Wie i er zwanger?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
Maar echt serieus. Hatelijk, zulke wa's waarin iemand die kant op gaat sturen omdat ze zo graag willen vertellen dat ze zwanger zijn. Het boeit me echt geen ene reet en daarbij was dat allang bekend nadat je t zo overduidelijk op facebook had gemaakt. LEUK HOOR! JA
Sorryquote:Op zondag 17 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
Maar echt serieus. Hatelijk, zulke wa's waarin iemand die kant op gaat sturen omdat ze zo graag willen vertellen dat ze zwanger zijn. Het boeit me echt geen ene reet en daarbij was dat allang bekend nadat je t zo overduidelijk op facebook had gemaakt. LEUK HOOR! JA
Nou nou.. dan gaat ze daar weer over posten. Niet echt de ideale oplossing.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Steek haar met een mes. In de buik.
Zodra ze wel bevallen is zou ik gewoon 4 maanden later haar weer een WA sturen. 'Goh wat leuk zeg, zag je nieuwe WA foto, zwanger van de tweede!' (terwijl ze heul niet zwanger is). Dat zal d'r leren.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
gaat te ver ditquote:Op zondag 17 mei 2015 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon doordat je blijkbaar niet genoeg match bent met die ander, denk ik, door combinatie van hoe je alletwee in het leven staat en het verleden.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel dan dat het fout afloopt, komt het dan doordat die ander ooit is vreemdgegaan of door jouw vertrouwensissues?
Moest lachenquote:Op zondag 17 mei 2015 10:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zodra ze wel bevallen is zou ik gewoon 4 maanden later haar weer een WA sturen. 'Goh wat leuk zeg, zag je nieuwe WA foto, zwanger van de tweede!' (terwijl ze heul niet zwanger is). Dat zal d'r leren.
Je moet helemaal niks maar uitgaande van het scenario dat iemand ooit een keer is vreemdgegaan en hem/haar op basis daarvan niet meer geschikt vinden als relatiemateriaal, vind ik persoonlijk wat ver gaan. En uiteraard, hoe meer nuance je erin brengt, des te meer verschillende scenario's zijn er te bedenken.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:53 schreef Dqod het volgende:
In hoeverre moet je een relatie met iemand aangaan met iemand die daar dusdanig anders tegenaan kijkt terwijl het idd jouw "issue" is?
Nogmaals is het mijns inziens evengoed wanneer je zoiets in alle rust met je partner kunt bespreken ipv dat het allemaal maar achter gesloten deuren moet.
Wowquote:Op zondag 17 mei 2015 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja nou. Precies, daaromquote:
Een collega van me die zichzelf heeft uitgeroepen tot m'n beste vriendin ofzoquote:
Wat schattigquote:Op zondag 17 mei 2015 10:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow![]()
[..]
Ja nou. Precies, daarom
[..]
Een collega van me die zichzelf heeft uitgeroepen tot m'n beste vriendin ofzo
He he, daar is ze eindelijk hoorquote:
Jij? Zwanger?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zodra ze wel bevallen is zou ik gewoon 4 maanden later haar weer een WA sturen. 'Goh wat leuk zeg, zag je nieuwe WA foto, zwanger van de tweede!' (terwijl ze heul niet zwanger is). Dat zal d'r leren.
Daarom zei ik net ook al iets over of stelselmatig vreemdgaan of dat het 1/2 keer gebeurt is en het daarbij gebleven is. Nuances.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks maar uitgaande van het scenario dat iemand ooit een keer is vreemdgegaan en hem/haar op basis daarvan niet meer geschikt vinden als relatiemateriaal, vind ik persoonlijk wat ver gaan. En uiteraard, hoe meer nuance je erin brengt, des te meer verschillende scenario's zijn er te bedenken.
Teveel randzaken ook. Zo heb ik het idee dat als iemand iets verkeerd doet op zijn/haar 16e dit heel anders kan zijn als die persoon ondertussen 27 is bijvoorbeeld. Hele andere levenswijze en stadia in het leven van iemand. Doet iemand iets verkeerd op zijn/haar 41e is de kans in mijn beleving groter dat dit nogmaals kan gebeuren. Op die leeftijden zit er toch wat minder verandering in dan van puberteit naar volwassen persoon van 27 gaan. Hoewel uiteraard ook hier weer de uitzonderingen in zitten.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks maar uitgaande van het scenario dat iemand ooit een keer is vreemdgegaan en hem/haar op basis daarvan niet meer geschikt vinden als relatiemateriaal, vind ik persoonlijk wat ver gaan. En uiteraard, hoe meer nuance je erin brengt, des te meer verschillende scenario's zijn er te bedenken.
Bietje per ongeluk expres de pil vergeten. Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |