Toolquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:04 schreef Californium het volgende:
Over thinking, over analyzing separates the body from the mind.
Withering my intuition leaving all these opportunities behind.
Feed my will to feel this moment urging me to cross the line.
Reaching out to embrace the random.
Reaching out to embrace whatever may come.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga even janken hierbij
Struikelende?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt daar heb ik ook een profiel.
[..]
Geen idee wat voor vrouwen op mij vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Geef mij maar een lieve aaibare koala met een hoog humor gehalte en genoeg energie om van 't leven een groot feestje te maken.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Struikelende?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Struikelende?Oohhhhhh, ratSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goffert, je bent into metal musicquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:04 schreef Californium het volgende:
Over thinking, over analyzing separates the body from the mind.
Withering my intuition leaving all these opportunities behind.
Feed my will to feel this moment urging me to cross the line.
Reaching out to embrace the random.
Reaching out to embrace whatever may come.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga even janken hierbij
Sommigen zijn op zoek naar een panda. En die zijn er al bijna niet meer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef mij maar een lieve aaibare koala met een hoog humor gehalte en genoeg energie om van 't leven een groot feestje te maken.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goffert, je bent into metal music
[..]
Struikelende?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Frauquote:
Die zitten de hele dag een beetje sloom bamboe te vreten terwijl ze het korte darmstelsel van een carnivoor hebben, gooi maar eens een konijntje tussen een kudde panda's, het witte gedeelte van het vachtje blijft niet lang wit, domme beestenquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommigen zijn op zoek naar een panda. En die zijn er al bijna niet meer.
Op dit moment vooral into TOOLquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goffert, je bent into metal music
quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zitten de hele dag een beetje sloom bamboe te vreten terwijl ze het korte darmstelsel van een carnivoor hebben, gooi maar eens een konijntje tussen een kudde panda's, het witte gedeelte van het vachtje blijft niet lang wit, domme beesten
Zweedse ballen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Soort van, en daarna door naar ikea. Incl. heerlijk, chique diner
Zweedse balletjes?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Soort van, en daarna door naar ikea. Incl. heerlijk, chique diner
Hallo pluff. Hoe vond je de meet?quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:30 schreef pluff het volgende:
Hoi allemaal
[..]wordt het konijntje gebruikt als wc papier?
Ja maar konijntjesquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zitten de hele dag een beetje sloom bamboe te vreten terwijl ze het korte darmstelsel van een carnivoor hebben, gooi maar eens een konijntje tussen een kudde panda's, het witte gedeelte van het vachtje blijft niet lang wit, domme beesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |