage op je onderbuik met een grote pijl naar beneden met de tekst; Only for White Folks
Soort van speedddaten. Dat je minimaal 10 minuten met iedereen praatquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Volgende keer met andere proberen te praten goed idee
Jij was wel lekker sociaal Tijn, top!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Volgende keer met andere proberen te praten goed idee
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Soort van speedddaten. Dat je minimaal 10 minuten met iedereen praat
Inclusief halli galli belquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Lekker, op een meet met 25 manquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar twijfel je zoal over?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Inzichten voor mijn huidige jonge geest die twijfelt over heel veel dingen![]()
Nee, maar dat doen zij wel voor jequote:Op woensdag 20 mei 2015 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn kleding uit zou doen voor niet-Europeanen.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]en met de leukste ga je die avond naar huis? Oh wacht daar komen lijntjes van
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan beslissen met wie je mee terugreist
Nightmare voor me, tien minuten maar terwijl ik zoooo verliefd kan worden op een blik en oogopslag, ik denk dat ik degene verderop van zijn stoeltje af trek en gesprekje 2.0 beginquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan kun je beter echt een potje halli galli doenquote:
Working on itquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij was wel lekker sociaal Tijn, top!
Trio-speeddate to speed it up.quote:
Hmm.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nightmare voor me, tien minuten maar terwijl ik zoooo verliefd kan worden op een blik en oogopslag, ik denk dat ik degene verderop van zijn stoeltje af trek en gesprekje 2.0 begin
Bazenspelquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kun je beter echt een potje halli galli doen
Pers... zuig... fruit...quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
BazenspelAlleen met te veel pers zuig ik daar hard in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
vijfde wiel aan de wagen, altijd fijnquote:
Over welke dingen fout zijn, welke goed zijn…. Waarom ik dingen doe / niet doe en of dat ik dat dan doe / niet doe omdat ik dat zelf wil of omdat de maatschappij dat voorschrijft of dat de maatschappij daar een mening over heeft. Of ik überhaupt zelf wel zogezegde " normen en waarden heb" of dat ik ze me laat opleggen. En zo kan ik nog eindeloos doorgaanquote:
Kan ook maar duidelijk zijn toch?quote:
Ik herken hier wat inquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nightmare voor me, tien minuten maar terwijl ik zoooo verliefd kan worden op een blik en oogopslag, ik denk dat ik degene verderop van zijn stoeltje af trek en gesprekje 2.0 begin
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pers... zuig... fruit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb eens iemand tot bloedens toe verwond met dat spel.
Ik heb niet geteld.quote:
Zijn wel tien lange minuten als je zit te kijken naar twee anderen die elkaar af lopen te kluivenquote:
Kom je er een beetje uit voor jezelf? Of ben je echt nog helemaal 'los'?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Over welke dingen fout zijn, welke goed zijn…. Waarom ik dingen doe / niet doe en of dat ik dat dan doe / niet doe omdat ik dat zelf wil of omdat de maatschappij dat voorschrijft of dat de maatschappij daar een mening over heeft. Of ik überhaupt zelf wel zogezegde " normen en waarden heb" of dat ik ze me laat opleggen. En zo kan ik nog eindeloos doorgaan
Check. En ik ben tot bloedens toe verwondquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb eens iemand tot bloedens toe verwond met dat spel.
Je kunt altijd opstaan en kijken of iemand zin heeft in kwartettenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Zijn wel tien lange minuten als je zit te kijken naar twee anderen die elkaar af lopen te kluiven.
Was wel mijn grootste meet in jaren in ieder geval.quote:
Je hebt wel goede ideeën moet ik zeggen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt altijd opstaan en kijken of iemand zin heeft in kwartetten
Best veel mensen ook van wie ik de foknaam niet meer wist.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn dat je het leuk vond.
Met wie heb je allemaal gepraat?
Maar dit is op de top van mijn kunnen. Leuker/aardiger kan ik niet worden zonder met geld te strooien.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pluffje, niet zo streng zijn voor jezelf. Heel leuk dat je er was.
Ik kom er niet uitquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom je er een beetje uit voor jezelf? Of ben je echt nog helemaal 'los'?
Denken in oplossingen hequote:Op woensdag 20 mei 2015 20:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt wel goede ideeën moet ik zeggen.
Big Fat Shame on Youquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest Googlen om te lezen wat halli galli is
Als het goed voelt dan voelt het goed, kwestie van leren om op je gevoel te vertrouwen, niet te veel op andermans moraal af gaan maar het meer bij jezelf houden en in de spiegel kunnen en durven kijken en zowat hardop zeggen; Ik deug eigenlijk wel.....quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Over welke dingen fout zijn, welke goed zijn…. Waarom ik dingen doe / niet doe en of dat ik dat dan doe / niet doe omdat ik dat zelf wil of omdat de maatschappij dat voorschrijft of dat de maatschappij daar een mening over heeft. Of ik überhaupt zelf wel zogezegde " normen en waarden heb" of dat ik ze me laat opleggen. En zo kan ik nog eindeloos doorgaan
Denk je dat ik wel voor je zou vallen ook op een speeddate?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou echt een rampzalige speeddater zijn.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het goed voelt dan voelt het goed, kwestie van leren om op je gevoel te vertrouwen, niet te veel op andermans moraal af gaan maar het meer bij jezelf houden en in de spiegel kunnen en durven kijken en zowat hardop zeggen; Ik deug eigenlijk wel.....
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kom er niet uitIk betwijfel of ik er ooit uit ga komen. In de maatschappij moet je toch functioneren en ookal past iets niet in je eigen normen en waarden; je wil toch worden geaccepteerd door die maatschappij. Zo geldt dat eigenlijk voor heel veel dingen in mijn leven.
Hoe bedoel je met of ik helemaal " los" ben?
Ik geloof eigenlijk niet zo in 'eigen overtuigingen die losstaan van de maatschappij'.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kom er niet uitIk betwijfel of ik er ooit uit ga komen. In de maatschappij moet je toch functioneren en ookal past iets niet in je eigen normen en waarden; je wil toch worden geaccepteerd door die maatschappij. Zo geldt dat eigenlijk voor heel veel dingen in mijn leven.
Ik wist het ook nietquote:
Ik zou raar doen, dus wie weet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Denk je dat ik wel voor je zou vallen ook op een speeddate?
Wat dan bijvoorbeeld?quote:
IK geloof er wel in. Of misschien is meer en kwestie van zelf niet zo interesseren (van bepaalde dingen) en gewoon lekker doorgaan, maar ik denk dat je wel in een soort van verdomd hoekje wordt gedrukt als je er niet in mee gaat wat niet is wat je niet wil in het leven. En wat ik waarschijnlijk letterlijk niet zou kunnen overleven...quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niet zo in 'eigen overtuigingen die losstaan van de maatschappij'.
Meldtquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Wie heeft er wel eens meegedaan met speeddaten?
Praktijkvoorbeelden?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:53 schreef Californium het volgende:
[..]
IK geloof er wel in. Of misschien is meer en kwestie van zelf niet zo interesseren (van bepaalde dingen) en gewoon lekker doorgaan, maar ik denk dat je wel in een soort van verdomd hoekje wordt gedrukt als je er niet in mee gaat wat niet is wat je niet wil in het leven. En wat ik waarschijnlijk letterlijk niet zou kunnen overleven...
En toch........op je eigen gevoel en gogme afgaan, schijt aan de maatschappij, die vraagt toch al zoveel aan ons, de tijd van leven is te kort om jezelf te veel weg te cijferen, dat we niet mogen bedriegen, moorden, verkrachten, liegen en bedonderen en dat we lief en aardig moeten zijn voor degene die 't waard is snappen we toch allemaal (hoop ik van ganser harte tenminste)quote:
Tenzij je naar een speeddate gaat als lesbienne waar geen enkele lesbische/biseksuele meid te bekennen is :$quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Speeddaten lijkt me wel lekker praktisch. Je weet het vaak toch al wel binnen 5 min.
Klinkt als een vrije geest die geen meeloper is. Vraag is of je met meelopen verder komt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:49 schreef Californium het volgende:
[..]
het is alleen vrij oppervlakkig natuurlijk, je weet hooguit het uiterlijk en wat basiszaken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Speeddaten lijkt me wel lekker praktisch. Je weet het vaak toch al wel binnen 5 min.
Je ging mee ter ondersteuning van een vriendin?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tenzij je naar een speeddate gaat als lesbienne waar geen enkele lesbische/biseksuele meid te bekennen is :$
Ik zou oncharmant met mijn voedsel omgaan en beginnen over abnormale onderwerpen zoals de vorm van rijstkorrels.quote:
Meldt zichquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Ja maar 1e indruk is wel vaak belangrijk, hoe makkelijk iemand praat etc.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is alleen vrij oppervlakkig natuurlijk, je weet hooguit het uiterlijk en wat basiszaken.
lijkt me ook niet dat dat door elkaar loopt zou je zeggenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tenzij je naar een speeddate gaat als lesbienne waar geen enkele lesbische/biseksuele meid te bekennen is :$
Damn mijn buiging in respectquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:53 schreef Californium het volgende:
[..]
IK geloof er wel in. Of misschien is meer en kwestie van zelf niet zo interesseren (van bepaalde dingen) en gewoon lekker doorgaan, maar ik denk dat je wel in een soort van verdomd hoekje wordt gedrukt als je er niet in mee gaat wat niet is wat je niet wil in het leven. En wat ik waarschijnlijk letterlijk niet zou kunnen overleven...
Daar kunnen juist best leuke gesprekken uit volgen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou oncharmant met mijn voedsel omgaan en beginnen over abnormale onderwerpen zoals de vorm van rijstkorrels.
Het lijkt me om verschillende speeddates achter elkaar te hebben dodelijk vermoeiendquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je ging mee ter ondersteuning van een vriendin?
Had laatst een discussie met een vriendin die een dronken avond had gehad met iemand die een relatie had. Bewust. De maatschappij keurt dat af. Tegen mij durft ze dat te zeggen omdat ze weet dat het mij niets boeit. Maar ze wil niet dat ik het tegen anderen vrienden zeg omdat ze weet dat die dat afkeuren.quote:
klopt, maar een hele snelle klik heb ik hooguit met wat alcoholquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar 1e indruk is wel vaak belangrijk, hoe makkelijk iemand praat etc.
Wel lief dat je mee gegaan bentquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.
Irritant wel, al die dudes die je dan gaan hosselen, zelfs nadat je al hebt aangegeven dat je niet op die manier geinteresseerd bent in ze
hahahaha al die stinkende hitsige mannen op een rijtjequote:Op woensdag 20 mei 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar of het echt in de smaak valt is een tweede, natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar kunnen juist best leuke gesprekken uit volgen.
In je eentje overleven een optie?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:54 schreef pluff het volgende:
[..]
Klinkt als een vrije geest die geen meeloper is. Vraag is of je met meelopen verder komt.
explain?quote:
quote:
Ja maar hoe raar die beelden ook zijn, vaak nog best een vervolgdate vind ik eigenlijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar of het echt in de smaak valt is een tweede, natuurlijk.
Ik zou vrees ik een van die mensen zijn waarvan deelname aan 'first dates' lachwekkend beeldmateriaal zou opleveren.
whaha. Elk rijstkorreltje is net even anders toch?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou oncharmant met mijn voedsel omgaan en beginnen over abnormale onderwerpen zoals de vorm van rijstkorrels.
En welke situatie precies zou je niet overleven?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Had laatst een discussie met een vriendin die een dronken avond had gehad met iemand die een relatie had. Bewust. De maatschappij keurt dat af. Tegen mij durft ze dat te zeggen omdat ze weet dat het mij niets boeit. Maar ze wil niet dat ik het tegen anderen vrienden zeg omdat ze weet dat die dat afkeuren.
Zoiets?
De vrijgevochten jaren 60 moraal geboren en levende in de benauwde bekrompen tijden van nuquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Had laatst een discussie met een vriendin die een dronken avond had gehad met iemand die een relatie had. Bewust. De maatschappij keurt dat af. Tegen mij durft ze dat te zeggen omdat ze weet dat het mij niets boeit. Maar ze wil niet dat ik het tegen anderen vrienden zeg omdat ze weet dat die dat afkeuren.
Zoiets?
echte diepe klik binnen 10 minuten lijkt me erg rapquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Meldt zich
Aan de ene kant is het leuk (want steeds nieuwe mensen), aan de andere kant is t niets voor mij aangezien mensen me over het algemeen beter moeten kennen willen ze 'de klik' met me hebben.
Daar heeft de maatschappij dan ook eigenlijk geen ene ruk mee te maken. Dat is tussen jou en "meneer/mevrouw iemand".quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoiets?
Veel plezierquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:58 schreef Californium het volgende:
Kut! Ik ga snel even iemand van de trein halen
Als mijn vrienden mij zouden veroordelen en mij daarom niet meer als vrienden zouden willen zien...quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En welke situatie precies zou je niet overleven?
eens. Maar je word erover veroordeelt. of je nu wil of niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vrijgevochten jaren 60 moraal geboren en levende in de benauwde bekrompen tijden van nu
eens! maar jij kan er wel om worden veroordeeltquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar heeft de maatschappij dan ook eigenlijk geen ene ruk mee te maken. Dat is tussen jou en "meneer/mevrouw iemand".
En diegene z'n partner dan natuurlijk ook, maar dat is dan weer iets wat ze in díé relatie moeten hebben 'geregeld'
Ook bij de oppervlakkige eerste klik gaat dat op.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echte diepe klik binnen 10 minuten lijkt me erg rap
Als jij het zelf niet vindt uitmaken voor jezelf, their loss.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Als mijn vrienden mij zouden veroordelen en mij daarom niet meer als vrienden zouden willen zien...
Plaat en kop en zoquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.
Irritant wel, al die dudes die je dan gaan hosselen, zelfs nadat je al hebt aangegeven dat je niet op die manier geinteresseerd bent in ze
Vrienden die je laten vallen omdat je toevallig een andere mening hebt vind ik altijd een beetje jammer, persoonlijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Als mijn vrienden mij zouden veroordelen en mij daarom niet meer als vrienden zouden willen zien...
Eenzaam leven danquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jij het zelf niet vindt uitmaken voor jezelf, their loss.
Dat klopt, maar dat vind ik dan vrij kortzichtig van diegene die veroordeeltquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:00 schreef Californium het volgende:
[..]
eens. Maar je word erover veroordeelt. of je nu wil of niet.
[..]
eens! maar jij kan er wel om worden veroordeelt.
Op elk potje past een dekseltje Yvquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar hoe raar die beelden ook zijn, vaak nog best een vervolgdate vind ik eigenlijk
Kwestie van de juiste zielsverwanten bij elkaar zoeken die je vrienden noemt, familie en afkomst is een voldongen feit, de juiste vrienden met gelijkstemmige moraal en manier van leven heb je iedere dag voor het uitkiezenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet echt het punt geloof ik?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje Yv
En ja, op elk potje past ook een potje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |