Algemeenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne (+ onderzoeksresultaten huid) en Kris & algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schema met belpogingen en andere activiteiten & Google Maps-kaart - GeruisloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews, getuigen & zoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video & audio, nieuwslinks en extra informatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijke gevaren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de optie; een misdrijf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaart- en satellietbeelden van het gebied
• HERE - OpenStreetMap - BING - MapCarta - Google Maps"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Lisanne leek trouwens al een reus in vergelijking met Kris, moet je het verschil zien met de man met het petje. En dan de man met de rugzak, het lijkt wel een popje.quote:![]()
laatste post van ToniB
quote:
Op zondag 17 mei 2015 23:49 schreef StaceySinger het volgende:
Shadow And Highlight Details
[ afbeelding ]
Wie kan mij verklaren waarom op de linker foto de zon vanaf linksboven komt en op de rechter foto de zon van rechtsboven komt? Dit strookt niet."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Omdat de linker foto met de duimen een aantal uren later is gemaakt. Op de terugweg?quote:Op maandag 18 mei 2015 19:49 schreef StaceySinger het volgende:
laatste post van ToniB
quote:
Op zondag 17 mei 2015 23:49 schreef StaceySinger het volgende:
Shadow And Highlight Details
[ afbeelding ]
Wie kan mij verklaren waarom op de linker foto de zon vanaf linksboven komt en op de rechter foto de zon van rechtsboven komt? Dit strookt niet.![]()
Nee, omdat ze heel anders staat ten opzichte van de zonquote:Op maandag 18 mei 2015 19:54 schreef gynaika het volgende:
[..]
Omdat de linker foto met de duimen een aantal uren later is gemaakt. Op de terugweg?
Zie de schets van Matteo
Wie dit leest is gek![]()
Dan klopt het nog minder als Px2 de plek van de fotograaf isquote:Op maandag 18 mei 2015 19:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, omdat ze heel anders staat ten opzichte van de zon
Zie de schets van Matteo
[ afbeelding ]
en de afstand is 10 a 12 meter
eerst ff nadenken voordat je iets post -merci"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
dat kom door het tijds verschil - er zit minstens 2 a 3 uur tussen
[/quote]
Ja daar lijkt het wel op. Het was meer een vraag hoe de "kenners" dit kunnen verklaren.De zon had haar dan recht in het gezicht moeten schijnen en niet vanaf de achterkant.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zie de schets van Matteo
[ afbeelding ]![]()
Dat zie je dus verkeerd.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zie de schets van Matteo
[ afbeelding ]![]()
Ja daar lijkt het wel op. Het was meer een vraag hoe de "kenners" dit kunnen verklaren.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:03 schreef ToniB het volgende:
dat kom door het tijds verschil - er zit minstens 2 a 3 uur tussen
[..]
De zon had haar dan recht in het gezicht moeten schijnen en niet vanaf de achterkant.
[/quote]
ToniB heeft het door
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Je word toch niet hysterisch hoop ik?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:02 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dan klopt het nog minder als Px2 de plek van de fotograaf is
en de afstand is 10 a 12 meter
eerst ff nadenken voordat je iets post -merci
Wie dit leest is gek![]()
[..]quote:
De zon had haar dan recht in het gezicht moeten schijnen en niet vanaf de achterkant.
[/quote]
Precies.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:04 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het wel op. Het was meer een vraag hoe de "kenners" dit kunnen verklaren.
[..]
De zon had haar dan recht in het gezicht moeten schijnen en niet vanaf de achterkant.De zon komt niet van de achterkant maar van rechtsboven. Daarom is ook de bovenzijde van de borst in de zon en de onderzijde in de schaduwquote:ToniB heeft het door
Als je je dan een kwartslag draait sta je met je neus naar de zon en is het gehele gezicht in de zonWie dit leest is gek![]()
in de Efteling misschienquote:Op maandag 18 mei 2015 20:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[..]
De zon komt niet van de achterkant maar van rechtsboven. Daarom is ook de bovenzijde van de borst in de zon en de onderzijde in de schaduw
Als je je dan een kwartslag draait sta je met je neus naar de zon en is het gehele gezicht in de zon
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Je kan het beter opgegeven, ze begrijpen niet dat het netzogoed een meter of 2 zou kunnen zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je word toch niet hysterisch hoop ik?![]()
Perico, je hebt bewezen met je fotocollage dat het geen 3 a 4 meter is maar veel meer.
Als ik al niet overtuigd was dan heeft Stacey dat met haar "schouder-tegen-schouder" collage net gedaan.
Hoe zuur het ook is voor de "non-believers" , de 6 seconden kunnen niet.![]()
Naar de ouders lijkt me niet.
Verder onderzoek zoals naar de mogelijkheid van vertraging van de fotocamera wel.![]()
![]()
![]()
vertraging van de camera ?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:31 schreef jackie12 het volgende:
Perico, je hebt bewezen met je fotocollage dat het geen 3 a 4 meter is maar veel meer.
Als ik al niet overtuigd was dan heeft Stacey dat met haar "schouder-tegen-schouder" collage net gedaan.
Verder onderzoek zoals naar de mogelijkheid van vertraging van de fotocamera wel.![]()
bedoel je de wegschrijf tijd naar de sd kaart ?
dat is bij een trage15 MB/s en bij een snelle 23 MB/s"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Dus jij bent er 100% van overtuigd dat die foto's niet kunnen.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:31 schreef jackie12 het volgende:
En nu? Ga je het melden bij de ouders, bij de politie?Make my day!![]()
die lezen hier heus wel mee hoorquote:Op maandag 18 mei 2015 20:37 schreef agter het volgende:
[..]
Dus jij bent er 100% van overtuigd dat die foto's niet kunnen.
En nu? Ga je het melden bij de ouders, bij de politie?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Wachten terwijl ondertussen alle mogelijke getuigen één voor één omgelegd worden?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:31 schreef jackie12 het volgende:
Je neemt een grote verantwoording op je.Wie dit leest is gek![]()
Ah, das makkelijk! Hoef je niets te doen met je overtuiging.quote:
Hadden ze maar mee moeten lezen..Make my day!![]()
kom je hier om een beetje te zieken of denk je liever mee ?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wachten terwijl ondertussen alle mogelijke getuigen één voor één omgelegd worden?
Je neemt een grote verantwoording op je."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Als je goed leest dan kun je lezen wat ik schreef.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:37 schreef agter het volgende:
[..]
Dus jij bent er 100% van overtuigd dat die foto's niet kunnen.
En nu? Ga je het melden bij de ouders, bij de politie?Ik quote Perico even:quote:Op maandag 18 mei 2015 20:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
vertraging van de camera ?
bedoel je de wegschrijf tijd naar de sd kaart ?
dat is bij een trage15 MB/s en bij een snelle 23 MB/squote:Op maandag 18 mei 2015 16:02 schreef Perico het volgende:
Ja ootje we zullen moeten uitzoeken of die cameratijd misschien afwijkt van de realtime stopwatchtijd bij het nemen van vele foto's achter elkaar. Of dan mogelijk de tijd wat bevriest.
Indien dat niet zo is, blijft zes seconden inderdaad moeilijk te bevatten, met al die handelingen.![]()
Dus nog niet helemaal overtuigd.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:40 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als je goed leest dan kun je lezen wat ik schreef.
[..]
Ik quote Perico even:
[..]
Dat schreef Stacey, niet jij toch?Make my day!![]()
Haha dat moet JIJ zeggenquote:Op maandag 18 mei 2015 20:40 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
kom je hier om een beetje te zieken of denk je liever mee ?
Ik denk al een paar uur mee maar zal ik even een opsomming maken van de vriendelijke reacties?
En ook zo inhoudelijk.
Als er met de fotocamera gerommeld is dan is dat door derden gedaan en nu dat blijkbaar bewezen is moet dat ook bij de bevoegde instanties terecht komen.Wie dit leest is gek![]()
ik kan me niet voorstellen ( al zeggen ze dat misschien voor de buhne wel) dat de ouders tevreden zijn met deze uitkomst> het hellinkje wat agter gevonden heeft lijkt me totaal niet gevaarlijkquote:"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Hoeveel van die checks heb je inmiddels kunnen afstrepen?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:45 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Jawel. Maar check, check, dubbelcheck.
En daarna nog eens check."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
En dan, als je alles drie dubbel gechecked hebt, en je bent nog steeds 100% overtuigd?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:45 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Jawel. Maar check, check, dubbelcheck.
En daarna nog eens check.Make my day!![]()
als er net aangetoond is dat de afstand ongeveer 10 a 12 meter is kom jij met een kaartje aanzettenquote:Op maandag 18 mei 2015 20:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Haha dat moet JIJ zeggen
Ik denk al een paar uur mee maar zal ik even een opsomming maken van de vriendelijke reacties?
En ook zo inhoudelijk.
Als er met de fotocamera gerommeld is dan is dat door derden gedaan en nu dat blijkbaar bewezen is moet dat ook bij de bevoegde instanties terecht komen.
van 5 a 6 meter .dat noem ik niet zo inhoudelijk
Wat vind jij dat er moet gebeuren als er bewezen zou worden dat de 6 seconden niet kunnen?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:46 schreef agter het volgende:
[..]
En dan, als je alles drie dubbel gechecked hebt, en je bent nog steeds 100% overtuigd?![]()
Waarom is wat hij zegt dan meteen niet waar?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:48 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
als er net aangetoond is dat de afstand ongeveer 10 a 12 meter is kom jij met een kaartje aanzetten
van 5 a 6 meter .dat noem ik niet zo inhoudelijk![]()
T is alleen inhoudelijk als je t met haar eens bent. Duh.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom is wat hij zegt dan meteen niet waar?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Buiten dat het dan juist wel inhoudelijk is gaat het kaartje over de inval van de zon.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:48 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
als er net aangetoond is dat de afstand ongeveer 10 a 12 meter is kom jij met een kaartje aanzetten
van 5 a 6 meter .dat noem ik niet zo inhoudelijk
Als de getekende 6 meter in werkelijkheid maar 3 meter is, is het nog waar.Wie dit leest is gek![]()
Ja en dit kan dus niet binnen 6 seconden, Zie de hoogte verschillen op de Miradorquote:Op maandag 18 mei 2015 19:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zie de schets van Matteo
[ afbeelding ]![]()
Ik ben er nu niet van overtuigd. Maar als jij/jullie dat wel zijn, na alle checks, dan zou de beste plaats de politie zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:49 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Wat vind jij dat er moet gebeuren als er bewezen zou worden dat de 6 seconden niet kunnen?
Wat denk jij?Make my day!![]()
Nee, 2 meter kan niet, of was het een soort van grappig bedoeld?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je kan het beter opgegeven, ze begrijpen niet dat het netzogoed een meter of 2 zou kunnen zijn.![]()
nee hoor eerst verder nog wat dingen uitzoeken - het team wordt steeds sterkerquote:Op maandag 18 mei 2015 20:53 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben er nu niet van overtuigd. Maar als jij/jullie dat wel zijn, na alle checks, dan zou de beste plaats de politie zijn.
Wat denk jij?![]()
een wandel tochtje daar heeft nu (op dit moment) al geen enkele zin meer
ook kan er een hoop uit de op"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Mocht iets 100% zeker zijn dan vind ik dat er overlegd moet worden en dat er daarna idd de juiste (voorzichtige) stappen gemaakt moeten worden en deze dan ook weer door deze partij gecontroleerd moeten worden.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:53 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben er nu niet van overtuigd. Maar als jij/jullie dat wel zijn, na alle checks, dan zou de beste plaats de politie zijn.
Wat denk jij?![]()
Dus je vindt het bewijs nog niet sterk genoeg.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee hoor eerst verder nog wat dingen uitzoeken - het team wordt steeds sterker![]()
een wandel tochtje daar heeft nu al geen enkele zin meer
ook kan er een hoop uit de opMake my day!![]()
ik welquote:Op maandag 18 mei 2015 20:58 schreef agter het volgende:
[..]
Dus je vindt het bewijs nog niet sterk genoeg.
alleen de schaduwval op de 2 foto's van Lisanne zet me aan het denken
daar zit 2 a 3 uur tussen
is ze terug gekomen en heeft ze haar duimen omhoog van ik ben er weer ?
ik heb het gered ?
al deze nieuwe informatie toont aan dat er meer gebeurd is dan alleen een verdwaling en een val"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Zoals al 10 keer gemeld hier, goed werk heeft tijd nodig. Wat zijn jullie ongeduldig, neem een voorbeeld aan Copycat, die heeft als het goed is net de plissi gebeld.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Haha dat moet JIJ zeggen
En ook zo inhoudelijk.
Als er met de fotocamera gerommeld is dan is dat door derden gedaan en nu dat blijkbaar bewezen is moet dat ook bij de bevoegde instanties terecht komen.![]()
Mag zijn waarheid zijn, wat een ander ermee doet moeten ze zelf weten.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom is wat hij zegt dan meteen niet waar?![]()
Weet er toevallig iemand of er naast FOK en WS nog een andere website of forum is (bij voorkeur besloten) waar men deze zaak 'onderzoekt' ?
If so.....Graag linkje via DM.![]()
Nee, dat zou Imo de laatste stap zijn. Eerst zeker zijn en checken.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:53 schreef agter het volgende:
[..]
Wat denk jij?![]()
Ja, zit er een in Panama, gesloten dus geen nieuwe ledenquote:Op maandag 18 mei 2015 21:02 schreef Stupidisco het volgende:
Weet er toevallig iemand of er naast FOK en WS nog een andere website of forum is (bij voorkeur besloten) waar men deze zaak 'onderzoekt' ?
If so.....Graag linkje via DM.![]()
Maar als er 12 meter én uren verschil tussen de foto's zit... dat is toch nooit te verklaren zonder ingrijpen op de camera?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zoals al 10 keer gemeld hier, goed werk heeft tijd nodig. Wat zijn jullie ongeduldig, neem een voorbeeld aan Copycat, die heeft als het goed is net de plissi gebeld.
Zelfs al is er die vertraging die Jackie verder wil onderzoeken dan verklaart dat NOOIT dat de zon blijkbaar ineens uit een andere kant schijnt.Wie dit leest is gek![]()
tussen de 2 foto's zit 2 a 3 uur verschilquote:Op maandag 18 mei 2015 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar als er 12 meter én uren verschil tussen de foto's zit... dat is toch nooit te verklaren zonder ingrijpen op de camera?
Zelfs al is er die vertraging die Jackie verder wil onderzoeken dan verklaart dat NOOIT dat de zon blijkbaar ineens uit een andere kant schijnt.
dus er is meer aan de hand geweest"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Mss zinvol, mochten jullie misdrijfdenkers dat nog niet gedaan hebben, om het daar onderling eens over te hebben. Wat willen jullie doen als je alles driedubbel gechecked hebt, en jullie blijven overtuigd van dit 'bewijs'?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, dat zou Imo de laatste stap zijn. Eerst zeker zijn en checken.
Wat is jullie stappenplan dan?Make my day!![]()
Een gemiddelde scholier haalt bij gym op school 60 meter in 9 sec. Een amateur volleybalster kan dat miradorretje in zijn geheel nog wel makkelijk afdekken in 6 seconden.![]()
Ben ik met je eens, zo zoek ik ook nog na een verklaring voor de 13:37 op 5 april en 13:37 op 6 april, K&L hadden geen horloge en telefoon stond tussendoor uit.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar als er 12 meter én uren verschil tussen de foto's zit... dat is toch nooit te verklaren zonder ingrijpen op de camera?
Zelfs al is er die vertraging die Jackie verder wil onderzoeken dan verklaart dat NOOIT dat de zon blijkbaar ineens uit een andere kant schijnt.quote:Op maandag 8 september 2014 18:30 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Even een overzicht gemaakt op basis van enkel de tijdstippen:
04:50 - 5 april - telefoon aangezet en meteen weer uitgezet. (= Samsung Lisanne)
05:00 - 5 april - batterij van de telefoon is op (= Samsung Lisanne)
06:58 - 2 april - 112 oproep in het belregister. Telefoon na 36 sec. uitgeschakeld. (= Samsung Lisanne)
08:14 - 2 april - foto van het telefoonscherm (= iPhone Kris)
09:32 - 3 april - stroom vd telefoon ingeschakeld (= iPhone Kris)
09:33 - 3 april - oproep naar 911 (= iPhone Kris)
10:16 - 4 april - telefoon aan en weer uitgezet (= iPhone Kris)
10:26 - 6 april - telefoon aangezet - geen pin/code ingevoerd (?) (= iPhone Kris)
10:27 - 6 april - telefoon uitgezet (= iPhone Kris)
10:50 - 5 april - telefoon aangezet (= iPhone Kris)
10:51 - 5 april - telefoon uitgezet (= iPhone Kris)
10:51 - 11 april- telefoon aangezet - geen pin/code ingevoerd (?) (= iPhone Kris)
10:53 - 2 april - telefoon aangezet. Oproep naar 112 & 911. (= Samsung Lisanne)
11:56 - 11 april- telefoon aangezet (geen oproepen gedaan) (= iPhone Kris)
13:37 - 5 april - telefoon aan/uitgezet (geen oproepen gedaan) (= iPhone Kris)
13:37 - 6 april - telefoon aangezet (geen oproepen gedaan) (= iPhone Kris)
13:38 - 6 april - telefoon uitgezet (= iPhone Kris)
13:42 - 4 april - telefoon uitgezet (geen oproepen gedaan) (= iPhone Kris)
13:50 - 3 april - telefoon aangezet. Geen oproepen. Na 50 sec. telefoon uitgezet. (= Samsung Lisanne)
13:56 - 2 april - telefoon aangezet. Oproep naar 112 & 911. Mogelijk verbinding met netwerk (??) (= Samsung Lisanne)
16:00 - 3 april - telefoon is actief/aan (?) (= iPhone Kris)
16:19 - 3 april - telefoon aangezet (geen oproepen gedaan). (= Samsung Lisanne)
16:39 - 1 april - noodoproep 112 (= iPhone Kris)
16:51 - 1 april - 112 oproep in het belregister. (= Samsung Lisanne)
Het tijdblok tussen 10:16 tot 10:53 uur en die van van 13:37 tot 13:56 uur zijn enigszins opvallend.![]()
Ja, daar valt een vertraging in de camera van een paar seconden bij in het niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
tussen de 2 foto's zit 2 a 3 uur verschil
dus er is meer aan de hand geweest
Dan alleen Jackie12 nog zien te overtuigen.Wie dit leest is gek![]()
Ik twijfel over de zon maar dat valt hier niet te bewijzen omdat er ook mensen zijn die zeggen dat dat wel kan.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zelfs al is er die vertraging die Jackie verder wil onderzoeken dan verklaart dat NOOIT dat de zon blijkbaar ineens uit een andere kant schijnt.
De uren verschil valt dus niet te bewijzen.
Wat voor mij wel bewezen is vandaag is dat de 6 seconden niet kunnen.
Nu moet er gechecked worden of er een vertraging kan zitten in de fotocamera zoals Perico zei en, we moeten checken of de 6 seconden in het NFI-rapport juist is en niet per ongeluk 1 minuut 6 sec bijvoorbeeld![]()
mensen zijn die zeggen dat dat wel kan .quote:Op maandag 18 mei 2015 21:10 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik twijfel over de zon maar dat valt hier niet te bewijzen omdat er ook mensen zijn die zeggen dat dat wel kan.
De uren verschil valt dus niet te bewijzen.
Wat voor mij wel bewezen is vandaag is dat de 6 seconden niet kunnen.
Nu moet er gechecked worden of er een vertraging kan zitten in de fotocamera zoals Perico zei en, we moeten checken of de 6 seconden in het NFI-rapport juist is en niet per ongeluk 1 minuut 6 sec bijvoorbeeld
wie zegt dat dan ? ik hoor niemand
6 seconden 12 meter (als die aanname klopt)quote:Op maandag 18 mei 2015 21:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
mensen zijn die zeggen dat dat wel kan .
wie zegt dat dan ? ik hoor niemand
= 60 seconden 120 meter
= per uur 7,2 km.
(Klopt dat?)
Vind ik niet echt snel voor 12 meter.Make my day!![]()
ja ze stonden op een hardloopbaan. Je vergeet haar pose en de ondergrondquote:Op maandag 18 mei 2015 21:17 schreef agter het volgende:
[..]
6 seconden 12 meter (als die aanname klopt)
= 60 seconden 120 meter
= per uur 7,2 km.
(Klopt dat?)
Vind ik niet echt snel voor 12 meter.
en daarnaast de vraag, waarom zo snel? en in een keer goed? Hadden ze haast?![]()
waarom zou als je als je 2 foto's wil maken 12 meter naar links willen verplaatsen ?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:17 schreef agter het volgende:
[..]
= 60 seconden 120 meter
= per uur 7,2 km.
(Klopt dat?)
waar de achtergrond ook veel minder mooi is ?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
En kijk waar ze zou moeten staan, tussen het hoge gras naast de rode struik, bij de boomstronk.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waarom zou als je als je 2 foto's wil maken 12 meter naar links willen verplaatsen ?
waar de achtergrond ook veel minder mooi is ?![]()
Diezelfde vraag zou je ook anders kunnen stellen: waarom een tweede foto maken op de terugweg als je er al 1 hebt van de heenweg. Terwijl de achtergrond op de eerste toch al mooier is.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waarom zou als je als je 2 foto's wil maken 12 meter naar links willen verplaatsen ?
waar de achtergrond ook veel minder mooi is ?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Omdat je een oceaan mist? Door de wolken, in de hoop dat die erna op de terugweg beter is?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:26 schreef marsan het volgende:
[..]
Diezelfde vraag zou je ook anders kunnen stellen: waarom een tweede foto maken op de terugweg als je er al 1 hebt van de heenweg. Terwijl de achtergrond op de eerste toch al mooier is.![]()
Dat is hetzelfde antwoord wat je dus ook kunt geven op de vraag waar ik op antwoordde.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat je een oceaan mist? Door de wolken, in de hoop dat die erna op de terugweg beter is?
Als je zou hopen dat de bewolking op de terugweg beter is, neem je op de heenweg voor de zekerheid ook al een foto van de andere oceaan. Want t kan op de terugweg beter zijn qua bewolking, maar t kan ook nog veel slechter zijn."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Of je luistert nietquote:Op maandag 18 mei 2015 21:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
wie zegt dat dan ? ik hoor niemandWie dit leest is gek![]()
Wat is sowieso het nut voor een derde van een tweede foto op dezelfde lokatie omstreeks dezelfde tijd van dezelfde persoon? Dat moet dan in het fotosoepscenario verklaard worden.![]()
Wacht ff... het bewijs is toch juist gebaseerd op die 12 meter?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waar de achtergrond ook veel minder mooi is ?
Trek je die nu weer in twijfel?Wie dit leest is gek![]()
en op die 2e foto ( met de duimen)
Komt bij mij een beetje over als een (geinig bedoeld ) lift gebaar
van mag ik meerijden ?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Duim omhoog is een standaar pose. Niets met liftgebaar te maken.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:34 schreef StaceySinger het volgende:
en op die 2e foto ( met de duimen)
Komt bij mij een beetje over als een (geinig bedoeld ) lift gebaar
van mag ik meerijden ?
Maar gewoon leuk, mooi, naar mn zin.
Kijk maar eens rond op vakantiefoto's van meisjes. Zie je heel vaak die duim omhoog."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ik heb nog even gekeken, de gemiddelde wandelsnelheid is 5 km per uur, Op rechte ondergronden.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:17 schreef agter het volgende:
[..]
= 60 seconden 120 meter
= per uur 7,2 km.
(Klopt dat?)
- ze hadden net 2 tot 2,5 uur geklommen/gewandeld
- warm weer
-hoogte verschillen op Mirador
- nooit geweest, dus waar ga je staan?
en dan haalt ze nog een snelheid van 7,2 km per uur. Ik vind dat raar, en waarom?![]()
Het zijn maar 18 stappen. Geen idee hoelang ze er al waren voordat ze met de foto's begonnen.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb nog even gekeken, de gemiddelde wandelsnelheid is 5 km per uur, Op rechte ondergronden.
- warm weer
en dan haalt ze nog een snelheid van 7,2 km per uur. Ik vind dat raar, en waarom?Make my day!![]()
Ja, ik was er niet bij. ik weet niet waarom ze dingen wel/niet gedaan zouden kunnen hebben.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:29 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde antwoord wat je dus ook kunt geven op de vraag waar ik op antwoordde.
Als je zou hopen dat de bewolking op de terugweg beter is, neem je op de heenweg voor de zekerheid ook al een foto van de andere oceaan. Want t kan op de terugweg beter zijn qua bewolking, maar t kan ook nog veel slechter zijn.
Ik vind dat ook niet belangrijk, bijdehand antwoord zou zijn: ze zijn op vakantie en maken vakantie foto's.![]()
Mee eens. Al vind ik de pose wel wat 'apart'. Haast of ze op het laatste moment de foto 'ingestapt/gesprongen'' is. Lijkt een spontanere foto dan de twee andere foto's waarbij ze duidelijk poseren voor de foto.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:36 schreef marsan het volgende:
[..]
Duim omhoog is een standaar pose. Niets met liftgebaar te maken.
Maar gewoon leuk, mooi, naar mn zin.
Kijk maar eens rond op vakantiefoto's van meisjes. Zie je heel vaak die duim omhoog.![]()
Er is hier vanmiddag door sommigen een conclusie getrokken, waarom moet daar direct een scenario aan gehangen worden?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:32 schreef 11en30 het volgende:
Wat is sowieso het nut voor een derde van een tweede foto op dezelfde lokatie omstreeks dezelfde tijd van dezelfde persoon? Dat moet dan in het fotosoepscenario verklaard worden.![]()
Ik kan mij inderdaad ook niet voorstellen dat er bij gerend moest worden om foto’s te maken. Ze hadden de tijd. Zoiets doe je toch op je gemak.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb nog even gekeken, de gemiddelde wandelsnelheid is 5 km per uur, Op rechte ondergronden.
- warm weer
en dan haalt ze nog een snelheid van 7,2 km per uur. Ik vind dat raar, en waarom?
Belangrijk punt voor hen, de Mirador, twee oceanen. Daarbij de wetenschap, dat je niet één, twee, drie, weer naar Panama gaat.
Je probeert dus op je gemak mooie foto’s te maken.![]()
Mij maakt t niet veel uit. Maar dat is t hele eieren eten nu net: Je was er niet bij.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, ik was er niet bij. ik weet niet waarom ze dingen wel/niet gedaan zouden kunnen hebben.
Ik vind dat ook niet belangrijk, bijdehand antwoord zou zijn: ze zijn op vakantie en maken vakantie foto's.
Dat geldt dus precies zo voor het invullen van de vraag in die voorgaande post."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ben ik wel met je eens. Ze staat op de eerste meer te poseren en op de tweede is t meer een snapshot. Ff duimen omhoog en klik.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:42 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Mee eens. Al vind ik de pose wel wat 'apart'. Haast of ze op het laatste moment de foto 'ingestapt/gesprongen'' is. Lijkt een spontanere foto dan de twee andere foto's waarbij ze duidelijk poseren voor de foto."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Daarom vind ik deze discussie ook zo zinloos, de een denkt dit en de ander dat. Van de een vind ik de mening interessant en van de ander niet en zo is het andersom ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:42 schreef marsan het volgende:
[..]
Mij maakt t niet veel uit. Maar dat is t hele eieren eten nu net: Je was er niet bij.
Dat geldt dus precies zo voor het invullen van de vraag in die voorgaande post.![]()
Maar het kan dus wel.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
wie zegt dat dan ? ik hoor niemandMake my day!![]()
Een sprintje van 7,2 km/h.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sprintje trekken om zo snel mogelijk een foto te maken.
Waren ze invalide ofzo?Make my day!![]()
Ja. Kris maakt met twee foto's een panorama met Lisanne erop. Lisanne rent naar de andere kant zodat ze er 2 keer op staat. Een spontane actie:quote:Op maandag 18 mei 2015 21:42 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Mee eens. Al vind ik de pose wel wat 'apart'. Haast of ze op het laatste moment de foto 'ingestapt/gesprongen'' is. Lijkt een spontanere foto dan de twee andere foto's waarbij ze duidelijk poseren voor de foto.
(collage van ToniB)![]()
deze onzin kan ook wel uit de op lijkt me
Screencaps van "de afgrond" - door agter"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Heb je de hoogte verschillen/graspollen gezien daar? Sprintje trekken na 2,5 uur klimmen.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:46 schreef agter het volgende:
[..]
Een sprintje van 7,2 km/h.
Waren ze invalide ofzo?
Waarom? Moesten ze de bus halen?![]()
en de zon draait dan lekker heel snel mee ?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Kris maakt met twee foto's een panorama met Lisanne erop. Lisanne rent naar de andere kant zodat ze er 2 keer op staat. Een spontane actie:
[ afbeelding ]
(collage van ToniB)
dream on"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Die zou ik laten staan, is de "mogelijke" vallocatie van FvdGquote:Op maandag 18 mei 2015 21:49 schreef StaceySinger het volgende:
Screencaps van "de afgrond" - door agter![]()
komt bij mij niet echt gevaarlijk overquote:Op maandag 18 mei 2015 21:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zou ik laten staan, is de "mogelijke" vallocatie van FvdG"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Kris maakt met twee foto's een panorama met Lisanne erop. Lisanne rent naar de andere kant zodat ze er 2 keer op staat. Een spontane actie:
[ afbeelding ]
(collage van ToniB)je mist een stukje berg, zag Physsic paar dagen gelden
![]()
klopt de foto zou aan de bovenzijde iets uit elkaar moeten, iets kantelen, als een V.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]je mist een stukje berg, zag Physsic paar dagen gelden
Verder klopte de foto wel.![]()
Nee, de fotograaf draait.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:51 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en de zon draait dan lekker heel snel mee ?
dream on![]()
Ik heb zojuist een testje gedaan met mijn dochter als fotografe. In de woonkamer, 9 meter lang. Om 2 foto's te maken, aan beide uiteinden, waarbij de fotografe ook van plek verandert ergens in het midden. Dit heeft 14 seconden in beslag genomen. We hebben het zo snel mogelijk gedaan en hoefden geen rekening te houden met de achtergrond. Let wel dat je op de mirador ook rekening moet houden met de achtergrond, het landschap, de panorama.![]()
Ben je er geweest?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:55 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
komt bij mij niet echt gevaarlijk over
FvdG wel. En die maakte deze foto's.Make my day!![]()
haha jij moet nog veel lerenquote:
welke foto's ?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:03 schreef agter het volgende:
[..]
Ben je er geweest?
FvdG wel. En die maakte deze foto's."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Kan in een spoiler:quote:Op maandag 18 mei 2015 21:55 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
komt bij mij niet echt gevaarlijk over
onzin.
Deze kan er ook in:
http://i.imgur.com/oJiZvbd.jpg
kans dat een koe, slang of vogel de foto's gemaakt heef, lijkt me nihil
daarnaast zijn er wel criminelen, ook op het pad, 2 berovingen.
Flash floot kan, maar niet voor 4 april, toen waren ze al in gevaar
Kloven zijn er niet, zie video ouders en gebrek aan bewijs FvdG
Gladde stenen, pas na 4 april zie foto's achter de cd van Kris
Temperatuur, onzin het was mooi en lekker weer voor de eerste oproep
Honger, dorst, bacteriën zijn een gevolg maar geen oorzaak van hun vermissing
Idem voor de bloedzuigers en virussen, wilde katten en gaten in de grond? Waar?![]()
goeie testquote:Op maandag 18 mei 2015 22:02 schreef RapaNui het volgende:
Ik heb zojuist een testje gedaan met mijn dochter als fotografe. In de woonkamer, 9 meter lang. Om 2 foto's te maken, aan beide uiteinden, waarbij de fotografe ook van plek verandert ergens in het midden. Dit heeft 14 seconden in beslag genomen. We hebben het zo snel mogelijk gedaan en hoefden geen rekening te houden met de achtergrond. Let wel dat je op de mirador ook rekening moet houden met de achtergrond, het landschap, de panorama.
en de ondergrond, dat vergeet iedereen.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:02 schreef RapaNui het volgende:
Ik heb zojuist een testje gedaan met mijn dochter als fotografe. In de woonkamer, 9 meter lang. Om 2 foto's te maken, aan beide uiteinden, waarbij de fotografe ook van plek verandert ergens in het midden. Dit heeft 14 seconden in beslag genomen. We hebben het zo snel mogelijk gedaan en hoefden geen rekening te houden met de achtergrond. Let wel dat je op de mirador ook rekening moet houden met de achtergrond, het landschap, de panorama.![]()
Deze foto's:quote:quote:Op maandag 18 mei 2015 21:49 schreef StaceySinger het volgende:
Screencaps van "de afgrond" - door agterMake my day!![]()
iddquote:Op maandag 18 mei 2015 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
en de ondergrond, dat vergeet iedereen.![]()
dat komt gewoon uit een filmpjequote:
wat het FvdG daarmee te maken ?
Heeft FvdG gezegd dat ze daar in gevallen zijn ?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
FvdG zei dat het weer slecht was, ook geen foto's van. Wel dat het die dagen zowel voor als achter de cd droog en goed was.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:03 schreef agter het volgende:
[..]
Ben je er geweest?
FvdG wel. En die maakte deze foto's.
Water in de Slangenrivier staat een week (wat 3 dagen) later extreem laag, helder en stroming is zeer rustig.![]()
De conclusie die ik trek is dat jij een belazerd slechte volleyballer zou zijn. Moest je misschien ook een zuurstoftank en infuus mee verplaatsen? Of stond je stoel nog op de handrem?quote:![]()
kan dit via dm ? thanksquote:Op maandag 18 mei 2015 22:10 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De conclusie die ik trek is dat jij een belazerd slechte volleyballer zou zijn. Moest je misschien ook een zuurstoftank en infuus mee verplaatsen? Of stond je stoel nog op de handrem?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Correct. In het bijzonder: uit het filmpje van RTL-LN toen FvdG zijn verhaal daar deed.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat komt gewoon uit een filmpje
wat het FvdG daarmee te maken ?
Heeft FvdG gezegd dat ze daar in gevallen zijn ?
BNW / Kris & Lisanne #178 - de val
Post 9.Make my day!![]()
en jij legt dan een soort verband tussen die plek en FvdG ?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:14 schreef agter het volgende:
[..]
Correct. In het bijzonder: uit het filmpje van RTL-LN toen FvdG zijn verhaal daar deed.
BNW / Kris & Lisanne #178 - de val
Post 9."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
En wat was jouw woonkamer record? Misschien moest ze over de salontafel heen, Lisanne moest ook omhoog en omlaagquote:Op maandag 18 mei 2015 22:10 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De conclusie die ik trek is dat jij een belazerd slechte volleyballer zou zijn. Moest je misschien ook een zuurstoftank en infuus mee verplaatsen? Of stond je stoel nog op de handrem?![]()
Wel als die foto's getoond worden bij zijn verhaal, door hem verteld.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:16 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en jij legt dan een soort verband tussen die plek en FvdG ?Make my day!![]()
dan maak je toch een cruciale denk fout jmoquote:Op maandag 18 mei 2015 22:17 schreef agter het volgende:
[..]
Wel als die foto's getoond worden bij zijn verhaal, door hem verteld.
ook de naam "de val" lijkt me nog lang niet bewezen
alles wijst nu op heel iets anders"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
idd, ik ben van rechts naar links gelopen, zónder volleybalquote:Op maandag 18 mei 2015 22:10 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De conclusie die ik trek is dat jij een belazerd slechte volleyballer zou zijn. Moest je misschien ook een zuurstoftank en infuus mee verplaatsen? Of stond je stoel nog op de handrem?![]()
Bewezen genoeg voor de ouders, dunkt me.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dan maak je toch een cruciale denk fout jmo
ook de naam "de val" lijkt me nog lang niet bewezen
alles wijst nu op heel iets anders
Dat jij er privé een andere mening op na houdt, mag je zelf weten.Make my day!![]()
bewezen genoeg voor de ouders dat ze daar gevallen zijn ?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:22 schreef agter het volgende:
[..]
Bewezen genoeg voor de ouders, dunkt me.
Dat jij er privé een andere mening op na houdt, mag je zelf weten."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
wat een onzin.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:22 schreef agter het volgende:
[..]
Dat jij er privé een andere mening op na houdt, mag je zelf weten.![]()
Dan ben je metquote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef RapaNui het volgende:
[..]
idd, ik ben van rechts naar links gelopen, zónder volleybal
• ootje
• Stacey
• Jackie ?
• Tony
nr. 5 die vind dat het nu vaststaat dat de fototijden niet kunnen kloppen.
Als we er van uit mogen gaan dat we dit topic niet doen om gelijk te krijgen maar om gelijk te hebben dan moeten jullie deze conclusie ook kenbaar maken aan de buitenwereld.Wie dit leest is gek![]()
Perico, bestaan er fototoetellen waarbij dit probleem zich voordoet?quote:Op maandag 18 mei 2015 16:02 schreef Perico het volgende:
Ja ootje we zullen moeten uitzoeken of die cameratijd misschien afwijkt van de realtime stopwatchtijd bij het nemen van vele foto's achter elkaar. Of dan mogelijk de tijd wat bevriest.
Indien dat niet zo is, blijft zes seconden inderdaad moeilijk te bevatten, met al die handelingen.![]()
Ik denk dat je hier een denkfout maakt, elke zaak krijgt een bepaalde hoeveelheid tijd en aandacht en indien nodig een financiële bijdrage.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:22 schreef agter het volgende:
[..]
Dat jij er privé een andere mening op na houdt, mag je zelf weten.
OM Nederland stond buitenspel en op is op, zie interview met 2 vandaag uit juli met HK. Er zijn afspraken gemaakt en daar moeten ze zich aan houden. bron FvdG, radio 1 februari
Ik denk helemaal niet dat met name HK zich een kloof kan vinden, hij is er zelf geweest en heeft geen valmogelijkheid gezien samen met FG. Zich erbij neerlegt. HK zal zeker in een andere fase zitten dan een half jaar geleden maar antwoorden op zijn vragen, onder andere over de spijkerbroek zijn niet beantwoord.![]()
Gynaika, suddenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan ben je met
• ootje
• Stacey
• Jackie ?
• Tony
Als we er van uit mogen gaan dat we dit topic niet doen om gelijk te krijgen maar om gelijk te hebben dan moeten jullie deze conclusie ook kenbaar maken aan de buitenwereld.![]()
Die heb ik nog nooit op iets verstandigs kunnen betrappen maar goed, nr. 6 zelfsquote:Wie dit leest is gek![]()
Nogmaals goed werk heeft tijd nodig en sommige zaken gaan niet via het openbare fokquote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan ben je met
• ootje
• Stacey
• Jackie ?
• Tony
Als we er van uit mogen gaan dat we dit topic niet doen om gelijk te krijgen maar om gelijk te hebben dan moeten jullie deze conclusie ook kenbaar maken aan de buitenwereld.![]()
Het is niet alleen de stand van de zon dat vreemd is aan beide foto's. Ook de kleuren zijn heel anders en bij de foto met duimen is het veel heiiger.![]()
Dit soort opmerkingen maken je een minderwaardig persoon, waarom zeg je dit?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit op iets verstandigs kunnen betrappen maar goed, nr. 6 zelfs![]()
ja wat een mafketel pfftquote:Op maandag 18 mei 2015 22:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen maken je een minderwaardig persoon, waarom zeg je dit?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
de complete achtergrond is ook andersquote:Op maandag 18 mei 2015 22:32 schreef ToniB het volgende:
Het is niet alleen de stand van de zon dat vreemd is aan beide foto's. Ook de kleuren zijn heel anders en bij de foto met duimen is het veel heiiger.
en dat binnen een paar seconden
Ik vond het wel kunnen na alles wat er vanavond al geroepen is naar de non-believers. Maar bovendien geeft Gynaika alleen maar iedreen gelijk waar ze het mee eens is zonder verdere toelichting.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen maken je een minderwaardig persoon, waarom zeg je dit?Wie dit leest is gek![]()
zou wat zijn als we met ieder dingetje pliessie gaan bellen......Op het moment dat "wij" dan een sluitend scenario kunnen overhandigen worden we niet eens meer ter woord gestaan.
Kan nog steeds ALLE kanten op.![]()
Daar zal ze dan een goede reden voor hebben, post nooit iets vervelends over anderen. Hele lage opmerking en zegt dus meer over jouw dan over haar. Gynaike is niet eens online.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nog een voor jou dan:
Aangenomen dat de Mirador van zuid naar noord 12 meter lang is.
A
[..]
Ik vond het wel kunnen na alles wat er vanavond al geroepen is naar de non-believers. Maar bovendien geeft Gynaika alleen maar iedreen gelijk waar ze het mee eens is zonder verdere toelichting.
Die non/believers hoeven niet te reageren. Ze hoeven het er niet mee eens te zijn.![]()
Juist, zo´n stomme video opsturen...hoe haal je het in je hoofdquote:Op maandag 18 mei 2015 22:40 schreef ToniB het volgende:
zou wat zijn als we met ieder dingetje pliessie gaan bellen......Op het moment dat "wij" dan een sluitend scenario kunnen overhandigen worden we niet eens meer ter woord gestaan.
Kan nog steeds ALLE kanten op.![]()
![]()
Misschien kan Nieuwschierig je dat uitleggen, die is alwetend.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:32 schreef ToniB het volgende:
Het is niet alleen de stand van de zon dat vreemd is aan beide foto's. Ook de kleuren zijn heel anders en bij de foto met duimen is het veel heiiger.![]()
Gelukkig is het wel helemaal normaal om iemand een minderwaardig persoon te noemen...quote:Op maandag 18 mei 2015 22:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen maken je een minderwaardig persoon, waarom zeg je dit?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
bied jij je excuses eerst maar eens aanquote:
eensquote:Op maandag 18 mei 2015 22:43 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
bied jij je excuses eerst maar eens aan![]()
Nog een voor jou. Aangenomen dat de Mirador van noord naar zuid inderdaad 12 meter lang/breed/whatever is.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:02 schreef RapaNui het volgende:
Ik heb zojuist een testje gedaan met mijn dochter als fotografe. In de woonkamer, 9 meter lang. Om 2 foto's te maken, aan beide uiteinden, waarbij de fotografe ook van plek verandert ergens in het midden. Dit heeft 14 seconden in beslag genomen. We hebben het zo snel mogelijk gedaan en hoefden geen rekening te houden met de achtergrond. Let wel dat je op de mirador ook rekening moet houden met de achtergrond, het landschap, de panorama.
De achtergronden van de foto's van Lisanne laten zien dat de hoek tussen de beelden ongeveer 90 á 100 graden is. Lisanne groot grofweg naar het zuiden, Lisanne klein naar het oosten.
Hoe aannemelijk is het dan dat dat die locaties 12 meter uit elkaar liggen. Ik zou zeggen eerder de helft.Wie dit leest is gek![]()
Jij gedraagt je als een ergere versie van Mataquote:Op maandag 18 mei 2015 22:43 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
bied jij je excuses eerst maar eens aanWie dit leest is gek![]()
Ik weet niet hoe je deze onzinnige conclusies trekt maar als je de media in Boquete en omgeving had gevolgd rond die tijd zou je weten dat het weer bijzonder slecht was, zowel voor als achter de mirador.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
FvdG zei dat het weer slecht was, ook geen foto's van. Wel dat het die dagen zowel voor als achter de cd droog en goed was.
Water in de Slangenrivier staat een week (wat 3 dagen) later extreem laag, helder en stroming is zeer rustig.
Of liegen de kranten en inwoners van Boquete en Bocas nu ook al, net als FvdG en was het gewoon prachtig weer![]()
Ik wil meedenken over een misdrijf maar telkens die totaal ongefundeerde beweringen alleen maar om een misdrijf ter sprake te brengen helpen daar niet bij.![]()
2 dagen geleden zijn hier uitgebreidde post geweest van een ANAM team inclusief PM, dat op 21 januari het gebied is ingetrokken van uit Bocas, in tshirt en met de nodige foto's.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:54 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je deze onzinnige conclusies trekt maar als je de media in Boquete en omgeving had gevolgd rond die tijd zou je weten dat het weer bijzonder slecht was, zowel voor als achter de mirador.
Of liegen de kranten en inwoners van Boquete en Bocas nu ook al, net als FvdG en was het gewoon prachtig weer![]()
Ik wil meedenken over een misdrijf maar telkens die totaal ongefundeerde beweringen alleen maar om een misdrijf ter sprake te brengen helpen daar niet bij.
Heb jij foto's van het "noodweer"? Ik zie ze graag tegemoet!
ongefundeerd? Ik heb geen bewijzen gezien van noodweer wel mooi weer foto's van de plek van de resten uit dezelfde week! Nou jij weer. Lezen is het toverwoord hier
edit:
en daarbij, het hoeft/moet niet, helpen. Ik hecht veel waarde aan je mening hier, laten we dan voorop stellen.![]()
Minder zelfs, 2x de afstand tussen L en de referentieplant in Toni's panorama. Dat zijn totaal nog geen 5 stappen in 6s.quote:![]()
Ga maar even teruglezen naar half januari, daar staan genoeg links geplaatst uit kranten met artikelen over omgewaaide bomen, elektriciteitsmasten, landverschuivingen en afgeloten wegen door verzakkingen in Bocas en Boquete.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
2 dagen geleden zijn hier uitgebreidde post geweest van een ANAM team inclusief PM, dat op 21 januari het gebied is ingetrokken van uit Bocas, in tshirt en met de nodige foto's.
Heb jij foto's van het "noodweer"? Ik zie ze graag tegemoet!
ongefundeerd? Ik heb geen bewijzen gezien van noodweer wel mooi weer foto's van de plek van de resten uit dezelfde week! Nou jij weer. Lezen is het toverwoord hier![]()
Dat probleem van dat de tijd wat bevriest bij wegschrijven meerdere foto's en afwijkt van reele tijd? Geen idee eigenlijk. Kans lijkt me klein, maar het is goed om met het originele toestel vast te stellen, of dat een euvel is dat kan optreden.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:28 schreef jackie12 het volgende:
Perico, bestaan er fototoetellen waarbij dit probleem zich voordoet?
Tijd is voor mij nooit van belang geweest dus ik let er nooit op.
Dat is eigenlijk ook wat me met zijn allen aan het doen zijn. Gewoon, mogelijkheden en opties bekijken en dan even los van, een scenario, of hoe klein de kans is.
Er is gewoon veel mogelijk, van beide kanten.
Ik kijk zelf op van 900 hoogtemeters die door twee stadsmeiden fluitend worden gedaan, binnen 2 uur. En van de zes seconden, en ook maar acht seconden tussen 507 en 508. Iemand anders vindt het dan weer raar dat ik dat opmerkelijk vind. Enzovoorts.![]()
Ja en hebben die een maand geduurd?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:03 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ga maar even teruglezen naar half januari, daar staan genoeg links geplaatst uit kranten met artikelen over omgewaaide bomen, elektriciteitsmasten, landverschuivingen en afgeloten wegen door verzakkingen in Bocas en Boquete.
foto van 21/25 januari op PD:
topic 215 post # 43, zie je de lucht?![]()
Jullie hebben vergeten deze er bij te zetten, de eerste foto van dat albumquote:Op maandag 18 mei 2015 23:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en hebben die een maand geduurd?
foto van 21/25 januari op PD:
[ afbeelding ]
topic 215 post # 43, zie je de lucht?
https://www.facebook.com/(...)22194&type=1&theater
Deze foto toont wat moest gaan in helemaal, modder, vochtigheid en hoewel het regende, deze plek is zeer natte, vanaf het begin tot het einde, soms ligt begraven tot aan onze knieën, anderen ontwijken en het springen zelfs onder laden, om te voorkomen vallen in de modder.![]()
![]()
Boquete, Panamaquote:Op maandag 18 mei 2015 23:03 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ga maar even teruglezen naar half januari, daar staan genoeg links geplaatst uit kranten met artikelen over omgewaaide bomen, elektriciteitsmasten, landverschuivingen en afgeloten wegen door verzakkingen in Bocas en Boquete.
woensdag, januari 14, 2015 33 °C Neerslag 0.0 mm
vrijdag, januari 16, 2015 32 °C Neerslag 0.0 mm
zondag, januari 18, 2015 33 °C Neerslag 0.0 mm
vrijdag, januari 23, 2015 31 °C Neerslag 0.0 mm
zaterdag, januari 24, 2015 32 °C Neerslag 0.0 mm
maandag, januari 26, 2015 34 °C Neerslag 0.0 mm"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
15, 17, 19, 20, 21, 22, 24,25quote:Op maandag 18 mei 2015 23:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Boquete, Panama
maandag, januari 26, 2015 34 °C Neerslag 0.0 mm
Was dus wel slecht weer?"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Aan de andere kant:quote:Op maandag 18 mei 2015 23:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Boquete, Panama
zaterdag, januari 24, 2015 32 °C Neerslag 0.0 mm
maandag, januari 26, 2015 34 °C Neerslag 0.0 mm
http://www.accuweather.co(...)=1/1/2015&view=table![]()
Slecht? Boquete is altijd wat koeler dan op de strandlocaties, zie tripadvisorquote:Op maandag 18 mei 2015 23:23 schreef marsan het volgende:
[..]
15, 17, 19, 20, 21, 22, 24,25
Was dus wel slecht weer?
edit:
had Frank alleen een zwembroek bij?![]()
![]()
Nee, meer qua neerslag.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Slecht? Boquete is altijd wat koeler dan op de strandlocaties, zie tripadvisor
edit:
had Frank alleen een zwembroek bij?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Waar wil je heen Bladwijzer?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:03 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ik vind de foto van Lisanne rechts en Lisanne links lijken alsof dat niet 6 seconden na elkaar is gemaakt maar gezien het weer een veel langere tijd daarna.
Stacey haar foto's met verschil van lichtinval/schaduw vind ik zeer aannemelijk.
Iedereen is vrij om te denken wat ie wil maar Perico heeft mij overtuigd dat de foto's niet 6 seconden na elkaar gemaakt kunnen zijn omdat de afstand te groot is.
En of dat nou 8,9 10 of 13 meter is maakt voor mij niet uit.
Heb het vanmiddag -tig keer getest met een collega met 6 meter en dat kon al niet in 6 seconden.
Tenzij je de kaart trekt dat Lisanne al sprintend haar shirtje recht trok, haar haar de ander kant opgooide en zonder te poseren haar duimen in de lucht deed.![]()
En natuurlijk ontbreekt de link weerquote:Op maandag 18 mei 2015 23:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Boquete, Panama
maandag, januari 26, 2015 34 °C Neerslag 0.0 mm![]()
Als ik kijk naar het patroon van vorig jaar, dan viel er nauwelijks een druppel, terwijl we toch weten dat het na 4 april slecht weer werd?
http://www.accuweather.co(...)=4/1/2014&view=table![]()
Waar ik heen wil is serieus kijken naar de mogelijkheid van een misdrijf maar wat hier zoal gepost wordt is te dom voor woorden.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:27 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Waar wil je heen Bladwijzer?
Ik vind de foto van Lisanne rechts en Lisanne links lijken alsof dat niet 6 seconden na elkaar is gemaakt maar gezien het weer een veel langere tijd daarna.
Stacey haar foto's met verschil van lichtinval/schaduw vind ik zeer aannemelijk.
Iedereen is vrij om te denken wat ie wil maar Perico heeft mij overtuigd dat de foto's niet 6 seconden na elkaar gemaakt kunnen zijn omdat de afstand te groot is.
Heb het vanmiddag getest -tig keer getest met een collega met 6 meter en dat kon al niet in 6 seconden.
Tenzij je de kaart trekt dat Lisanne al sprintend haar shirtje recht trok, haar haar de ander kant opgooide en zonder te poseren haar duimen in de lucht deed.
Niet wat de foto's betreft, dat volg ik met belangstelling maar heb er zelf geen verstand van.
Ik erger me alleen aan die andere onzin die de misdaaddenkers eerder belachelijk maakt dan dat het wat oplevert.![]()
Dat valt me erg mee inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
http://w-weather.com/Panama/Panama/january/
Bocas 2 dagen slecht weer"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ik erger me, dat kan. Post dan zelf een weer bericht.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Waar ik heen wil is serieus kijken naar de mogelijkheid van een misdrijf maar wat hier zoal gepost wordt is te dom voor woorden.
Niet wat de foto's betreft, dat volg ik met belangstelling maar heb er zelf geen verstand van.
Ik erger me alleen aan die andere onzin die de misdaaddenkers eerder belachelijk maakt dan dat het wat oplevert.
Wat is er dan belachelijk, benoem dat maar eens? Beetje loos roepen zonder feiten, jammer.
edit:
ik erger me ook kapot aan roepers zonder bronnen, die al bij voorbaat blaten dat Boquete veilig is. Geen bronnen en links van anderen lezen maar dan wel een mening geven.![]()
Dat kan echt makkelijk binnen de 6 seconden.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:27 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Waar wil je heen Bladwijzer?
Heb het vanmiddag -tig keer getest met een collega met 6 meter en dat kon al niet in 6 seconden.
Tenzij je de kaart trekt dat Lisanne al sprintend haar shirtje recht trok, haar haar de ander kant opgooide en zonder te poseren haar duimen in de lucht deed.
Dat omhoog steken van de duimen geeft mij ook juist de indruk dat t een snelle foto is. Niet zoals die andere waar ze echt staat te poseren.
Ik zie alleen geen reden om t snel te doen als je alle tijd hebt."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
hier de link en post jij de link waaruit het tegendeel blijkt tiaquote:Op maandag 18 mei 2015 23:27 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
En natuurlijk ontbreekt de link weer
niet een modder fotootje maar de >statistieken
http://www.wunderground.c(...)reqdb.wmo=78793&MR=1"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Omdat ze niet alle tijd hadden? melig waren? het daar de moeite niet waard is?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik zie alleen geen reden om t snel te doen als je alle tijd hebt.![]()
gaat nu over januariquote:Op maandag 18 mei 2015 23:28 schreef A_Fortiori het volgende:
Als ik kijk naar het patroon van vorig jaar, dan viel er nauwelijks een druppel, terwijl we toch weten dat het na 4 april slecht weer werd?
http://www.accuweather.co(...)=4/1/2014&view=table
Ja, snap ik. Ik vergeleek alleen januari 2015 en april 2014. En in april werd het slecht weer, maar dat zie ik niet terug in de tabel.quote:![]()
Is vaker zo in bergachtig gebied. Wolken stijgen op bij de bergen en lozen dan hun water. Even verderop hoef je daar niets van te merken.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:41 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik vergeleek alleen januari 2015 en april 2014. En in april werd het slecht weer, maar dat zie ik niet terug in de tabel.
Zo'n tabel hoeft niet zoveel te zeggen over wat er 500 meter verderop in de bergen gebeurt.
Totdat het water komt.Make my day!![]()
dus in 6 seconden 2 foto's maken ?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat kan echt makkelijk binnen de 6 seconden.
Dat omhoog steken van de duimen geeft mij ook juist de indruk dat t een snelle foto is. Niet zoals die andere waar ze echt staat te poseren.
Ik zie alleen geen reden om t snel te doen als je alle tijd hebt.
de fotograaf moet zich verplaatsen
en Lisanne moet 10 meter verderop aan staan
op de eerste foto stond ze bijna met dr ogen dicht
niet in een soort starthouding voor de volgende foto
Ook dat snap ik. Maar hierboven wordt een tabel van januari er bij gehaald, dus vind ik dat niet geloofwaardig en probeer ik dat juist aan te geven.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:44 schreef agter het volgende:
[..]
Is vaker zo in bergachtig gebied. Wolken stijgen op bij de bergen en lozen dan hun water. Even verderop hoef je daar niets van te merken.
Zo'n tabel hoeft niet zoveel te zeggen over wat er 500 meter verderop in de bergen gebeurt.![]()
F vd G was vanaf 5 januari in Boquete, misschien was het 20 januari weer beter maar toen F vd G er was niet
http://laestrella.com.pa/(...)rte-vientos/23833569
http://www.tvn-2.com/Noti(...)fuertes-vientos.aspx
Strong gusts of wind that are recorded on the road that connects the province of Bocas del Toro and Chiriqui, up to the place known as "Devil's Jaw", tore the roof of a container passing by Friday 9 from January.
Besides the wind, the rain keeps the level of the Fortuna dam above the maximum level, causing the natural spill water downstream. In addition there is a lot of fog, so that the authorities make the call to drivers using the road, to take all precautions.
Among the measures requested it is to avoid making the crossing 200 kilometers of Changuinola, Bocas del Toro, Chiriqui to Gualaca to minimize the risks, more in this time of holiday, which many people take the opportunity to go beaches or visit families.
Bad weather in Bocas del Toro has left a death toll of three drowned, rescued over thirty, landslides and floods.
http://www.tvn-2.com/Noti(...)un-desaparecido.aspx![]()
Eens.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ook dat snap ik. Maar hierboven wordt een tabel van januari er bij gehaald, dus vind ik dat niet geloofwaardig en probeer ik dat juist aan te geven.
Een tabel van Boquete of Bocas zegt niets over wat er in de bergen gebeurt.Make my day!![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:49 schreef agter het volgende:
[..]
Eens.
Een tabel van Boquete of Bocas zegt niets over wat er in de bergen gebeurt.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ook dat snap ik. Maar hierboven wordt een tabel van januari er bij gehaald, dus vind ik dat niet geloofwaardig en probeer ik dat juist aan te geven.het ging juist om januari 2015. Het zou zo'n noodweer zijn. Er werd gevraagd om bronnen, dus die staan er
![]()
Tot nu toe heb ik niet veel foto's gezien, waarop te zien is dat de rivier(en) meters gestegen is/zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:50 schreef agter het volgende:
[..]
Je zou het hooguit aan de rivieren kunnen afmeten.![]()
De honden kwamen aan op 13 januari, toen begon het grote speurwerk. op 18 januari heeft Pitti een persconferentie gegeven om te kijken wat ze de dagen erna gingen doenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:48 schreef bladwijzer het volgende:
F vd G was vanaf 5 januari in Boquete, misschien was het 20 januari weer beter maar toen F vd G er was niet
http://laestrella.com.pa/(...)rte-vientos/23833569
http://www.tvn-2.com/Noti(...)fuertes-vientos.aspx
Strong gusts of wind that are recorded on the road that connects the province of Bocas del Toro and Chiriqui, up to the place known as "Devil's Jaw", tore the roof of a container passing by Friday 9 from January.
Besides the wind, the rain keeps the level of the Fortuna dam above the maximum level, causing the natural spill water downstream. In addition there is a lot of fog, so that the authorities make the call to drivers using the road, to take all precautions.
Among the measures requested it is to avoid making the crossing 200 kilometers of Changuinola, Bocas del Toro, Chiriqui to Gualaca to minimize the risks, more in this time of holiday, which many people take the opportunity to go beaches or visit families.
Bad weather in Bocas del Toro has left a death toll of three drowned, rescued over thirty, landslides and floods.
http://www.tvn-2.com/Noti(...)un-desaparecido.aspx![]()
Jaja, goed lezen, ik had het over januari 2015 en april 2014.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]het ging juist om januari 2015. Het zou zo'n noodweer zijn. Er werd gevraagd om bronnen, dus die staan er
![]()
MDPA is het meetpunt in David, dat is zo ongeveer 50 to 60 km. van de de zoekplaatsen vandaan.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hier de link en post jij de link waaruit het tegendeel blijkt tia
niet een modder fotootje maar de >statistieken
http://www.wunderground.c(...)reqdb.wmo=78793&MR=1![]()
Kijken jullie wel? ik post hier net een foto van de rivier van 22 of 23 januari, zelfs de plek waar de resten zijn gevonden.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:50 schreef agter het volgende:
[..]
Je zou het hooguit aan de rivieren kunnen afmeten.
Water staat 20 cmm hoog, is helder en rustig...![]()
En nog belangrijker: David ligt een paar honderd meter lager, op zeeniveau.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:52 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
MDPA is het meetpunt in David, dat is zo ongeveer 50 to 60 km. van de de zoekplaatsen vandaan.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:52 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Jaja, goed lezen, ik had het over januari 2015 en april 2014.dat dusquote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Ook dat snap ik. Maar hierboven wordt een tabel van januari er bij gehaald, dus vind ik dat niet geloofwaardig en probeer ik dat juist aan te geven.![]()
Toen was het nog steeds heel slecht weer.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De honden kwamen aan op 13 januari, toen begon het grote speurwerk. op 18 januari heeft Pitti een persconferentie gegeven om te kijken wat ze de dagen erna gingen doen
https://twitter.com/PhotoSpain/status/555477446129385472![]()
het regent bijna dagelijks in het gebied dat moet geen excuus zijn niets te doen. Wat ootjekatootje bedoeld is dat na het "noodweer" de rivier wel opmerkelijk laag stond. Waar een wil is is een weg. Frank is niet verder dan 1eQ geraakt en om toch met een waarschijnlijk scenario te komen, heeft hij een mogelijke afgerond ergens langs dat pad als uitleg en enige verklaring kunnen geven. Eventuele andere scenario's waren bij voorbaat uitgesloten op basis van "raar en vreemd". Behoeft na het sluiten van dossier geen nader onderzoek. Maar er blijken wel degelijk zaken niet in orde. Foto's die vragen oproepen, ontbrekende foto, het regelmatige telefoon gebruik, wel pincode/geen. Het niet gevonden worden, in scenario Frank, terwijl ze in dat geval toch vlak bij de mirador hebben moeten zitten,11 dagen, minstens. Het gebied is uitgekamd destijds. Zowel voor als achter de berg. Er zijn juist naar aanleiding van het scenario Frank bij mij meer bedenkingen gekomen en kan hier niet in mee gaan. Die meiden verdienen de waarheid en niet een aannemelijk, waarschijnlijk scenario dat aan alle kanten rammelt.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:19 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Jullie hebben vergeten deze er bij te zetten, de eerste foto van dat album
Deze foto toont wat moest gaan in helemaal, modder, vochtigheid en hoewel het regende, deze plek is zeer natte, vanaf het begin tot het einde, soms ligt begraven tot aan onze knieën, anderen ontwijken en het springen zelfs onder laden, om te voorkomen vallen in de modder.
[ afbeelding ]![]()
Je bedoelt dat er geen druppel is gevallen, omdat de tabel in januari dat laat zien. Terwijl de meting kilometers verder is genomen?quote:![]()
dank, dat bedoel ik!quote:Op maandag 18 mei 2015 23:57 schreef ToniB het volgende:
[..]
het regent bijna dagelijks in het gebied dat moet geen excuus zijn niets te doen. Wat ootjekatootje bedoeld is dat na het "noodweer" de rivier wel opmerkelijk laag stond. Waar een wil is is een weg. Frank is niet verder dan 1eQ geraakt en om toch met een waarschijnlijk scenario te komen, heeft hij een mogelijke afgerond ergens langs dat pad als uitleg en enige verklaring kunnen geven. Eventuele andere scenario's waren bij voorbaat uitgesloten op basis van "raar en vreemd". Behoeft na het sluiten van dossier geen nader onderzoek. Maar er blijken wel degelijk zaken niet in orde. Foto's die vragen oproepen, ontbrekende foto, het regelmatige telefoon gebruik, wel pincode/geen. Het niet gevonden worden, in scenario Frank, terwijl ze in dat geval toch vlak bij de mirador hebben moeten zitten,11 dagen, minstens. Het gebied is uitgekamd destijds. Zowel voor als achter de berg. Er zijn juist naar aanleiding van het scenario Frank bij mij meer bedenkingen gekomen en kan hier niet in mee gaan. Die meiden verdienen de waarheid en niet een aannemelijk, waarschijnlijk scenario dat aan alle kanten rammelt.![]()
Nee wat Ootje doet is het weer van na 20 januari er bij halen, totaal niet van toepassing.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:57 schreef ToniB het volgende:
[..]
het regent bijna dagelijks in het gebied dat moet geen excuus zijn niets te doen. Wat ootjekatootje bedoeld is dat na het "noodweer" de rivier wel opmerkelijk laag stond. Waar een wil is is een weg. Frank is niet verder dan 1eQ geraakt en om toch met een waarschijnlijk scenario te komen, heeft hij een mogelijke afgerond ergens langs dat pad als uitleg en enige verklaring kunnen geven. Eventuele andere scenario's waren bij voorbaat uitgesloten op basis van "raar en vreemd". Behoeft na het sluiten van dossier geen nader onderzoek. Maar er blijken wel degelijk zaken niet in orde. Foto's die vragen oproepen, ontbrekende foto, het regelmatige telefoon gebruik, wel pincode/geen. Het niet gevonden worden, in scenario Frank, terwijl ze in dat geval toch vlak bij de mirador hebben moeten zitten,11 dagen, minstens. Het gebied is uitgekamd destijds. Zowel voor als achter de berg. Er zijn juist naar aanleiding van het scenario Frank bij mij meer bedenkingen gekomen en kan hier niet in mee gaan. Die meiden verdienen de waarheid en niet een aannemelijk, waarschijnlijk scenario dat aan alle kanten rammelt.
Lees in de link van mij Besides the wind, the rain keeps the level of the Fortuna dam above the maximum level, causing the natural spill water downstream. In addition there is a lot of fog, so that the authorities make the call to drivers using the road, to take all precautions.
het water stond wel hoog ten tijde van de zoektocht.
Zonde van de tijd en de energie om aan te tonen dat ze weer eens onzin verkondigt.![]()
Het is een nevelwoud, daar staat geen weerstation. Het ging over Bocas en Boquete, fijn dat je mee wilt discussiëren. Bladwijzer zei dat het slecht weer was in Bocas en Boquete in januari...wat, lees lekker zelf terug,quote:Op maandag 18 mei 2015 23:58 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er geen druppel is gevallen, omdat de tabel in januari dat laat zien. Terwijl de meting kilometers verder is genomen?![]()
![]()
Hou toch eens op met die topic vervuilende flauwekul, die metingen zijn van meer dan 50 km. verder zuidelijk. Het was heel sleht weer tijdens de laatste zoekaktie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is een nevelwoud, daar staat geen weerstation. Het ging over Bocas en Boquete, fijn dat je mee wilt discussiëren. Bladwijzer zei dat het slecht weer was in Bocas en Boquete in januari...wat, lees lekker zelf terug,![]()
Het was ook slecht weer. Ik heb het toen al gelezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is een nevelwoud, daar staat geen weerstation. Het ging over Bocas en Boquete, fijn dat je mee wilt discussiëren. Bladwijzer zei dat het slecht weer was in Bocas en Boquete in januari...wat, lees lekker zelf terug,![]()
Nee, jij bent lekker, ik post een foto van de vindplaats van de resten, waar FvdG wilde gaan zoeken in de tweede en derde week van januari 2015. Hij beweerde dat het slecht weer was, nu is er een foto die laat zien dat het op 22 januari prachtig is en dat het water erg laag staat. Water is helder en rustig. Bewijs jij het tegendeel maar. Zie mijn posts in topic 215, na #45.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:59 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Nee wat Ootje doet is het weer van na 20 januari er bij halen, totaal niet van toepassing.
Lees in de link van mij Besides the wind, the rain keeps the level of the Fortuna dam above the maximum level, causing the natural spill water downstream. In addition there is a lot of fog, so that the authorities make the call to drivers using the road, to take all precautions.
Zonde van de tijd en de energie om aan te tonen dat ze weer eens onzin verkondigt.
, zo kennen we je weer bladwijzer!
![]()
Bewijs dat dan eens! Hoop woorden weinig bronnenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:03 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die topic vervuilende flauwekul, die metingen zijn van meer dan 50 km. verder zuidelijk. Het was heel sleht weer tijdens de laatste zoekaktie.![]()
En dan weet tot op heden niemand waar die afgrond dan is> geen foto's geen filmpjesquote:
Is er een deal gesloten tussen het Om van Panama en het Om Nederland ?
Komen er minder toeristen en willen ze door rust te creëren de toeristenstroom weer op gang brengen?
Ik zou de plek waarvan ik het vermoeden zou hebben dat ze daar gevallen zijn o.i.d. minutieus willen onderzoeken ,samen met echte experts en er desnoods een maand langer blijven.
dit tochtje van F slaat nergens op jmo"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Ja, stond uitgebreid in een van de topics. Met schadefoto's erbij.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:03 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Het was ook slecht weer. Ik heb het toen al gelezen.Make my day!![]()
Heel slecht weer:
nou zelfs het zonnetje schijnt, heel slecht weer inderdaad. Nog foto's van het tegendeel gevonden? Wel graag van achter de cd natuurlijk![]()
Bord voor je kop? 22 januari was de zoektocht allang afgelopenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker, ik post een foto van de vindplaats van de resten, waar FvdG wilde gaan zoeken in de tweede en derde week van januari 2015. Hij beweerde dat het slecht weer was, nu is er een foto die laat zien dat het op 22 januari prachtig is en dat het water erg laag staat. Water is helder en rustig. Bewijs jij het tegendeel maar. Zie mijn posts in topic 215, na #45.
, zo kennen we je weer bladwijzer!
Een foto vd vindplaats van de resten? Dat is een primeur dan.![]()
Of staat er een foto van "het gebied waar de resten gevonden zijn"
Maar ja, we kunnen je niet eens kwalijk nemen dat je het verschil niet weet.![]()
Van achter de cd? Dus niet in Boquete of Bocas?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:06 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, stond uitgebreid in een van de topics. Met schadefoto's erbij.![]()
wat een kolderquote:Op maandag 18 mei 2015 23:59 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Nee wat Ootje doet is het weer van na 20 januari er bij halen, totaal niet van toepassing.
Zonde van de tijd en de energie om aan te tonen dat ze weer eens onzin verkondigt.
wat Toni al zei > moet geen excuus zijn niets te doen
beetje regen en wat windstootjes
als je gaat zeilen en er komt zwaar weer,dan zeil je toch ook door ?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Heb je al foto's gevonden, mevrouw met de grote mond maar zonder inhoud?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:08 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Bord voor je kop? 22 januari was de zoektocht allang afgelopen
Een foto vd vindplaats van de resten? Dat is een primeur dan.![]()
Of staat er een foto van "het gebied waar de resten gevonden zijn"
Maar ja, we kunnen je niet eens kwalijk nemen dat je het verschil niet weet.![]()
Misschien was ze wel in een hele bijzondere stemming, je weet maar nooit.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat kan echt makkelijk binnen de 6 seconden.
Ik zie alleen geen reden om t snel te doen als je alle tijd hebt.![]()
Ga jij nou maar lekker verder staren naar foto's van toen de zoektocht allang voorbij was, dan gaan wij weer ff serieus doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Van achter de cd? Dus niet in Boquete of Bocas?![]()
Geen idee meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Van achter de cd? Dus niet in Boquete of Bocas?Make my day!![]()
Ik heb net een aantal links geplaatst verder ga ik er geen tijd aan verspillen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je al foto's gevonden, mevrouw met de grote mond maar zonder inhoud?![]()
wij ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:10 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker verder staren naar foto's van toen de zoektocht allang voorbij was, dan gaan wij weer ff serieus doen."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
je ziet de foto's tochquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:12 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
nou gelukkig zijn er ook nog wat users die kunnen nadenken.
ze staan daar zelfs met een t shirtje aan
Domme vrouw, als het noodweer is geweest, dan is zo'n riviertje niet zo helder, rustig en schoon.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:10 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker verder staren naar foto's van toen de zoektocht allang voorbij was, dan gaan wij weer ff serieus doen.
De honden kwamen aan op 13 januari, wat denk je nu dat die een weekendje bleven?
Waar is jou bron dat er op 20 januari geen Nederlander meer aan het zoeken was?![]()
das na 20 januari niet tussen 5 en 20 januari.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:14 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je ziet de foto's toch
ze staan daar zelfs met een t shirtje aan
bij die eerste foto staat ook dat alles een modderboel was en ze regelmatig ver in de modder wegzakten, zou dat door het slechte weer van de weken daarvoor komen misschien?![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)sanne-deceptie.dhtmlquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:17 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
das na 20 januari niet tussen 5 en 20 januari.
bij die eerste foto staat ook dat alles een modderboel was en ze regelmatig ver in de modder wegzakten, zou dat door het slechte weer van de weken daarvoor komen misschien?
van 18 januari 2015, ze staan zelfs in de zon...![]()
Sufk#t https://twitter.com/PhotoSpain/status/557992380276944896quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Domme vrouw, als het noodweer is geweest, dan is zo'n riviertje niet zo helder, rustig en schoon.
De honden kwamen aan op 13 januari, wat denk je nu dat die een weekendje bleven?
Waar is jou bron dat er op 20 januari geen Nederlander meer aan het zoeken was?![]()
het zijn toch geen mietjesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:17 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
das na 20 januari niet tussen 5 en 20 januari.
bij die eerste foto staat ook dat alles een modderboel was en ze regelmatig ver in de modder wegzakten, zou dat door het slechte weer van de weken daarvoor komen misschien?
met een beetje regen ga je gewoon aan het werk moet geen excuus zijn niets te doen
wat een flauwekul"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Vliegveld David, niet in de bergen waar gezocht werd maar minsten 50 km zuidelijker pffffffffffffffquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)sanne-deceptie.dhtml
van 18 januari 2015, ze staan zelfs in de zon...![]()
en weer eentje:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:19 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Sufk#t https://twitter.com/PhotoSpain/status/557992380276944896
http://vermist.avrotros.n(...)en-lisanne-deceptie/
En nog eentje, wat nu slecht weer, het is center parcs niet,![]()
Alsof ik naar mezelf luister.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:57 schreef ToniB het volgende:
[..]
het regent bijna dagelijks in het gebied dat moet geen excuus zijn niets te doen. Wat ootjekatootje bedoeld is dat na het "noodweer" de rivier wel opmerkelijk laag stond. Waar een wil is is een weg. Frank is niet verder dan 1eQ geraakt en om toch met een waarschijnlijk scenario te komen, heeft hij een mogelijke afgerond ergens langs dat pad als uitleg en enige verklaring kunnen geven. Eventuele andere scenario's waren bij voorbaat uitgesloten op basis van "raar en vreemd". Behoeft na het sluiten van dossier geen nader onderzoek. Maar er blijken wel degelijk zaken niet in orde. Foto's die vragen oproepen, ontbrekende foto, het regelmatige telefoon gebruik, wel pincode/geen. Het niet gevonden worden, in scenario Frank, terwijl ze in dat geval toch vlak bij de mirador hebben moeten zitten,11 dagen, minstens. Het gebied is uitgekamd destijds. Zowel voor als achter de berg. Er zijn juist naar aanleiding van het scenario Frank bij mij meer bedenkingen gekomen en kan hier niet in mee gaan. Die meiden verdienen de waarheid en niet een aannemelijk, waarschijnlijk scenario dat aan alle kanten rammelt.
![]()
![]()
Vliegveld David? heb je een bron?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:20 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Vliegveld David, niet in de bergen waar gezocht werd maar minsten 50 km zuidelijker pffffffffffffff
Even naar David rijden met de honden?
Hier op de pianista, ook noodweer:![]()
![]()
Dat bedoel ik ook dat er genoeg serieuze dingen zijn om aandacht aan te besteden.quote:
Daarom vind ik het zo zonde als er van die onzin neergekalkt wordt.
Het is gewoon een feit dat het heel slecht weer was in het berggebied waar gezocht werd in januari.![]()
Laat dat dan zien! Je roept maar wat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:24 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook dat er genoeg serieuze dingen zijn om aandacht aan te besteden.
Het is gewoon een feit dat het heel slecht weer was in het berggebied waar gezocht werd in januari.![]()
stront in je ogen, lees mijn linksquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Laat dat dan zien! Je roept maar wat.
[ Bericht 0% gewijzigd door bladwijzer op 19-05-2015 01:04:12 ]![]()
Je roept zelf steeds: lees maar terug. Ze roept niet wat. Lees zelf maar terug. Truste.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Laat dat dan zien! Je roept maar wat.![]()
ja nou en ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:24 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook dat er genoeg serieuze dingen zijn om aandacht aan te besteden.
Het is gewoon een feit dat het heel slecht weer was in het berggebied waar gezocht werd in januari.
als er een schip in nood is midden op zee moeten de reddingswerkers dan ook maar zeggen > we gaan niet want het waait en regent een beetje
Goed werk Stacey, van die mooie schaduw/licht animated gifs en de projectie van de mannetjes voor afstandsmeting.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef StaceySinger het volgende:
dus in 6 seconden 2 foto's maken ?
niet in een soort starthouding voor de volgende foto
Ik heb ook nog eens alle opmerkingen van iedereen ter harte genomen en de berekeningen zelf uitgevoerd en nog eens door software. Ik geef je gelijk, ik zou nu een minimum hanteren van 8 meter en een maximum van 12. Maar waarschijnlijk is het 9.
Niet dat het veel uitmaakt. Net zoals bij Physsics onderzoek naar de juiste geheugenkaart. 16 of 32 GB vanwege de dubbele cijfers..
Nu we toch bezig zijn, is er ook nog het volgende vraagstuk, van de acht seconden tussen img_507 en img_508.. daar moet Kris binnen acht seconden na een stap naar beneden op de steen nog twee stappen in het snelstromende water zetten, op de rots klimmen en dan nog drie keer van rots naar rots stappen -- en snel poseren.
Of heeft versie 1 van de foto gelijk, die zegt dat Kris op de rots stond om 19:54:00 en juist terugliep?![]()
Jij hebt altijd van die mooie raadsels.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:31 schreef Perico het volgende:
[..]
Goed werk Stacey, van die mooie schaduw/licht animated gifs en de projectie van de mannetjes voor afstandsmeting.
Ik heb ook nog eens alle opmerkingen van iedereen ter harte genomen en de berekeningen zelf uitgevoerd en nog eens door software. Ik geef je gelijk, ik zou nu een minimum hanteren van 8 meter en een maximum van 12. Maar waarschijnlijk is het 9.
Niet dat het veel uitmaakt. Net zoals bij Physsics onderzoek naar de juiste geheugenkaart. 16 of 32 GB vanwege de dubbele cijfers..
Nu we toch bezig zijn, is er ook nog het volgende vraagstuk, van de acht seconden tussen img_507 en img_508.. daar moet Kris binnen acht seconden twee stappen in het snelstromende water zetten, op de rots klimmen en dan nog drie keer van rots naar rots stappen -- en snel poseren.
[ afbeelding ]
Of heeft versie 1 van de foto gelijk, die zegt dat Kris op de rots stond om 19:54:00 en juist terugliep?
Complimenten voor je werk, in elk geval.
Make my day!![]()
Ze loopt IMO weg, ze zou anders toch achteruitlopen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:31 schreef Perico het volgende:
[..]
Goed werk Stacey, van die mooie schaduw/licht animated gifs en de projectie van de mannetjes voor afstandsmeting.
Nu we toch bezig zijn, is er ook nog het volgende vraagstuk, van de acht seconden tussen img_507 en img_508.. daar moet Kris binnen acht seconden na een stap naar beneden op de steen nog twee stappen in het snelstromende water zetten, op de rots klimmen en dan nog drie keer van rots naar rots stappen -- en snel poseren.
[ afbeelding ]
Of heeft versie 1 van de foto gelijk, die zegt dat Kris op de rots stond om 19:54:00 en juist terugliep?![]()
Als ze zeker weten dat er geen overlevenden zijn en het gaat om het bergen van lichamen, ja dan zetten ze het leven van de reddingswerkers niet op het spel. Dan stellen ze het uit tot de omstandigheden beter zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja nou en ?
als er een schip in nood is midden op zee moeten de reddingswerkers dan ook maar zeggen > we gaan niet want het waait en regent een beetje![]()
![]()
![]()
![]()
Maar in 8 seconden.. Kan dat wel?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze loopt IMO weg, ze zou anders toch achteruitlopen?Make my day!![]()
Ja. die dingen gaan gelijktijdig. Het is niet alsof ze om de beurt verplaatsenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dus in 6 seconden 2 foto's maken ?
niet in een soort starthouding voor de volgende foto"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
http://www.nrc.nl/next/va(...)ktocht-in-pa-1456612
artikel van 17 januari 2015: ze komen naar verwachting medio volgende week terug.
Ze zijn op donderdag 22 januari in Nederland aangekomen
[ Bericht 9% gewijzigd door ootjekatootje op 19-05-2015 00:46:22 ]![]()
Even een achterhaald artikel dan maar, dacht je?O snel ge-edit zie ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:40 schreef ootjekatootje het volgende:
http://www.nrc.nl/next/va(...)ktocht-in-pa-1456612
artikel van 17 januari 2015: ze komen naar verwachting medio volgende week terug.
Honden en begeleiders gingen op 21 januari terug.
https://twitter.com/PhotoSpain/status/557992380276944896
Toen was Frank al thuis, en verder is wat hij zegt uit zijn duim gezogen?
Patholoog Frank van de Goot verwacht een zware tocht, omdat het weer tegenzit. "Het stormt als een gek", zo zei hij tegen de NOS.
http://vermist.avrotros.n(...)en-kris-is-begonnen/
Hou toch een keer op
[ Bericht 0% gewijzigd door bladwijzer op 19-05-2015 00:54:31 ]![]()
Een paar fantasten hier zijn ervan overtuigd dat ze in verkleinde en gekopieerde foto's de sleutel gevonden hebben en dat de hele wereld dit topic volgt.quote:
Eh, nee.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
zegt de fantastquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een paar fantasten hier zijn ervan overtuigd dat ze in verkleinde en gekopieerde foto's de sleutel gevonden hebben en dat de hele wereld dit topic volgt.
Eh, nee."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Wat heeft een foto van 27 mei 2014 er mee te maken wat voor weer het was in januari 2015?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vliegveld David? heb je een bron?
Even naar David rijden met de honden?
Hier op de pianista, ook noodweer:
[ afbeelding ]
Zoek maar even mensen van je eigen niveau die daar vast wel in trappen
Miembros de equipos de rescate con perros entrenados procedentes de Holanda comienzan, junto con personal panameño, la búsqueda hoy, martes 27 de mayo de 2014, de las dos jóvenes holandesas
Read more here: http://www.elnuevoherald.(...)5.html#storylink=cpy
http://www.elnuevoherald.com/noticias/article1920055.html![]()
Staat bij ad artikel uit januari, moet je vaker doen! Zo goed meezoeken dan komen we ergens!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:10 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Wat heeft een foto van 27 mei 2014 er mee te maken wat voor weer het was in januari 2015?
Zoek maar even mensen van je eigen niveau die daar vast wel in trappen
Miembros de equipos de rescate con perros entrenados procedentes de Holanda comienzan, junto con personal panameño, la búsqueda hoy, martes 27 de mayo de 2014, de las dos jóvenes holandesas
Read more here: http://www.elnuevoherald.(...)5.html#storylink=cpy
http://www.elnuevoherald.com/noticias/article1920055.html
edit: je vraagt of het klaar is en je gaat weer door, chique opmerking trouwens, hoog niveau!
hou toch eens op en ja hoor, ik zie je volgende post alweer,
[ Bericht 4% gewijzigd door ootjekatootje op 19-05-2015 01:20:18 ]![]()
Kan je echt niet goed zelf lezen of denk je dat je iedereen hier in de maling kan nemen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Staat bij ad artikel uit januari, moet je vaker doen! Zo goed meezoeken dan komen we ergens!
In beide gevallen ben je verder geen aandacht waard.![]()
Hou dan ook op, zie je eigen post #222, zet jezelf toch niet zo voor lulquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:14 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Kan je echt niet goed zelf lezen of denk je dat je iedereen hier in de maling kan nemen?
In beide gevallen ben je verder geen aandacht waard.![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hou dan ook op, zie je eigen post #222, zet jezelf toch niet zo voor lul![]()
![]()
![]()
![]()
Perico zijn foto heeft er voor gezorgd dat dit topic aardig wakker is geschud.
Users die hoofdschuddend moord en brand schreeuwen. Trollen die uit het niets...komen trollen.
Maar gelukkig ook users die hingen naar een ongeluk/verdwalen maar toch hun ogen durven open te doen voor de mogelijkheid van...
En natuurlijk users die de kaart trekken van Lisanne heeft gesprint.
En wat voor weer het was in april of in januari maakt mij niet uit.
Het is voor mij duidelijk dat 6 seconden niet kan.
Dank Perico en dank Stacey![]()
inderdaad, al dat getrol hier.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:18 schreef jackie12 het volgende:
Users die hoofdschuddend moord en brand schreeuwen. Trollen die uit het niets...komen trollen.
Maar gelukkig ook users die hingen naar een ongeluk/verdwalen maar toch hun ogen durven open te doen voor de mogelijkheid van...
Dank Perico en dank Stacey
Gebeurt elke keer als er iets gevonden wordt, wat niet in het verdwaal straatje past.
Stacey en Perico:![]()
![]()
Ben je dronken ofzo?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
inderdaad, al dat getrol hier.
Gebeurt elke keer als er iets gevonden wordt, wat niet in het verdwaal straatje past.
Stacey en Perico:Make my day!![]()
Jackie ik ben benieuwd, wat is ondertussen de defenitie van een trol geworden hierquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:18 schreef jackie12 het volgende:
Is dat een user die te kritisch is? En nog niet heel lang mee post?![]()
Een trol is voor mij iemand die hier nooit is maar dan opeens hier is om onrust te stoken.
Neem als voorbeeld Copycat
Mensen die nieuw zijn ongeacht wat ze denken zijn natuurlijk altijd welkom!!
Hoe meer zielen hoe meer invalshoeken waar we mogelijk wat van kunnen leren![]()
Omdat je statement onderuit gehaald is moet het een trol zijn? Zwak hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
inderdaad, al dat getrol hier.
Stacey en Perico:![]()
welk statement? En ik noem haar geen trol, ik noemde haar een domme vrouw.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:27 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Omdat je statement onderuit gehaald is moet het een trol zijn? Zwak hoor![]()
Kom op luitjes nou niet weer met vingertjes gaan wijzen over wie wat doet.
Straks word er weer geveegd en over paar dagen begint het weer opnieuw![]()
Als je denkt dat er een een troll is gewoon negeren en weer verder on-topic
Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Is misschien een kloon, maar een trol niet vind ik Copycat zegt gewoon zijn/haar mening, net als jij en ik of heb ik dat mis, ik kan me niet veel posts van Copycat herinnerenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:27 schreef jackie12 het volgende:
Een trol is voor mij iemand die hier nooit is maar dan opeens hier is om onrust te stoken.
Neem als voorbeeld Copycat![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:30 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Is misschien een kloon, maar een trol niet vind ik Copycat zegt gewoon zijn/haar mening, net als jij en ik of heb ik dat mis, ik kan me niet veel posts van Copycat herinnerenklopt copycat leest veel spuwt haar mening en gaat weer naar ander topic.
troll nee!
eerder harde kern BNW TRU!
Ik krijg ook niet alles mee van topic maar merk zo nu en dan iets op
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:30 schreef theguyver het volgende:
Kom op luitjes nou niet weer met vingertjes gaan wijzen over wie wat doet.
Straks word er weer geveegd en over paar dagen begint het weer opnieuw![]()
Als je denkt dat er een een troll is gewoon negeren en weer verder on-topic![]()
Wat is dit dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
welk statement? En ik noem haar geen trol, ik noemde haar een domme vrouw.
nderdaad, al dat getrol hier.
En een domme vrouw? Nee dat denk ik niet want ze heeft je statement dat het prachtig weer was tijdens de laatste zoekaktie van tafel geveegd.![]()
Neem Marsan (nooit gezien) en Mootie (nooit gezien).
En na vandaag zien we die ook niet meer.
Copycat komt wel vaker ouwehoeren maar wordt door niemand serieus genomen![]()
Mootie is veel op BNW dus die kan je nog keer terug verwachten, die leest eerst alles goed dooor voor ze haar mening ergens neer zetquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:32 schreef jackie12 het volgende:
Copycat komt wel vaker ouwehoeren maar wordt door niemand serieus genomen
Nee, zij heeft haar mening over dat weer en ik de mijne.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:32 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Wat is dit dan?
nderdaad, al dat getrol hier.
En een domme vrouw? Nee dat denk ik niet want ze heeft je statement dat het prachtig weer was tijdens de laatste zoekaktie van tafel geveegd.
Jij mag vinden wat je wil en ik ook.
¤ 60000,- onderzoeksgeld en sponsoring weg, hopla, het was slecht weer dusse we hebben niets gevonden ... Das mijn mening en dat mag ik vinden.
Die trollen komen hier wanneer het druk is, dat weet jijzelf ook.![]()
Ik quote mezelf even. Er staat precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:18 schreef jackie12 het volgende:
Trollen boeien me niet. Wist alleen al dat die zouden komen na Perico zijn geweldige kaartje waarmee hij bewijst dat 6 seconden onmogelijk is.![]()
Dat is oprecht een beetje het probleem met dit topic.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mootie is veel op BNW dus die kan je nog keer terug verwachten, die leest eerst alles goed dooor voor ze haar mening ergens neer zet
Om alles goed te weten moet je ook echt alles weten.
Het is verdorie zoveel en door verkeerde info in je hoofd te hebben kom je ook makkelijk tot de verkeerde conclusies.
Een "beetje" weten is helaas niet genoeg bij dit onderwerp![]()
Het is idd veel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:38 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat is oprecht een beetje het probleem met dit topic.
Om alles goed te weten moet je ook echt alles weten.
Het is verdorie zoveel en door verkeerde info in je hoofd te hebben kom je ook makkelijk tot de verkeerde conclusies.
Een "beetje" weten is helaas niet genoeg bij dit onderwerp
Maar een frisse nieuwe blik bij tijd en wijle kan geen kwaad.Make my day!![]()
Het gaat niet over meningen maar over feiten. Ik heb zelf roen F vd G in Boquete was de nieuwsberihten op de voet gevolgd en diverse links geplaatst over het noodweer in Boquete en Bocas. Je hebt het mis, heeft niets met meningen te maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, zij heeft haar mening over dat weer en ik de mijne.
Jij mag vinden wat je wil en ik ook.
¤ 60000,- onderzoeksgeld en sponsoring weg, hopla, het was slecht weer dusse we hebben niets gevonden ... Das mijn mening en dat mag ik vinden.
Die trollen komen hier wanneer het druk is, dat weet jijzelf ook.
Praat niet voor mij als je het over trollen hebt, want die zie ik niet. Wel terecht kritische posts als er dingen geplaatst worden die niet kloppen.![]()
Dat jij me hier nooit gezien hebt, zegt mss iets over je waarnemingsvermogen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:32 schreef jackie12 het volgende:
Copycat komt wel vaker ouwehoeren maar wordt door niemand serieus genomen
Even snel teruggezocht, maar postte hier iig al in topic nr 25 uit deze reeks"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Je bent me in ieder geval nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:44 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat jij me hier nooit gezien hebt, zegt mss iets over je waarnemingsvermogen.
Voor mij persoonlijk was dit misschien wel de eerste ontdekking van het afgelopen jaar die "bewezen" niet klopt.
Tuurlijk zijn er heel veel eigenaardigheden waarvan ik zeg: klopt niet. Maar bewijs ze maar.
De 6 seconden is voor mij het eerste echte houvast dat ik zeg. NEE kan niet.
Dat er dan vervolgens uit het niets zomaar nieuwe gezichten komen zoals jij vind ik opvallend. Niet gister , niet eergister maar juist vandaag.
Valt me gewoon op.
Maar ik vind het prima. Hoop dat je hier vaak zult zijn en meedenkt![]()
Wie bepaald hier wat niet klopt? De foto van 22/23 januari van de "slangenrivier" zegt meer dan 1000 woorden over het weer in Boquete of Bocas. En als je het hier niet mee eens bent prima, wat maakt mij dat uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:42 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Het gaat niet over meningen maar over feiten. Ik heb zelf roen F vd G in Boquete was de nieuwsberihten op de voet gevolgd en diverse links geplaatst over het noodweer in Boquete en Bocas. Je hebt het mis, heeft niets met meningen te maken.
Praat niet voor mij als je het over trollen hebt, want die zie ik niet. Wel terecht kritische posts als er dingen geplaatst worden die niet kloppen.![]()
Je bent hier best vaak.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:44 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat jij me hier nooit gezien hebt, zegt mss iets over je waarnemingsvermogen.
Even snel teruggezocht, maar postte hier iig al in topic nr 25 uit deze reeks![]()
Een huisvrouwenexpeditie?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:30 schreef ootjekatootje het volgende:
goed werk heeft tijd nodig en sommige zaken gaan niet via het openbare fok
*opent alvast een nieuw verdwaaltopic*The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
ja, we gaan naar de markt in Boquete op dinsdag.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een huisvrouwenexpeditie?
*opent alvast een nieuw verdwaaltopic*![]()
Dat zeg ik. Het zegt dus iets over je waarnemingsvermogen. Feitelijk was het namelijk onjuist wat je zei.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:49 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Je bent me in ieder geval nooit opgevallen.
Voor mij persoonlijk was dit misschien wel de eerste ontdekking van het afgelopen jaar die "bewezen" niet klopt.
Tuurlijk zijn er heel veel eigenaardigheden waarvan ik zeg: klopt niet. Maar bewijs ze maar.
De 6 seconden is voor mij het eerste echte houvast dat ik zeg. NEE kan niet.
Dat er dan vervolgens uit het niets zomaar nieuwe gezichten komen zoals jij vind ik opvallend. Niet gister , niet eergister maar juist vandaag.
Valt me gewoon op.
Maar ik vind het prima. Hoop dat je hier vaak zult zijn en meedenkt
En van de week heb ik hier ook gepost. Het is dus niet zo dat ik alleen een paar 100 topics terug heb gepost.
Even teruggekeken, maar was hier al in topic 25.
En 6 seconden is echt ruim zat qua tijd. op die foto met de duimen doet ze niet veel om te poseren. Gewoon 2 duimen omhoog. Dat is een fractie van een seconde. Aflegen van de afstand, is een paar sec. tijdens het lopen trek je t shirtje recht. Als ze dat al heeft gedaan. haar even snel.
Handelingen die niet los na elkaar worden uitgevoerd, maar gelijktijdig."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Deze waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:06 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, stond uitgebreid in een van de topics. Met schadefoto's erbij.
http://translate.google.n(...)23833569&prev=search![]()
Ik ben hier inderdaad vrij vaak. Maar niet constant. Kan zijn dat ik er weken niet ben om er vervolgens weer een tijd wel te zijn. Maar heeft ook wel te maken met ontwikkelingen.quote:
Als er een tijd niets is, post ik niet snel."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ga nu eens 6 minuten voor de spiegel staan, ok?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Beetje loos roepen zonder feiten, jammer.Bronnen staan in de OP.quote:edit:
ik erger me ook kapot aan roepers zonder bronnen, die al bij voorbaat blaten dat Boquete veilig is. Geen bronnen en links van anderen lezen maar dan wel een mening geven.
Jij hebt een heel ander idee van "veilig" dan wie dan ook in Panama.
Luister ook nog eens naar "Benefits of retiring in [Boquete, ] Panama".
Die man woont daar maar is misschien niet zo'n goede bron als de spange speurders alhier.
The only limit is your own imagination
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga nu eens 6 minuten voor de spiegel staan, ok?
[..]
Bronnen staan in de OP.
Die man woont daar maar is misschien niet zo'n goede bron als de spange speurders alhier.yep en jij een bord voor de kop
![]()
True dit.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:44 schreef agter het volgende:
[..]
Is vaker zo in bergachtig gebied. Wolken stijgen op bij de bergen en lozen dan hun water. Even verderop hoef je daar niets van te merken.
Zo'n tabel hoeft niet zoveel te zeggen over wat er 500 meter verderop in de bergen gebeurt.
Totdat het water komt.
Groetjes, een bergbewoner.The only limit is your own imagination
Test het maar eens thuis. Gaat je niet lukken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:53 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Het zegt dus iets over je waarnemingsvermogen. Feitelijk was het namelijk onjuist wat je zei.
En van de week heb ik hier ook gepost. Het is dus niet zo dat ik alleen een paar 100 topics terug heb gepost.
Even teruggekeken, maar was hier al in topic 25.
En 6 seconden is echt ruim zat qua tijd. op die foto met de duimen doet ze niet veel om te poseren. Gewoon 2 duimen omhoog. Dat is een fractie van een seconde. Aflegen van de afstand, is een paar sec. tijdens het lopen trek je t shirtje recht. Als ze dat al heeft gedaan. haar even snel.
Handelingen die niet los na elkaar worden uitgevoerd, maar gelijktijdig.
Hoef je nog niet eens je shirt recht te trekken of je haar de andere kant op te gooien. Wandel gewoon eens een meter of 9 van A naar B.
En excuses. Je bent me niet eerder opgevallen![]()
Maar Ootje, je leest tocht de krantenartikelen over het weer ter plaatse, Boquete en Bocas del Toro.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wie bepaald hier wat niet klopt? De foto van 22/23 januari van de "slangenrivier" zegt meer dan 1000 woorden over het weer in Boquete of Bocas. En als je het hier niet mee eens bent prima, wat maakt mij dat uit.
Frank die zegt dat het heel slecht weer is en die zoektocht was niet op 22/23 januari.
Die was van 6 januari, toen Frank in Boquete aankwam tot uiterlijk 20 januari.
Maar Frank was al eerder naar huis gegaan ivm met zijn strakke tijdschema. De zoekaktie was oorspronkelijk een week eerder gepland maar uitgesteld en het was voor Frank niet mogelijk om zijn schema aan te passen. Daarom was hij er eerder en ging ook eerder weg.
Rivieren in een berggebied kunnen door zware regenval plotseling enorm aanzwellen en ook heel snel weer inkrimpen, wist je dat net? Er is geen reden om aan de verklaring van Frank te twijfelen dat het heel slecht weer was, je kunt het ook lezen in het twitterverslag van Jerom van Passel en in de plaatselijke media.![]()
Ken jij halfthrottle?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga nu eens 6 minuten voor de spiegel staan, ok?
[..]
Bronnen staan in de OP.
Die man woont daar maar is misschien niet zo'n goede bron als de spange speurders alhier.
Ik wel. (Een beetje)
Woonde in David niet in Boquete.
Al lang weer terug in de States
Zijn maat die voor hem rijdt ook mee gesproken.
Panama is erg veranderd.![]()
Het lukt me wel. En echt makkelijk. Zonder te rennen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Test het maar eens thuis. Gaat je niet lukken.
Hoef je nog niet eens je shirt recht te trekken of je haar de andere kant op te gooien. Wandel gewoon eens een meter of 9 van A naar B.
En excuses. Je bent me niet eerder opgevallen
Haar en shirtje zie ik als dingen die je doet tijdens het verplaatsen. Dat kost minimale extra tijd. De afstand afleggen is geen moeite.
Je moet trouwens sowieso oppassen met je eigen bevindingen of je iets wel of niet kunt gelijk te trekken met wat zij zouden kunnen.
Als ik t kan wil het niet zeggen dat zij dat konden. Het zegt mij alleen dat het wel mogelijk is. Dat het jou niet lukt moet ook niet zeggen dat het niet kan."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Nou dan verschillen wij goed van mening, wat heeft dat tripje gekost? Met zijn waarschijnlijk/misschien/mogelijk. Nog geen goede foto van een mogelijke kloof.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:05 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Maar Ootje, je leest tocht de krantenartikelen over het weer ter plaatse, Boquete en Bocas del Toro.
Frank die zegt dat het heel slecht weer is en die zoektocht was niet op 22/23 januari.
Die was van 6 januari, toen Frank in Boquete aankwam tot uiterlijk 20 januari.
Maar Frank was al eerder naar huis gegaan ivm met zijn strakke tijdschema. De zoekaktie was oorspronkelijk een wwek eerder gepland maar uitgesteld en het was voor Frank niet mogelijk om zijn schema aan te passen. Daarom was hij er eerder en ging ook eerder weg.
Rivieren in een berggebied kunnen door zware regenval plotseling enorm aanzwellen en ook heel snel weer inkrimpen, wist je dat net? Er is geen reden om aan de verklaring van Frank te twijfelen dat het heel slecht weer was, je kunt het ook lezen in het twitterverslag van Jerom van Passel en in de plaatselijke media.
Mata had nog meer kunnen doen. Noodweer? 3 weken lang? En op 22 januari zo'n rustig riviertje?
Wanneer zwelt die rivier dan op tot chaos? Niet na noodweer van 3 weken begrijp ik.
De eerste club vertrok op 6 januari en de laatste kwamen terug op 22 januari.
En dan niet in de gelegenheid zijn om 2/3 dagen goed te zoeken?
Jij gelooft maar wat jij wilt, ik geloof er geen bal van.![]()
Zometeen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]yep en jij een bord voor de kop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zometeen.nou, smakelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal even de vredestichter zijn.
Ootje je hebt helemaal gelijk. Hoeveel foto's hebben we al gezien waarop het weer goed is, de rivieren laag en mensrn zelfs aan het zonnen zijn.
Bladwijzer en Grijzemassa jullie hebben ook gelijk. Het was af en toe pokkeweer in die dagen. En inderdaad kan daar het weer omslaan heel anders dan hier.
Of het zo was dat er helemaal niet gezocht kon worden betwijfel ik maar dat is mijn persoonlijke mening.
nu weer lief doen![]()
Sorry hoor maar onzin. Foto's van mooi weer zijn van eind januari. Foto's bij artikelen en verklaringen van mensen die er waren tijdens de zoektocht bewijzen dat het noodweer was, in het gebied waar gezocht werd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:18 schreef jackie12 het volgende:
Ootje je hebt helemaal gelijk. Hoeveel foto's hebben we al gezien waarop het weer goed is, de rivieren laag en mensrn zelfs aan het zonnen zijn.
Bladwijzer en Grijzemassa jullie hebben ook gelijk. Het was af en toe pokkeweer in die dagen. En inderdaad kan daar het weer omslaan heel anders dan hier.
Of het zo was dat er helemaal niet gezocht kon worden betwijfel ik maar dat is mijn persoonlijke mening.
nu weer lief doen![]()
dronken koffieplukkers op pianista pad 1 april waren ook onzin,quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:22 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar onzin. Foto's van mooi weer zijn van eind januari. Foto's bij artikelen en verklaringen van mensen die er waren tijdens de zoektocht bewijzen dat het noodweer was, in het gebied waar gezocht werd.![]()
![]()
O? en je had me nog zo bedankt voor de link daarvan daar had je om gevraagd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
dronken koffieplukkers op pianista pad 1 april waren ook onzin,![]()
yep en bleek onzinquote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:26 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
O? en je had me nog zo bedankt voor de link daarvan daar had je om gevraagd.![]()
![]()
grappig toch:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:28 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
En je was zo blij met de linkje hebt het daarna nog een paar keer aangehaald in de discussie
1 het was onzin en je wist het dus je bent aan het trollen
2 het was onzin en je wist het niet, en dat maakt niet uit want niemand hier stond op 1 april op de pianista met K&L
Ach, ik ben zo positief![]()
Nee hoor het was geen onzin maar jij weet dat nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
grappig toch:
1 het was onzin en je wist het dus je bent aan het trollen
2 het was onzin en je wist het niet, en dat maakt niet uit want niemand hier stond op 1 april op de pianista met K&L
Ach, ik ben zo positief![]()
Ja, zeg, waar gaat dit Vanish-gevecht nu weer over? Die dronken plukkers hoorde ik van ootje als feit. Is dat nu wel of niet waar?
En de tweede vraag; hebben ze een beetje wiet om gezellig wat bij te keuvelen?The only limit is your own imagination
Ik betwijfel of dit zin heeft Mata plaatst een bericht en Ootje kapt het gelijk weer af.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:18 schreef jackie12 het volgende:
nu weer lief doen
Er is hier al een gele kaart voor.
Ik hoop dat zij zich kunnen gedragen als volwassen mensen.![]()
Ja, ik was er na het posten van mijn uitleg ook niet meer zo van overtuigd als een uur eerder. xD Maar het leek me inderdaad te onbelangrijk om er verder over na te denken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:31 schreef Perico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of heeft versie 1 van de foto gelijk, die zegt dat Kris op de rots stond om 19:54:00 en juist terugliep?
Dat het waarschijnlijk maar om een Class 2 of 4 kaartje gaat, is m.i. wel belangrijk(er)!![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:54 schreef El_Matador het volgende:
Ja, zeg, waar gaat dit Vanish-gevecht nu weer over? Die dronken plukkers hoorde ik van ootje als feit. Is dat nu wel of niet waar?
En de tweede vraag; hebben ze een beetje wiet om gezellig wat bij te keuvelen?oordeel zelf, dit is de bron.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:14 schreef bladwijzer het volgende:
@ootjekatootje
It is common to find bars in large communities inside the Comarca. The men and some women drink excessively, though the cultural celebrations accompanying drinking are dying out. This also is happening in areas where the Ngäbes work outside of the Comarca, especially on weekends after paydays.
http://www.hablayapanama.(...)t-2-social-problems/![]()
Het blijft een schatting voor ieder van ons. Ik heb de indruk dat de plek op de mirador een wat ronde vorm heeft. Maar het heeft ook ahw verdiepinkjes etc.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nog een voor jou. Aangenomen dat de Mirador van noord naar zuid inderdaad 12 meter lang/breed/whatever is.
De achtergronden van de foto's van Lisanne laten zien dat de hoek tussen de beelden ongeveer 90 á 100 graden is. Lisanne groot grofweg naar het zuiden, Lisanne klein naar het oosten.
Hoe aannemelijk is het dan dat dat die locaties 12 meter uit elkaar liggen. Ik zou zeggen eerder de helft.
Bij het testje van gisteravond heb ik 9m afgelegd op vlakke grond. Mijn dochter moest 2x richten met camera, zonder rekening te houden met ondergrond, achtergornd, panorama. Dat heeft 14 seconden in beslag genomen.
Lisanne zou een volleysprint moeten hebben ingezet en fotografe Kris zou ook razendsnel moeten hebben geageerd. Stel je voor: je hebt een steile klim achter de rug, het laatste stuk naar de mirador is kei-steil volgens verschillende beschrijvingen. Eenmaal op de top/mirador sprinten ze (Lisanne) van rechts naar links, ze hebben haast (waarvoor?) om binnen 6 seconden een foto te maken. Dat vind ik al raar. Plus, als je naar de lucht kijkt, sluiten die 2 foto's niet op elkaar aan. De wolken van 500 zijn dicht en ondoorzichtig, de wolken a/d linkerkant van 499 zijn doorzichtig.
Een aantal posts geleden heb ik verteld dat ik een paar maanden geleden deze 2 foto's aan iemand heb laten zien die bijna zijn hele leven in costa rica woont. Hij hiket veel in de cordillera van Talamanca voor zijn werk. Hij kent het klimaat en het weer maar al te goed, hij is ervan afhankelijk. Hij had wel van de vermissing van K&L gehoord, maar nooit foto's van gezien of opgezocht. Zijn eerste reactie bij het zien van 499+500: daar zitten geen 6 seconden tussen. Het moet langer zijn.![]()
De vertaling is niet goed. Er staat: hoewel het niet regende, moesten we rekening houden met .... natte ondergrondquote:Op maandag 18 mei 2015 23:19 schreef bladwijzer het volgende:
Deze foto toont wat moest gaan in helemaal, modder, vochtigheid en hoewel het regende,![]()
Dit klopt helemaal. Volgens de berichten zou er idd noodweer geweest zijn eerste helft januari. Voornamelijk ook heel veel wind.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:03 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Op 19 januari ging misión Culebra van start. Aan de foto's te zien was het toen rustig weer. En de rio Culebra stond niet hoog.![]()
Sorry maar dit heb ik niet geschreven, je hebt mijn bericht verquote graag de originele post dan kan ik reagerenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:42 schreef RapaNui het volgende:
[..]
De vertaling is niet goed. Er staat: hoewel het niet regende, moesten we rekening houden met .... natte ondergrond![]()
Dit is niet tegen jou Bladwijzerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:17 schreef bladwijzer het volgende:
bij die eerste foto staat ook dat alles een modderboel was en ze regelmatig ver in de modder wegzakten, zou dat door het slechte weer van de weken daarvoor komen misschien?, maar dat men het een modderboel vindt:
Het verbaast mij. Modderboel. Bij dit soort hikes, in centraal amerika, moet je rekening houden met een modderboel. Dat hoort erbij. Als je er niet tegen kan, dan blijf je maar thuis. Je moet ervan uitgaan dat je tot je knie in de modder weg kunt zakken. Dat is heel normaal. Gewone hiking schoenen zijn er niet tegen bestand. Het beste schoeisel is nog altijd regenlaarzen van rubber, tot aan de knie.
Kijk goed naar de foto's: locals dragen regenlaarzen. Ze zijn zeer effectief, waterdicht, geven steun aan je onderbeen, etc. Alleen de profs zoals Sinproccers zie ik in ander schoeisel lopen. De keren dat ik naar Latijnsamerika ben gegaan heb ik altijd mijn regenlaarzen meegenomen (met goed profiel). Ik heb zelfs een keer met mijn regenlaarzen aan, in het vliegtuig gezeten, omdat ze niet meer in mijn koffer pasten. Ik werd natuurlijk nagekeken, het zag er niet uit, maar ja.![]()
Dank Perico voor je collage (mijn bewoording).quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:31 schreef Perico het volgende:
Als Kris terug zou hebben gelopen, dan zou ze niet met haar rug naar de fotograaf hebben gestaan in 507?
Opvallend:
Het verschil in lengte van de schaduwen van Kris valt me nu wel op. Op de rots (508) is haar schaduw veel langer dan die op het pad (507)!?! Zien anderen dit ook?![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:21 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dank Perico voor je collage (mijn bewoording).
Als Kris terug zou hebben gelopen, dan zou ze niet met haar rug naar de fotograaf hebben gestaan in 507?
Opvallend:
Het verschil in lengte van de schaduwen van Kris valt me nu wel op. Op de rots (508) is haar schaduw veel langer dan die op het pad (507)!?! Zien anderen dit ook?
Ik denk dat ze wegliep van de camera, 8 seconden blijkt me redelijk. Ze poseert niet op de tweede foto, maar kijk om.
edit: over die schaduw bij de voorste kris, ik denk dat perico je hier beter een antwoord op kan geven![]()
Ik bedoel dat het niet te doen is om reageren als je eigen posts aangepast worden wat tekst betreft.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:09 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dit is niet tegen jou Bladwijzer, maar dat men het een modderboel vindt:
Het verbaast mij. Modderboel. Bij dit soort hikes, in centraal amerika, moet je rekening houden met een modderboel. Dat hoort erbij. Als je er niet tegen kan, dan blijf je maar thuis. Je moet ervan uitgaan dat je tot je knie in de modder weg kunt zakken. Dat is heel normaal. Gewone hiking schoenen zijn er niet tegen bestand. Het beste schoeisel is nog altijd regenlaarzen van rubber, tot aan de knie.
Kijk goed naar de foto's: locals dragen regenlaarzen. Ze zijn zeer effectief, waterdicht, geven steun aan je onderbeen, etc. Alleen de profs zoals Sinproccers zie ik in ander schoeisel lopen. De keren dat ik naar Latijnsamerika ben gegaan heb ik altijd mijn regenlaarzen meegenomen (met goed profiel). Ik heb zelfs een keer met mijn regenlaarzen aan, in het vliegtuig gezeten, omdat ze niet meer in mijn koffer pasten. Ik werd natuurlijk nagekeken, het zag er niet uit, maar ja.
Waarom quote je niet gewoon dat is veel duidelijker.
Het gaat hier niet om toeristen die geen ervaring hebben met hiken in dat soort gebieden.
Het was een modderboel, de hele route als gevolg van het slechte weer in de 1e helft van januari.
Er is geen vertaal fout, als jij die wel ziet zet de tekst dan letterlijk hier neer ajb?![]()
ze zijn op 14 jan pas gaan zoekenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:26 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet te doen is om reageren als je eigen posts aangepast worden wat tekst betreft.
Waarom quote je niet gewoon dat is veel duidelijker.
Het gaat hier niet om toeristen die geen ervaring hebben met hiken in dat soort gebieden.
Het was een modderboel, de hele route als gevolg van het slechte weer in de 1e helft van januari.
Er is geen vertaal fout, als jij die wel ziet zet de tekst dan letterlijk hier neer ajb?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Ja het gecombineerde team van Fvd G met het speurhondenteam samen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:29 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ze zijn op 14 jan pas gaan zoeken
F vd G was op 6 januari al in Boquete en was van plan om met zijn team, o.a. met plaatselijke gidsen, alvast te beginnen,. Dat is ernstig belemmerd door storm en regen in het zoekgebied, dat tot na half januari heeft geduurd. Misschien heeft het hondenteam nog 1 of 2 dagen redelijk weer gehad maar toen was F al weer naar huis.![]()
Ik lees dat anders:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:29 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ze zijn op 14 jan pas gaan zoeken
http://www.nrc.nl/handels(...)nama-om-kris-1455605
"12 JANUARI 2015
Een team met speurhonden en begeleiders uit Nederland is zondag lokale tijd in Panama voor de tweede keer de jungle ingegaan om te zoeken naar meer stoffelijke resten van de omgekomen meisjes Lisanne Froon en Kris Kremers. Dat heeft de stichting Reddingshonden RHWW maandag gemeld. De zes honden met zes begeleiders zijn zaterdag vertrokken en hebben zich aangesloten bij een Panamees zoekteam en drie Nederlandse experts. Onder hen is forensisch patholoog Frank van de Goot. De Nederlandse experts waren al eerder op pad gegaan. Het speurhondenteam zocht vorig jaar ook al, zonder resultaat. (ANP)"
Zaterdag was het de 6e januari. En zondag de 7e de jungle in dus.
[ Bericht 1% gewijzigd door agter op 19-05-2015 09:48:23 ]Make my day!![]()
Hier is je hele post #143. De NLsevertaling klopt dus niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:19 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Jullie hebben vergeten deze er bij te zetten, de eerste foto van dat album
Deze foto toont wat moest gaan in helemaal, modder, vochtigheid en hoewel het regende, deze plek is zeer natte, vanaf het begin tot het einde, soms ligt begraven tot aan onze knieën, anderen ontwijken en het springen zelfs onder laden, om te voorkomen vallen in de modder.
[ afbeelding ]
[ Bericht 1% gewijzigd door RapaNui op 19-05-2015 09:42:09 ]![]()
Heb ik niet gedaan, zie hierboven. En mijn post#286 is een reactie op post#201 van jou.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:26 schreef bladwijzer het volgende:
Ik bedoel dat het niet te doen is om reageren als je eigen posts aangepast worden wat tekst betreft.![]()
Ik had de Nederlandse vertaling er ook niet bij gezet, zoals jij mijn post verquote lijkt dat dan wel zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:34 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Hier is je hele post. De NLsevertaling klopt dus niet.
Ik kijk nooit naar de Nederlandse vertaling ik lees gewoon de Spaanse tekst.
Er staat dat het de hele weg een modderboel was, in tegenstelling tot wat anderen hier beweren dat het tijdens die hike overal droog was.![]()
en een beetje modder is heel erg ?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:45 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ik had de Nederlandse vertaling er ook niet bij gezet, zoals jij mijn post verquote lijkt dat dan wel zo.
Ik kijk nooit naar de Nederlandse vertaling ik lees gewoon de Spaanse tekst.
Er staat dat het de hele weg een modderboel was, in tegenstelling tot wat anderen hier beweren dat het tijdens die hike overal droog was.
wat wil je nou precies zeggen ?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Op de FB foto's liggen ze met t-shirts aan in het gras, te rusten. Zo nat is het dus niiet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:47 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en een beetje modder is heel erg ?
wat wil je nou precies zeggen ?![]()
Nee, in de tropen droogt het nooit op.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op de FB foto's liggen ze met t-shirts aan in het gras, te rusten. Zo nat is het dus niiet.
The only limit is your own imagination
ik denk dat het geen moer uitmaakt modder of niet"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: