Sorry :$quote:
Ik had ook om 11 uur op kunnen staan als ik had gewild maar ik wilde eerder opstaan om te lerenquote:
Wacht maar tot je echt mag gaan werkenquote:
En dat.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had ook om 11 uur op kunnen staan als ik had gewild maar ik wilde eerder opstaan om te leren
Je zit nu toch al te Fokken dus kan je net zo goed gaan leren, wakker ben je toch alquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had ook om 11 uur op kunnen staan als ik had gewild maar ik wilde eerder opstaan om te leren
Succes met je examens hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Deze snap ik niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je zit nu toch al te Fokken dus kan je net zo goed gaan leren, wakker ben je toch al
Die reacties op dat bericht ook echtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:33 schreef Lokasenna het volgende:
KLB / Tienermoeders op Facebook
Heb me vermaakt met dit topic.
Daarom moet je gaan leren.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat je je tijd beter kan bestedenipv op fok zitten.
Oh, nja ik zit nu te ontbijten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat je je tijd beter kan bestedenipv op fok zitten.
Ik ben klaar wakkerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:37 schreef FrauMilena het volgende:
Ik Fok! vaak half slapend
Al ben ik nu wel iets wakkerder, want cafeïne. Feels good man
Hoezo dat nou weer?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk heb je je dagelijkse dosis aandacht nu weer gehad.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk heb je je dagelijkse dosis aandacht nu weer gehad.
Nee?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon, dat lijk je nodig te hebben.
Ik ben denk ik een beetje geirriteerd geworden van zijn gespam in zo'n beetje elke slowchat over zijn examens de afgelopen weken. :$quote:
Zoveel heb ik de afgelopen weken niet gepost...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een beetje geirriteerd geworden van zijn gespam in zo'n beetje elke slowchat over zijn examens de afgelopen weken. :$
Oh. Ik kom nergens anders dusjaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een beetje geirriteerd geworden van zijn gespam in zo'n beetje elke slowchat over zijn examens de afgelopen weken. :$
Geeft niksquote:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar voorbeelden?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haar hele facebookprofiel is hilarisch.
Zoek op Hope in Enschede.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar voorbeelden?
Waarom heb je eigenlijk zo'n hekel aan haar?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meisje had bij Dany gespeeld in GoT.
Ik ken haar niet, maar het is nu al beter dan Emilia Clarke.
Thanks.quote:
Hm?quote:
Knuffeltje nodig?quote:
Ja, ik heb er ook geen moeite mee wanneer het moet. Maar ik hoef eigenlijk helemaal niet vroeg op te staan. Alleen ik val 's nachts niet meer in slaap.quote:
Kan niet acteren, haar rol is kut, en ze is lelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk zo'n hekel aan haar?
Wat heb jij tegen Emilia Clarke?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meisje had bij Dany gespeeld in GoT.
Ik ken haar niet, maar het is nu al beter dan Emilia Clarke.
Ik erger me wel vaak aan hoe ze praat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan niet acteren, haar rol is kut, en ze is lelijk.
Ik vind haar zo mooiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan niet acteren, haar rol is kut, en ze is lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |