Oei, ik hoop dat ik wit genoeg ben.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voorzie een tatoeage op je onderbuik met een grote pijl naar beneden met de tekst; Only for White Folks
Denken dat ik mijn kleding uit zou doen voor niet-Europeanen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voorzie een tatoeage op je onderbuik met een grote pijl naar beneden met de tekst; Only for White Folks
Soort van speedddaten. Dat je minimaal 10 minuten met iedereen praatquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Volgende keer met andere proberen te praten goed idee
Jij was wel lekker sociaal Tijn, top!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Volgende keer met andere proberen te praten goed idee
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Soort van speedddaten. Dat je minimaal 10 minuten met iedereen praat
Inclusief halli galli belquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Lekker, op een meet met 25 manquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar twijfel je zoal over?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Inzichten voor mijn huidige jonge geest die twijfelt over heel veel dingen![]()
Nee, maar dat doen zij wel voor jequote:Op woensdag 20 mei 2015 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn kleding uit zou doen voor niet-Europeanen.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]en met de leukste ga je die avond naar huis? Oh wacht daar komen lijntjes van
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan beslissen met wie je mee terugreist
Nightmare voor me, tien minuten maar terwijl ik zoooo verliefd kan worden op een blik en oogopslag, ik denk dat ik degene verderop van zijn stoeltje af trek en gesprekje 2.0 beginquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan kun je beter echt een potje halli galli doenquote:
Working on itquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij was wel lekker sociaal Tijn, top!
Trio-speeddate to speed it up.quote:
Hmm.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nightmare voor me, tien minuten maar terwijl ik zoooo verliefd kan worden op een blik en oogopslag, ik denk dat ik degene verderop van zijn stoeltje af trek en gesprekje 2.0 begin
Bazenspelquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kun je beter echt een potje halli galli doen
Pers... zuig... fruit...quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
BazenspelAlleen met te veel pers zuig ik daar hard in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |