Aan wie dacht jij dan?quote:
Dquodjequote:Op woensdag 20 mei 2015 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
feer zit in deze regio, en dqodje ook.
Zondag ben ik daar ja, maar maandag moet ik zeker weer in groningen zijnquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeer binnenkort wel weer als mijn biologische klok me geen loer draait tenminste
Zondag's voor het zingen de kerk uit lukt me nog welquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Zondag ben ik daar ja, maar maandag moet ik zeker weer in groningen zijn
quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zondag's voor het zingen de kerk uit lukt me nog wel
Zelf probeer ik het ook te verbergen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Dquodje maar dat mag ze niet weten
Irritant is dat eh, ik ga toch eens een cursus-gesloten-boek volgenquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelf probeer ik het ook te verbergen.
Deze SC is net Jersey Shore voor me. Iedereen heeft seks en ik zit voor mijn schermpje te kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:04 schreef Californium het volgende:
Over scheren en tanden poetsen gesproken, dat ga ik maar eens doen voordat mijn bezoek er is![]()
Lekker glad en fris voor aequequote:Op woensdag 20 mei 2015 19:04 schreef Californium het volgende:
Over scheren en tanden poetsen gesproken, dat ga ik maar eens doen voordat mijn bezoek er is![]()
Heel irritant. Wij geven automatisch al zoveel weg, moeten we voorzichtig mee zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irritant is dat eh, ik ga toch eens een cursus-gesloten-boek volgen
Dat is het leven voor mij.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze SC is net Jersey Shore voor me. Iedereen heeft seks en ik zit voor mijn schermpje te kijken
quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze SC is net Jersey Shore voor me. Iedereen heeft seks en ik zit voor mijn schermpje te kijken
welnee, zoveel hebben er geen seks joh.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Dit. Er wordt meer geluld (hahahahahahahahahahaha) dan daadwerkelijk geneukt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
welnee, zoveel hebben er geen seks joh.
[..]
Stel je aan zeg...quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |