quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
Griekenland heeft gekozen voor Maria - Elena Kyriakou, met het nummer "One Last Breath".
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Peter op 05-03-2015 18:53:55 ]
Ja maar je moet toch kiezen...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:45 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind ze eigenlijk allemaal niet zo super..
Ok! Jeetje! Liedje 1 dan. Puh!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch kiezen...
Bij deze valt alles in het niet![]()
slechte keus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
slechte keus!Huilen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Ik vind die ene goser in dat blauwe hemd zo irritantquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef TheVulture het volgende:
De Grieken hebben gekozen voor Freaky Fortune met Rise Up.... het doet mij na de eerste keer luisteren niet veel, er zit niet echt een climax in... ik ben niet overtuigd en met veel van hun 'vrienden' in de andere halve finale zie ik dit wellicht zelfs sneuvelen
Ik heb meer met de folkloristische inzendingen als 'opa' en 'alcohol is free'quote:Op woensdag 30 april 2014 21:17 schreef Greys het volgende:
Hm, ik vind het leuk, maar niet heel erg bijzonder.
Ik heb leukere Griekse inzendingen gezien en gehoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |