So truequote:Op maandag 18 mei 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je autocorrect loopt je te ducken volgens mij
Geen idee of ze er was.... wel haar soort muziek en woont in Nijmegen dus tja....quote:Op maandag 18 mei 2015 20:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stap op haar af en maak een praatje na de show.
Wel aan haar gevraagd of ze mee wilde?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee of ze er was.... wel haar soort muziek en woont in Nijmegen dus tja....
Nee want ik heb haar in een van m'n opwellingen een maand terug ofzo verwijderd van m'n FBquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel aan haar gevraagd of ze mee wilde?
En bellen was een te grote stap?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee want ik heb haar in een van m'n opwellingen een maand terug ofzo verwijderd van m'n FB
Ik zal je niet uitlachen. Vind het jammer. Zeker aangezien het zo'n goede mogelijkheid was nuquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb al jaren haar nummer niet meer![]()
Ja lach me maar uit
Wellicht zou ze niet eens meer weten wie ik benquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal je niet uitlachen. Vind het jammer. Zeker aangezien het zo'n goede mogelijkheid was nu
Tijd om daar verandering in te brengen danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht zou ze niet eens meer weten wie ik ben
Je kent haar niet, en nee...quote:Op maandag 18 mei 2015 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fax, wie is het?
En is het dezelfde als degene waar je kennelijk recent iets mee hebt gedaan?
Nah....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tijd om daar verandering in te brengen dan
Tuurlijk wel. Je voelt je toch al crap omdat je haar niet hebt, dan kan je net zo goed alsnog een poging doen om daar verandering in te brengen. Kan alleen maar beter worden!quote:
....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je voelt je toch al crap omdat je haar niet hebt, dan kan je net zo goed alsnog een poging doen om daar verandering in te brengen. Kan alleen maar beter worden!
Bijna momentjes heb je niks aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bijna momentjes heb je niks aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach joh die moet me toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Net of vrouwen altijd maar op hetzelfde type vallen. Misschien was het wel alleen een airhead die er lekker uitzag en daarom uitgemaakt. Lekker belangrijk ook. Ze is vrijgezel en als je geen poging waagt komt het er iig niet van.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt. Maar geeft wel aan op wat voor types ze valt
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bijna momentjes heb je niks aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest grinniken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Als ik contact probeer te zoeken zit ik gelijk in de creepzonequote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net of vrouwen altijd maar op hetzelfde type vallen. Misschien was het wel alleen een airhead die er lekker uitzag en daarom uitgemaakt. Lekker belangrijk ook. Ze is vrijgezel en als je geen poging waagt komt het er iig niet van.
Niet als je al eerder contact met haar hebt gehad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik contact probeer te zoeken zit ik gelijk in de creepzone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |