Wat ik me afvraag ... Is dit iets wat je dan vraagt op een date? Want ik neem aan dat iemand niet meteen vertelt: 'Hoi, ik ben ooit vreemdgegaan. Dat je het weet'. Meestal kom je daar later pas achter. En wat als het dan al heel erg klikt?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verschilt per persoon. Ik ben iemand die moeite heeft met vertrouwen en zoiets als dit zou voor mij erg moeilijk zijn. Is een angst die ik heb en ja die is soms onterecht.
Soms zou ik wel minder rigide in mijn oordelen willen zijn, maar ik voel het nu eenmaal zo en er zijn nog genoeg andere mensen op de wereld met een wat vergeeflijkere houding tegenover potentiele andere helften, dus waarom ook niet naar het gevoel luisteren.quote:
Godts wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op zondag 17 mei 2015 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar... dat was toch niet zo relevant voor het gesprek wat we voerde of ben ik nu warrig?
Niet van jou hoorquote:Op zondag 17 mei 2015 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahjaik ben best wazig...
merk dat ik het allemaal even niet meer volg
Meh
Heb je al koffie gehad Lola?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahjaik ben best wazig...
merk dat ik het allemaal even niet meer volg
Meh
Daarom idd de nuance. Betekent idd niet altijd dat ze t dan blijven doen.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag ... Is dit iets wat je dan vraagt op een date? Want ik neem aan dat iemand niet meteen vertelt: 'Hoi, ik ben ooit vreemdgegaan. Dat je het weet'. Meestal kom je daar later pas achter. En wat als het dan al heel erg klikt?
Wat is erger zoiets verzwijgen of vertellen?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag ... Is dit iets wat je dan vraagt op een date? Want ik neem aan dat iemand niet meteen vertelt: 'Hoi, ik ben ooit vreemdgegaan. Dat je het weet'. Meestal kom je daar later pas achter. En wat als het dan al heel erg klikt?
2, 1, 4, 3.quote:
Samen baby's maken?quote:
Mazen in de wet hequote:Op zondag 17 mei 2015 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan geldt dat niet natuurlijk, ze zijn bij de gemeente niet achterlijk
Lekker makkelijkquote:
Als het heel erg klikt wordt het nog moeilijker. En ik zou niet weten hoe ik daar mee om zou moeten gaan. Ik zou er eerst eens goed over nadenken. Ze kan nog zo oprecht zijn in haar woorden naar mij toe maar het is een daad die ze gedaan heeft. En daar heb ik erg veel moeite mee.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:18 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker makkelijk
Doorgaans ligt dat aan beide partijen en niet (meer) klikken. Niet alleen maar aan de partner
Gewoon niet bellen in de buurt van mijn zwembad en dan is er niets aan de handquote:Op zondag 17 mei 2015 11:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Okay..... ik kom dus niet bij jou zwemmen.
Daar kan ik ook wel inkomen. Dat is sowieso gewoon verstandig gedacht.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom idd de nuance. Betekent idd niet altijd dat ze t dan blijven doen.
Wel trek ik daarom de grens bij mensen die er "bekend om staan" en dat dus stelselmatig doen
quote:
Je gevoel heeft vrijwel altijd gelijk, dus erg verstandig om niet te luisteren ernaar is het niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms zou ik wel minder rigide in mijn oordelen willen zijn, maar ik voel het nu eenmaal zo en er zijn nog genoeg andere mensen op de wereld met een wat vergeeflijkere houding tegenover potentiele andere helften, dus waarom ook niet naar het gevoel luisteren.
Gebrandmerkt voor het levenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kan ik ook wel inkomen. Dat is sowieso gewoon verstandig gedacht.
Maar ik vind het gewoon apart dat er gedacht wordt dat die kans op herhaling zo groot is. Ik voel me bijna crimineel.
Ik smeer de aanwezige dames bij het zwembad wel inquote:Op zondag 17 mei 2015 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon niet bellen in de buurt van mijn zwembad en dan is er niets aan de hand
Het is niet per se verzwijgen. Maar stel dat het al tien jaar geleden is. Dan denk je er gewoon niet meer aan.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is erger zoiets verzwijgen of vertellen?
Sociaal van je zeg.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik smeer de aanwezige dames bij het zwembad wel in
Had je heel iets anders verwacht dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Californium het volgende:
Zo! Die meet was eigenlijk precies hetzelde als dat het hier is. Praten over sex, lullen over niets en serieuze gesprekken die ook beetje uit de hand lopen... En dan flauw doen in de nachttrein.
Dan blijft het vertrouwd terreinquote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Californium het volgende:
Zo! Die meet was eigenlijk precies hetzelde als dat het hier is. Praten over sex, lullen over niets en serieuze gesprekken die ook beetje uit de hand lopen... En dan flauw doen in de nachttrein.
Wacht, blijf liggen ik kom je even knuffelen.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Californium het volgende:
IN dit geval ligt het gewoon aan de partner.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker makkelijk
Doorgaans ligt dat aan beide partijen en niet (meer) klikken. Niet alleen maar aan de partner
En nieuwe liefdes tochquote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Californium het volgende:
Zonder trein dan gelukkigquote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Californium het volgende:
Die beleving deel ik absoluut niet. Gevoel kan er juist heel vaak naast zitten.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:25 schreef El_Thijs het volgende:
Je gevoel heeft vrijwel altijd gelijk, dus erg verstandig om niet te luisteren ernaar is het niet.
Dit is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft.quote:
Had je anders verwacht dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Californium het volgende:
Laten we haar met pek en veren uit de SC verbannen.quote:
Dat denk ik weldegelijk niet snel. Niet wanneer het maar een of twee keer ofzo is gebeurt.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kan ik ook wel inkomen. Dat is sowieso gewoon verstandig gedacht.
Maar ik vind het gewoon apart dat er gedacht wordt dat die kans op herhaling zo groot is. Ik voel me bijna crimineel.
Dat kan. Het mijne heeft juist erg vaak gelijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die beleving deel ik absoluut niet. Gevoel kan er juist heel vaak naast zitten.
Aaand I have no idea what this is about anymorequote:Op zondag 17 mei 2015 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
IN dit geval ligt het gewoon aan de partner.
Het is echt een lul van een vent.
Of bedoel je dat Miss gewoon op lullen valt en dat het haar eigen schuld is?
Dat vind ik dan weer te makkelijk. Ze zou naar een kom eindelijk eens aan mijn lijf huis moeten gaan!
Die verwaarlozing die ze nu krijgt is een schande
Fiets, taxi, benenwagen. Same difquote:
Dat kan. Maar dan mag ik er toch best moeite mee hebben.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat denk ik weldegelijk niet snel. Niet wanneer het maar een of twee keer ofzo is gebeurt.
Ik heb ook wel eens dergelijke bad decisions gemaakt op jongere leeftijd. Je gaat op je bek, staat op en leert.
Daar mag je idd niet iemand direct dusdanig op veroordelen en zeggen dat diegene dus onbetrouwbaar is imo
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft.
Ik zeg nergens dat je dat niet magquote:Op zondag 17 mei 2015 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan mag ik er toch best moeite mee hebben.
Je ging goed mee met iedereen cali, billenkletserquote:Op zondag 17 mei 2015 11:29 schreef Californium het volgende:
Ik had niet anders verwacht hoor... Maar blijft wel grappig om dat zo mee te maken
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:29 schreef Californium het volgende:
Ik had niet anders verwacht hoor... Maar blijft wel grappig om dat zo mee te maken
Weet ikquote:
Iedereenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je ging goed mee met iedereen cali, billenkletser
Hoe bedoel je? En linkquote:Op zondag 17 mei 2015 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereeneen fok!ker niet
er is zelfs een topic over geopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |