quote:Uitzendschema deze week @NPO1
Dinsdag 19 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Dinsdag 19 mei - 21:00: Eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival met Trijntje Oosterhuis
Donderdag 21 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Donderdag 21 mei - 21:00: Tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival
Zaterdag 23 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Zaterdag 23 mei - 21:00: Finale Eurovisie Songfestival
We hebben dit livetopic en het Nederland-topic. Dit topic zal waarschijnlijk de drukkere van de twee zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:49 schreef tralalala het volgende:
TV SC was vorig jaar het "rustige" alternatief.Maar vorig jaar leefde het veel meer dus zal sowieso wel minder druk zijn hier.
Geen Ziggo? Dan kun je het kijken op kanaal 63quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Kut ik zie nu dat BBC 3 het uitzendt, geen GrahamGod voor mij.
doe maar gekquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:20 schreef Amarantha het volgende:
Zo ik ga kijken of dit te doen is met wi-fi. En tegelijke tijd ook kijken via wi-fi!
Nou ja ik ben serieus bang dat het niet te doen is maar heb weinig keuze.quote:
Ik heb Ziggo maar die zender is hier in ieder geval geblokkeerd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen Ziggo? Dan kun je het kijken op kanaal 63
powerloungengodquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit topic zal weer niet te volgen zijn
hoiquote:
Hopelijk komt het wel goedquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ja ik ben serieus bang dat het niet te doen is maar heb weinig keuze.
je haat treinen?quote:
We kunnen ook gewoon VH1 Classic kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
tvp
ik denk dat ik vanavond maar zes topics open gooi ofzo
ik heb vandaag al ABBA GOLD en MORE ABBA GOLD afgedraaid tijdens mijn studiebezigheden, is dat niet genoeg?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon VH1 Classic kijken.
Duitsland krijgt altijd 40 - 45 punten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:53 schreef tralalala het volgende:
Die kut Belgen gaven ons vorig jaar maar 8 punten dus van onze buurlanden hoeven we het ook niet te hebben.Of mag elk land stemmen in de halve finale? Dan hebben we de Duitsers nog.
Oei, ik merk dat je nu al zwaar gefrustreerd bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het autisme gehalte is hoog als vbl aanwezig is
Ik kijk altijd met de deuren dicht, wat nou autisme?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Cochita doet de openingsact vanavond kon je zien in de repetities.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:01 schreef tralalala het volgende:
Conchita doet geen openingsact mag ik hopen?
Ik heb alleen Trijntje gezien.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
Cochita doet de openingsact vanavond kon je zien in de repetities.
Mad?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bek dicht, bitchquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hahahah ben jij soms mad?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ga toch kijken hansquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Trijntje maakt geen schijn van kans volgens de bookmakers, stop maar met kijken.
TR gemachtquote:
als je zo tegen vrouwen blijft praten raar je nooit je maagdelijkheid kwijtquote:
De treinen in 40-45 deden hun werk beter.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Trijntje maakt geen schijn van kans volgens de bookmakers, stop maar met kijken.
Raar kwijt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als je zo tegen vrouwen blijft praten raar je nooit je maagdelijkheid kwijt
Ja, die reden ook altijd op tijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De treinen in 40-45 deden hun werk beter.
Tegen vrouwen die mij niet uitschelden voor autist doe ik wel aardigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als je zo tegen vrouwen blijft praten raar je nooit je maagdelijkheid kwijt
ok, sorryquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Tegen vrouwen die mij niet uitschelden voor autist doe ik wel aardig
Misschien moet je zelf maar even normaal gaan doen, want vooralsnog ben jij de enige die zich zo gedraagtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ok, sorry![]()
is de juiste term tegenwoordig sociaal gehandicapt?
Gehandicapt is niet meer sociaal verantwoord. Tegenwoordig spreekt men van mensen met een verstandelijke beperking. Ik wil niet stoken, maar daar bedoel ik dus de mensen mee die naar het ESF gaan zitten kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ok, sorry![]()
Ja winner hequote:
je bent wel lichtgeraakt zegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf maar even normaal gaan doen, want vooralsnog ben jij de enige die zich zo gedraagt
Jij verdient geen sticker als je zo doorgaatquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ok, sorry![]()
Dan nog, Nederland bijna laatste oftewel het wordt shit. Ze zitten vaak juist btwquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja winner he
Rusland en Griekenland weer favoriet allejezus zeg
Ik vind het niet leuk dat je homo's zo te kijk zet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gehandicapt is niet meer sociaal verantwoord. Tegenwoordig spreekt men van mensen met een verstandelijke beperking. Ik wil niet stoken, maar daar bedoel ik dus de mensen mee die naar het ESF gaan zitten kijken.
Ik laat mij niet te kijk zeggen door een of ander wijfquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je bent wel lichtgeraakt zeg![]()
en dat is een vrouw die dat tegen je zegt..
ik zou me schamen
wat krijg ik dan wel, billenkoek?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij verdient geen sticker als je zo doorgaat
Sorry Maniquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat je homo's zo te kijk zet.
je maakt je anders behoorlijk belachelijk door bagger serieus te nemenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik laat mij niet te kijk zeggen door een of ander wijf
Broekjes mogen om 21 uur naar benedenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelaat mogen de broekjes omlaag?
Mijn loyaliteit ligt ten eerste bij Trijntje, daarna bij BELGIE. Daarna bij de Jan Dirk Stouten Band.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:41 schreef KingRoland het volgende:
Hafcfan, Mexicano, Johannes en ik gaan juichen voor Finland.
Als ik iemand mis stuur mij maar een dm.
Wat doe jij nu danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je maakt je anders behoorlijk belachelijk door bagger serieus te nemen![]()
HET IS GODVERDOMME NOOIT 39-45quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zaterdag 40 - 45 keer sms'en voor Duitsland.
en vriendinnetjesquote:
Ik kijk nu naar die van Belgi en zometeen Duitsland.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn loyaliteit ligt ten eerste bij Trijntje, daarna bij BELGIE. Daarna bij de Jan Dirk Stouten Band.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zaterdag 40 - 45 keer sms'en voor Duitsland.
Haha. Dan is je leven wel vrij leeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zit je uit te lachen achter mijn laptop
kom je klaarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
aaaiiiiii aijaaaiii jaaiiii aaaiiii jaaaiiii jaaaiiiiiiiii
Pirlo heeft last van zijn adamsappel. Kon niet zingen vanavond.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:44 schreef hafcfan het volgende:
Waarom doet Itali niet mee. Wat is dit voor dictatuur.
Wat een onzin, ik sta zeer positief in het levenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan met eengezicht door het leven te gaan
zeg ik dat jij eenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik sta zeer positief in het leven
Bedankt voor de bevestiging trouwens
Trijntje gaat recht de camera inkijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:48 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop dat Nederland direct uitgeschakeld wordt.
KUT. Aftasting dus ik herhaal aftasting!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pirlo heeft last van zijn adamsappel. Kon niet zingen vanavond.
Je wilde zeggen dat je wat anders bedoelde?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zeg ik dat jij eengezicht heb?
jezus..
je voelt je wel erg aangesproken
en dan gaat trijntje smoesjes maken waarom het niet aan het liedje gelegen heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:48 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop dat Nederland direct uitgeschakeld wordt.
Hij staat al klaar om Barca een pak slaag te geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ESF beter opdoeken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat je wat anders bedoelde?
Ik stop er maar mee![]()
Die is er zaterdag pas toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kijken jullie ook allemaal bbc vanwege Graham Norton god
ontvang geen bbc 3quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
hee knutquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:quote:
Patty Brard
42 min.
Heb net even alle 16 kandidaten van vanavond bekeken, maar ik vreet mijn broekpak op als Trijntje niet doorgaat. En echt, behalve de Russische mevrouw, heeft niemand wat aan zijn appearance gedaan. Vocaal laat Trijntje iedereen ver achter zich! Dus klaar met die jurk en dat broekpak nou, zingen en winnen! Go TRIJNTJE...........
quote:
Patty Brard Als de vakjury Trijntje niet bij de eerste 10 heeft gekozen is het een FUCKjury!
4 4 min.
Nee manquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoop nog altijd dat deze bazen een keer meedoen voor Nederland
[ afbeelding ]
Commandoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar nu even de vraag van de dag, in alle serieusheid;
Wat voor kleur ondergoed dragen jullie vandaag?
Coca Cola.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Roze stringquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De halve finales zijn alleen te zien op BBC3, zonder Graham. Zaterdag is het inderdaad pas op BBC1 met Graham.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GODVERDOMME ZEG ME DAT HET NIET WAAR IS
roodquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
De halve finales zijn alleen te zien op BBC3, zonder Graham. Zaterdag is het inderdaad pas op BBC1 met Graham.
Mooie kleur hoor.quote:
Alles wat goed is komt uit Finlandquote:
Finlandquote:
Eensquote:
Zou gevenquote:
Wie weet... volgend jaarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Onbegrijpelijk dat Japan niet mee mag doen. Zij zijn de koningen van eurovision nummers.
Die was leuk idd maar volgens mij is Frankrijk niet helemaal populair als land bij de andere landen zo te zienquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens
Al vond ik dit vorig jaar ook een topper, onbegrijpelijk dat die zero points kregen
Ze wou alleen teardrops of zo...quote:
Wanneer gaan die Jappen nou eens meedoen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Namens Japan zend ik dit nummer in
PON PON PON pomtiedom heloeboeloemakiejeee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Peter op 19-05-2015 19:51:50 ]Ik ben inmiddels overleden.
Dat lijkt me best leuk eigenlijk! Zag er best tof uit bij de repetitiesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:23 schreef Stickertje het volgende:
geweldig, een extra lange versie van rise like a phoenix
Dan mag je er vandaag extra lang van genietenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:23 schreef Stickertje het volgende:
voor mij was het nummer zo doorsnee en nietszeggend dat ik het niet eens meer kan herinneren
dank jequote:
Heb verder nog geen enkel ander nummer gehoord, dus dat maakt het wel extra leuk denk ikquote:
twitter:vanderzande twitterde op dinsdag 19-05-2015 om 19:31:21LIVE on #Periscope: Live backstage vanaf het songfestival in Wenen https://t.co/jEnCTQ3FTy reageer retweet
Ik vind 3 avonden per jaar ook meer dan genoeg, verder kijk je dan onbevooroordeeld. Ik heb zelfs ons eigen liedje nog geen enkele keer geheel gehoord (er is ook al jaren geen nationale finale meer geweest)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Heb verder nog geen enkel ander nummer gehoord, dus dat maakt het wel extra leuk denk ik
#NEDquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:45 schreef exile79 het volgende:
Is er ook een hashtag op twitter om alleen Nederlandse tweets te zien?
#ESF2015. #ESF of #ESF15quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:45 schreef exile79 het volgende:
Is er ook een hashtag op twitter om alleen Nederlandse tweets te zien?
Ik heb dit jaar er ook voor gekozen om nog niet alles (compleet) te beluisteren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Heb verder nog geen enkel ander nummer gehoord, dus dat maakt het wel extra leuk denk ik
mijn fout, wat iBenny zegt om alleen tweets vanuit NL te zienquote:
tof man haar heb ik op de FOK! weblog 'ontdekt' en ik ben helemaal fan van haarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Telegraaf doet dat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:51 schreef Claude_Viole het volgende:
Zijn er ook al recensies op internet opgedoken over de ESF 2015 deelnemers? het AD had er altijd een hele pagina over, maar die krant heb ik nu dus niet.
Helaasch niet neequote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:51 schreef Stickertje het volgende:
oh, we kunnen geen punten van duitsland krijgen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ESF = Festival = Nederlandsquote:
Eerst de anderen maar eens bekijken. Alleen vorig jaar had ik al vanaf het begin een goed gevoel over onze kansen.quote:
Iedereen met zelfrespect wilde nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:55 schreef roos94 het volgende:
waarom jan smit als commentator in godsnaam..
omdat de NOS het al jaren niet meer wil, de TROS zendt het uit en daar hoor Jantje bij.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:55 schreef roos94 het volgende:
waarom jan smit als commentator in godsnaam..
Daarom werd er ook geloot..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:56 schreef Stickertje het volgende:
gaan er van elke halve finale 10 door?
want in de eerste halve finale doen er 16 mee, in de tweede halve finale doen er 17 mee..
kansen in beide halve finales zijn dus niet gelijk
In beide halve finales gaat meer dan de helft door, dus je moet wel een slecht lied hebben om in de onderste helft te eindigen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:56 schreef Stickertje het volgende:
gaan er van elke halve finale 10 door?
want in de eerste halve finale doen er 16 mee, in de tweede halve finale doen er 17 mee..
kansen in beide halve finales zijn dus niet gelijk
maar dat heeft nederland ook.. imoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
In beide halve finales gaat meer dan de helft door, dus je moet wel een slecht lied hebben om in de onderste helft te eindigen.
Als je alleen voor NL kijkt kan je net zo goed morgen de uitslag kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stop gewoon met kijken, Trijntje gaat het niet redden
zien hoe het ego van trijntje een kopje kleiner gemaakt wordquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stop gewoon met kijken, Trijntje gaat het niet redden
ik begin pas om half 9 op Nederland 1 of NPO 1quote:
Je mist nu wel wat...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik begin pas om half 9 op Nederland 1 of NPO 1
ik heb hier geen televisie en ben te lui om een stream te openenquote:
1975, toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:07 schreef TLC het volgende:
Ik zou zo graag eens Chantal Janzen willen horen zeggen ; what can she sing huh, that girl ?
Het is te lang geleden dat het ESF in Nederland was.
Ook allemaal 30-plussers hoor...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:15 schreef Cee het volgende:
Die kinderen die nu praten over een liedje uit '99 alsof ze dat bewust hebben meegemaakt.
Ik weet nog goed dat Feyenoord kampioen werdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:15 schreef Cee het volgende:
Die kinderen die nu praten over een liedje uit '99 alsof ze dat bewust hebben meegemaakt.
Hoe oud is jullie stagaire, 12?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
Onze stagiaire zei vandaag "ohhhh ik weet nog toen was ik heel klein en toen keek ik het Songfestival en wonnen er van die monsters!"
Auquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
Onze stagiaire zei vandaag "ohhhh ik weet nog toen was ik heel klein en toen keek ik het Songfestival en wonnen er van die monsters!"
Eerste die ik bewust keek was Gerard Joling/Celine Dion, '88 volgens mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:16 schreef ChatGirl het volgende:
Dit was volgens mij het eerste ESF wat ik bewust keek
20. Dus ze was 11 want Lordi was 2006 als ik me goed herinner.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe oud is jullie stagaire, 12?
Jij komt toch uit 86 ofzo?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerste die ik bewust keek was Gerard Joling/Celine Dion, '88 volgens mij.
Doe je wel een beetje lief tegen die stagiairequote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
Michelle, 2001.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:19 schreef Pandaplint het volgende:
Wanneer was dat blotevoetenmeisje ook alweer?
2001 volgens mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:19 schreef Pandaplint het volgende:
Wanneer was dat blotevoetenmeisje ook alweer?
Dat vond ik een best mooi nummerquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
20. Dus ze was 11 want Lordi was 2006 als ik me goed herinner.
Ohh Linda Wagemakers/Enschede.
quote:
raar figuur.quote:
Nee, er was alleen geen Nederlandse televoting.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
We hebben die inzending van Linda toch helemaal niet ingetrokken?
Nee, alleen de uitzending ginG uiteraard over op het nieuws.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
Nee, we hebben wel alleen jury-voting uitgebracht en geen televoting gedaan vanwege de vuurwerkramp.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat ze geen lilliputter isquote:
Weer zo'n songfestivalkenner die finaal door de mand zakt, en deze is nog homo ook. Wat een schande voor zijn ras.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, er was alleen geen Nederlandse televoting.
Nee, hij lult uit zijn nek. De punten kwamen toen van de Nederlandse jury.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt Lans.quote:
6 minutenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:23 schreef Stickertje het volgende:
op die 3 minuten op het esf zit ik nou het hele jaar op te wachten
En Stefan Raab, daar moet ik ook altijd zo om lachen.quote:
Weil der Mensch zhlt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En Stefan Raab, daar moet ik ook altijd zo om lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
heequote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Willen jullie me wel op de hoogte houden als hij wat leuks zegt?
Dat is toch niet van hem?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Weil der Mensch zhlt.
Dit weet ik uit m'n hoofd.
WOEHOE!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Graham geeft alleen commentaar bij de finale dus je mist 'm niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |