Hoeveel gevoel hebben schildpadden eigenlijk in hun schild? Er zit nog wel een soort van huidlaag in toch?quote:
Ohwja sh*t.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit klinkt sarcastisch. Maar aangezien jij het zegt, ga ik ervan uit dat je serieus bent
Hoi Faxquote:
Veel dames prefereren toch de langzame-van-perineum-tot-navel-lik of zit ik al jaren verkeerd te hannesen?quote:
Jij hebt een leuke eigenschap, je vraagt je constant dingen af, hoe ze zijn, hoe ze werken, hoe het nu zit, leukquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel gevoel hebben schildpadden eigenlijk in hun schild? Er zit nog wel een soort van huidlaag in toch?
Geen idee, ben niet de goede persoon om dat aan te vragen. Misschien kan Yats je verder helpen qua tips.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel dames prefereren toch de langzame-van-perineum-tot-navel-lik of zit ik al jaren verkeerd te hannesen?
Hoezo, jij bent toch een vrouw?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet de goede persoon om dat aan te vragen. Misschien kan Yats je verder helpen qua tips.
Ben je al een keer naar de huisarts geweest? Je zou ook iets op recept kunnen krijgen, het heet Forlaxquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar durfde nog geen laxeermiddel te nemen omdat werk.
Ik weet het eigenlijk niet, ik nam altijd aan dat er wel een beetje was, aangezien ze reageren op aanraking van het schild.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel gevoel hebben schildpadden eigenlijk in hun schild? Er zit nog wel een soort van huidlaag in toch?
Ik doe alleen de anusquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel dames prefereren toch de langzame-van-perineum-tot-navel-lik of zit ik al jaren verkeerd te hannesen?
Ja maar toch wel ooit gehad, toch? ja toch?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar heb geen seks, dus dat schiet niet op dan.
Ooit wel ja.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar toch wel ooit gehad, toch? ja toch?
Ik ga het straks even opzoeken, ben nu nieuwsgierig.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, ik nam altijd aan dat er wel een beetje was, aangezien ze reageren op aanraking van het schild.
Nee, nog niet. Maar laxeermiddel doe ik alleen als redmiddel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je al een keer naar de huisarts geweest? Je zou ook iets op recept kunnen krijgen, het heet Forlax
Van laxeermiddel worden je darmen lui.
quote:
Nou het is meer dit:quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och dat meen je niet, jij komt me juist over als een ervaren meid
quote:
Ik zou dan iets van roosvicee laxo nemen of stoelgang thee van zonnaturaquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga het straks even opzoeken, ben nu nieuwsgierig.
[..]
Nee, nog niet. Maar laxeermiddel doe ik alleen als redmiddel.
Probeer eens faxeermiddelquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Nee, nog niet. Maar laxeermiddel doe ik alleen als redmiddel.
http://www.thetortoiseshop.com/basic-tortoise-anatomy-biologyquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, ik nam altijd aan dat er wel een beetje was, aangezien ze reageren op aanraking van het schild.
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 19:33 schreef LovelyLady het vol
quote:Tortoises are extremely sensitive creatures. Despite popular belief, they can feel the slightest touch to their skin and to their shells. It was once thought that a tortoise's carapace was void of any nerve-endings, and as such, horrific acts were often carried out and even recommended by media and literature of that time. This included drilling holes through the shells and tethering the animals. I can only imagine this to be as painfully similar to having one's tooth drilled without any anesthetic.
Fortunately most people now know better, but if you are in any doubt about how sensitive the carapace is, then I would recommend quietly creeping up to a sleeping tortoise and very gently stroke it's shell............ I bet you it wakes up !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |