Nee?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon, dat lijk je nodig te hebben.
Ik ben denk ik een beetje geirriteerd geworden van zijn gespam in zo'n beetje elke slowchat over zijn examens de afgelopen weken. :$quote:
Zoveel heb ik de afgelopen weken niet gepost...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een beetje geirriteerd geworden van zijn gespam in zo'n beetje elke slowchat over zijn examens de afgelopen weken. :$
Oh. Ik kom nergens anders dusjaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een beetje geirriteerd geworden van zijn gespam in zo'n beetje elke slowchat over zijn examens de afgelopen weken. :$
Geeft niksquote:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar voorbeelden?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haar hele facebookprofiel is hilarisch.
Zoek op Hope in Enschede.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar voorbeelden?
Waarom heb je eigenlijk zo'n hekel aan haar?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meisje had bij Dany gespeeld in GoT.
Ik ken haar niet, maar het is nu al beter dan Emilia Clarke.
Thanks.quote:
Hm?quote:
Knuffeltje nodig?quote:
Ja, ik heb er ook geen moeite mee wanneer het moet. Maar ik hoef eigenlijk helemaal niet vroeg op te staan. Alleen ik val 's nachts niet meer in slaap.quote:
Kan niet acteren, haar rol is kut, en ze is lelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk zo'n hekel aan haar?
Wat heb jij tegen Emilia Clarke?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meisje had bij Dany gespeeld in GoT.
Ik ken haar niet, maar het is nu al beter dan Emilia Clarke.
Ik erger me wel vaak aan hoe ze praat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan niet acteren, haar rol is kut, en ze is lelijk.
Ik vind haar zo mooiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan niet acteren, haar rol is kut, en ze is lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |