/serieusquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Op dit moment vooral into TOOLWhy?
Ze heeft ongelijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
R&P / Geen tattoo mogen van vriendin
Wat vinden jullie?
Ligt eraan wat voor tattoo en waar.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie?
Zoals iemand daar al zegt: verbieden heeft geen zin. Aanpassen zou ik zijn schoenen misschien wel doen (kleiner), maar als hij het graag wil moet hij het doen. Omgekeerd zal er ook wel iets zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie?
Een toppunt uit mijn saaie leven. Jammer dat iedereen makkelijk plezier heeft met elkaar en gewenst is en ik nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo pluff. Hoe vond je de meet?
Zo'n kleintje op je enkel ook niet?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:33 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil ook nog steeds een tattoo maar durf niet
Ik dacht te lezen dat een aantal hier jou leuk gezelschap vonden?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Een toppunt uit mijn saaie leven. Jammer dat iedereen makkelijk plezier heeft met elkaar en gewenst os en ik niet.
Goede smaakquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
/serieus
Omdat ik een levenslange en eeuwige fan ben van harde muziek, gemaakt door mannen met een blik in de ogen van "fuck it" en een harig bierbuikje
Die moest ik zelfs even opzoekenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:32 schreef MissMSX het volgende:
Voor Cali
Consequences dictate our course of action and it doesn't matter what's right. It's only wrong if you get caught.
Klinkt alsof hij niet veel voor haar over heeft. Niet heel het topic gelezen maar wil hij een tattoo echt zo graag of iets?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie?
Dat zij recht heeft op haar mening en dat hij moet bepalen welke gevolgen hij het liefst wel/niet heeftquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie?
Dat is enkel beleefdheid.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik dacht te lezen dat een aantal hier jou leuk gezelschap vonden?
Oh, ik hoorde dat je wel in gesprek was met verschillende mensen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Een toppunt uit mijn saaie leven. Jammer dat iedereen makkelijk plezier heeft met elkaar en gewenst is en ik niet.
Vreselijk jaloers nuquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Goede smaak
[..]
Die moest ik zelfs even opzoekenMaar die heb ik op LP! En ook weer zo lekker de waarheid
Nope, en daar wil ik er ook geen eenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n kleintje op je enkel ook niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je was prima gezelschap heb ik gehoord! Al heb ik zelf niet echt met je gepraat, maar dat lag niet aan jou, heb met veel te veel mensen niet gepraatquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Een toppunt uit mijn saaie leven. Jammer dat iedereen makkelijk plezier heeft met elkaar en gewenst is en ik niet.
Ik heb hier anders gelezen dat er mensen waren die het leuk vonden dat je er was.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:37 schreef Californium het volgende:
heb met veel te veel mensen niet gepraat
Ik voorzie een tatoeage op je onderbuik met een grote pijl naar beneden met de tekst; Only for White Folksquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou toch wel beledigd zijn denk ik, als degene waarmee ik in een relatie zat mijn mening zo onbelangrijk zou vinden dat er toch een lichaamsversiering komt als ik heb gezegd dat ik het niet zou waarderen. :$
Het ding zelf zou me niet eens zoveel kunnen schelen.
Fijn dat je het leuk vond.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:33 schreef pluff het volgende:
[..]
dat dusquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou toch wel beledigd zijn denk ik, als degene waarmee ik in een relatie zat mijn mening zo onbelangrijk zou vinden dat er toch een lichaamsversiering komt als ik heb gezegd dat ik het niet zou waarderen. :$
Het ding zelf zou me niet eens zoveel kunnen schelen.
Inzichten voor mijn huidige jonge geest die twijfelt over heel veel dingenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vreselijk jaloers nu
Inzichten voor mijn toen nog jonge geest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |