wat krijg ik dan wel, billenkoek?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij verdient geen sticker als je zo doorgaat
Sorry Maniquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat je homo's zo te kijk zet.
je maakt je anders behoorlijk belachelijk door bagger serieus te nemenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik laat mij niet te kijk zeggen door een of ander wijf
Broekjes mogen om 21 uur naar benedenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelaat mogen de broekjes omlaag?
Mijn loyaliteit ligt ten eerste bij Trijntje, daarna bij BELGIE. Daarna bij de Jan Dirk Stouten Band.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:41 schreef KingRoland het volgende:
Hafcfan, Mexicano, Johannes en ik gaan juichen voor Finland.
Als ik iemand mis stuur mij maar een dm.
Wat doe jij nu danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je maakt je anders behoorlijk belachelijk door bagger serieus te nemen![]()
HET IS GODVERDOMME NOOIT 39-45quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zaterdag 40 - 45 keer sms'en voor Duitsland.
en vriendinnetjesquote:
Ik kijk nu naar die van Belgi en zometeen Duitsland.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn loyaliteit ligt ten eerste bij Trijntje, daarna bij BELGIE. Daarna bij de Jan Dirk Stouten Band.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zaterdag 40 - 45 keer sms'en voor Duitsland.
Haha. Dan is je leven wel vrij leeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zit je uit te lachen achter mijn laptop
kom je klaarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
aaaiiiiii aijaaaiii jaaiiii aaaiiii jaaaiiii jaaaiiiiiiiii
Pirlo heeft last van zijn adamsappel. Kon niet zingen vanavond.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:44 schreef hafcfan het volgende:
Waarom doet Itali niet mee. Wat is dit voor dictatuur.
Wat een onzin, ik sta zeer positief in het levenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan met eengezicht door het leven te gaan
zeg ik dat jij eenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik sta zeer positief in het leven
Bedankt voor de bevestiging trouwens
Trijntje gaat recht de camera inkijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:48 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop dat Nederland direct uitgeschakeld wordt.
KUT. Aftasting dus ik herhaal aftasting!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pirlo heeft last van zijn adamsappel. Kon niet zingen vanavond.
Je wilde zeggen dat je wat anders bedoelde?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zeg ik dat jij eengezicht heb?
jezus..
je voelt je wel erg aangesproken
en dan gaat trijntje smoesjes maken waarom het niet aan het liedje gelegen heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:48 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop dat Nederland direct uitgeschakeld wordt.
Hij staat al klaar om Barca een pak slaag te geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ESF beter opdoeken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat je wat anders bedoelde?
Ik stop er maar mee![]()
Die is er zaterdag pas toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kijken jullie ook allemaal bbc vanwege Graham Norton god
ontvang geen bbc 3quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
hee knutquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het autisme gehalte is hoog als vbl aanwezig is
quote:quote:
Patty Brard
42 min.
Heb net even alle 16 kandidaten van vanavond bekeken, maar ik vreet mijn broekpak op als Trijntje niet doorgaat. En echt, behalve de Russische mevrouw, heeft niemand wat aan zijn appearance gedaan. Vocaal laat Trijntje iedereen ver achter zich! Dus klaar met die jurk en dat broekpak nou, zingen en winnen! Go TRIJNTJE...........
quote:
Patty Brard Als de vakjury Trijntje niet bij de eerste 10 heeft gekozen is het een FUCKjury!
4 4 min.
Nee manquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoop nog altijd dat deze bazen een keer meedoen voor Nederland
[ afbeelding ]
Commandoquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar nu even de vraag van de dag, in alle serieusheid;
Wat voor kleur ondergoed dragen jullie vandaag?
Coca Cola.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Roze stringquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De halve finales zijn alleen te zien op BBC3, zonder Graham. Zaterdag is het inderdaad pas op BBC1 met Graham.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GODVERDOMME ZEG ME DAT HET NIET WAAR IS
roodquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
De halve finales zijn alleen te zien op BBC3, zonder Graham. Zaterdag is het inderdaad pas op BBC1 met Graham.
Mooie kleur hoor.quote:
Alles wat goed is komt uit Finlandquote:
Finlandquote:
Eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |