Heatwave was echt de vader gans ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach om HW nou gelijk zo te bestempelen..
Superhard gewerkt de hele dag gisteren.
Nee dat is gevaarlijk, straks weten mensen dat ik dan WA heb en kan ik al die nudies niet aan. Mijn teer zieltje kan dat niet handelen.quote:
Jammerquote:
Ja, een DM heb ik wel eens eerder gehad, daar schrik ik dan minder vanquote:Op zondag 17 mei 2015 11:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, eerst even DM'en dan dat ik je ga WA'en
'drukt op Cancel'quote:Op zondag 17 mei 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is gevaarlijk, straks weten mensen dat ik dan WA heb en kan ik al die nudies niet aan. Mijn teer zieltje kan dat niet handelen.
Maar wie was HW nu?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach om HW nou gelijk zo te bestempelen..
Superhard gewerkt de hele dag gisteren.
Ik vraag het dan maar: liefhebbers voor?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jammer
Ik ken verder ook geen liefhebbers
Dit:quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, een DM heb ik wel eens eerder gehad, daar schrik ik dan minder van.
Even mijn WA checken nu hoor.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is gevaarlijk, straks weten mensen dat ik dan WA heb en kan ik al die nudies niet aan. Mijn teer zieltje kan dat niet handelen.
Onze women only groupquote:Op zondag 17 mei 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Meer zo van even hier zeggen dat ik je ga dm'en om je daarna te vertellen dat je ff op je wa moet kijken. Zal geen nudies sturen, beloofd :$quote:Op zondag 17 mei 2015 11:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Body Countquote:Op zondag 17 mei 2015 11:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vraag het dan maar: liefhebbers voor?
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meer zo van even hier zeggen dat ik je ga dm'en om je daarna te vertellen dat je ff op je wa moet kijken. Zal geen nudies sturen, beloofd :$
Tenzij je dat wil
Er is ook een men only group. No mixing hequote:Op zondag 17 mei 2015 11:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig. Stuur me tzt een uitnodiging.
Dit. Mijn zusje is ook geïnteresseerd.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze zit constant te giechelen als ze bezig is met die gleuvenapp.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel nudies hoorquote:
Ik leef graag haramquote:Op zondag 17 mei 2015 11:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is ook een men only group. No mixing he
Ik heb alle vertrouwen in je dat dat idd niet zal gebeurenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Daar hebben we er al 1 van, zal ik niet de vrouwelijke versie van doen mag ik hopen
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Daar hebben we er al 1 van, zal ik niet de vrouwelijke versie van doen mag ik hopen
Jaloers?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zit constant te giechelen als ze bezig is met die gleuvenapp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |