Morgen zelf maken is minder moeite voor ons beide geloof ik. Wel liefquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:48 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, oefeningen voor vanavond ook weer gedaan. Armen vooral, vanavond de buikspieren nog en dan ligt ik mooi op schema
Over drie maanden like a true and genuine Adonis waar de vrouwtjes in katzwijm van vallen als je trots en zwoel langs looptquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:48 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, oefeningen voor vanavond ook weer gedaan. Armen vooral, vanavond de buikspieren nog en dan ligt ik mooi op schema
Het zou wat zijn, durf ik tenminste wat vaker naar het zwembadquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over drie maanden like a true and genuine Adonis waar de vrouwtjes in katzwijm van vallen als je trots en zwoel langs loopt
Achjoh wear your bellyfat like a jewel en ze vallen alsnog in katzwijmquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, durf ik tenminste wat vaker naar het zwembad
Nijlpaarden zijn anders indrukwekkende dieren hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, durf ik tenminste wat vaker naar het zwembad
Mammoeten ook, echter ze zijn uitgestorven om een redenquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nijlpaarden zijn anders indrukwekkende dieren hoor.
Nee, strakker (niet strak, strakkerquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achjoh wear your bellyfat like a jewel en ze vallen alsnog in katzwijm
Mooie dieren ookquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nijlpaarden zijn anders indrukwekkende dieren hoor.
Ze konden niet genoeg vrouwtjes krijgen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mammoeten ook, echter ze zijn uitgestorven om een reden
Working out is never waisted time, als het maar geen obsessie en moetje wordquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, strakker (niet strak, strakker) buikje en wat meer bovenlichaam mag best
[..]
Mooie dieren ook
Geen swek.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze konden niet genoeg vrouwtjes krijgen?
Gelukkig mogen meningen vers gillen (autocorrect door de bochtquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, strakker (niet strak, strakker) buikje en wat meer bovenlichaam mag best
[..]
Mooie dieren ook
Domme pappoeten ook, een beetje training en exercise en wij hadden ze nog levend en wel kunnen bewonderen in onze dierentuinenquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze konden niet genoeg vrouwtjes krijgen?
Whutquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig mogen meningen vers gillen (autocorrect door de bocht).
quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig mogen meningen vers gillen (autocorrect door de bocht).
Aaahh geschoren en wel klaar met een fris gebit klaar voor de ontvangst?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:59 schreef Californium het volgende:
Don't you step out of line.
Don't you fucking lie.
Epische tekst. Ga laten tattoeėren.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:59 schreef Californium het volgende:
Don't you fucking lie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |