Was zelf te verquote:Op zondag 17 mei 2015 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je riep gisteren best vaak dat het te ver ging
'zijn ze'. Meervoud nu hequote:
Miss of Mister MSY in aantochtquote:Op zondag 17 mei 2015 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bietje per ongeluk expres de pil vergeten. Sorry
Vreemdgaan is een manier om je partner te besodemieteren. En er zijn vele andere manieren te bedenken hoe je je partner kunt bedriegen zonder dat er seks aan te pas komt. Ik vind die focus op dat laatste altijd maar raar. Iemand kan je seksueel gezien volledig trouw zijn, maar je na afloop opgezadeld hebben met een flinke schuld.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:59 schreef Dqod het volgende:
Daarom zei ik net ook al iets over of stelselmatig vreemdgaan of dat het 1/2 keer gebeurt is en het daarbij gebleven is. Nuances.
Daarom overigens ook graag een partner die er (enigszins) hetzelfde instaat als ikzelf
Zou je denken?quote:
Ik erken het kind niet en volgende keer neem je maar condooms meequote:
Of t-shirt.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vreemdgaan is een manier om je partner te besodemieteren. En er zijn vele andere manieren te bedenken hoe je je partner kunt bedriegen zonder dat er seks aan te pas komt. Ik vind die focus op dat laatste altijd maar raar. Iemand kan je seksueel gezien volledig trouw zijn, maar je na afloop opgezadeld hebben met een flinke schuld.
Goed dat je mijn nick er niet bij noemt. Ik heb er niks mee te maken.quote:
Te ver heen jaquote:
O, dat kan ook nog jaquote:Op zondag 17 mei 2015 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bietje per ongeluk expres de pil vergeten. Sorry
quote:
Ach weet ik ook weer hoe het niet moet, leer je alleen maar vanquote:
quote:
Waar zeg ik ergens dat dat niet zo is? Ik heb het idee dat je me totaal verkeerd begrijpt en ik ben te lam om hier mijn vinger op te plaatsen en een goede uitleg te gevenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vreemdgaan is een manier om je partner te besodemieteren. En er zijn vele andere manieren te bedenken hoe je je partner kunt bedriegen zonder dat er seks aan te pas komt. Ik vind die focus op dat laatste altijd maar raar. Iemand kan je seksueel gezien volledig trouw zijn, maar je na afloop opgezadeld hebben met een flinke schuld.
Ik heb Air al om uit te knijpen. Blijf lekker in Spanje op kosten van hem.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou je denken?
[..]
Ik erken het kind niet en volgende keer neem je maar condooms mee:$
Murtasticquote:Op zondag 17 mei 2015 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Voel me wel een beetje gek Enzo. Heb een hooop goed te maken. Laat ik maar beginnen met een fantastisch ontbijtje.
True, truequote:Op zondag 17 mei 2015 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach weet ik ook weer hoe het niet moet, leer je alleen maar van
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik niet. Grote kans dat ze het dan weer doet vind ik, hoe ze ook zegt van niet. Ik vertrouw het dan al niet.
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb Air al om uit te knijpen. Blijf lekker in Spanje op kosten van hem.
"I cheated and all I got was this lousy T-shirt."quote:
Date met je ex is goed gegaan?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Voel me wel een beetje gek Enzo. Heb een hooop goed te maken. Laat ik maar beginnen met een fantastisch ontbijtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |