als je zo tegen vrouwen blijft praten raar je nooit je maagdelijkheid kwijtquote:
De treinen in 40-45 deden hun werk beter.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Trijntje maakt geen schijn van kans volgens de bookmakers, stop maar met kijken.
Raar kwijt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als je zo tegen vrouwen blijft praten raar je nooit je maagdelijkheid kwijt
Ja, die reden ook altijd op tijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De treinen in 40-45 deden hun werk beter.
Tegen vrouwen die mij niet uitschelden voor autist doe ik wel aardigquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als je zo tegen vrouwen blijft praten raar je nooit je maagdelijkheid kwijt
ok, sorryquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Tegen vrouwen die mij niet uitschelden voor autist doe ik wel aardig
Misschien moet je zelf maar even normaal gaan doen, want vooralsnog ben jij de enige die zich zo gedraagtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ok, sorry![]()
is de juiste term tegenwoordig sociaal gehandicapt?
Gehandicapt is niet meer sociaal verantwoord. Tegenwoordig spreekt men van mensen met een verstandelijke beperking. Ik wil niet stoken, maar daar bedoel ik dus de mensen mee die naar het ESF gaan zitten kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ok, sorry![]()
Ja winner hequote:
je bent wel lichtgeraakt zegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf maar even normaal gaan doen, want vooralsnog ben jij de enige die zich zo gedraagt
Jij verdient geen sticker als je zo doorgaatquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ok, sorry![]()
Dan nog, Nederland bijna laatste oftewel het wordt shit. Ze zitten vaak juist btwquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja winner he
Rusland en Griekenland weer favoriet allejezus zeg
Ik vind het niet leuk dat je homo's zo te kijk zet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gehandicapt is niet meer sociaal verantwoord. Tegenwoordig spreekt men van mensen met een verstandelijke beperking. Ik wil niet stoken, maar daar bedoel ik dus de mensen mee die naar het ESF gaan zitten kijken.
Ik laat mij niet te kijk zeggen door een of ander wijfquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je bent wel lichtgeraakt zeg![]()
en dat is een vrouw die dat tegen je zegt..
ik zou me schamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |