quote:
quote:
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden jullie een relatie kunnen hebben met iemand die in het verleden (niet bij jou maar in vorige relaties) is vreemdgegaan?
Nee, het ging mis toen ze veranderde van een open minded vrolijk meisje naar een vreemdgaande materialist.quote:
De volgende keer maak ik gewoon even een rondje wie er chocolade in huis heeft, ga ik gewoon met iemand mee naar huis die dat heeftquote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Dqod het volgende:
Fuck it. Ik ga zeebanketchocolaatjes eten als ontbijt
Ja, dat moet je missen, Yv
Ik niet. Grote kans dat ze het dan weer doet vind ik, hoe ze ook zegt van niet. Ik vertrouw het dan al niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden jullie een relatie kunnen hebben met iemand die in het verleden (niet bij jou maar in vorige relaties) is vreemdgegaan?
Jij klein ransaapjequote:
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
* Chocolade gaat inslaanquote:Op zondag 17 mei 2015 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De volgende keer maak ik gewoon even een rondje wie er chocolade in huis heeft, ga ik gewoon met iemand mee naar huis die dat heeft
*noteert*quote:Op zondag 17 mei 2015 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De volgende keer maak ik gewoon even een rondje wie er chocolade in huis heeft, ga ik gewoon met iemand mee naar huis die dat heeft
Hangt er vanaf of het stelselmatig een terugkerende factor is of dat het bijvoorbeeld maar 1 x is gebeurt. Het hele verhaal erachter enzo.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
voor verder gevolgen sta ik niet garant, bij dezequote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maakt niet uit, in dit geval zag ik hem al aankomen, kon me er mentaal op voorbereiden
Dat denk ik wel. Wil iemand niet afrekenen op iets wat misschien 8 jaar geleden speelde. Zeker in zo'n tijd kan iemand best veranderen.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb altijd chocola in huisquote:Op zondag 17 mei 2015 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heel geloofwaardig iddquote:Op zondag 17 mei 2015 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf... Is dat weleens gebeurt? Doet ze dat altijd? Wat vind ze zelf van wat er is gebeurt?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
vorige keer was het 2.5 jaar, wie weet wat het nu wordtquote:
Rupsje nooit genoegquote:Op zondag 17 mei 2015 10:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
1 vrouw is meer dan genoeg zou je denken
tegen mijn principes in haal ik wel chocolade dan...quote:Op zondag 17 mei 2015 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Primaquote:Op zondag 17 mei 2015 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor verder gevolgen sta ik niet garant, bij deze
Als het jouw issue is, hoe fair is het om dat te projecten op een ander?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Denk niet dat ik me daar overheen zou kunnen zetten.
Moeilijk van vertrouwen en zulks. :$
Eerder slang.quote:
Juh, geen probleemquote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Nee dat vind ik niet zo lekkerquote:Op zondag 17 mei 2015 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegen mijn principes in haal ik wel chocolade dan...
is chocopasta oook goedwant dat heb ik wel standaard in huis
Ja je hebt gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar een relatie beginnen met iemand waar je wantrouwig tegenover staat omdat dat wantrouwen je eigen issue is, lijkt me ook niet uitstekend te werken.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het jouw issue is, hoe fair is het om dat te projecten op een ander?
Dat is ook totaal anders dan chocoladequote:Op zondag 17 mei 2015 10:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet zo lekker
[..]
Ja je hebt gelijk
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:52 schreef xFriendx het volgende:
Hey YvieIk kom bij jou uithuilen als het nodig is vanmiddag zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* LovelyLady chocolade in gaat slaanquote:Op zondag 17 mei 2015 10:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet zo lekker
[..]
Ja je hebt gelijk
In hoeverre moet je een relatie met iemand aangaan met iemand die daar dusdanig anders tegenaan kijkt terwijl het idd jouw "issue" is?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het jouw issue is, hoe fair is het om dat te projecten op een ander?
Laat ik voor jou hopen dat het niet nodig isquote:Op zondag 17 mei 2015 10:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kom bij jou uithuilen als het nodig is vanmiddag zie ik
Stel dan dat het fout afloopt, komt het dan doordat die ander ooit is vreemdgegaan of door jouw vertrouwensissues?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
Toch maar een relatie beginnen met iemand waar je wantrouwig tegenover staat omdat dat wantrouwen je eigen issue is, lijkt me ook niet uitstekend te werken.
Mja, dat maakt natuurlijk in feite niet zo heel veel uit.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel dan dat het fout afloopt, komt het dan doordat die ander ooit is vreemdgegaan of door jouw vertrouwensissues?
Steek haar met een mes. In de buik.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
Maar echt serieus. Hatelijk, zulke wa's waarin iemand die kant op gaat sturen omdat ze zo graag willen vertellen dat ze zwanger zijn. Het boeit me echt geen ene reet en daarbij was dat allang bekend nadat je t zo overduidelijk op facebook had gemaakt. LEUK HOOR! JA
het is zondag verdorie..quote:Op zondag 17 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
Maar echt serieus. Hatelijk, zulke wa's waarin iemand die kant op gaat sturen omdat ze zo graag willen vertellen dat ze zwanger zijn. Het boeit me echt geen ene reet en daarbij was dat allang bekend nadat je t zo overduidelijk op facebook had gemaakt. LEUK HOOR! JA
Wie i er zwanger?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
Sorryquote:Op zondag 17 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
Nou nou.. dan gaat ze daar weer over posten. Niet echt de ideale oplossing.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Steek haar met een mes. In de buik.
Zodra ze wel bevallen is zou ik gewoon 4 maanden later haar weer een WA sturen. 'Goh wat leuk zeg, zag je nieuwe WA foto, zwanger van de tweede!' (terwijl ze heul niet zwanger is). Dat zal d'r leren.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
gaat te ver ditquote:Op zondag 17 mei 2015 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon doordat je blijkbaar niet genoeg match bent met die ander, denk ik, door combinatie van hoe je alletwee in het leven staat en het verleden.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel dan dat het fout afloopt, komt het dan doordat die ander ooit is vreemdgegaan of door jouw vertrouwensissues?
Moest lachenquote:Op zondag 17 mei 2015 10:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zodra ze wel bevallen is zou ik gewoon 4 maanden later haar weer een WA sturen. 'Goh wat leuk zeg, zag je nieuwe WA foto, zwanger van de tweede!' (terwijl ze heul niet zwanger is). Dat zal d'r leren.
Je moet helemaal niks maar uitgaande van het scenario dat iemand ooit een keer is vreemdgegaan en hem/haar op basis daarvan niet meer geschikt vinden als relatiemateriaal, vind ik persoonlijk wat ver gaan. En uiteraard, hoe meer nuance je erin brengt, des te meer verschillende scenario's zijn er te bedenken.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:53 schreef Dqod het volgende:
In hoeverre moet je een relatie met iemand aangaan met iemand die daar dusdanig anders tegenaan kijkt terwijl het idd jouw "issue" is?
Nogmaals is het mijns inziens evengoed wanneer je zoiets in alle rust met je partner kunt bespreken ipv dat het allemaal maar achter gesloten deuren moet.
Wowquote:Op zondag 17 mei 2015 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja nou. Precies, daaromquote:
Een collega van me die zichzelf heeft uitgeroepen tot m'n beste vriendin ofzoquote:
Wat schattigquote:Op zondag 17 mei 2015 10:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow![]()
[..]
Ja nou. Precies, daarom
[..]
Een collega van me die zichzelf heeft uitgeroepen tot m'n beste vriendin ofzo
He he, daar is ze eindelijk hoorquote:
Jij? Zwanger?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zodra ze wel bevallen is zou ik gewoon 4 maanden later haar weer een WA sturen. 'Goh wat leuk zeg, zag je nieuwe WA foto, zwanger van de tweede!' (terwijl ze heul niet zwanger is). Dat zal d'r leren.
Daarom zei ik net ook al iets over of stelselmatig vreemdgaan of dat het 1/2 keer gebeurt is en het daarbij gebleven is. Nuances.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks maar uitgaande van het scenario dat iemand ooit een keer is vreemdgegaan en hem/haar op basis daarvan niet meer geschikt vinden als relatiemateriaal, vind ik persoonlijk wat ver gaan. En uiteraard, hoe meer nuance je erin brengt, des te meer verschillende scenario's zijn er te bedenken.
Teveel randzaken ook. Zo heb ik het idee dat als iemand iets verkeerd doet op zijn/haar 16e dit heel anders kan zijn als die persoon ondertussen 27 is bijvoorbeeld. Hele andere levenswijze en stadia in het leven van iemand. Doet iemand iets verkeerd op zijn/haar 41e is de kans in mijn beleving groter dat dit nogmaals kan gebeuren. Op die leeftijden zit er toch wat minder verandering in dan van puberteit naar volwassen persoon van 27 gaan. Hoewel uiteraard ook hier weer de uitzonderingen in zitten.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks maar uitgaande van het scenario dat iemand ooit een keer is vreemdgegaan en hem/haar op basis daarvan niet meer geschikt vinden als relatiemateriaal, vind ik persoonlijk wat ver gaan. En uiteraard, hoe meer nuance je erin brengt, des te meer verschillende scenario's zijn er te bedenken.
Bietje per ongeluk expres de pil vergeten. Sorryquote:
Je riep gisteren best vaak dat het te ver gingquote:
Was zelf te verquote:Op zondag 17 mei 2015 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je riep gisteren best vaak dat het te ver ging
'zijn ze'. Meervoud nu hequote:
Miss of Mister MSY in aantochtquote:Op zondag 17 mei 2015 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bietje per ongeluk expres de pil vergeten. Sorry
Vreemdgaan is een manier om je partner te besodemieteren. En er zijn vele andere manieren te bedenken hoe je je partner kunt bedriegen zonder dat er seks aan te pas komt. Ik vind die focus op dat laatste altijd maar raar. Iemand kan je seksueel gezien volledig trouw zijn, maar je na afloop opgezadeld hebben met een flinke schuld.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:59 schreef Dqod het volgende:
Daarom zei ik net ook al iets over of stelselmatig vreemdgaan of dat het 1/2 keer gebeurt is en het daarbij gebleven is. Nuances.
Daarom overigens ook graag een partner die er (enigszins) hetzelfde instaat als ikzelf
Zou je denken?quote:
Ik erken het kind niet en volgende keer neem je maar condooms meequote:
Of t-shirt.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vreemdgaan is een manier om je partner te besodemieteren. En er zijn vele andere manieren te bedenken hoe je je partner kunt bedriegen zonder dat er seks aan te pas komt. Ik vind die focus op dat laatste altijd maar raar. Iemand kan je seksueel gezien volledig trouw zijn, maar je na afloop opgezadeld hebben met een flinke schuld.
Goed dat je mijn nick er niet bij noemt. Ik heb er niks mee te maken.quote:
Te ver heen jaquote:
O, dat kan ook nog jaquote:Op zondag 17 mei 2015 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bietje per ongeluk expres de pil vergeten. Sorry
quote:
Ach weet ik ook weer hoe het niet moet, leer je alleen maar vanquote:
quote:
Waar zeg ik ergens dat dat niet zo is? Ik heb het idee dat je me totaal verkeerd begrijpt en ik ben te lam om hier mijn vinger op te plaatsen en een goede uitleg te gevenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vreemdgaan is een manier om je partner te besodemieteren. En er zijn vele andere manieren te bedenken hoe je je partner kunt bedriegen zonder dat er seks aan te pas komt. Ik vind die focus op dat laatste altijd maar raar. Iemand kan je seksueel gezien volledig trouw zijn, maar je na afloop opgezadeld hebben met een flinke schuld.
Ik heb Air al om uit te knijpen. Blijf lekker in Spanje op kosten van hem.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou je denken?
[..]
Ik erken het kind niet en volgende keer neem je maar condooms mee:$
Murtasticquote:Op zondag 17 mei 2015 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Voel me wel een beetje gek Enzo. Heb een hooop goed te maken. Laat ik maar beginnen met een fantastisch ontbijtje.
True, truequote:Op zondag 17 mei 2015 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach weet ik ook weer hoe het niet moet, leer je alleen maar van
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik niet. Grote kans dat ze het dan weer doet vind ik, hoe ze ook zegt van niet. Ik vertrouw het dan al niet.
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb Air al om uit te knijpen. Blijf lekker in Spanje op kosten van hem.
"I cheated and all I got was this lousy T-shirt."quote:
Date met je ex is goed gegaan?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Voel me wel een beetje gek Enzo. Heb een hooop goed te maken. Laat ik maar beginnen met een fantastisch ontbijtje.
Dat mag ook wel, was een flink stapeltje livestock wat in vlammen opging.quote:
Binnen het huwelijk he. Je bent gewoon de sjaakquote:Op zondag 17 mei 2015 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed dat je mijn nick er niet bij noemt. Ik heb er niks mee te maken.
En dat t-shirt nog dragen ook danquote:Op zondag 17 mei 2015 11:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"I cheated and all I got was this lousy T-shirt."
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, was een flink stapeltje livestock wat in vlammen opging.
Dus vertel.
Feertje!quote:
Kale kip enzo.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Nog circa 9 maanden om te scheiden en ik erken die vrucht gewoon niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
Binnen het huwelijk he. Je bent gewoon de sjaak
quote:
Broodje worst?quote:
I know thingsquote:
Vijf jaar geleden.quote:
En een gebraden kippetje klinkt ook wel goedquote:
quote:
Nee, gisteren.quote:
Hahaha, alsof dat zo werktquote:Op zondag 17 mei 2015 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog circa 9 maanden om te scheiden en ik erken die vrucht gewoon niet.
ik kom niet naar spanje om je te meeten, tenzij ik op zijn kosten daarheen wordt gevlogen hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nja, vraag me dan ook af of het nog uitmaakt waarom.
En ik ga je hier oneindig lang door het slijk halen enzoquote:
Eén profiteur financieren is meer dan genoeg.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik kom niet naar spanje om je te meeten, tenzij ik op zijn kosten daarheen wordt gevlogen hoor
scheiding kan je heul lang rekken, en als het kind geboren is heeft het automagisch al jouw achternaamquote:Op zondag 17 mei 2015 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog circa 9 maanden om te scheiden en ik erken die vrucht gewoon niet.
Dat komt wel goed danquote:Op zondag 17 mei 2015 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kom niet naar spanje om je te meeten, tenzij ik op zijn kosten daarheen wordt gevlogen hoor
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
scheiding kan je heul lang rekken, en als het kind geboren is heeft het automagisch al jouw achternaam
Echt ik ken een stel die dit voor elkaar heeft gekregen
Oh, maar het krijgt natuurlijk wel mijn achternaam hequote:Op zondag 17 mei 2015 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
scheiding kan je heul lang rekken, en als het kind geboren is heeft het automagisch al jouw achternaam
Echt ik ken een stel die dit voor elkaar heeft gekregen
Er is geen grote kans dat ik het weer doe. Iets met ouder en wijzer en leren van je fouten. Bovendien is de ene relatie de andere niet. Wie weet wat er aan vooraf gegaan is?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, gisteren.
Oh, dat bedoelde je niet
Zoveel vrijgezellen lijkt me ook niet, dus maakt de rest ook niet meer uitquote:Op zondag 17 mei 2015 11:10 schreef xFriendx het volgende:
Niet echt bemoedigende berichten in een topic geheten SC-relaties
Relaties zijn dan ook gewoon kut.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:10 schreef xFriendx het volgende:
Realistisch perspectief voor alle mensen die denken dat je leven een aaneenschakeling wordt van geluk zodra je een relatie hebt. No fucking way.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:10 schreef xFriendx het volgende:
ohja als eerste kind dan kan je daar nog voor kiezen.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, maar het krijgt natuurlijk wel mijn achternaam he
Niet?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Realistisch perspectief voor alle mensen die denken dat je leven een aaneenschakeling wordt van geluk zodra je een relatie hebt. No fucking way.
Kinderen zijn doodsoorzaak nummer 1quote:Op zondag 17 mei 2015 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja als eerste kind dan kan je daar nog voor kiezen.
Hoe zou dat werken als je tussendoor een keer gaat scheiden? Tweede kind uit tweede huwelijk van dezelfde partners?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja als eerste kind dan kan je daar nog voor kiezen.
Homo's niet.quote:
Verschilt per persoon. Ik ben iemand die moeite heeft met vertrouwen en zoiets als dit zou voor mij erg moeilijk zijn. Is een angst die ik heb en ja die is soms onterecht.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is geen grote kans dat ik het weer doe. Iets met ouder en wijzer en leren van je fouten. Bovendien is de ene relatie de andere niet. Wie weet wat er aan vooraf gegaan is?
Het zou rot zijn als iedereen zo dacht. Dan zou ik voor altijd alleen blijven.
Nou ja, dit dus.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verschilt per persoon. Ik ben iemand die moeite heeft met vertrouwen en zoiets als dit zou voor mij erg moeilijk zijn. Is een angst die ik heb en ja die is soms onterecht.
quote:
dan uhmquote:Op zondag 17 mei 2015 11:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe zou dat werken als je tussendoor een keer gaat scheiden? Tweede kind uit tweede huwelijk van dezelfde partners?
Vrouwen die sterven in het kraambed?quote:
Misschien wassen ze zich wel gewoon.quote:
Alleen als je een relatie hebt?quote:
Nee, bedoel trouwen voor tweede keer en dan pas tweede kind verwekken.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan uhmdegene die het erkent heeft...
knap als je dat voor elkaar krijgt in 9 maanden
Watquote:
Ik vertrouw op jouw woord.quote:
Beetje random opmerking imhoquote:Op zondag 17 mei 2015 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar... dat was toch niet zo relevant voor het gesprek wat we voerde of ben ik nu warrig?
quote:
dan geldt dat niet natuurlijk, ze zijn bij de gemeente niet achterlijkquote:Op zondag 17 mei 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, bedoel trouwen voor tweede keer en dan pas tweede kind verwekken.
Wat ik me afvraag ... Is dit iets wat je dan vraagt op een date? Want ik neem aan dat iemand niet meteen vertelt: 'Hoi, ik ben ooit vreemdgegaan. Dat je het weet'. Meestal kom je daar later pas achter. En wat als het dan al heel erg klikt?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verschilt per persoon. Ik ben iemand die moeite heeft met vertrouwen en zoiets als dit zou voor mij erg moeilijk zijn. Is een angst die ik heb en ja die is soms onterecht.
Soms zou ik wel minder rigide in mijn oordelen willen zijn, maar ik voel het nu eenmaal zo en er zijn nog genoeg andere mensen op de wereld met een wat vergeeflijkere houding tegenover potentiele andere helften, dus waarom ook niet naar het gevoel luisteren.quote:
Godts wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op zondag 17 mei 2015 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar... dat was toch niet zo relevant voor het gesprek wat we voerde of ben ik nu warrig?
Niet van jou hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahjaik ben best wazig...
merk dat ik het allemaal even niet meer volg
Meh
Heb je al koffie gehad Lola?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahjaik ben best wazig...
merk dat ik het allemaal even niet meer volg
Meh
Daarom idd de nuance. Betekent idd niet altijd dat ze t dan blijven doen.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag ... Is dit iets wat je dan vraagt op een date? Want ik neem aan dat iemand niet meteen vertelt: 'Hoi, ik ben ooit vreemdgegaan. Dat je het weet'. Meestal kom je daar later pas achter. En wat als het dan al heel erg klikt?
Wat is erger zoiets verzwijgen of vertellen?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag ... Is dit iets wat je dan vraagt op een date? Want ik neem aan dat iemand niet meteen vertelt: 'Hoi, ik ben ooit vreemdgegaan. Dat je het weet'. Meestal kom je daar later pas achter. En wat als het dan al heel erg klikt?
2, 1, 4, 3.quote:
Samen baby's maken?quote:
Mazen in de wet hequote:Op zondag 17 mei 2015 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan geldt dat niet natuurlijk, ze zijn bij de gemeente niet achterlijk
Lekker makkelijkquote:
Als het heel erg klikt wordt het nog moeilijker. En ik zou niet weten hoe ik daar mee om zou moeten gaan. Ik zou er eerst eens goed over nadenken. Ze kan nog zo oprecht zijn in haar woorden naar mij toe maar het is een daad die ze gedaan heeft. En daar heb ik erg veel moeite mee.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:18 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker makkelijk
Doorgaans ligt dat aan beide partijen en niet (meer) klikken. Niet alleen maar aan de partner
Gewoon niet bellen in de buurt van mijn zwembad en dan is er niets aan de handquote:Op zondag 17 mei 2015 11:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Okay..... ik kom dus niet bij jou zwemmen.
Daar kan ik ook wel inkomen. Dat is sowieso gewoon verstandig gedacht.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom idd de nuance. Betekent idd niet altijd dat ze t dan blijven doen.
Wel trek ik daarom de grens bij mensen die er "bekend om staan" en dat dus stelselmatig doen
quote:
Je gevoel heeft vrijwel altijd gelijk, dus erg verstandig om niet te luisteren ernaar is het niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms zou ik wel minder rigide in mijn oordelen willen zijn, maar ik voel het nu eenmaal zo en er zijn nog genoeg andere mensen op de wereld met een wat vergeeflijkere houding tegenover potentiele andere helften, dus waarom ook niet naar het gevoel luisteren.
Gebrandmerkt voor het levenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kan ik ook wel inkomen. Dat is sowieso gewoon verstandig gedacht.
Maar ik vind het gewoon apart dat er gedacht wordt dat die kans op herhaling zo groot is. Ik voel me bijna crimineel.
Ik smeer de aanwezige dames bij het zwembad wel inquote:Op zondag 17 mei 2015 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon niet bellen in de buurt van mijn zwembad en dan is er niets aan de hand
Het is niet per se verzwijgen. Maar stel dat het al tien jaar geleden is. Dan denk je er gewoon niet meer aan.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is erger zoiets verzwijgen of vertellen?
Sociaal van je zeg.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik smeer de aanwezige dames bij het zwembad wel in
Had je heel iets anders verwacht dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Californium het volgende:
Zo! Die meet was eigenlijk precies hetzelde als dat het hier is. Praten over sex, lullen over niets en serieuze gesprekken die ook beetje uit de hand lopen... En dan flauw doen in de nachttrein.
Dan blijft het vertrouwd terreinquote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Californium het volgende:
Zo! Die meet was eigenlijk precies hetzelde als dat het hier is. Praten over sex, lullen over niets en serieuze gesprekken die ook beetje uit de hand lopen... En dan flauw doen in de nachttrein.
Wacht, blijf liggen ik kom je even knuffelen.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Californium het volgende:
IN dit geval ligt het gewoon aan de partner.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker makkelijk
Doorgaans ligt dat aan beide partijen en niet (meer) klikken. Niet alleen maar aan de partner
En nieuwe liefdes tochquote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Californium het volgende:
Zonder trein dan gelukkigquote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Californium het volgende:
Die beleving deel ik absoluut niet. Gevoel kan er juist heel vaak naast zitten.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:25 schreef El_Thijs het volgende:
Je gevoel heeft vrijwel altijd gelijk, dus erg verstandig om niet te luisteren ernaar is het niet.
Dit is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft.quote:
Had je anders verwacht dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Californium het volgende:
Laten we haar met pek en veren uit de SC verbannen.quote:
Dat denk ik weldegelijk niet snel. Niet wanneer het maar een of twee keer ofzo is gebeurt.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kan ik ook wel inkomen. Dat is sowieso gewoon verstandig gedacht.
Maar ik vind het gewoon apart dat er gedacht wordt dat die kans op herhaling zo groot is. Ik voel me bijna crimineel.
Dat kan. Het mijne heeft juist erg vaak gelijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die beleving deel ik absoluut niet. Gevoel kan er juist heel vaak naast zitten.
Aaand I have no idea what this is about anymorequote:Op zondag 17 mei 2015 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
IN dit geval ligt het gewoon aan de partner.
Het is echt een lul van een vent.
Of bedoel je dat Miss gewoon op lullen valt en dat het haar eigen schuld is?
Dat vind ik dan weer te makkelijk. Ze zou naar een kom eindelijk eens aan mijn lijf huis moeten gaan!
Die verwaarlozing die ze nu krijgt is een schande
Fiets, taxi, benenwagen. Same difquote:
Dat kan. Maar dan mag ik er toch best moeite mee hebben.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat denk ik weldegelijk niet snel. Niet wanneer het maar een of twee keer ofzo is gebeurt.
Ik heb ook wel eens dergelijke bad decisions gemaakt op jongere leeftijd. Je gaat op je bek, staat op en leert.
Daar mag je idd niet iemand direct dusdanig op veroordelen en zeggen dat diegene dus onbetrouwbaar is imo
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft.
Ik zeg nergens dat je dat niet magquote:Op zondag 17 mei 2015 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan mag ik er toch best moeite mee hebben.
Je ging goed mee met iedereen cali, billenkletserquote:Op zondag 17 mei 2015 11:29 schreef Californium het volgende:
Ik had niet anders verwacht hoor... Maar blijft wel grappig om dat zo mee te maken
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:29 schreef Californium het volgende:
Ik had niet anders verwacht hoor... Maar blijft wel grappig om dat zo mee te maken
Weet ikquote:
Iedereenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je ging goed mee met iedereen cali, billenkletser
Hoe bedoel je? En linkquote:Op zondag 17 mei 2015 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereeneen fok!ker niet
er is zelfs een topic over geopend
Een topic?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereeneen fok!ker niet
Dat laatste 1x meegemaakt van haar kant uit. Nooit meer.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:32 schreef Dqod het volgende:
En daarom een open relatie (wanneer dat ooit weer eens zo loopt).
Een partner met wie het iig bespreekbaar is en je niet volledig opclaimt alsof je zijn/haar bezit bent.
Wait whut?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereeneen fok!ker niet
Wel lekker knusquote:Op zondag 17 mei 2015 11:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat laatste 1x meegemaakt van haar kant uit. Nooit meer.
Oh die ja. Apart figuur. Maar ja, Amsterdam hè.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
KLB / Dakloze druggie verstoort meet
[..]
in KLB
Ik beleef dat meer als een wijze om toewijding aan elkaar te uiten dan als claimgedrag.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:32 schreef Dqod het volgende:
En daarom een open relatie (wanneer dat ooit weer eens zo loopt).
Een partner met wie het iig bespreekbaar is en je niet volledig opclaimt alsof je zijn/haar bezit bent.
Ja, dat werkt ook niet wanneer het maar vanuit 1 kant komt neequote:Op zondag 17 mei 2015 11:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In bed wel ja. Maar als ik mijn eigen leven niet meer kan leven is er iets niet goed.quote:
Was jij ook al getrouwd?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2015 11:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh die ja. Apart figuur. Maar ja, Amsterdam hè.
Dat is een mooi iets, absoluut.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik beleef dat meer als een wijze om toewijding aan elkaar te uiten dan als claimgedrag.
Amsterdammersquote:Op zondag 17 mei 2015 11:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit ja. En andersom. Als ik haar ga beperken dan kneed ik haar tot iemand zoals ik het wil zien i.p.v. dat ze gewoon zichzelf is en daarmee de persoon waar ik gek op ben. En andersom ook, ik ga niet tot in den treuren mezelf aanpassen om haar te behagen en daarmee mijn eigen persoonlijkheid verloochenen.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In bed wel ja. Maar als ik mijn eigen leven niet meer kan leven is er iets niet goed.
Het is natuurlijk lang niet de enige manier om toewijding te kunnen uiten.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is een mooi iets, absoluut.
Maar het is niet zo dat ik dat ik geen toewijding kan uiten naar mijn eventuele partner wanneer ik een dergelijke relatie aanga
En al dat andere kutvolk dat er rondloopt.quote:
en twi die onverwacht binnenkomt met een rake opmerking?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Californium het volgende:
Daar heb ik alle begrip voorquote:Op zondag 17 mei 2015 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is natuurlijk lang niet de enige manier om toewijding te kunnen uiten.
Maar voor mij persoonlijk is het wel waardevol.
Het is 2015, selfie natuurlijkquote:
Helaas.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en twi die onverwacht binnenkomt met een rake opmerking?
Gemaakt met selfiestickquote:
Alleen maar weirdo's in die stad.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Idd, get with the times little girlquote:Op zondag 17 mei 2015 11:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, ik en mijn 2014 spirit ook altijd
Mocht ik ooit een keer bedenken dat ik het ook 2015 vind zal ik het laten weten en je een WA'je sturenquote:
Ik zal met uiterste verbazing omvallen van schrik denk ikquote:Op zondag 17 mei 2015 11:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een keer bedenken dat ik het ook 2015 vind zal ik het laten weten en je een WA'je sturen
Even quoten dit en opslaan.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een keer bedenken dat ik het ook 2015 vind zal ik het laten weten en je een WA'je sturen
Ik had mijn eigen leven nog. Maar daar kwam ik niet eens aan toe.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat werkt ook niet wanneer het maar vanuit 1 kant komt nee
Er hoeft maar één rotte appel in de mand te zitten he?quote:
Gelukkig nietquote:
Heb je al iemand gevonden om mee te gaan?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En al dat andere kutvolk dat er rondloopt.
Ook al zo'n zin in de 10e?
Ohwja, eerst even DM'en dan dat ik je ga WA'enquote:Op zondag 17 mei 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal met uiterste verbazing omvallen van schrik denk ik.
quote:
Brofist man.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit ja. En andersom. Als ik haar ga beperken dan kneed ik haar tot iemand zoals ik het wil zien i.p.v. dat ze gewoon zichzelf is en daarmee de persoon waar ik gek op ben. En andersom ook, ik ga niet tot in den treuren mezelf aanpassen om haar te behagen en daarmee mijn eigen persoonlijkheid verloochenen.
Ach om HW nou gelijk zo te bestempelen..quote:Op zondag 17 mei 2015 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er hoeft maar één rotte appel in de mand te zitten he?
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je al iemand gevonden om mee te gaan?
Dan is het inderdaad tijd om verder te gaan jaquote:Op zondag 17 mei 2015 11:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen leven nog. Maar daar kwam ik niet eens aan toe.
Gewoon hier in het topic neerplempenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, eerst even DM'en dan dat ik je ga WA'en
[..]
Hij weet wie het zegtquote:Op zondag 17 mei 2015 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach om HW nou gelijk zo te bestempelen..
Superhard gewerkt de hele dag gisteren.
Heatwave was echt de vader gans ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is gevaarlijk, straks weten mensen dat ik dan WA heb en kan ik al die nudies niet aan. Mijn teer zieltje kan dat niet handelen.quote:
Jammerquote:
Ja, een DM heb ik wel eens eerder gehad, daar schrik ik dan minder vanquote:Op zondag 17 mei 2015 11:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, eerst even DM'en dan dat ik je ga WA'en
'drukt op Cancel'quote:Op zondag 17 mei 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is gevaarlijk, straks weten mensen dat ik dan WA heb en kan ik al die nudies niet aan. Mijn teer zieltje kan dat niet handelen.
Maar wie was HW nu?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vraag het dan maar: liefhebbers voor?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jammer
Ik ken verder ook geen liefhebbers
Dit:quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, een DM heb ik wel eens eerder gehad, daar schrik ik dan minder van.
Even mijn WA checken nu hoor.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is gevaarlijk, straks weten mensen dat ik dan WA heb en kan ik al die nudies niet aan. Mijn teer zieltje kan dat niet handelen.
Onze women only groupquote:Op zondag 17 mei 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Meer zo van even hier zeggen dat ik je ga dm'en om je daarna te vertellen dat je ff op je wa moet kijken. Zal geen nudies sturen, beloofd :$quote:Op zondag 17 mei 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Body Countquote:Op zondag 17 mei 2015 11:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vraag het dan maar: liefhebbers voor?
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meer zo van even hier zeggen dat ik je ga dm'en om je daarna te vertellen dat je ff op je wa moet kijken. Zal geen nudies sturen, beloofd :$
Tenzij je dat wil
Er is ook een men only group. No mixing hequote:Op zondag 17 mei 2015 11:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig. Stuur me tzt een uitnodiging.
Dit. Mijn zusje is ook geïnteresseerd.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze zit constant te giechelen als ze bezig is met die gleuvenapp.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel nudies hoorquote:
Ik leef graag haramquote:Op zondag 17 mei 2015 11:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is ook een men only group. No mixing he
Ik heb alle vertrouwen in je dat dat idd niet zal gebeurenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Daar hebben we er al 1 van, zal ik niet de vrouwelijke versie van doen mag ik hopen
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Daar hebben we er al 1 van, zal ik niet de vrouwelijke versie van doen mag ik hopen
Jaloers?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zit constant te giechelen als ze bezig is met die gleuvenapp.
Ja dat klinkt als de overgansklassequote:Op zondag 17 mei 2015 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
Women only, dat klinkt als iets waar ik te jong voor ben.
Nahquote:Op zondag 17 mei 2015 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
xSisterFriendx ?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Mijn zusje is ook geïnteresseerd.
Dat weten we bbyquote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in je dat dat idd niet zal gebeuren
Bedankt voor het vertrouwenquote:
Ik ook hamamquote:
Cali Haar boos zijn epic, zeiden wel toch.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over. Gisteren wel weer genoeg borsten gezien.
Het heeft een heel hoog Sex & the City gehaltequote:Op zondag 17 mei 2015 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
Expres nog een bh aangetrokken. Mocht niet baten dus? :$quote:Op zondag 17 mei 2015 11:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Enkel omdat je de nudies niet deelt.quote:
Dan doen we ff wat kutten tussendoorquote:Op zondag 17 mei 2015 11:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Green hamam. Goeie thee :$quote:
Sex and the Fokstersquote:Op zondag 17 mei 2015 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het heeft een heel hoog Sex & the City gehalte
Raar eigenlijk dat er niet zo'n soort serie meer is.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het heeft een heel hoog Sex & the City gehalte
Kijk ik gewoon doorheenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Expres nog een bh aangetrokken. Mocht niet baten dus? :$
Ben het meisjesschap voorlopig nog even niet ontgroeid hoor. :$quote:
Jij wel dan?quote:
X-ray visionquote:
Nee, houden zo. Zoiets moet je nooit volledig voorbijgroeienquote:Op zondag 17 mei 2015 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben het meisjesschap voorlopig nog even niet ontgroeid hoor. :$
Misschien ben ik over een paar jaartjes wel een vrouw.
Pickwickquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |