Binnen het huwelijk he. Je bent gewoon de sjaakquote:Op zondag 17 mei 2015 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed dat je mijn nick er niet bij noemt. Ik heb er niks mee te maken.
En dat t-shirt nog dragen ook danquote:Op zondag 17 mei 2015 11:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"I cheated and all I got was this lousy T-shirt."
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, was een flink stapeltje livestock wat in vlammen opging.
Dus vertel.
Feertje!quote:
Kale kip enzo.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb Air al om uit te knijpen. Blijf lekker in Spanje op kosten van hem.
Nog circa 9 maanden om te scheiden en ik erken die vrucht gewoon niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
Binnen het huwelijk he. Je bent gewoon de sjaak
quote:
Broodje worst?quote:
I know thingsquote:
Vijf jaar geleden.quote:
En een gebraden kippetje klinkt ook wel goedquote:
quote:
Nee, gisteren.quote:
Hahaha, alsof dat zo werktquote:Op zondag 17 mei 2015 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog circa 9 maanden om te scheiden en ik erken die vrucht gewoon niet.
ik kom niet naar spanje om je te meeten, tenzij ik op zijn kosten daarheen wordt gevlogen hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb Air al om uit te knijpen. Blijf lekker in Spanje op kosten van hem.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nja, vraag me dan ook af of het nog uitmaakt waarom.
En ik ga je hier oneindig lang door het slijk halen enzoquote:
Eén profiteur financieren is meer dan genoeg.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik kom niet naar spanje om je te meeten, tenzij ik op zijn kosten daarheen wordt gevlogen hoor
scheiding kan je heul lang rekken, en als het kind geboren is heeft het automagisch al jouw achternaamquote:Op zondag 17 mei 2015 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog circa 9 maanden om te scheiden en ik erken die vrucht gewoon niet.
Dat komt wel goed danquote:Op zondag 17 mei 2015 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kom niet naar spanje om je te meeten, tenzij ik op zijn kosten daarheen wordt gevlogen hoor
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
scheiding kan je heul lang rekken, en als het kind geboren is heeft het automagisch al jouw achternaam
Echt ik ken een stel die dit voor elkaar heeft gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |