quote:
quote:
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden jullie een relatie kunnen hebben met iemand die in het verleden (niet bij jou maar in vorige relaties) is vreemdgegaan?
Nee, het ging mis toen ze veranderde van een open minded vrolijk meisje naar een vreemdgaande materialist.quote:
De volgende keer maak ik gewoon even een rondje wie er chocolade in huis heeft, ga ik gewoon met iemand mee naar huis die dat heeftquote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Dqod het volgende:
Fuck it. Ik ga zeebanketchocolaatjes eten als ontbijt
Ja, dat moet je missen, Yv
Ik niet. Grote kans dat ze het dan weer doet vind ik, hoe ze ook zegt van niet. Ik vertrouw het dan al niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden jullie een relatie kunnen hebben met iemand die in het verleden (niet bij jou maar in vorige relaties) is vreemdgegaan?
Jij klein ransaapjequote:
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
* Chocolade gaat inslaanquote:Op zondag 17 mei 2015 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De volgende keer maak ik gewoon even een rondje wie er chocolade in huis heeft, ga ik gewoon met iemand mee naar huis die dat heeft
*noteert*quote:Op zondag 17 mei 2015 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De volgende keer maak ik gewoon even een rondje wie er chocolade in huis heeft, ga ik gewoon met iemand mee naar huis die dat heeft
Hangt er vanaf of het stelselmatig een terugkerende factor is of dat het bijvoorbeeld maar 1 x is gebeurt. Het hele verhaal erachter enzo.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
voor verder gevolgen sta ik niet garant, bij dezequote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maakt niet uit, in dit geval zag ik hem al aankomen, kon me er mentaal op voorbereiden
Dat denk ik wel. Wil iemand niet afrekenen op iets wat misschien 8 jaar geleden speelde. Zeker in zo'n tijd kan iemand best veranderen.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb altijd chocola in huisquote:Op zondag 17 mei 2015 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heel geloofwaardig iddquote:Op zondag 17 mei 2015 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf... Is dat weleens gebeurt? Doet ze dat altijd? Wat vind ze zelf van wat er is gebeurt?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
vorige keer was het 2.5 jaar, wie weet wat het nu wordtquote:
Rupsje nooit genoegquote:Op zondag 17 mei 2015 10:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
1 vrouw is meer dan genoeg zou je denken
tegen mijn principes in haal ik wel chocolade dan...quote:Op zondag 17 mei 2015 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Primaquote:Op zondag 17 mei 2015 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor verder gevolgen sta ik niet garant, bij deze
Als het jouw issue is, hoe fair is het om dat te projecten op een ander?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Denk niet dat ik me daar overheen zou kunnen zetten.
Moeilijk van vertrouwen en zulks. :$
Eerder slang.quote:
Juh, geen probleemquote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Nee dat vind ik niet zo lekkerquote:Op zondag 17 mei 2015 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegen mijn principes in haal ik wel chocolade dan...
is chocopasta oook goedwant dat heb ik wel standaard in huis
Ja je hebt gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar een relatie beginnen met iemand waar je wantrouwig tegenover staat omdat dat wantrouwen je eigen issue is, lijkt me ook niet uitstekend te werken.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het jouw issue is, hoe fair is het om dat te projecten op een ander?
Dat is ook totaal anders dan chocoladequote:Op zondag 17 mei 2015 10:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet zo lekker
[..]
Ja je hebt gelijk
quote:Op zondag 17 mei 2015 10:52 schreef xFriendx het volgende:
Hey YvieIk kom bij jou uithuilen als het nodig is vanmiddag zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* LovelyLady chocolade in gaat slaanquote:Op zondag 17 mei 2015 10:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet zo lekker
[..]
Ja je hebt gelijk
In hoeverre moet je een relatie met iemand aangaan met iemand die daar dusdanig anders tegenaan kijkt terwijl het idd jouw "issue" is?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het jouw issue is, hoe fair is het om dat te projecten op een ander?
Laat ik voor jou hopen dat het niet nodig isquote:Op zondag 17 mei 2015 10:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kom bij jou uithuilen als het nodig is vanmiddag zie ik
Stel dan dat het fout afloopt, komt het dan doordat die ander ooit is vreemdgegaan of door jouw vertrouwensissues?quote:Op zondag 17 mei 2015 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
Toch maar een relatie beginnen met iemand waar je wantrouwig tegenover staat omdat dat wantrouwen je eigen issue is, lijkt me ook niet uitstekend te werken.
Mja, dat maakt natuurlijk in feite niet zo heel veel uit.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stel dan dat het fout afloopt, komt het dan doordat die ander ooit is vreemdgegaan of door jouw vertrouwensissues?
Steek haar met een mes. In de buik.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
Maar echt serieus. Hatelijk, zulke wa's waarin iemand die kant op gaat sturen omdat ze zo graag willen vertellen dat ze zwanger zijn. Het boeit me echt geen ene reet en daarbij was dat allang bekend nadat je t zo overduidelijk op facebook had gemaakt. LEUK HOOR! JA
het is zondag verdorie..quote:Op zondag 17 mei 2015 10:55 schreef Dqod het volgende:
Maar echt serieus. Hatelijk, zulke wa's waarin iemand die kant op gaat sturen omdat ze zo graag willen vertellen dat ze zwanger zijn. Het boeit me echt geen ene reet en daarbij was dat allang bekend nadat je t zo overduidelijk op facebook had gemaakt. LEUK HOOR! JA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |