kom je klaarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
aaaiiiiii aijaaaiii jaaiiii aaaiiii jaaaiiii jaaaiiiiiiiii
Pirlo heeft last van zijn adamsappel. Kon niet zingen vanavond.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:44 schreef hafcfan het volgende:
Waarom doet Italië niet mee. Wat is dit voor dictatuur.
Wat een onzin, ik sta zeer positief in het levenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan met eengezicht door het leven te gaan
zeg ik dat jij eenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik sta zeer positief in het leven
Bedankt voor de bevestiging trouwens
Trijntje gaat recht de camera inkijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:48 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop dat Nederland direct uitgeschakeld wordt.
KUT. Aftasting dus ik herhaal aftasting!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pirlo heeft last van zijn adamsappel. Kon niet zingen vanavond.
Je wilde zeggen dat je wat anders bedoelde?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zeg ik dat jij eengezicht heb?
jezus..
je voelt je wel erg aangesproken
en dan gaat trijntje smoesjes maken waarom het niet aan het liedje gelegen heeftquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:48 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop dat Nederland direct uitgeschakeld wordt.
Hij staat al klaar om Barca een pak slaag te geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ESF beter opdoeken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat je wat anders bedoelde?
Ik stop er maar mee![]()
Die is er zaterdag pas toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kijken jullie ook allemaal bbc vanwege Graham Norton god
ontvang geen bbc 3quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
hee knutquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |