Maar als er 12 meter én uren verschil tussen de foto's zit... dat is toch nooit te verklaren zonder ingrijpen op de camera?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zoals al 10 keer gemeld hier, goed werk heeft tijd nodig. Wat zijn jullie ongeduldig, neem een voorbeeld aan Copycat, die heeft als het goed is net de plissi gebeld.
tussen de 2 foto's zit 2 a 3 uur verschilquote:Op maandag 18 mei 2015 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar als er 12 meter én uren verschil tussen de foto's zit... dat is toch nooit te verklaren zonder ingrijpen op de camera?
Zelfs al is er die vertraging die Jackie verder wil onderzoeken dan verklaart dat NOOIT dat de zon blijkbaar ineens uit een andere kant schijnt.
Mss zinvol, mochten jullie misdrijfdenkers dat nog niet gedaan hebben, om het daar onderling eens over te hebben. Wat willen jullie doen als je alles driedubbel gechecked hebt, en jullie blijven overtuigd van dit 'bewijs'?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, dat zou Imo de laatste stap zijn. Eerst zeker zijn en checken.
Ben ik met je eens, zo zoek ik ook nog na een verklaring voor de 13:37 op 5 april en 13:37 op 6 april, K&L hadden geen horloge en telefoon stond tussendoor uit.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar als er 12 meter én uren verschil tussen de foto's zit... dat is toch nooit te verklaren zonder ingrijpen op de camera?
Zelfs al is er die vertraging die Jackie verder wil onderzoeken dan verklaart dat NOOIT dat de zon blijkbaar ineens uit een andere kant schijnt.
quote:Op maandag 8 september 2014 18:30 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Even een overzicht gemaakt op basis van enkel de tijdstippen:
04:50 - 5 april - telefoon aangezet en meteen weer uitgezet. (= Samsung Lisanne)
05:00 - 5 april - batterij van de telefoon is op (= Samsung Lisanne)
06:58 - 2 april - 112 oproep in het belregister. Telefoon na 36 sec. uitgeschakeld. (= Samsung Lisanne)
08:14 - 2 april - foto van het telefoonscherm (= iPhone Kris)
09:32 - 3 april - stroom vd telefoon ingeschakeld (= iPhone Kris)
09:33 - 3 april - oproep naar 911 (= iPhone Kris)
10:16 - 4 april - telefoon aan en weer uitgezet (= iPhone Kris)
10:26 - 6 april - telefoon aangezet - geen pin/code ingevoerd (?) (= iPhone Kris)
10:27 - 6 april - telefoon uitgezet (= iPhone Kris)
10:50 - 5 april - telefoon aangezet (= iPhone Kris)
10:51 - 5 april - telefoon uitgezet (= iPhone Kris)
10:51 - 11 april- telefoon aangezet - geen pin/code ingevoerd (?) (= iPhone Kris)
10:53 - 2 april - telefoon aangezet. Oproep naar 112 & 911. (= Samsung Lisanne)
11:56 - 11 april- telefoon aangezet (geen oproepen gedaan) (= iPhone Kris)
13:37 - 5 april - telefoon aan/uitgezet (geen oproepen gedaan) (= iPhone Kris)
13:37 - 6 april - telefoon aangezet (geen oproepen gedaan) (= iPhone Kris)
13:38 - 6 april - telefoon uitgezet (= iPhone Kris)
13:42 - 4 april - telefoon uitgezet (geen oproepen gedaan) (= iPhone Kris)
13:50 - 3 april - telefoon aangezet. Geen oproepen. Na 50 sec. telefoon uitgezet. (= Samsung Lisanne)
13:56 - 2 april - telefoon aangezet. Oproep naar 112 & 911. Mogelijk verbinding met netwerk (??) (= Samsung Lisanne)
16:00 - 3 april - telefoon is actief/aan (?) (= iPhone Kris)
16:19 - 3 april - telefoon aangezet (geen oproepen gedaan). (= Samsung Lisanne)
16:39 - 1 april - noodoproep 112 (= iPhone Kris)
16:51 - 1 april - 112 oproep in het belregister. (= Samsung Lisanne)
Het tijdblok tussen 10:16 tot 10:53 uur en die van van 13:37 tot 13:56 uur zijn enigszins opvallend.
Ja, daar valt een vertraging in de camera van een paar seconden bij in het niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
tussen de 2 foto's zit 2 a 3 uur verschil
dus er is meer aan de hand geweest
Ik twijfel over de zon maar dat valt hier niet te bewijzen omdat er ook mensen zijn die zeggen dat dat wel kan.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
mensen zijn die zeggen dat dat wel kan .quote:Op maandag 18 mei 2015 21:10 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik twijfel over de zon maar dat valt hier niet te bewijzen omdat er ook mensen zijn die zeggen dat dat wel kan.
De uren verschil valt dus niet te bewijzen.
Wat voor mij wel bewezen is vandaag is dat de 6 seconden niet kunnen.
Nu moet er gechecked worden of er een vertraging kan zitten in de fotocamera zoals Perico zei en, we moeten checken of de 6 seconden in het NFI-rapport juist is en niet per ongeluk 1 minuut 6 sec bijvoorbeeld
6 seconden 12 meter (als die aanname klopt)quote:Op maandag 18 mei 2015 21:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
mensen zijn die zeggen dat dat wel kan .
wie zegt dat dan ? ik hoor niemand
ja ze stonden op een hardloopbaan. Je vergeet haar pose en de ondergrondquote:Op maandag 18 mei 2015 21:17 schreef agter het volgende:
[..]
6 seconden 12 meter (als die aanname klopt)
= 60 seconden 120 meter
= per uur 7,2 km.
(Klopt dat?)
Vind ik niet echt snel voor 12 meter.
waarom zou als je als je 2 foto's wil maken 12 meter naar links willen verplaatsen ?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:17 schreef agter het volgende:
[..]
= 60 seconden 120 meter
= per uur 7,2 km.
(Klopt dat?)
En kijk waar ze zou moeten staan, tussen het hoge gras naast de rode struik, bij de boomstronk.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waarom zou als je als je 2 foto's wil maken 12 meter naar links willen verplaatsen ?
waar de achtergrond ook veel minder mooi is ?
Diezelfde vraag zou je ook anders kunnen stellen: waarom een tweede foto maken op de terugweg als je er al 1 hebt van de heenweg. Terwijl de achtergrond op de eerste toch al mooier is.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waarom zou als je als je 2 foto's wil maken 12 meter naar links willen verplaatsen ?
Omdat je een oceaan mist? Door de wolken, in de hoop dat die erna op de terugweg beter is?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:26 schreef marsan het volgende:
[..]
Diezelfde vraag zou je ook anders kunnen stellen: waarom een tweede foto maken op de terugweg als je er al 1 hebt van de heenweg. Terwijl de achtergrond op de eerste toch al mooier is.
Dat is hetzelfde antwoord wat je dus ook kunt geven op de vraag waar ik op antwoordde.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Omdat je een oceaan mist? Door de wolken, in de hoop dat die erna op de terugweg beter is?
Of je luistert nietquote:Op maandag 18 mei 2015 21:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
mensen zijn die zeggen dat dat wel kan .
wie zegt dat dan ? ik hoor niemand
Wacht ff... het bewijs is toch juist gebaseerd op die 12 meter?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Duim omhoog is een standaar pose. Niets met liftgebaar te maken.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:34 schreef StaceySinger het volgende:
en op die 2e foto ( met de duimen)
Komt bij mij een beetje over als een (geinig bedoeld ) lift gebaar
van mag ik meerijden ?
Ik heb nog even gekeken, de gemiddelde wandelsnelheid is 5 km per uur, Op rechte ondergronden.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:17 schreef agter het volgende:
[..]
= 60 seconden 120 meter
= per uur 7,2 km.
(Klopt dat?)
Het zijn maar 18 stappen. Geen idee hoelang ze er al waren voordat ze met de foto's begonnen.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb nog even gekeken, de gemiddelde wandelsnelheid is 5 km per uur, Op rechte ondergronden.
- ze hadden net 2 tot 2,5 uur geklommen/gewandeld
- warm weer
-hoogte verschillen op Mirador
- nooit geweest, dus waar ga je staan?
en dan haalt ze nog een snelheid van 7,2 km per uur. Ik vind dat raar, en waarom?
Ja, ik was er niet bij. ik weet niet waarom ze dingen wel/niet gedaan zouden kunnen hebben.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:29 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde antwoord wat je dus ook kunt geven op de vraag waar ik op antwoordde.
Als je zou hopen dat de bewolking op de terugweg beter is, neem je op de heenweg voor de zekerheid ook al een foto van de andere oceaan. Want t kan op de terugweg beter zijn qua bewolking, maar t kan ook nog veel slechter zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |