ik heb zo'n grillding met verwisselbare platenquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw bij de mijne zat nog zo'n papiertje met verhoudingen, zelf nog wat kaneel erbij gedaan en werkte prima
Ik lik dan liever aan wat andersquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, dat geeft dat brrrrrrr gevoel en de drang om nog meer te likken tot je spierpijn in je tong krijgt
Pijpen gaat anders prima met poedersuiker om je mond hoorquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb zo'n grillding met verwisselbare platen
[..]
Ik lik dan liever aan wat anders
Ohw ik heb echt zo'n waaierachtig ding. Van de oma van mijn ex nog, maar werkt nog primaquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb zo'n grillding met verwisselbare platen
[..]
Zolang het werkt....quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw ik heb echt zo'n waaierachtig ding. Van de oma van mijn ex nog, maar werkt nog prima
Dacht eerst dat die bovenste een dude was.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, lief van je. Goed advies ook voor de dames in de OP.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:27 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Trippenquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:27 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Puttin' in work.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:27 schreef Faxie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |