http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het autisme gehalte is hoog als vbl aanwezig is
quote:quote:
Patty Brard
42 min.
Heb net even alle 16 kandidaten van vanavond bekeken, maar ik vreet mijn broekpak op als Trijntje niet doorgaat. En echt, behalve de Russische mevrouw, heeft niemand wat aan zijn appearance gedaan. Vocaal laat Trijntje iedereen ver achter zich! Dus klaar met die jurk en dat broekpak nou, zingen en winnen! Go TRIJNTJE...........
quote:
Patty Brard Als de vakjury Trijntje niet bij de eerste 10 heeft gekozen is het een FUCKjury!
4 · 4 min.
Nee manquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoop nog altijd dat deze bazen een keer meedoen voor Nederland
[ afbeelding ]
Commandoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar nu even de vraag van de dag, in alle serieusheid;
Wat voor kleur ondergoed dragen jullie vandaag?
Coca Cola.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Roze stringquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De halve finales zijn alleen te zien op BBC3, zonder Graham. Zaterdag is het inderdaad pas op BBC1 met Graham.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GODVERDOMME ZEG ME DAT HET NIET WAAR IS
roodquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
De halve finales zijn alleen te zien op BBC3, zonder Graham. Zaterdag is het inderdaad pas op BBC1 met Graham.
Mooie kleur hoor.quote:
Alles wat goed is komt uit Finlandquote:
Finlandquote:
Eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |