Ik geloof eigenlijk niet zo in 'eigen overtuigingen die losstaan van de maatschappij'.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kom er niet uitIk betwijfel of ik er ooit uit ga komen. In de maatschappij moet je toch functioneren en ookal past iets niet in je eigen normen en waarden; je wil toch worden geaccepteerd door die maatschappij. Zo geldt dat eigenlijk voor heel veel dingen in mijn leven.
Hoe bedoel je met of ik helemaal " los" ben?
Ik wist het ook nietquote:
Ik zou raar doen, dus wie weet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Denk je dat ik wel voor je zou vallen ook op een speeddate?
Wat dan bijvoorbeeld?quote:
IK geloof er wel in. Of misschien is meer en kwestie van zelf niet zo interesseren (van bepaalde dingen) en gewoon lekker doorgaan, maar ik denk dat je wel in een soort van verdomd hoekje wordt gedrukt als je er niet in mee gaat wat niet is wat je niet wil in het leven. En wat ik waarschijnlijk letterlijk niet zou kunnen overleven...quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niet zo in 'eigen overtuigingen die losstaan van de maatschappij'.
Meldtquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Wie heeft er wel eens meegedaan met speeddaten?
Praktijkvoorbeelden?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:53 schreef Californium het volgende:
[..]
IK geloof er wel in. Of misschien is meer en kwestie van zelf niet zo interesseren (van bepaalde dingen) en gewoon lekker doorgaan, maar ik denk dat je wel in een soort van verdomd hoekje wordt gedrukt als je er niet in mee gaat wat niet is wat je niet wil in het leven. En wat ik waarschijnlijk letterlijk niet zou kunnen overleven...
En toch........op je eigen gevoel en gogme afgaan, schijt aan de maatschappij, die vraagt toch al zoveel aan ons, de tijd van leven is te kort om jezelf te veel weg te cijferen, dat we niet mogen bedriegen, moorden, verkrachten, liegen en bedonderen en dat we lief en aardig moeten zijn voor degene die 't waard is snappen we toch allemaal (hoop ik van ganser harte tenminste)quote:
Tenzij je naar een speeddate gaat als lesbienne waar geen enkele lesbische/biseksuele meid te bekennen is :$quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Speeddaten lijkt me wel lekker praktisch. Je weet het vaak toch al wel binnen 5 min.
Klinkt als een vrije geest die geen meeloper is. Vraag is of je met meelopen verder komt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kom er niet uitIk betwijfel of ik er ooit uit ga komen. In de maatschappij moet je toch functioneren en ookal past iets niet in je eigen normen en waarden; je wil toch worden geaccepteerd door die maatschappij. Zo geldt dat eigenlijk voor heel veel dingen in mijn leven.
Hoe bedoel je met of ik helemaal " los" ben?
het is alleen vrij oppervlakkig natuurlijk, je weet hooguit het uiterlijk en wat basiszaken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Speeddaten lijkt me wel lekker praktisch. Je weet het vaak toch al wel binnen 5 min.
Je ging mee ter ondersteuning van een vriendin?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tenzij je naar een speeddate gaat als lesbienne waar geen enkele lesbische/biseksuele meid te bekennen is :$
Ik zou oncharmant met mijn voedsel omgaan en beginnen over abnormale onderwerpen zoals de vorm van rijstkorrels.quote:
Meldt zichquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Ja maar 1e indruk is wel vaak belangrijk, hoe makkelijk iemand praat etc.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is alleen vrij oppervlakkig natuurlijk, je weet hooguit het uiterlijk en wat basiszaken.
lijkt me ook niet dat dat door elkaar loopt zou je zeggenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tenzij je naar een speeddate gaat als lesbienne waar geen enkele lesbische/biseksuele meid te bekennen is :$
Damn mijn buiging in respectquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:53 schreef Californium het volgende:
[..]
IK geloof er wel in. Of misschien is meer en kwestie van zelf niet zo interesseren (van bepaalde dingen) en gewoon lekker doorgaan, maar ik denk dat je wel in een soort van verdomd hoekje wordt gedrukt als je er niet in mee gaat wat niet is wat je niet wil in het leven. En wat ik waarschijnlijk letterlijk niet zou kunnen overleven...
Daar kunnen juist best leuke gesprekken uit volgen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou oncharmant met mijn voedsel omgaan en beginnen over abnormale onderwerpen zoals de vorm van rijstkorrels.
Het lijkt me om verschillende speeddates achter elkaar te hebben dodelijk vermoeiendquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je ging mee ter ondersteuning van een vriendin?
Had laatst een discussie met een vriendin die een dronken avond had gehad met iemand die een relatie had. Bewust. De maatschappij keurt dat af. Tegen mij durft ze dat te zeggen omdat ze weet dat het mij niets boeit. Maar ze wil niet dat ik het tegen anderen vrienden zeg omdat ze weet dat die dat afkeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |