Zou gevenquote:
Wie weet... volgend jaarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Onbegrijpelijk dat Japan niet mee mag doen. Zij zijn de koningen van eurovision nummers.
Die was leuk idd maar volgens mij is Frankrijk niet helemaal populair als land bij de andere landen zo te zienquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens
Al vond ik dit vorig jaar ook een topper, onbegrijpelijk dat die zero points kregen
Ze wou alleen teardrops of zo...quote:
Wanneer gaan die Jappen nou eens meedoen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Namens Japan zend ik dit nummer in
PON PON PON pomtiedom heloeboeloemakiejeee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Peter op 19-05-2015 19:51:50 ]Ik ben inmiddels overleden.
Dat lijkt me best leuk eigenlijk! Zag er best tof uit bij de repetitiesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:23 schreef Stickertje het volgende:
geweldig, een extra lange versie van rise like a phoenix
Dan mag je er vandaag extra lang van genietenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:23 schreef Stickertje het volgende:
voor mij was het nummer zo doorsnee en nietszeggend dat ik het niet eens meer kan herinneren
dank jequote:
Heb verder nog geen enkel ander nummer gehoord, dus dat maakt het wel extra leuk denk ikquote:
twitter:vanderzande twitterde op dinsdag 19-05-2015 om 19:31:21LIVE on #Periscope: Live backstage vanaf het songfestival in Wenen https://t.co/jEnCTQ3FTy reageer retweet
Ik vind 3 avonden per jaar ook meer dan genoeg, verder kijk je dan onbevooroordeeld. Ik heb zelfs ons eigen liedje nog geen enkele keer geheel gehoord (er is ook al jaren geen nationale finale meer geweest)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Heb verder nog geen enkel ander nummer gehoord, dus dat maakt het wel extra leuk denk ik
#NEDquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:45 schreef exile79 het volgende:
Is er ook een hashtag op twitter om alleen Nederlandse tweets te zien?
#ESF2015. #ESF of #ESF15quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:45 schreef exile79 het volgende:
Is er ook een hashtag op twitter om alleen Nederlandse tweets te zien?
Ik heb dit jaar er ook voor gekozen om nog niet alles (compleet) te beluisteren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Heb verder nog geen enkel ander nummer gehoord, dus dat maakt het wel extra leuk denk ik
mijn fout, wat iBenny zegt om alleen tweets vanuit NL te zienquote:
tof man haar heb ik op de FOK! weblog 'ontdekt' en ik ben helemaal fan van haarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Telegraaf doet dat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:51 schreef Claude_Viole het volgende:
Zijn er ook al recensies op internet opgedoken over de ESF 2015 deelnemers? het AD had er altijd een hele pagina over, maar die krant heb ik nu dus niet.
Helaasch niet neequote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:51 schreef Stickertje het volgende:
oh, we kunnen geen punten van duitsland krijgen
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ESF = Festival = Nederlandsquote:
Eerst de anderen maar eens bekijken. Alleen vorig jaar had ik al vanaf het begin een goed gevoel over onze kansen.quote:
Iedereen met zelfrespect wilde nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:55 schreef roos94 het volgende:
waarom jan smit als commentator in godsnaam..
omdat de NOS het al jaren niet meer wil, de TROS zendt het uit en daar hoor Jantje bij.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:55 schreef roos94 het volgende:
waarom jan smit als commentator in godsnaam..
Daarom werd er ook geloot..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:56 schreef Stickertje het volgende:
gaan er van elke halve finale 10 door?
want in de eerste halve finale doen er 16 mee, in de tweede halve finale doen er 17 mee..
kansen in beide halve finales zijn dus niet gelijk
In beide halve finales gaat meer dan de helft door, dus je moet wel een slecht lied hebben om in de onderste helft te eindigen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:56 schreef Stickertje het volgende:
gaan er van elke halve finale 10 door?
want in de eerste halve finale doen er 16 mee, in de tweede halve finale doen er 17 mee..
kansen in beide halve finales zijn dus niet gelijk
maar dat heeft nederland ook.. imoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
In beide halve finales gaat meer dan de helft door, dus je moet wel een slecht lied hebben om in de onderste helft te eindigen.
Als je alleen voor NL kijkt kan je net zo goed morgen de uitslag kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stop gewoon met kijken, Trijntje gaat het niet redden
zien hoe het ego van trijntje een kopje kleiner gemaakt wordquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stop gewoon met kijken, Trijntje gaat het niet redden
ik begin pas om half 9 op Nederland 1 of NPO 1quote:
Je mist nu wel wat...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik begin pas om half 9 op Nederland 1 of NPO 1
ik heb hier geen televisie en ben te lui om een stream te openenquote:
1975, toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:07 schreef TLC het volgende:
Ik zou zo graag eens Chantal Janzen willen horen zeggen ; what can she sing huh, that girl ?
Het is te lang geleden dat het ESF in Nederland was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |