vijfde wiel aan de wagen, altijd fijnquote:
Over welke dingen fout zijn, welke goed zijn…. Waarom ik dingen doe / niet doe en of dat ik dat dan doe / niet doe omdat ik dat zelf wil of omdat de maatschappij dat voorschrijft of dat de maatschappij daar een mening over heeft. Of ik überhaupt zelf wel zogezegde " normen en waarden heb" of dat ik ze me laat opleggen. En zo kan ik nog eindeloos doorgaanquote:
Kan ook maar duidelijk zijn toch?quote:
Ik herken hier wat inquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nightmare voor me, tien minuten maar terwijl ik zoooo verliefd kan worden op een blik en oogopslag, ik denk dat ik degene verderop van zijn stoeltje af trek en gesprekje 2.0 begin
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pers... zuig... fruit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb eens iemand tot bloedens toe verwond met dat spel.
Ik heb niet geteld.quote:
Zijn wel tien lange minuten als je zit te kijken naar twee anderen die elkaar af lopen te kluivenquote:
Kom je er een beetje uit voor jezelf? Of ben je echt nog helemaal 'los'?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Over welke dingen fout zijn, welke goed zijn…. Waarom ik dingen doe / niet doe en of dat ik dat dan doe / niet doe omdat ik dat zelf wil of omdat de maatschappij dat voorschrijft of dat de maatschappij daar een mening over heeft. Of ik überhaupt zelf wel zogezegde " normen en waarden heb" of dat ik ze me laat opleggen. En zo kan ik nog eindeloos doorgaan
Check. En ik ben tot bloedens toe verwondquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb eens iemand tot bloedens toe verwond met dat spel.
Je kunt altijd opstaan en kijken of iemand zin heeft in kwartettenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Zijn wel tien lange minuten als je zit te kijken naar twee anderen die elkaar af lopen te kluiven.
Was wel mijn grootste meet in jaren in ieder geval.quote:
Je hebt wel goede ideeën moet ik zeggen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt altijd opstaan en kijken of iemand zin heeft in kwartetten
Best veel mensen ook van wie ik de foknaam niet meer wist.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn dat je het leuk vond.
Met wie heb je allemaal gepraat?
Maar dit is op de top van mijn kunnen. Leuker/aardiger kan ik niet worden zonder met geld te strooien.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pluffje, niet zo streng zijn voor jezelf. Heel leuk dat je er was.
Ik kom er niet uitquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom je er een beetje uit voor jezelf? Of ben je echt nog helemaal 'los'?
Denken in oplossingen hequote:Op woensdag 20 mei 2015 20:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt wel goede ideeën moet ik zeggen.
Big Fat Shame on Youquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Ik moest Googlen om te lezen wat halli galli is
Als het goed voelt dan voelt het goed, kwestie van leren om op je gevoel te vertrouwen, niet te veel op andermans moraal af gaan maar het meer bij jezelf houden en in de spiegel kunnen en durven kijken en zowat hardop zeggen; Ik deug eigenlijk wel.....quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Over welke dingen fout zijn, welke goed zijn…. Waarom ik dingen doe / niet doe en of dat ik dat dan doe / niet doe omdat ik dat zelf wil of omdat de maatschappij dat voorschrijft of dat de maatschappij daar een mening over heeft. Of ik überhaupt zelf wel zogezegde " normen en waarden heb" of dat ik ze me laat opleggen. En zo kan ik nog eindeloos doorgaan
Denk je dat ik wel voor je zou vallen ook op een speeddate?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou echt een rampzalige speeddater zijn.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het goed voelt dan voelt het goed, kwestie van leren om op je gevoel te vertrouwen, niet te veel op andermans moraal af gaan maar het meer bij jezelf houden en in de spiegel kunnen en durven kijken en zowat hardop zeggen; Ik deug eigenlijk wel.....
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kom er niet uitIk betwijfel of ik er ooit uit ga komen. In de maatschappij moet je toch functioneren en ookal past iets niet in je eigen normen en waarden; je wil toch worden geaccepteerd door die maatschappij. Zo geldt dat eigenlijk voor heel veel dingen in mijn leven.
Hoe bedoel je met of ik helemaal " los" ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |