En fijn en leuk i.t.t hetnummerdatnietgenoemdmagenzalwordenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Oeh dat is ook wel een goed idee. Frozen opzetten, ook net zo aanstekelijk
www.antifrozenfanclub.nlquote:Op maandag 18 mei 2015 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Is die leuk? Ik heb hem nog nooit gezien.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, want Disneyquote:Op maandag 18 mei 2015 23:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is die leuk? Ik heb hem nog nooit gezien.
Uiteraard issie leuk. Ik wil nu sws met Yv een Disneyfilm kijkenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is lekker eh?quote:
Koekjes, chocolade en Disney. Epischquote:Op maandag 18 mei 2015 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard issie leuk. Ik wil nu sws met Yv een Disneyfilm kijken
Dit gaat helemaal goedkomen, dat moge duidelijk zijnquote:
Dat ook. Trippy welquote:
Yv en ik onlyquote:Op maandag 18 mei 2015 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs bijna voor tekenen
Ily :$quote:
Nee, niks door ons. Je laat je beinvloeden!quote:Op maandag 18 mei 2015 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Gvd door jullie gelul over drank zit ik ook alweer met een glas in de hand en dat terwijl ik vanmorgen om tien uur ook al met een fles op tafel en een glas in de hand de ochtend zat te vieren achterop een enorm plezierjacht, met eigenlijk een enorme kater van een briljant feestje gisteren zodanig dat ik de hele middag plat heb gelegen in een eenzaam bed op een fucking maandag, lang leve maandag op dinsdag dan maar
Zuipschuit dat je bent. :$quote:Op maandag 18 mei 2015 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Gvd door jullie gelul over drank zit ik ook alweer met een glas in de hand en dat terwijl ik vanmorgen om tien uur ook al met een fles op tafel en een glas in de hand de ochtend zat te vieren achterop een enorm plezierjacht, met eigenlijk een enorme kater van een briljant feestje gisteren zodanig dat ik de hele middag plat heb gelegen in een eenzaam bed op een fucking maandag, lang leve maandag op dinsdag dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No, it doesn'tquote:Op maandag 18 mei 2015 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn maaginhoud kwam een beetje omhoog.
Het leven haat me.
Amenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
We used to be best buddies
And now we're not
![]()
Maar toch, Disney
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 mei 2015 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
No, it doesn't![]()
[..]
Amen
En nu neem ik nog een zeevruchtenchocoladetje en dan duik ik er ook in. Trusten, allen![]()
De hele dag al? Wel alles goed gegaan op je werk?quote:
Ja, gisteren ook al een beetje.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De hele dag al? Wel alles goed gegaan op je werk?
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Tangled/Rapunzel. *zucht* Ik wil ook een disneyprinses zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wilt dat nou nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verstandig!quote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, gisteren ook al een beetje.
Het is niet heel erg, maar mijn lichaam heeft een beetje moeite met voedsel, de hele tijd last van buikpijn en misselijkheid. Het is niet erg genoeg om ziek te melden, zal morgen vast ook wel goedkomen.
Neem wel even een paracetemol en ga naar bed.
Hoe komt 't?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn maaginhoud kwam een beetje omhoog.
Het leven haat me.
Hij is heel zielig als je maar de helft kijktquote:Op maandag 18 mei 2015 23:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie is de gelukkige vader?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben zwanger, nou goed
Nee geen idee.
Wat had je eerder verwacht?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had ik niet achter je gezocht, dat jij ook een disneyprinses zou willen zijn hoor.
FOK!meetliefdesbaby.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
* Yvie_lu steekt voorzichtig zijn hand op
En ik maar denken dat die Fok meetings complete Sodom en Gomorra orgieën zijn zodat de aanstaande moeders nooit weten wie de vaders zijnquote:
Indianenverhalen.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die Fok meetings complete Sodom en Gomorra orgieën zijn zodat de aanstaande moeders nooit weten wie de vaders zijn
Beetje afwisseling is wel fijnquote:Op maandag 18 mei 2015 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die Fok meetings complete Sodom en Gomorra orgieën zijn zodat de aanstaande moeders nooit weten wie de vaders zijn
Je autocorrect loopt je te ducken volgens mijquote:Op maandag 18 mei 2015 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha karakter, likje Niveau er op en volgende maar
So truequote:Op maandag 18 mei 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je autocorrect loopt je te ducken volgens mij
Geen idee of ze er was.... wel haar soort muziek en woont in Nijmegen dus tja....quote:Op maandag 18 mei 2015 20:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stap op haar af en maak een praatje na de show.
Wel aan haar gevraagd of ze mee wilde?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee of ze er was.... wel haar soort muziek en woont in Nijmegen dus tja....
Nee want ik heb haar in een van m'n opwellingen een maand terug ofzo verwijderd van m'n FBquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel aan haar gevraagd of ze mee wilde?
En bellen was een te grote stap?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee want ik heb haar in een van m'n opwellingen een maand terug ofzo verwijderd van m'n FB
Ik zal je niet uitlachen. Vind het jammer. Zeker aangezien het zo'n goede mogelijkheid was nuquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb al jaren haar nummer niet meer![]()
Ja lach me maar uit
Wellicht zou ze niet eens meer weten wie ik benquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal je niet uitlachen. Vind het jammer. Zeker aangezien het zo'n goede mogelijkheid was nu
Tijd om daar verandering in te brengen danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht zou ze niet eens meer weten wie ik ben
Je kent haar niet, en nee...quote:Op maandag 18 mei 2015 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, wie is het?
En is het dezelfde als degene waar je kennelijk recent iets mee hebt gedaan?
Nah....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tijd om daar verandering in te brengen dan
Tuurlijk wel. Je voelt je toch al crap omdat je haar niet hebt, dan kan je net zo goed alsnog een poging doen om daar verandering in te brengen. Kan alleen maar beter worden!quote:
....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je voelt je toch al crap omdat je haar niet hebt, dan kan je net zo goed alsnog een poging doen om daar verandering in te brengen. Kan alleen maar beter worden!
Bijna momentjes heb je niks aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bijna momentjes heb je niks aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach joh die moet me toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Net of vrouwen altijd maar op hetzelfde type vallen. Misschien was het wel alleen een airhead die er lekker uitzag en daarom uitgemaakt. Lekker belangrijk ook. Ze is vrijgezel en als je geen poging waagt komt het er iig niet van.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt. Maar geeft wel aan op wat voor types ze valt
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bijna momentjes heb je niks aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest grinniken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Als ik contact probeer te zoeken zit ik gelijk in de creepzonequote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net of vrouwen altijd maar op hetzelfde type vallen. Misschien was het wel alleen een airhead die er lekker uitzag en daarom uitgemaakt. Lekker belangrijk ook. Ze is vrijgezel en als je geen poging waagt komt het er iig niet van.
Niet als je al eerder contact met haar hebt gehad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik contact probeer te zoeken zit ik gelijk in de creepzone
Vroeger op msn redelijk wat... en ze had zelfs een keer gebeld toen ik zei dat ik daar niet zo van hieldquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet als je al eerder contact met haar hebt gehad.En mocht ze je onverhoopt dan toch helemaal vergeten zijn weet je dat dan ook weer snel genoeg.
Dat is wel liefquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vroeger op msn redelijk wat... en ze had zelfs een keer gebeld toen ik zei dat ik daar niet zo van hieldToch nog 3 kwartiers gebabbeld toen. Verder nooit ontmoet, maar bij Nijmegen moet ik altijd gelijk aan haar denken
Ja maar dat is stom want ik heb haar net verwijderdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel lief
Gewoon opnieuw een FB verzoek sturen anders. Laagdrempeliger kan het niet volgens mij.
Want?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik contact probeer te zoeken zit ik gelijk in de creepzone
True, je moet ook niet moe op je werk zitten morgen.quote:
Je krijgt toch geen melding van een verwijdering?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dat is stom want ik heb haar net verwijderdDie zal wel denken
Dan zeg je dat je perongeluk op de verkeerde knop had gedrukt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dat is stom want ik heb haar net verwijderdDie zal wel denken
Gaat wel gebeuren, maar het moet niet nee.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
True, je moet ook niet moe op je werk zitten morgen.
Niks moet
Nee maar ze zal het wel vreemd vinden dat we blijkbaar geen vrienden meer waren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
True, je moet ook niet moe op je werk zitten morgen.
Niks moet
[..]
Je krijgt toch geen melding van een verwijdering?
Ze is niet lomp hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je perongeluk op de verkeerde knop had gedrukt.
[..]
Gaat wel gebeuren, maar het moet niet nee.
Gewoon zeggen dat je je lijst aan het opschonen was (niet ongebruikelijk) en dat je bij haar een foutje hebt gemaakt. En dan vragen hoe het met haar is, gelijk een conversatiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee maar ze zal het wel vreemd vinden dat we blijkbaar geen vrienden meer waren.
De tering, dus iemand is maar gelijk lomp als ze dat geloven?quote:
Flikker op, jij weet niksquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:56 schreef aeque het volgende:
[..]
De tering, dus iemand is maar gelijk lomp als ze dat geloven?
Weet je wat fax, have fun met dat zielige gedoe van je. Je zult voor altijd alleen blijven gezellig met je transformers. Wil je dit horen soms? Prima hoor want dan kan ik zo doorgaan. Ik word wel eens een pessimist genoemd, maar jij, godskolere zeg. Groei eens wat ballen.
Zeik dan ook niet zo.quote:
Moet je ook zeker doen, maar dan weet je ook zeker dat minder mensen je gaan mogen die je via hier kent. Wees blij dat ik er nog gewoon wat van zeg, zijn er waarschijnlijk genoeg die het niet doen maar wel denken.quote:
Goede observatiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je ook zeker doen, maar dan weet je ook zeker dat minder mensen je gaan mogen die je via hier kent. Wees blij dat ik er nog gewoon wat van zeg, zijn er waarschijnlijk genoeg die het niet doen.
Het enige wat je ermee bereikt is dat het lijkt alsof je een kind van 5 bent want geen snoepje krijgt. Je begint te tieren, te drammen en met je voeten op de grond te stampen, maar zelfs dan krijg je dat snoepje ook niet hoor.
Het enige wat je kunt doen is mensen afzeiken, behalve Yv schijnbaar, die constructief met je in gesprek willen. Nee dan weten ze niks en lullen ze maar wat.
En fax, wat klaag je nu eigenlijk over niet goed genoeg zijn en dergelijke. Je hebt dit weekend toch nog gescoord?quote:
Uhm uhm uhmquote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:11 schreef aeque het volgende:
[..]
En fax, wat klaag je nu eigenlijk over niet goed genoeg zijn en dergelijke. Je hebt dit weekend toch nog gescoord?
Nee niet? Of je hebt er niks op te zeggen.quote:
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee niet? Of je hebt er niks op te zeggen.
O nee wacht, die trekt wel zijn mond open tegen vrouwen.quote:
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:18 schreef aeque het volgende:
[..]
O nee wacht, die trekt wel zijn mond open tegen vrouwen.
Waarom zo vroeg?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 04:11 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeg opstaan tot een nieuwe kunst verheven.
Wat zeg je dat toch liefquote:Op maandag 18 mei 2015 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Niks mis met een likje niveau ook lijkt mij
*late reactie*quote:
Ik was even onderwegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*late reactie*
Moet je wel posten Frau
Ahwquote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik was even onderweg
Zit hier met een vest en jas aan en heb het alsnog steenkoud
Deze post moet ik gequote hebben. Insgelijksquote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:41 schreef artelligence het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Fijne dag mensen
Succes Caliquote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:40 schreef Californium het volgende:
vroeg.
Moet eigenlijk over 20 min op werk zijn en lig nu nog op bed...
Alleen stink jij niet naar vis en ben je niet dood.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:47 schreef El_Thijs het volgende:
Nu weet ik hoe sardientjes zich voelen in een blikje.
#volletrein
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:58 schreef HostiMeister het volgende:
Als er op een rouwkaart staat geen rouwkleding, zou een colbertje met een polo dan kunnen?
Lijkt me dan weer minder gepast als ik zo kom opdagen.quote:
Maar tochquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me dan weer minder gepast als ik zo kom opdagen.
* LovelyLady ziet hosti voor zich in een Toppers entertainment glitterpakquote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:58 schreef HostiMeister het volgende:
Als er op een rouwkaart staat geen rouwkleding, zou een colbertje met een polo dan kunnen?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:58 schreef HostiMeister het volgende:
Nog minder gepast dan een bloemetjesjurkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady ziet hosti voor zich in een Toppers entertainment glitterpak![]()
![]()
quote:
En bedankt damesquote:
Jouw suggestie klinkt prima dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me dan weer minder gepast als ik zo kom opdagen.
Optimismequote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen stink jij niet naar vis en ben je niet dood.
Ik heb je tweelingbroer gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet vaak dat iemand mij optimist noemt. Even opslaan.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:21 schreef FrauMilena het volgende:
Goeiemorgen allen
[..]
Ik heb je tweelingbroer gevondenMijn ogen zijn nog half dicht dus ik heb geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:21 schreef FrauMilena het volgende:
Goeiemorgen allen
[..]
Ik heb je tweelingbroer gevondenDie blikken zijn idd gewoon hetzelfde jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig niet zeg. Al was dat van andere mensen niet geheel duidelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen stink jij niet naar vis en ben je niet dood.
Lola!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady ziet hosti voor zich in een Toppers entertainment glitterpak![]()
![]()
Went vanzelfquote:
Half 9 is niet vroeg aansteller.quote:
Sorry :$quote:
Ik had ook om 11 uur op kunnen staan als ik had gewild maar ik wilde eerder opstaan om te lerenquote:
Wacht maar tot je echt mag gaan werkenquote:
En dat.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had ook om 11 uur op kunnen staan als ik had gewild maar ik wilde eerder opstaan om te leren
Je zit nu toch al te Fokken dus kan je net zo goed gaan leren, wakker ben je toch alquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had ook om 11 uur op kunnen staan als ik had gewild maar ik wilde eerder opstaan om te leren
Succes met je examens hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Deze snap ik niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je zit nu toch al te Fokken dus kan je net zo goed gaan leren, wakker ben je toch al
Die reacties op dat bericht ook echtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:33 schreef Lokasenna het volgende:
KLB / Tienermoeders op Facebook
Heb me vermaakt met dit topic.
Daarom moet je gaan leren.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat je je tijd beter kan bestedenipv op fok zitten.
Oh, nja ik zit nu te ontbijten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat je je tijd beter kan bestedenipv op fok zitten.
Ik ben klaar wakkerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:37 schreef FrauMilena het volgende:
Ik Fok! vaak half slapend
Al ben ik nu wel iets wakkerder, want cafeïne. Feels good man
Hoezo dat nou weer?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk heb je je dagelijkse dosis aandacht nu weer gehad.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk heb je je dagelijkse dosis aandacht nu weer gehad.
Nee?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon, dat lijk je nodig te hebben.
Ik ben denk ik een beetje geirriteerd geworden van zijn gespam in zo'n beetje elke slowchat over zijn examens de afgelopen weken. :$quote:
Zoveel heb ik de afgelopen weken niet gepost...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een beetje geirriteerd geworden van zijn gespam in zo'n beetje elke slowchat over zijn examens de afgelopen weken. :$
Oh. Ik kom nergens anders dusjaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een beetje geirriteerd geworden van zijn gespam in zo'n beetje elke slowchat over zijn examens de afgelopen weken. :$
Geeft niksquote:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar voorbeelden?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haar hele facebookprofiel is hilarisch.
Zoek op Hope in Enschede.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar voorbeelden?
Waarom heb je eigenlijk zo'n hekel aan haar?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meisje had bij Dany gespeeld in GoT.
Ik ken haar niet, maar het is nu al beter dan Emilia Clarke.
Thanks.quote:
Hm?quote:
Knuffeltje nodig?quote:
Ja, ik heb er ook geen moeite mee wanneer het moet. Maar ik hoef eigenlijk helemaal niet vroeg op te staan. Alleen ik val 's nachts niet meer in slaap.quote:
Kan niet acteren, haar rol is kut, en ze is lelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk zo'n hekel aan haar?
Wat heb jij tegen Emilia Clarke?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meisje had bij Dany gespeeld in GoT.
Ik ken haar niet, maar het is nu al beter dan Emilia Clarke.
Ik erger me wel vaak aan hoe ze praat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan niet acteren, haar rol is kut, en ze is lelijk.
Ik vind haar zo mooiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan niet acteren, haar rol is kut, en ze is lelijk.
Ben nu wel benieuwd wat voor type jij wel aantrekkelijk vindt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:11 schreef Lokasenna het volgende:
De mannen in GoT zijn sowieso veel knapper dan de vrouwen.
Qua mannen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd wat voor type jij wel aantrekkelijk vindt?
Brienne of Tarthquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd wat voor type jij wel aantrekkelijk vindt?
Jon Snow natuurlijk. :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja van de mannen uit GoT? voorbeeld?
quote:
Nicequote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ja momenteel vind ik die en Gotham de leukere
Zal ik mijn haar ook zo lang laten groeien en zwart verven, zou het helpen denk je?quote:
Verliefd op het drakenmeisje.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:11 schreef Lokasenna het volgende:
De mannen in GoT zijn sowieso veel knapper dan de vrouwen.
Je bent nu al onweerstaanbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal ik mijn haar ook zo lang laten groeien en zwart verven, zou het helpen denk je?
Voorlopig nog ff niet ben ik bangquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:25 schreef Harmankardon het volgende:
Sansa is een hele mooie vrouw geworden, hopen dat het haar eens een keer mee gaat zitten
Ook hier gefeliciteerdquote:
Nee ben niet serieus.quote:
Sure.quote:
Nogmaals gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oh, ben je jarig? Wat leuk, proficiat!
quote:
Merciquote:
quote:
Oprechte onzekerheid ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid is niet aantrekkelijk.
Als ik dat ooit zelf nog ga geloven zal ik het hier laten weten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je ligt goed bij de dames, dat is een ding wat zeker is
Is geen valse bescheidenheid omdat ik het zelf gewoon echt niet zo zie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid is niet aantrekkelijk.
Kijk, dat klinkt al beter.quote:
Dat meerdere vrouwen dit tegen je zeggen doet je helemaal niks?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik dat ooit zelf nog ga geloven zal ik het hier laten weten.
Ook als je het zelf niet zo ziet weet je dat er vrouwen bestaan die dat wel doen he.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Is geen valse bescheidenheid omdat ik het zelf gewoon echt niet zo zie.
Ditquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook als je het zelf niet zo ziet weet je dat er vrouwen bestaan die dat wel doen he.
Jawel, het is enorm leuk en vleiend om te horen, maar dat neemt niet gelijk je zelfbeeld weg. Ik zou serieus willen dat het zo simpel zou zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dat meerdere vrouwen dit tegen je zeggen doet je helemaal niks?
Ik begrijp dat het niet na 2 opmerkingen helemaal omslaat natuurlijk...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel, het is enorm leuk en vleiend om te horen, maar dat neemt niet gelijk je zelfbeeld weg. Ik zou serieus willen dat het zo simpel zou zijn.
Hoax, jij zou iedereen doen. Ik voelde die arm wel in de kroeg hoorquote:
Dan is het geen hoaxquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoax, jij zou iedereen doen. Ik voelde die arm wel in de kroeg hoor
Niet iedereenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoax, jij zou iedereen doen. Ik voelde die arm wel in de kroeg hoor
It's nice to feel wantedquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik weet niet of het veel betekenis heeft voor hem.
Oeh wAuwquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet iedereen![]()
Jou wel, dat is anders
Soms wel jaquote:
Idd, dan is het net iets als geliefd zijn bij muggenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Unless you're wanted by someone who wants to have everyone, then it has no meaning
Het hoeft idd niet altijd nee. Balans ehquote:
Maar goed dat dat in dit geval niet opgaat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Unless you're wanted by someone who wants to have everyone, then it has no meaning
Wie wil je niet dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar goed dat dat in dit geval niet opgaat.
Oke, je hebt me door. Ik ben niet van de mannen liefdequote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wie wil je niet dan?
* popcorn pakt
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, je hebt me door. Ik ben niet van de mannen liefde![]()
En jij bent ook wel een beetje te jong trouwens
Wie niet hier?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jij bent ook wel een beetje te jong trouwens
Ik denk dat jij nog wat jaartjes op mij hebt, dus daar doe ik verder geen uitspraken overquote:
Oude palen ook.quote:
Ik neem het van je aanquote:
Of de kennis zelvequote:
Geeft niet, wacht nog een paar jaartjes en dan mag je er ook op hoorquote:
Ik koester mijn jeugd zelf ook gewoon, ook als dat betekent dat Hosti me niet wil. :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je zegt dit alsof je zelf 40 bent![]()
Practise what you preach
Ben je de 40 al voorbij?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem het van je aan.
Maar ik ook.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geeft niet, wacht nog een paar jaartjes en dan mag je er ook op hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
Zelfs de dokter belde om me te feliciteren....Wat was er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
Zelfs de dokter belde om me te feliciteren....Neem aan dat hij enkel daarom belde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik hoef toch niet alles prijs te geven hier?quote:
Dat is een ja dusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet alles prijs te geven hier?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |