Ben nu wel benieuwd wat voor type jij wel aantrekkelijk vindt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:11 schreef Lokasenna het volgende:
De mannen in GoT zijn sowieso veel knapper dan de vrouwen.
Qua mannen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd wat voor type jij wel aantrekkelijk vindt?
Brienne of Tarthquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd wat voor type jij wel aantrekkelijk vindt?
Jon Snow natuurlijk. :$quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja van de mannen uit GoT? voorbeeld?
quote:
Nicequote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ja momenteel vind ik die en Gotham de leukere
Zal ik mijn haar ook zo lang laten groeien en zwart verven, zou het helpen denk je?quote:
Verliefd op het drakenmeisje.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:11 schreef Lokasenna het volgende:
De mannen in GoT zijn sowieso veel knapper dan de vrouwen.
Je bent nu al onweerstaanbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal ik mijn haar ook zo lang laten groeien en zwart verven, zou het helpen denk je?
Voorlopig nog ff niet ben ik bangquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:25 schreef Harmankardon het volgende:
Sansa is een hele mooie vrouw geworden, hopen dat het haar eens een keer mee gaat zitten
Ook hier gefeliciteerdquote:
Nee ben niet serieus.quote:
Sure.quote:
Nogmaals gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oh, ben je jarig? Wat leuk, proficiat!
quote:
Merciquote:
quote:
Oprechte onzekerheid ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid is niet aantrekkelijk.
Als ik dat ooit zelf nog ga geloven zal ik het hier laten weten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je ligt goed bij de dames, dat is een ding wat zeker is
Is geen valse bescheidenheid omdat ik het zelf gewoon echt niet zo zie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid is niet aantrekkelijk.
Kijk, dat klinkt al beter.quote:
Dat meerdere vrouwen dit tegen je zeggen doet je helemaal niks?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik dat ooit zelf nog ga geloven zal ik het hier laten weten.
Ook als je het zelf niet zo ziet weet je dat er vrouwen bestaan die dat wel doen he.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Is geen valse bescheidenheid omdat ik het zelf gewoon echt niet zo zie.
Ditquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook als je het zelf niet zo ziet weet je dat er vrouwen bestaan die dat wel doen he.
Jawel, het is enorm leuk en vleiend om te horen, maar dat neemt niet gelijk je zelfbeeld weg. Ik zou serieus willen dat het zo simpel zou zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dat meerdere vrouwen dit tegen je zeggen doet je helemaal niks?
Ik begrijp dat het niet na 2 opmerkingen helemaal omslaat natuurlijk...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel, het is enorm leuk en vleiend om te horen, maar dat neemt niet gelijk je zelfbeeld weg. Ik zou serieus willen dat het zo simpel zou zijn.
Hoax, jij zou iedereen doen. Ik voelde die arm wel in de kroeg hoorquote:
Dan is het geen hoaxquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoax, jij zou iedereen doen. Ik voelde die arm wel in de kroeg hoor
Niet iedereenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoax, jij zou iedereen doen. Ik voelde die arm wel in de kroeg hoor
It's nice to feel wantedquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik weet niet of het veel betekenis heeft voor hem.
Oeh wAuwquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet iedereen![]()
Jou wel, dat is anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |