quote:Op zondag 17 mei 2015 11:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft.
Ik zeg nergens dat je dat niet magquote:Op zondag 17 mei 2015 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan mag ik er toch best moeite mee hebben.
Je ging goed mee met iedereen cali, billenkletserquote:Op zondag 17 mei 2015 11:29 schreef Californium het volgende:
Ik had niet anders verwacht hoor... Maar blijft wel grappig om dat zo mee te maken
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:29 schreef Californium het volgende:
Ik had niet anders verwacht hoor... Maar blijft wel grappig om dat zo mee te maken
Weet ikquote:
Iedereenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je ging goed mee met iedereen cali, billenkletser
Hoe bedoel je? En linkquote:Op zondag 17 mei 2015 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereeneen fok!ker niet
er is zelfs een topic over geopend
Een topic?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereeneen fok!ker niet
Dat laatste 1x meegemaakt van haar kant uit. Nooit meer.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:32 schreef Dqod het volgende:
En daarom een open relatie (wanneer dat ooit weer eens zo loopt).
Een partner met wie het iig bespreekbaar is en je niet volledig opclaimt alsof je zijn/haar bezit bent.
Wait whut?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereeneen fok!ker niet
Wel lekker knusquote:Op zondag 17 mei 2015 11:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat laatste 1x meegemaakt van haar kant uit. Nooit meer.
Oh die ja. Apart figuur. Maar ja, Amsterdam hè.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
KLB / Dakloze druggie verstoort meet
[..]
in KLB
Ik beleef dat meer als een wijze om toewijding aan elkaar te uiten dan als claimgedrag.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:32 schreef Dqod het volgende:
En daarom een open relatie (wanneer dat ooit weer eens zo loopt).
Een partner met wie het iig bespreekbaar is en je niet volledig opclaimt alsof je zijn/haar bezit bent.
Ja, dat werkt ook niet wanneer het maar vanuit 1 kant komt neequote:Op zondag 17 mei 2015 11:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In bed wel ja. Maar als ik mijn eigen leven niet meer kan leven is er iets niet goed.quote:
Was jij ook al getrouwd?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2015 11:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh die ja. Apart figuur. Maar ja, Amsterdam hè.
Dat is een mooi iets, absoluut.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik beleef dat meer als een wijze om toewijding aan elkaar te uiten dan als claimgedrag.
Amsterdammersquote:Op zondag 17 mei 2015 11:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit ja. En andersom. Als ik haar ga beperken dan kneed ik haar tot iemand zoals ik het wil zien i.p.v. dat ze gewoon zichzelf is en daarmee de persoon waar ik gek op ben. En andersom ook, ik ga niet tot in den treuren mezelf aanpassen om haar te behagen en daarmee mijn eigen persoonlijkheid verloochenen.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In bed wel ja. Maar als ik mijn eigen leven niet meer kan leven is er iets niet goed.
Het is natuurlijk lang niet de enige manier om toewijding te kunnen uiten.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is een mooi iets, absoluut.
Maar het is niet zo dat ik dat ik geen toewijding kan uiten naar mijn eventuele partner wanneer ik een dergelijke relatie aanga
En al dat andere kutvolk dat er rondloopt.quote:
en twi die onverwacht binnenkomt met een rake opmerking?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Californium het volgende:
Zo! Die meet was eigenlijk precies hetzelde als dat het hier is. Praten over sex, lullen over niets en serieuze gesprekken die ook beetje uit de hand lopen... En dan flauw doen in de nachttrein.
Daar heb ik alle begrip voorquote:Op zondag 17 mei 2015 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is natuurlijk lang niet de enige manier om toewijding te kunnen uiten.
Maar voor mij persoonlijk is het wel waardevol.
Het is 2015, selfie natuurlijkquote:
Helaas.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en twi die onverwacht binnenkomt met een rake opmerking?
Gemaakt met selfiestickquote:
Alleen maar weirdo's in die stad.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Idd, get with the times little girlquote:Op zondag 17 mei 2015 11:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, ik en mijn 2014 spirit ook altijd
Mocht ik ooit een keer bedenken dat ik het ook 2015 vind zal ik het laten weten en je een WA'je sturenquote:
Ik zal met uiterste verbazing omvallen van schrik denk ikquote:Op zondag 17 mei 2015 11:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een keer bedenken dat ik het ook 2015 vind zal ik het laten weten en je een WA'je sturen
Even quoten dit en opslaan.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een keer bedenken dat ik het ook 2015 vind zal ik het laten weten en je een WA'je sturen
Ik had mijn eigen leven nog. Maar daar kwam ik niet eens aan toe.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat werkt ook niet wanneer het maar vanuit 1 kant komt nee
Er hoeft maar één rotte appel in de mand te zitten he?quote:
Gelukkig nietquote:
Heb je al iemand gevonden om mee te gaan?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En al dat andere kutvolk dat er rondloopt.
Ook al zo'n zin in de 10e?
Ohwja, eerst even DM'en dan dat ik je ga WA'enquote:Op zondag 17 mei 2015 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal met uiterste verbazing omvallen van schrik denk ik.
quote:
Brofist man.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit ja. En andersom. Als ik haar ga beperken dan kneed ik haar tot iemand zoals ik het wil zien i.p.v. dat ze gewoon zichzelf is en daarmee de persoon waar ik gek op ben. En andersom ook, ik ga niet tot in den treuren mezelf aanpassen om haar te behagen en daarmee mijn eigen persoonlijkheid verloochenen.
Ach om HW nou gelijk zo te bestempelen..quote:Op zondag 17 mei 2015 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er hoeft maar één rotte appel in de mand te zitten he?
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je al iemand gevonden om mee te gaan?
Dan is het inderdaad tijd om verder te gaan jaquote:Op zondag 17 mei 2015 11:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen leven nog. Maar daar kwam ik niet eens aan toe.
Gewoon hier in het topic neerplempenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, eerst even DM'en dan dat ik je ga WA'en
[..]
Hij weet wie het zegtquote:Op zondag 17 mei 2015 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach om HW nou gelijk zo te bestempelen..
Superhard gewerkt de hele dag gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |