abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152737864
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:44 schreef marsan het volgende:

[..]

Dat jij me hier nooit gezien hebt, zegt mss iets over je waarnemingsvermogen.
Je bent me in ieder geval nooit opgevallen.

Voor mij persoonlijk was dit misschien wel de eerste ontdekking van het afgelopen jaar die "bewezen" niet klopt.
Tuurlijk zijn er heel veel eigenaardigheden waarvan ik zeg: klopt niet. Maar bewijs ze maar.
De 6 seconden is voor mij het eerste echte houvast dat ik zeg. NEE kan niet.

Dat er dan vervolgens uit het niets zomaar nieuwe gezichten komen zoals jij vind ik opvallend. Niet gister , niet eergister maar juist vandaag.
Valt me gewoon op.

Maar ik vind het prima. Hoop dat je hier vaak zult zijn en meedenkt
  dinsdag 19 mei 2015 @ 01:49:15 #252
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152737865
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:42 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Het gaat niet over meningen maar over feiten. Ik heb zelf roen F vd G in Boquete was de nieuwsberihten op de voet gevolgd en diverse links geplaatst over het noodweer in Boquete en Bocas. Je hebt het mis, heeft niets met meningen te maken.

Praat niet voor mij als je het over trollen hebt, want die zie ik niet. Wel terecht kritische posts als er dingen geplaatst worden die niet kloppen.
Wie bepaald hier wat niet klopt? De foto van 22/23 januari van de "slangenrivier" zegt meer dan 1000 woorden over het weer in Boquete of Bocas. En als je het hier niet mee eens bent prima, wat maakt mij dat uit.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 01:49:35 #253
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152737872
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:44 schreef marsan het volgende:

[..]

Dat jij me hier nooit gezien hebt, zegt mss iets over je waarnemingsvermogen.

Even snel teruggezocht, maar postte hier iig al in topic nr 25 uit deze reeks
Je bent hier best vaak.
pi_152737896
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 22:30 schreef ootjekatootje het volgende:
goed werk heeft tijd nodig en sommige zaken gaan niet via het openbare fok
Een huisvrouwenexpeditie?

*opent alvast een nieuw verdwaaltopic*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 19 mei 2015 @ 01:52:54 #255
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152737914
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een huisvrouwenexpeditie?

*opent alvast een nieuw verdwaaltopic*
ja, we gaan naar de markt in Boquete op dinsdag.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 01:53:41 #256
261630 marsan
"D'oh!"
pi_152737923
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:49 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Je bent me in ieder geval nooit opgevallen.

Voor mij persoonlijk was dit misschien wel de eerste ontdekking van het afgelopen jaar die "bewezen" niet klopt.
Tuurlijk zijn er heel veel eigenaardigheden waarvan ik zeg: klopt niet. Maar bewijs ze maar.
De 6 seconden is voor mij het eerste echte houvast dat ik zeg. NEE kan niet.

Dat er dan vervolgens uit het niets zomaar nieuwe gezichten komen zoals jij vind ik opvallend. Niet gister , niet eergister maar juist vandaag.
Valt me gewoon op.

Maar ik vind het prima. Hoop dat je hier vaak zult zijn en meedenkt
Dat zeg ik. Het zegt dus iets over je waarnemingsvermogen. Feitelijk was het namelijk onjuist wat je zei.

En van de week heb ik hier ook gepost. Het is dus niet zo dat ik alleen een paar 100 topics terug heb gepost.
Even teruggekeken, maar was hier al in topic 25.

En 6 seconden is echt ruim zat qua tijd. op die foto met de duimen doet ze niet veel om te poseren. Gewoon 2 duimen omhoog. Dat is een fractie van een seconde. Aflegen van de afstand, is een paar sec. tijdens het lopen trek je t shirtje recht. Als ze dat al heeft gedaan. haar even snel.
Handelingen die niet los na elkaar worden uitgevoerd, maar gelijktijdig.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_152737934
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 00:06 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, stond uitgebreid in een van de topics. Met schadefoto's erbij.
Deze waarschijnlijk.
http://translate.google.n(...)23833569&prev=search
  dinsdag 19 mei 2015 @ 01:55:25 #258
261630 marsan
"D'oh!"
pi_152737935
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je bent hier best vaak.
Ik ben hier inderdaad vrij vaak. Maar niet constant. Kan zijn dat ik er weken niet ben om er vervolgens weer een tijd wel te zijn. Maar heeft ook wel te maken met ontwikkelingen.
Als er een tijd niets is, post ik niet snel.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_152737966
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef ootjekatootje het volgende:

Beetje loos roepen zonder feiten, jammer.
Ga nu eens 6 minuten voor de spiegel staan, ok?

quote:
edit:
ik erger me ook kapot aan roepers zonder bronnen, die al bij voorbaat blaten dat Boquete veilig is. Geen bronnen en links van anderen lezen maar dan wel een mening geven.
Bronnen staan in de OP.

Jij hebt een heel ander idee van "veilig" dan wie dan ook in Panama.

Luister ook nog eens naar "Benefits of retiring in [Boquete, ] Panama".
Die man woont daar maar is misschien niet zo'n goede bron als de spange speurders alhier. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 19 mei 2015 @ 02:00:37 #260
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152737978
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Bronnen staan in de OP.

Die man woont daar maar is misschien niet zo'n goede bron als de spange speurders alhier. :')
:7 yep en jij een bord voor de kop
pi_152737987
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 23:44 schreef agter het volgende:

[..]

Is vaker zo in bergachtig gebied. Wolken stijgen op bij de bergen en lozen dan hun water. Even verderop hoef je daar niets van te merken.
Zo'n tabel hoeft niet zoveel te zeggen over wat er 500 meter verderop in de bergen gebeurt.

Totdat het water komt.
True dit.

Groetjes, een bergbewoner.

pi_152738011
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:53 schreef marsan het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Het zegt dus iets over je waarnemingsvermogen. Feitelijk was het namelijk onjuist wat je zei.

En van de week heb ik hier ook gepost. Het is dus niet zo dat ik alleen een paar 100 topics terug heb gepost.
Even teruggekeken, maar was hier al in topic 25.

En 6 seconden is echt ruim zat qua tijd. op die foto met de duimen doet ze niet veel om te poseren. Gewoon 2 duimen omhoog. Dat is een fractie van een seconde. Aflegen van de afstand, is een paar sec. tijdens het lopen trek je t shirtje recht. Als ze dat al heeft gedaan. haar even snel.
Handelingen die niet los na elkaar worden uitgevoerd, maar gelijktijdig.
Test het maar eens thuis. Gaat je niet lukken.
Hoef je nog niet eens je shirt recht te trekken of je haar de andere kant op te gooien. Wandel gewoon eens een meter of 9 van A naar B.
En excuses. Je bent me niet eerder opgevallen
pi_152738033
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wie bepaald hier wat niet klopt? De foto van 22/23 januari van de "slangenrivier" zegt meer dan 1000 woorden over het weer in Boquete of Bocas. En als je het hier niet mee eens bent prima, wat maakt mij dat uit.
Maar Ootje, je leest tocht de krantenartikelen over het weer ter plaatse, Boquete en Bocas del Toro.
Frank die zegt dat het heel slecht weer is en die zoektocht was niet op 22/23 januari.
Die was van 6 januari, toen Frank in Boquete aankwam tot uiterlijk 20 januari.
Maar Frank was al eerder naar huis gegaan ivm met zijn strakke tijdschema. De zoekaktie was oorspronkelijk een week eerder gepland maar uitgesteld en het was voor Frank niet mogelijk om zijn schema aan te passen. Daarom was hij er eerder en ging ook eerder weg.

Rivieren in een berggebied kunnen door zware regenval plotseling enorm aanzwellen en ook heel snel weer inkrimpen, wist je dat net? Er is geen reden om aan de verklaring van Frank te twijfelen dat het heel slecht weer was, je kunt het ook lezen in het twitterverslag van Jerom van Passel en in de plaatselijke media.
pi_152738054
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 01:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Bronnen staan in de OP.

Ken jij halfthrottle?
Ik wel. (Een beetje)
Woonde in David niet in Boquete.
Al lang weer terug in de States
Zijn maat die voor hem rijdt ook mee gesproken.

Panama is erg veranderd.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 02:09:03 #265
261630 marsan
"D'oh!"
pi_152738058
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 02:03 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Test het maar eens thuis. Gaat je niet lukken.
Hoef je nog niet eens je shirt recht te trekken of je haar de andere kant op te gooien. Wandel gewoon eens een meter of 9 van A naar B.
En excuses. Je bent me niet eerder opgevallen
Het lukt me wel. En echt makkelijk. Zonder te rennen.
Haar en shirtje zie ik als dingen die je doet tijdens het verplaatsen. Dat kost minimale extra tijd. De afstand afleggen is geen moeite.

Je moet trouwens sowieso oppassen met je eigen bevindingen of je iets wel of niet kunt gelijk te trekken met wat zij zouden kunnen.
Als ik t kan wil het niet zeggen dat zij dat konden. Het zegt mij alleen dat het wel mogelijk is. Dat het jou niet lukt moet ook niet zeggen dat het niet kan.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 02:12:02 #266
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152738079
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 02:05 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Maar Ootje, je leest tocht de krantenartikelen over het weer ter plaatse, Boquete en Bocas del Toro.
Frank die zegt dat het heel slecht weer is en die zoektocht was niet op 22/23 januari.
Die was van 6 januari, toen Frank in Boquete aankwam tot uiterlijk 20 januari.
Maar Frank was al eerder naar huis gegaan ivm met zijn strakke tijdschema. De zoekaktie was oorspronkelijk een wwek eerder gepland maar uitgesteld en het was voor Frank niet mogelijk om zijn schema aan te passen. Daarom was hij er eerder en ging ook eerder weg.

Rivieren in een berggebied kunnen door zware regenval plotseling enorm aanzwellen en ook heel snel weer inkrimpen, wist je dat net? Er is geen reden om aan de verklaring van Frank te twijfelen dat het heel slecht weer was, je kunt het ook lezen in het twitterverslag van Jerom van Passel en in de plaatselijke media.
Nou dan verschillen wij goed van mening, wat heeft dat tripje gekost? Met zijn waarschijnlijk/misschien/mogelijk. Nog geen goede foto van een mogelijke kloof.
Mata had nog meer kunnen doen. Noodweer? 3 weken lang? En op 22 januari zo'n rustig riviertje?
Wanneer zwelt die rivier dan op tot chaos? Niet na noodweer van 3 weken begrijp ik.
De eerste club vertrok op 6 januari en de laatste kwamen terug op 22 januari.
En dan niet in de gelegenheid zijn om 2/3 dagen goed te zoeken?

Jij gelooft maar wat jij wilt, ik geloof er geen bal van.
pi_152738088
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 02:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

:7 yep en jij een bord voor de kop
Zometeen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

dinsdag 19 mei 2015 @ 02:14:47 #268
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152738096
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 02:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zometeen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou, smakelijk!
pi_152738117
Ik zal even de vredestichter zijn.
Ootje je hebt helemaal gelijk. Hoeveel foto's hebben we al gezien waarop het weer goed is, de rivieren laag en mensrn zelfs aan het zonnen zijn.
Bladwijzer en Grijzemassa jullie hebben ook gelijk. Het was af en toe pokkeweer in die dagen. En inderdaad kan daar het weer omslaan heel anders dan hier.

Of het zo was dat er helemaal niet gezocht kon worden betwijfel ik maar dat is mijn persoonlijke mening.

nu weer lief doen
pi_152738144
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 02:18 schreef jackie12 het volgende:
Ik zal even de vredestichter zijn.
Ootje je hebt helemaal gelijk. Hoeveel foto's hebben we al gezien waarop het weer goed is, de rivieren laag en mensrn zelfs aan het zonnen zijn.
Bladwijzer en Grijzemassa jullie hebben ook gelijk. Het was af en toe pokkeweer in die dagen. En inderdaad kan daar het weer omslaan heel anders dan hier.

Of het zo was dat er helemaal niet gezocht kon worden betwijfel ik maar dat is mijn persoonlijke mening.

nu weer lief doen
Sorry hoor maar onzin. Foto's van mooi weer zijn van eind januari. Foto's bij artikelen en verklaringen van mensen die er waren tijdens de zoektocht bewijzen dat het noodweer was, in het gebied waar gezocht werd.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 02:24:40 #271
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152738162
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 02:22 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Sorry hoor maar onzin. Foto's van mooi weer zijn van eind januari. Foto's bij artikelen en verklaringen van mensen die er waren tijdens de zoektocht bewijzen dat het noodweer was, in het gebied waar gezocht werd.
dronken koffieplukkers op pianista pad 1 april waren ook onzin, :7
pi_152738172
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 02:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

dronken koffieplukkers op pianista pad 1 april waren ook onzin, :7
O? en je had me nog zo bedankt voor de link daarvan daar had je om gevraagd.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 02:27:23 #273
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152738176
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 02:26 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

O? en je had me nog zo bedankt voor de link daarvan daar had je om gevraagd.
yep en bleek onzin :7
pi_152738181
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 02:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

yep en bleek onzin :7
En je was zo blij met de link :) je hebt het daarna nog een paar keer aangehaald in de discussie
  dinsdag 19 mei 2015 @ 02:29:17 #275
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_152738189
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 02:28 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

En je was zo blij met de link :)
yep en sloeg nergens op, maar ik ben zo'n positief mens. Dus nogmaals bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')