quote:
quote:
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden jullie een relatie kunnen hebben met iemand die in het verleden (niet bij jou maar in vorige relaties) is vreemdgegaan?
Nee, het ging mis toen ze veranderde van een open minded vrolijk meisje naar een vreemdgaande materialist.quote:
De volgende keer maak ik gewoon even een rondje wie er chocolade in huis heeft, ga ik gewoon met iemand mee naar huis die dat heeftquote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Dqod het volgende:
Fuck it. Ik ga zeebanketchocolaatjes eten als ontbijt
Ja, dat moet je missen, Yv
Ik niet. Grote kans dat ze het dan weer doet vind ik, hoe ze ook zegt van niet. Ik vertrouw het dan al niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden jullie een relatie kunnen hebben met iemand die in het verleden (niet bij jou maar in vorige relaties) is vreemdgegaan?
Jij klein ransaapjequote:
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
* Chocolade gaat inslaanquote:Op zondag 17 mei 2015 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De volgende keer maak ik gewoon even een rondje wie er chocolade in huis heeft, ga ik gewoon met iemand mee naar huis die dat heeft
*noteert*quote:Op zondag 17 mei 2015 10:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De volgende keer maak ik gewoon even een rondje wie er chocolade in huis heeft, ga ik gewoon met iemand mee naar huis die dat heeft
Hangt er vanaf of het stelselmatig een terugkerende factor is of dat het bijvoorbeeld maar 1 x is gebeurt. Het hele verhaal erachter enzo.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
voor verder gevolgen sta ik niet garant, bij dezequote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maakt niet uit, in dit geval zag ik hem al aankomen, kon me er mentaal op voorbereiden
Dat denk ik wel. Wil iemand niet afrekenen op iets wat misschien 8 jaar geleden speelde. Zeker in zo'n tijd kan iemand best veranderen.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |