iddquote:Op maandag 18 mei 2015 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
en de ondergrond, dat vergeet iedereen.
dat komt gewoon uit een filmpjequote:
FvdG zei dat het weer slecht was, ook geen foto's van. Wel dat het die dagen zowel voor als achter de cd droog en goed was.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:03 schreef agter het volgende:
[..]
Ben je er geweest?
FvdG wel. En die maakte deze foto's.
De conclusie die ik trek is dat jij een belazerd slechte volleyballer zou zijn. Moest je misschien ook een zuurstoftank en infuus mee verplaatsen? Of stond je stoel nog op de handrem?quote:
kan dit via dm ? thanksquote:Op maandag 18 mei 2015 22:10 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De conclusie die ik trek is dat jij een belazerd slechte volleyballer zou zijn. Moest je misschien ook een zuurstoftank en infuus mee verplaatsen? Of stond je stoel nog op de handrem?
Correct. In het bijzonder: uit het filmpje van RTL-LN toen FvdG zijn verhaal daar deed.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat komt gewoon uit een filmpje
wat het FvdG daarmee te maken ?
Heeft FvdG gezegd dat ze daar in gevallen zijn ?
en jij legt dan een soort verband tussen die plek en FvdG ?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:14 schreef agter het volgende:
[..]
Correct. In het bijzonder: uit het filmpje van RTL-LN toen FvdG zijn verhaal daar deed.
BNW / Kris & Lisanne #178 - de val
Post 9.
En wat was jouw woonkamer record? Misschien moest ze over de salontafel heen, Lisanne moest ook omhoog en omlaagquote:Op maandag 18 mei 2015 22:10 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De conclusie die ik trek is dat jij een belazerd slechte volleyballer zou zijn. Moest je misschien ook een zuurstoftank en infuus mee verplaatsen? Of stond je stoel nog op de handrem?
Wel als die foto's getoond worden bij zijn verhaal, door hem verteld.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:16 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en jij legt dan een soort verband tussen die plek en FvdG ?
dan maak je toch een cruciale denk fout jmoquote:Op maandag 18 mei 2015 22:17 schreef agter het volgende:
[..]
Wel als die foto's getoond worden bij zijn verhaal, door hem verteld.
idd, ik ben van rechts naar links gelopen, zónder volleybalquote:Op maandag 18 mei 2015 22:10 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Bewezen genoeg voor de ouders, dunkt me.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dan maak je toch een cruciale denk fout jmo
ook de naam "de val" lijkt me nog lang niet bewezen
alles wijst nu op heel iets anders
bewezen genoeg voor de ouders dat ze daar gevallen zijn ?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:22 schreef agter het volgende:
[..]
Bewezen genoeg voor de ouders, dunkt me.
Dat jij er privé een andere mening op na houdt, mag je zelf weten.
wat een onzin.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:22 schreef agter het volgende:
[..]
Dan ben je metquote:Op maandag 18 mei 2015 22:20 schreef RapaNui het volgende:
[..]
idd, ik ben van rechts naar links gelopen, zónder volleybal
Perico, bestaan er fototoetellen waarbij dit probleem zich voordoet?quote:Op maandag 18 mei 2015 16:02 schreef Perico het volgende:
Ja ootje we zullen moeten uitzoeken of die cameratijd misschien afwijkt van de realtime stopwatchtijd bij het nemen van vele foto's achter elkaar. Of dan mogelijk de tijd wat bevriest.
Indien dat niet zo is, blijft zes seconden inderdaad moeilijk te bevatten, met al die handelingen.
Ik denk dat je hier een denkfout maakt, elke zaak krijgt een bepaalde hoeveelheid tijd en aandacht en indien nodig een financiële bijdrage.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:22 schreef agter het volgende:
[..]
Gynaika, suddenquote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan ben je met
• ootje
• Stacey
• Jackie ?
• Tony
nr. 5 die vind dat het nu vaststaat dat de fototijden niet kunnen kloppen.
Als we er van uit mogen gaan dat we dit topic niet doen om gelijk te krijgen maar om gelijk te hebben dan moeten jullie deze conclusie ook kenbaar maken aan de buitenwereld.
Die heb ik nog nooit op iets verstandigs kunnen betrappen maar goed, nr. 6 zelfsquote:
Nogmaals goed werk heeft tijd nodig en sommige zaken gaan niet via het openbare fokquote:Op maandag 18 mei 2015 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan ben je met
• ootje
• Stacey
• Jackie ?
• Tony
nr. 5 die vind dat het nu vaststaat dat de fototijden niet kunnen kloppen.
Als we er van uit mogen gaan dat we dit topic niet doen om gelijk te krijgen maar om gelijk te hebben dan moeten jullie deze conclusie ook kenbaar maken aan de buitenwereld.
Dit soort opmerkingen maken je een minderwaardig persoon, waarom zeg je dit?quote:Op maandag 18 mei 2015 22:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit op iets verstandigs kunnen betrappen maar goed, nr. 6 zelfs
ja wat een mafketel pfftquote:Op maandag 18 mei 2015 22:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen maken je een minderwaardig persoon, waarom zeg je dit?
de complete achtergrond is ook andersquote:Op maandag 18 mei 2015 22:32 schreef ToniB het volgende:
Het is niet alleen de stand van de zon dat vreemd is aan beide foto's. Ook de kleuren zijn heel anders en bij de foto met duimen is het veel heiiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |