Broodje kroket meenemen dus.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Maar vrijdag een date met een meisje waarvan mijn neefje zegt dat ze het voor een broodje kroket al doet.
Al weet ik niet of ik dat nu zo kewl vind
Wentelteefjesquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus de keuze is afgelikt of uitgedroogd?
Tuurlijk wel, dan ben je klaar voor een euro.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Maar vrijdag een date met een meisje waarvan mijn neefje zegt dat ze het voor een broodje kroket al doet.
Heeft ze zaterdag al wat te doen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben net klaar met school ja, even nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Fysiek, voor mentaal hoef ik alleen een SELECT name FROM users WHERE gender == 'female' op de database los te laten.
Is een broodje kroket maar 1 euro?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan ben je klaar voor een euro.
Yep en daarna zes weken aan de zakjeukrot en als ik aan mijn arm lik proef ik antibioticaquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan ben je klaar voor een euro.
Bahquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet ofwel, mag je een afgelikte boterham van een ander oprapen...
Superchill want broodjes kroket zijn zeg maar best wel goedkoop.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:15 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Broodje kroket meenemen dus.Worked for me.
Ik kan maar geen goed recept vinden voor wafels.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kwam van de week mijn wafelijzer weer tegen. Ook zo''n zin in ineens
En gehaast omdraaien als je alle poeder aan een kant eraf hebt gelikt en dan snel verder likken aan de andere kantquote:
Hook me up babequote:Op woensdag 20 mei 2015 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kwam van de week mijn wafelijzer weer tegen. Ook zo''n zin in ineens
Zo lekker...quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks meer van over. Dag puurheid
Nee joh gewoon opeten, je gaat dat er toch niet aflikken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En gehaast omdraaien als je alle poeder aan een kant eraf hebt gelikt en dan snel verder likken aan de andere kant
bohh die zijn lekkerquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo lekker...
[ afbeelding ]
Hnngg
Alles lijkt vies nuquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo lekker...
[ afbeelding ]
Hnngg
Ohw bij de mijne zat nog zo'n papiertje met verhoudingen, zelf nog wat kaneel erbij gedaan en werkte primaquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan maar geen goed recept vinden voor wafels.
daarbij wordt dat ding 1 keer goed heet en na de eerste lichting slappe hap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |