Gewoon zappen naar een ander kanaal.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze SC is net Jersey Shore voor me. Iedereen heeft seks en ik zit voor mijn schermpje te kijken
Hij welquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekker glad en fris voor aequedie jongen is geen centraal station. Hij is een railrunner
Innkeeper meldt zichquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
welnee, zoveel hebben er geen seks joh.
Hoho ik heb best vaak seks vind ik zelf, zo als het uitkomt, het is een beetje als het weer van deze lente, soms loop je huppelend naar buiten in je t-shirtje en krijg je een regenbui op je kop en soms zweet je je een ongeluk met je dikke Noorse trui terwijl er overal korte rokjes langs fietsen, maar eenmaal per week is toch wel mijn nobele streven.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
welnee, zoveel hebben er geen seks joh.
Moest hardop lachenquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekker glad en fris voor aequedie jongen is geen centraal station. Hij is een railrunner
Dat is duidelijk een grapje. Al zou het binnen de SC wel opgaan, niemand gebald hierquote:
Goed plan, brugklas begint zo, even huisgenoot roepenquote:
En hoeveel FOK!sters totaal?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een grapje. Al zou het binnen de SC wel opgaan, niemand gebald hier
En hoe gaat het met dat streven?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoho ik heb best vaak seks vind ik zelf, zo als het uitkomt, het is een beetje als het weer van deze lente, soms loop je huppelend naar buiten in je t-shirtje en krijg je een regenbui op je kop en soms zweet je je een ongeluk met je dikke Noorse trui terwijl er overal korte rokjes langs fietsen, maar eenmaal per week is toch wel mijn nobele streven.
Geen bladeren op de rails voor hemquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet ofwel, mag je een afgelikte boterham van een ander oprapen...quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een grapje. Al zou het binnen de SC wel opgaan, niemand gebald hier
Deze boterham is helemaal afgelebberd.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet ofwel, mag je een afgelikte boterham van een ander oprapen...
Fysiek, voor mentaal hoef ik alleen een SELECT name FROM users WHERE gender='female'; op de database los te laten.quote:
Op een bepaalde leeftijd is iedereen een afgelikte boterham. En dat is niet erg, want anders wordt je een uitgedroogde boterham en daar heeft ook niemand zin inquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet ofwel, mag je een afgelikte boterham van een ander oprapen...
Op en af, soms rinkelt mijn telefoon constant en soms staar ik naar mijn telefoon waarom hij maar niet rinkeltquote:
Dus de keuze is afgelikt of uitgedroogd?quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd is iedereen een afgelikte boterham. En dat is niet erg, want anders wordt je een uitgedroogde boterham en daar heeft ook niemand zin in
Als die net zo nat zijn als buiten dan wel ja.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
K*t is denk ik goed in zijn geval gok ik
Wow.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |