Moet je ook zeker doen, maar dan weet je ook zeker dat minder mensen je gaan mogen die je via hier kent. Wees blij dat ik er nog gewoon wat van zeg, zijn er waarschijnlijk genoeg die het niet doen maar wel denken.quote:
Goede observatiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je ook zeker doen, maar dan weet je ook zeker dat minder mensen je gaan mogen die je via hier kent. Wees blij dat ik er nog gewoon wat van zeg, zijn er waarschijnlijk genoeg die het niet doen.
Het enige wat je ermee bereikt is dat het lijkt alsof je een kind van 5 bent want geen snoepje krijgt. Je begint te tieren, te drammen en met je voeten op de grond te stampen, maar zelfs dan krijg je dat snoepje ook niet hoor.
Het enige wat je kunt doen is mensen afzeiken, behalve Yv schijnbaar, die constructief met je in gesprek willen. Nee dan weten ze niks en lullen ze maar wat.
En fax, wat klaag je nu eigenlijk over niet goed genoeg zijn en dergelijke. Je hebt dit weekend toch nog gescoord?quote:
Uhm uhm uhmquote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:11 schreef aeque het volgende:
[..]
En fax, wat klaag je nu eigenlijk over niet goed genoeg zijn en dergelijke. Je hebt dit weekend toch nog gescoord?
Nee niet? Of je hebt er niks op te zeggen.quote:
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee niet? Of je hebt er niks op te zeggen.
O nee wacht, die trekt wel zijn mond open tegen vrouwen.quote:
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:18 schreef aeque het volgende:
[..]
O nee wacht, die trekt wel zijn mond open tegen vrouwen.
Waarom zo vroeg?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 04:11 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeg opstaan tot een nieuwe kunst verheven.
Wat zeg je dat toch liefquote:Op maandag 18 mei 2015 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Niks mis met een likje niveau ook lijkt mij
*late reactie*quote:
Ik was even onderwegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*late reactie*
Moet je wel posten Frau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |