En fijn en leuk i.t.t hetnummerdatnietgenoemdmagenzalwordenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Oeh dat is ook wel een goed idee. Frozen opzetten, ook net zo aanstekelijk
www.antifrozenfanclub.nlquote:Op maandag 18 mei 2015 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Is die leuk? Ik heb hem nog nooit gezien.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, want Disneyquote:Op maandag 18 mei 2015 23:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is die leuk? Ik heb hem nog nooit gezien.
Uiteraard issie leuk. Ik wil nu sws met Yv een Disneyfilm kijkenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is lekker eh?quote:
Koekjes, chocolade en Disney. Epischquote:Op maandag 18 mei 2015 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard issie leuk. Ik wil nu sws met Yv een Disneyfilm kijken
Dit gaat helemaal goedkomen, dat moge duidelijk zijnquote:
Dat ook. Trippy welquote:
Yv en ik onlyquote:Op maandag 18 mei 2015 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs bijna voor tekenen
Ily :$quote:
Nee, niks door ons. Je laat je beinvloeden!quote:Op maandag 18 mei 2015 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Gvd door jullie gelul over drank zit ik ook alweer met een glas in de hand en dat terwijl ik vanmorgen om tien uur ook al met een fles op tafel en een glas in de hand de ochtend zat te vieren achterop een enorm plezierjacht, met eigenlijk een enorme kater van een briljant feestje gisteren zodanig dat ik de hele middag plat heb gelegen in een eenzaam bed op een fucking maandag, lang leve maandag op dinsdag dan maar
Zuipschuit dat je bent. :$quote:Op maandag 18 mei 2015 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Gvd door jullie gelul over drank zit ik ook alweer met een glas in de hand en dat terwijl ik vanmorgen om tien uur ook al met een fles op tafel en een glas in de hand de ochtend zat te vieren achterop een enorm plezierjacht, met eigenlijk een enorme kater van een briljant feestje gisteren zodanig dat ik de hele middag plat heb gelegen in een eenzaam bed op een fucking maandag, lang leve maandag op dinsdag dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No, it doesn'tquote:Op maandag 18 mei 2015 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn maaginhoud kwam een beetje omhoog.
Het leven haat me.
Amenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
We used to be best buddies
And now we're not
![]()
Maar toch, Disney
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 mei 2015 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
No, it doesn't![]()
[..]
Amen
En nu neem ik nog een zeevruchtenchocoladetje en dan duik ik er ook in. Trusten, allen![]()
De hele dag al? Wel alles goed gegaan op je werk?quote:
Ja, gisteren ook al een beetje.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De hele dag al? Wel alles goed gegaan op je werk?
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Tangled/Rapunzel. *zucht* Ik wil ook een disneyprinses zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wilt dat nou nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verstandig!quote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, gisteren ook al een beetje.
Het is niet heel erg, maar mijn lichaam heeft een beetje moeite met voedsel, de hele tijd last van buikpijn en misselijkheid. Het is niet erg genoeg om ziek te melden, zal morgen vast ook wel goedkomen.
Neem wel even een paracetemol en ga naar bed.
Hoe komt 't?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn maaginhoud kwam een beetje omhoog.
Het leven haat me.
Hij is heel zielig als je maar de helft kijktquote:Op maandag 18 mei 2015 23:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie is de gelukkige vader?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben zwanger, nou goed
Nee geen idee.
Wat had je eerder verwacht?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had ik niet achter je gezocht, dat jij ook een disneyprinses zou willen zijn hoor.
FOK!meetliefdesbaby.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
* Yvie_lu steekt voorzichtig zijn hand op
En ik maar denken dat die Fok meetings complete Sodom en Gomorra orgieën zijn zodat de aanstaande moeders nooit weten wie de vaders zijnquote:
Indianenverhalen.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die Fok meetings complete Sodom en Gomorra orgieën zijn zodat de aanstaande moeders nooit weten wie de vaders zijn
Beetje afwisseling is wel fijnquote:Op maandag 18 mei 2015 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die Fok meetings complete Sodom en Gomorra orgieën zijn zodat de aanstaande moeders nooit weten wie de vaders zijn
Je autocorrect loopt je te ducken volgens mijquote:Op maandag 18 mei 2015 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha karakter, likje Niveau er op en volgende maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |