En fijn en leuk i.t.t hetnummerdatnietgenoemdmagenzalwordenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Oeh dat is ook wel een goed idee. Frozen opzetten, ook net zo aanstekelijk
www.antifrozenfanclub.nlquote:Op maandag 18 mei 2015 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Is die leuk? Ik heb hem nog nooit gezien.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, want Disneyquote:Op maandag 18 mei 2015 23:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is die leuk? Ik heb hem nog nooit gezien.
Uiteraard issie leuk. Ik wil nu sws met Yv een Disneyfilm kijkenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is lekker eh?quote:
Koekjes, chocolade en Disney. Epischquote:Op maandag 18 mei 2015 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard issie leuk. Ik wil nu sws met Yv een Disneyfilm kijken
Dit gaat helemaal goedkomen, dat moge duidelijk zijnquote:
Dat ook. Trippy welquote:
Yv en ik onlyquote:Op maandag 18 mei 2015 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs bijna voor tekenen
Ily :$quote:
Nee, niks door ons. Je laat je beinvloeden!quote:Op maandag 18 mei 2015 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Gvd door jullie gelul over drank zit ik ook alweer met een glas in de hand en dat terwijl ik vanmorgen om tien uur ook al met een fles op tafel en een glas in de hand de ochtend zat te vieren achterop een enorm plezierjacht, met eigenlijk een enorme kater van een briljant feestje gisteren zodanig dat ik de hele middag plat heb gelegen in een eenzaam bed op een fucking maandag, lang leve maandag op dinsdag dan maar
Zuipschuit dat je bent. :$quote:Op maandag 18 mei 2015 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Gvd door jullie gelul over drank zit ik ook alweer met een glas in de hand en dat terwijl ik vanmorgen om tien uur ook al met een fles op tafel en een glas in de hand de ochtend zat te vieren achterop een enorm plezierjacht, met eigenlijk een enorme kater van een briljant feestje gisteren zodanig dat ik de hele middag plat heb gelegen in een eenzaam bed op een fucking maandag, lang leve maandag op dinsdag dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No, it doesn'tquote:Op maandag 18 mei 2015 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn maaginhoud kwam een beetje omhoog.
Het leven haat me.
Amenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
We used to be best buddies
And now we're not
![]()
Maar toch, Disney
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 mei 2015 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
No, it doesn't![]()
[..]
Amen
En nu neem ik nog een zeevruchtenchocoladetje en dan duik ik er ook in. Trusten, allen![]()
De hele dag al? Wel alles goed gegaan op je werk?quote:
Ja, gisteren ook al een beetje.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De hele dag al? Wel alles goed gegaan op je werk?
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Tangled/Rapunzel. *zucht* Ik wil ook een disneyprinses zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wilt dat nou nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verstandig!quote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, gisteren ook al een beetje.
Het is niet heel erg, maar mijn lichaam heeft een beetje moeite met voedsel, de hele tijd last van buikpijn en misselijkheid. Het is niet erg genoeg om ziek te melden, zal morgen vast ook wel goedkomen.
Neem wel even een paracetemol en ga naar bed.
Hoe komt 't?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn maaginhoud kwam een beetje omhoog.
Het leven haat me.
Hij is heel zielig als je maar de helft kijktquote:Op maandag 18 mei 2015 23:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie is de gelukkige vader?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben zwanger, nou goed
Nee geen idee.
Wat had je eerder verwacht?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had ik niet achter je gezocht, dat jij ook een disneyprinses zou willen zijn hoor.
FOK!meetliefdesbaby.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
* Yvie_lu steekt voorzichtig zijn hand op
En ik maar denken dat die Fok meetings complete Sodom en Gomorra orgieën zijn zodat de aanstaande moeders nooit weten wie de vaders zijnquote:
Indianenverhalen.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die Fok meetings complete Sodom en Gomorra orgieën zijn zodat de aanstaande moeders nooit weten wie de vaders zijn
Beetje afwisseling is wel fijnquote:Op maandag 18 mei 2015 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die Fok meetings complete Sodom en Gomorra orgieën zijn zodat de aanstaande moeders nooit weten wie de vaders zijn
Je autocorrect loopt je te ducken volgens mijquote:Op maandag 18 mei 2015 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha karakter, likje Niveau er op en volgende maar
So truequote:Op maandag 18 mei 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je autocorrect loopt je te ducken volgens mij
Geen idee of ze er was.... wel haar soort muziek en woont in Nijmegen dus tja....quote:Op maandag 18 mei 2015 20:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stap op haar af en maak een praatje na de show.
Wel aan haar gevraagd of ze mee wilde?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee of ze er was.... wel haar soort muziek en woont in Nijmegen dus tja....
Nee want ik heb haar in een van m'n opwellingen een maand terug ofzo verwijderd van m'n FBquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel aan haar gevraagd of ze mee wilde?
En bellen was een te grote stap?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee want ik heb haar in een van m'n opwellingen een maand terug ofzo verwijderd van m'n FB
Ik zal je niet uitlachen. Vind het jammer. Zeker aangezien het zo'n goede mogelijkheid was nuquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb al jaren haar nummer niet meer![]()
Ja lach me maar uit
Wellicht zou ze niet eens meer weten wie ik benquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal je niet uitlachen. Vind het jammer. Zeker aangezien het zo'n goede mogelijkheid was nu
Tijd om daar verandering in te brengen danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht zou ze niet eens meer weten wie ik ben
Je kent haar niet, en nee...quote:Op maandag 18 mei 2015 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, wie is het?
En is het dezelfde als degene waar je kennelijk recent iets mee hebt gedaan?
Nah....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tijd om daar verandering in te brengen dan
Tuurlijk wel. Je voelt je toch al crap omdat je haar niet hebt, dan kan je net zo goed alsnog een poging doen om daar verandering in te brengen. Kan alleen maar beter worden!quote:
....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je voelt je toch al crap omdat je haar niet hebt, dan kan je net zo goed alsnog een poging doen om daar verandering in te brengen. Kan alleen maar beter worden!
Bijna momentjes heb je niks aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bijna momentjes heb je niks aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach joh die moet me toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Net of vrouwen altijd maar op hetzelfde type vallen. Misschien was het wel alleen een airhead die er lekker uitzag en daarom uitgemaakt. Lekker belangrijk ook. Ze is vrijgezel en als je geen poging waagt komt het er iig niet van.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt. Maar geeft wel aan op wat voor types ze valt
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bijna momentjes heb je niks aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest grinniken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Als ik contact probeer te zoeken zit ik gelijk in de creepzonequote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net of vrouwen altijd maar op hetzelfde type vallen. Misschien was het wel alleen een airhead die er lekker uitzag en daarom uitgemaakt. Lekker belangrijk ook. Ze is vrijgezel en als je geen poging waagt komt het er iig niet van.
Niet als je al eerder contact met haar hebt gehad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik contact probeer te zoeken zit ik gelijk in de creepzone
Vroeger op msn redelijk wat... en ze had zelfs een keer gebeld toen ik zei dat ik daar niet zo van hieldquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet als je al eerder contact met haar hebt gehad.En mocht ze je onverhoopt dan toch helemaal vergeten zijn weet je dat dan ook weer snel genoeg.
Dat is wel liefquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vroeger op msn redelijk wat... en ze had zelfs een keer gebeld toen ik zei dat ik daar niet zo van hieldToch nog 3 kwartiers gebabbeld toen. Verder nooit ontmoet, maar bij Nijmegen moet ik altijd gelijk aan haar denken
Ja maar dat is stom want ik heb haar net verwijderdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel lief
Gewoon opnieuw een FB verzoek sturen anders. Laagdrempeliger kan het niet volgens mij.
Want?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik contact probeer te zoeken zit ik gelijk in de creepzone
True, je moet ook niet moe op je werk zitten morgen.quote:
Je krijgt toch geen melding van een verwijdering?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dat is stom want ik heb haar net verwijderdDie zal wel denken
Dan zeg je dat je perongeluk op de verkeerde knop had gedrukt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dat is stom want ik heb haar net verwijderdDie zal wel denken
Gaat wel gebeuren, maar het moet niet nee.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
True, je moet ook niet moe op je werk zitten morgen.
Niks moet
Nee maar ze zal het wel vreemd vinden dat we blijkbaar geen vrienden meer waren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
True, je moet ook niet moe op je werk zitten morgen.
Niks moet
[..]
Je krijgt toch geen melding van een verwijdering?
Ze is niet lomp hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je perongeluk op de verkeerde knop had gedrukt.
[..]
Gaat wel gebeuren, maar het moet niet nee.
Gewoon zeggen dat je je lijst aan het opschonen was (niet ongebruikelijk) en dat je bij haar een foutje hebt gemaakt. En dan vragen hoe het met haar is, gelijk een conversatiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee maar ze zal het wel vreemd vinden dat we blijkbaar geen vrienden meer waren.
De tering, dus iemand is maar gelijk lomp als ze dat geloven?quote:
Flikker op, jij weet niksquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:56 schreef aeque het volgende:
[..]
De tering, dus iemand is maar gelijk lomp als ze dat geloven?
Weet je wat fax, have fun met dat zielige gedoe van je. Je zult voor altijd alleen blijven gezellig met je transformers. Wil je dit horen soms? Prima hoor want dan kan ik zo doorgaan. Ik word wel eens een pessimist genoemd, maar jij, godskolere zeg. Groei eens wat ballen.
Zeik dan ook niet zo.quote:
Moet je ook zeker doen, maar dan weet je ook zeker dat minder mensen je gaan mogen die je via hier kent. Wees blij dat ik er nog gewoon wat van zeg, zijn er waarschijnlijk genoeg die het niet doen maar wel denken.quote:
Goede observatiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je ook zeker doen, maar dan weet je ook zeker dat minder mensen je gaan mogen die je via hier kent. Wees blij dat ik er nog gewoon wat van zeg, zijn er waarschijnlijk genoeg die het niet doen.
Het enige wat je ermee bereikt is dat het lijkt alsof je een kind van 5 bent want geen snoepje krijgt. Je begint te tieren, te drammen en met je voeten op de grond te stampen, maar zelfs dan krijg je dat snoepje ook niet hoor.
Het enige wat je kunt doen is mensen afzeiken, behalve Yv schijnbaar, die constructief met je in gesprek willen. Nee dan weten ze niks en lullen ze maar wat.
En fax, wat klaag je nu eigenlijk over niet goed genoeg zijn en dergelijke. Je hebt dit weekend toch nog gescoord?quote:
Uhm uhm uhmquote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:11 schreef aeque het volgende:
[..]
En fax, wat klaag je nu eigenlijk over niet goed genoeg zijn en dergelijke. Je hebt dit weekend toch nog gescoord?
Nee niet? Of je hebt er niks op te zeggen.quote:
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee niet? Of je hebt er niks op te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |