Eerst de anderen maar eens bekijken. Alleen vorig jaar had ik al vanaf het begin een goed gevoel over onze kansen.quote:
Iedereen met zelfrespect wilde nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:55 schreef roos94 het volgende:
waarom jan smit als commentator in godsnaam..
omdat de NOS het al jaren niet meer wil, de TROS zendt het uit en daar hoor Jantje bij.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:55 schreef roos94 het volgende:
waarom jan smit als commentator in godsnaam..
Daarom werd er ook geloot..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:56 schreef Stickertje het volgende:
gaan er van elke halve finale 10 door?
want in de eerste halve finale doen er 16 mee, in de tweede halve finale doen er 17 mee..
kansen in beide halve finales zijn dus niet gelijk
In beide halve finales gaat meer dan de helft door, dus je moet wel een slecht lied hebben om in de onderste helft te eindigen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:56 schreef Stickertje het volgende:
gaan er van elke halve finale 10 door?
want in de eerste halve finale doen er 16 mee, in de tweede halve finale doen er 17 mee..
kansen in beide halve finales zijn dus niet gelijk
maar dat heeft nederland ook.. imoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
In beide halve finales gaat meer dan de helft door, dus je moet wel een slecht lied hebben om in de onderste helft te eindigen.
Als je alleen voor NL kijkt kan je net zo goed morgen de uitslag kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stop gewoon met kijken, Trijntje gaat het niet redden
zien hoe het ego van trijntje een kopje kleiner gemaakt wordquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stop gewoon met kijken, Trijntje gaat het niet redden
ik begin pas om half 9 op Nederland 1 of NPO 1quote:
Je mist nu wel wat...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik begin pas om half 9 op Nederland 1 of NPO 1
ik heb hier geen televisie en ben te lui om een stream te openenquote:
1975, toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:07 schreef TLC het volgende:
Ik zou zo graag eens Chantal Janzen willen horen zeggen ; what can she sing huh, that girl ?
Het is te lang geleden dat het ESF in Nederland was.
Ook allemaal 30-plussers hoor...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:15 schreef Cee het volgende:
Die kinderen die nu praten over een liedje uit '99 alsof ze dat bewust hebben meegemaakt.
Ik weet nog goed dat Feyenoord kampioen werdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:15 schreef Cee het volgende:
Die kinderen die nu praten over een liedje uit '99 alsof ze dat bewust hebben meegemaakt.
Hoe oud is jullie stagaire, 12?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
Onze stagiaire zei vandaag "ohhhh ik weet nog toen was ik heel klein en toen keek ik het Songfestival en wonnen er van die monsters!"
Auquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
Onze stagiaire zei vandaag "ohhhh ik weet nog toen was ik heel klein en toen keek ik het Songfestival en wonnen er van die monsters!"
Eerste die ik bewust keek was Gerard Joling/Celine Dion, '88 volgens mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:16 schreef ChatGirl het volgende:
Dit was volgens mij het eerste ESF wat ik bewust keek
20. Dus ze was 11 want Lordi was 2006 als ik me goed herinner.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe oud is jullie stagaire, 12?
Jij komt toch uit 86 ofzo?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerste die ik bewust keek was Gerard Joling/Celine Dion, '88 volgens mij.
Doe je wel een beetje lief tegen die stagiairequote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:17 schreef Cee het volgende:
Michelle, 2001.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:19 schreef Pandaplint het volgende:
Wanneer was dat blotevoetenmeisje ook alweer?
2001 volgens mij.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:19 schreef Pandaplint het volgende:
Wanneer was dat blotevoetenmeisje ook alweer?
Dat vond ik een best mooi nummerquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
20. Dus ze was 11 want Lordi was 2006 als ik me goed herinner.
Ohh Linda Wagemakers/Enschede.
quote:
raar figuur.quote:
Nee, er was alleen geen Nederlandse televoting.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
We hebben die inzending van Linda toch helemaal niet ingetrokken?
Nee, alleen de uitzending ginG uiteraard over op het nieuws.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
Nee, we hebben wel alleen jury-voting uitgebracht en geen televoting gedaan vanwege de vuurwerkramp.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat ze geen lilliputter isquote:
Weer zo'n songfestivalkenner die finaal door de mand zakt, en deze is nog homo ook. Wat een schande voor zijn ras.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, er was alleen geen Nederlandse televoting.
Nee, hij lult uit zijn nek. De punten kwamen toen van de Nederlandse jury.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt Lans.quote:
6 minutenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:23 schreef Stickertje het volgende:
op die 3 minuten op het esf zit ik nou het hele jaar op te wachten
En Stefan Raab, daar moet ik ook altijd zo om lachen.quote:
Weil der Mensch zählt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En Stefan Raab, daar moet ik ook altijd zo om lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
heequote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
Willen jullie me wel op de hoogte houden als hij wat leuks zegt?
Dat is toch niet van hem?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Weil der Mensch zählt.
Dit weet ik uit m'n hoofd.
WOEHOE!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Graham geeft alleen commentaar bij de finale dus je mist 'm niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |